ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

4.0-stjernet overnatningssted
Resort med 2 restauranter og spa med fuld service i Bokakhat

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Udendørs pool
Arkitektur
Luksus-suite | Balkon
Premier-værelse | 1 soveværelse, senge med madrasser af memory foam, minibar
Reception

Anmeldelser

7,8 ud af 10.
Godt

Populære faciliteter

  • Spa
  • Bar
  • Pool
  • Morgenmad inkluderet
  • Roomservice
  • Døgnåben reception

Værelsesmuligheder

Executive-suite

Højdepunkter

Balkon
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Individuelt møblement
Aircondition
Spisebord
LED-tv
Pudemenu
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Luksus-suite

Højdepunkter

Balkon
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Individuelt møblement
Aircondition
Spisebord
LED-tv
Pudemenu
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Premier-værelse

Højdepunkter

Balkon
Separat siddeområde
Individuelt møblement
Aircondition
Spisebord
LED-tv
Pudemenu
Separat soveværelse
  • 33 m2
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Durgapur Bus Stop, Bokakhat, AS, 785609

Hvad ligger i nærheden?

  • Panbari Reserve Skov - 6 min. kørsel - 5.1 km
  • Deoparbat Ruins - 29 min. kørsel - 33.5 km

Restauranter

  • ‪Bhatbaan - ‬2 min. kørsel
  • ‪Scarlet flame - ‬2 min. kørsel
  • ‪7 Sisters - ‬3 min. kørsel
  • ‪Iron Wood Bar - ‬2 min. kørsel
  • ‪Hornbill Cafe and Souvenirs Shop - ‬3 min. kørsel

Om overnatningsstedet

ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Resort med eksklusiv profil
Du kan se frem til gratis morgenmadsbuffet, en terrasse og en kaffebar/café hos ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA. Forkæl dig selv med deep tissue-massage i stedets spa. Få lidt at spise på stedets to restauranter. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan også få glæde af andre faciliteter som en have og vaskerifaciliteter.
Du kan desuden få glæde af fordele som:
  • En udendørs pool
  • Gratis selvstændig parkering
  • En døgnåben reception, bagageopbevaring og udendørs møbler
  • Havegrill, en elevator og massage-/behandlingsrum
Værelsesfaciliteter
Alle værelser individuelt møblerede og byder på komfortable faciliteter såsom roomservice døgnet rundt og pudemenuer samt fordele som arbejdsområder med plads til en bærbar computer og aircondition.
Ekstra faciliteter på værelserne tæller:
  • Badeværelser med hårtørrere og tandbørster og tandpasta
  • Garderobe eller klædeskab, balkon og separat siddeområde

Sprog

Engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis sikker og utildækket selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • Gratis morgenmadsbuffet tilbydes hver dag fra kl. 06.30 til kl. 10.00
  • 2 restauranter
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café

Oplevelser

  • Spa med stort udvalg af behandlinger
  • Udendørs pool

Familievenlige faciliteter

  • Spisebord
  • Udendørs pool
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Opbevaringsskabe
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Rengøring (dagligt)

Forretningstjenester

  • Konferencelokaler med et areal på 111 m²
  • Mødelokaler

Udendørs

  • Grillfaciliteter
  • Have
  • Terrasse
  • Udendørs møbler
  • Udendørs underholdningsområde

Spa med stort udvalg af behandlinger

  • 2 behandlingsrum
  • Dampbad
  • Dybdegående massage
  • Sauna
  • Spaen er åben hver dag

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Belysning ved indgang
  • Elevator (dørbredde på 91 centimeter)
  • Trægulv på værelset

Andet

  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Madras af viskoelastisk skum
  • Pudemenu
  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse
  • Tandbørste og tandpasta

Underholdning

  • LED-tv

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske
  • Kokkeservice
  • Minibar
  • Roomservice døgnet rundt
  • Spisebord
  • Spiseguide til restauranter

Andet

  • Adgang via udendørs korridorer
  • Aircondition
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Individuel møblering
  • Loftsventilator
  • Pengeskab
  • Separat siddeområde
  • Skrivebordsstol
  • Strygejern/strygebræt
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til når som helst
Minimumsalder for indtjekning: 15 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 3000.0 INR pr. dag

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for ekstra seng: 3000.0 INR pr. dag

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Royale de Casa Resort
Royale De' Casa Kaziranga
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Resort
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Bokakhat
ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA Resort Bokakhat

Ofte stillede spørgsmål

Har ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA en pool?

Ja, dette overnatningssted har en udendørs pool.

Er ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Indtjekning fra kl. 14.00 til når som helst.

Hvornår er udtjekning på ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Udtjekning er kl. 12.00.

Hvor ligger ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA?

Dette resort med spa ligger i Bokakhat, kun 3,8 km fra Panbari Reserve Skov og 5 km fra Kaziranga Nationalpark. Derudover ligger Deoparbat Ruins 26,1 km derfra.

Anmeldelser af ROYALE de' CASA RESORT KAZIRANGA

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 1 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 4 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 2 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 7 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 7 anmeldelser

9,6/10

Rengøring

7,6/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

9,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Dipankar

Overnattede 3 nætter i april 2025

10/10 Fremragende

ANSHUL

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very good and clean property. Staff was very welcoming and helpful. Food was also very good. Would come back again!!
Overnattede 1 nat i december 2024

6/10 Okay

Hindul

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2024

8/10 Udmærket

Mukshedur

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Stay at Royale de Casa, Kaziranga

Although overall it was a good experience with a comfortable room and lovely ambience, the room service and house keeping requires monitoring...requests were taking extraordinarily long time and some of them were not at all clued up...food and buffet breakfast were satisfactory
Overnattede 2 nætter i oktober 2024

8/10 Udmærket

Jugal Kishore

Forretningsrejsende

uncomfortable pillows and overpriced

rooms are big and food was awesome. but the pillows were not comfortable to sleep. clean environment and service is excellent. furniture in the suit room could’ve been better. overall property is very good but overpriced
Overnattede 1 nat i maj 2024

6/10 Okay

Umesh

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
The pillows were too thick and due to that we could not sleep well. There is a glass between the room and washroom. There is no curtain there and hence the light diffuses into the room when washroom light goes on. This disturbs the sleep of the second person. Breakfast was not upto the mark.
Overnattede 1 nat i februar 2024

8/10 Udmærket

Anjali

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
The property is new and one of the best in the area. It has lot of teething issues which I hope they will be able to overcome with time. The staff needs thorough training with regard to customer dealing. The people at the front desk need to be more pro and helping towards customer satisfaction. After my checking out and final settlement of the bill the person at the reception asked me to pay more amount which was never discussed with me earlier. The staff themselves are confused they need guidance from trained people in the hotel industry. I mean they should hire experienced people. But property is amazing!