6/10 Okay
Verificeret rejsende
26. mar. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Bryllupsrejse for par
Ved indtjekning. Vi havde på forhånd bedt om at få et værelse øverst oppe og med havudsigt lige frem og ikke til siden. Det fik vi desværre ikke og der boede ellers ikke mange på hotellet, nok pga. Covid-19. Vi blev mødt at 2 receptionister, hvoraf den ene var grinende og hviskende til den anden. Der var noget i gang der, som jeg oplevede var ubehageligt. Værelset var stort og god comfort, god seng og stort skab. Aircondition virkede bare og var også støjsvag. Men værelset og bad slidt. Badeværelset det var svært at regulere vandtemperatur og vandhane til det kolde vand røg af hele tiden. Morgenmad buffet var fin. Stor ægstation. Poolen var befolket af børn og voksne med tøj på og det bryder vi os ikke om. Poolmanden der udleverede håndklæder var meget flink og venlig. Poolbaren var noget slatten. Der var ofte ingen at få fat i og alt mad og drikke kom et andet sted fra eller blev lavet i et rum hvor tjeneren opholdt sig væk fra baren. Vi havde nogle gode dage på den private strand der hører til hotellet. Smukt lige der og ret meget plads. Vi har rejst meget i Malaysia og i området her, forventede mere af det her sted. Vi kan desværre kun give 3 stjerner, fordi der egentlig manglede noget miljø og en opgradering af bar og restaurant.
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i marts 2020