På stranden, liggestole, parasoller

Anmeldelser af Hotel Delfin Plava Laguna

2 out of 5
Hotel Delfin Plava Laguna
Zelena laguna, Funtana

Anmeldelser

6,4
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 25 af i alt 215 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 68 af i alt 215 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 62 af i alt 215 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 37 af i alt 215 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 23 af i alt 215 anmeldelser" "

6,4/10

Rengøring

6,6/10

Service og personale

5,4/10

Faciliteter

5,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

6,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Martin Bering

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Slidt hotel (mindede om den gamle østblok)
Hotel med god beliggenhed, men herefter er der så heller ikke mere ros. Slidt hotel med indtrykket af den gamle østblok. OBS ingen aircondition!!! Vi havde morgenmad og aftensmad inklusiv, men valgte at spise ude hver aften grundet kedelig mad, og meget lidt hyggelig restaurant. Selve maden fejlede som sådan ikke noget, men var kedelig. Værelserne var små men ok. Pænt badeværelse med meget lidt plads. Kun et 230 V stik på værelset. Området omkring hotellet er desuden præget af mange larmende måger. Larmen begyndte kl ca 04.00 hver morgen. Vi sov med ørepropper.
Overnattede 8 nætter i juli 2020

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bestilte og betalte for værelset med balkon og udsigt, men fik det ikke. Hotellet er godt slidt.
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Đeni Armuš den 7. aug. 2019
Dear guest, thank you for your feedback which enables us to monitor and improve our services, we will work toward looking at ways to avoid any future recurrence. Kind Regards. Đeni Armuš Assistant Manager

10/10 Fremragende

Carsten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget fint hotel til prisen
Meget fint hotel til prisen med morgen og aftensmadsbuffet 👍
Overnattede 1 nat i juli 2018
Svar fra Đeni Armuš den 31. jul. 2018
Dear Carsten, thank you for coming to hotel Delfin and sharing your review about us. We are looking forward to welcome you again. Kind regards! Đeni Armuš Hotel Director Assistant

6/10 Okay

Stig, Dalby

Synes godt om: Rengøring
Spis ikke på hotellet !
Hotellet er ok, MEN maden er det værste jeg har oplevet, med sure tjenere og intet fungerer.

4/10 Dårligt

Flemming Jacobsen, Egedal Kommune

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Elendigt værelse og fabriksfremstillet hundeæde...
Vi ankom sent og heldigvis kun for at overnatte en enkelt gang. Først kunne receptionen ikke finde ud af at vi havde bestilt OG betalt. Da det efter 30 minutters diskussion og google oversættelse af hotels.com mail fra dansk til Kroatisk blev opklaret, fik vi en nøgle til et værelse. Værelset var lille, slidt, trist og alt andet end indbydende. Men ok... vi skulle bare overnatte og så køre igen. Om morgenen skulle vi have lidt morgenmad.... Vi begav os afsted imod hotellets restaurant, hvilket adskillige hundrede andre mennesker også gjorde... Vi fandt et overfyldt lokale hvor der stod de sædvanlige buffetting linet op, som var det fodringstid i statsfængslet... Ind i køen og gribe lidt i forbifarten og så på jagt efter en siddeplads.... Maden kan bedst beskrives som uspiselig og kaffen smagte af alt andet end .... kaffe.... Vi skyndte os ud og takkede guderne for at vi ikke havde booket et længere varende ophold på det hotel. Det er alt for stort og de formår tilsyneladende ikke at håndtere de mange mennesker på en anstændig måde... Hotellet kan ikke anbefales.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

2/10 Forfærdeligt

John, Fyn

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget meget småt og helt utroligt lydt
Meget svært at finde frem til vores værelse. p.g.a. Hotellets størelse og meget dårlige skiltning. Lydniveauet var meget højt og larmende og vi kunne tydeligt høre alt hvad der foregik både fra værelser ved siden af, fra gang, og ovenfra. Vi kunne ikke holde ud at være der og kørte før tiden.

10/10 Fremragende

Aho

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i september 2023

8/10 Udmærket

Sinan

Overnattede 7 nætter i august 2023

8/10 Udmærket

Angela

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i august 2023

6/10 Okay

ANDREA

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Tra alti e bassi .
Overnattede 2 nætter i august 2023

2/10 Forfærdeligt

Christiane

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Die Buchung war ein Reinfall, nicht weiter zu empfehlen das Hotel. Ecklig!!!!!!!
Overnattede 1 nat i august 2023

8/10 Udmærket

Josipa

Overnattede 1 nat i august 2023

6/10 Okay

Robert

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Keine Klimaanlage im Zimmer.Massenabfertigung beim Abendessen
Overnattede 3 nætter i august 2023

8/10 Udmærket

Magnus

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2023

10/10 Fremragende

Ivan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

Osme

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tutto bene,però camere piccole e senza aria condizionata.
Overnattede 6 nætter i juli 2023

6/10 Okay

REMO

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Architettonicamente parlando è una struttura molto bella. Quello che mi è piaciuto di più è il cibo, abbondante e cucinato molto bene. Quello che non mi è piaciuto per niente è la rumorosità, mi spiego: nell'ala A/D sono stati fatti alloggiare tantassimi BAMBINI dai 10 ai 17/18 anni. Erano alunni di scuole soprattutto slovene ma anche bosniache. Non vi voglio tediare, ma fino alle ore 1 di notte e oltre non si riusciva a dormire, cassetti e ante armadi che sbattevano in continuazione, spostamento letti e un continuo entrare e uscire da una stanza ad un'altra. La colpa non è certo dei bambini in quanto bambini i quali per natura sono esuberanti e magari era la prima volta che frequentavano un hotel. Per me è stata la mancanza di direttive intelligenti nell'ubicare i ragazzi, ovvero, bastava collocarli in una delle ali della struttura che in quel periodo erano completamente VUOTE. Dopo tanti anni è la prima volta che questo accade e speriamo sia anche l'ultimo. Nonostante tutto ringrazio.
Overnattede 7 nætter i september 2022

4/10 Dårligt

Luigi

Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Ok per il posto..non MANGIATE però
Posizione hotel stupenda …accoglienza discreta…pulizia stanza scarsa (solo cambio asciugamani)…cibo immangiabile, se ci fosse un voto da dare sul cibo ,da 1 a 10 direi MENO 10 Stare male entrambi x il cibo non puoi dare un’altro voto !!!
Overnattede 7 nætter i august 2022

8/10 Udmærket

Bernardo

Overnattede 1 nat i august 2022

8/10 Udmærket

Beáta Tünde

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i juli 2022

2/10 Forfærdeligt

Marissa

Overnattede 1 nat i juli 2022

2/10 Forfærdeligt

Sabri

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Also die zustände in dem Hotel sind eine Katastrophe!! Zimmer sind Ekelhaft, ich wo mit mein Sohn da Ferien gemacht hat er wurde Krank!! Einfach schrecklich.. Essen immer das gleiche!!und kalt!! Ftische tücher waren nich dreckig.. Nie mehr wider!!! Und der apreis ist übertäuert für so eine barake
Overnattede 3 nætter i juli 2022

2/10 Forfærdeligt

Wojciech

Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ich habe aus Versehen falsch gebucht ich bin nie nach Porec gefahren Ich kann am 13. Juli um 19:00 Uhr buchen und ein Porec schlafen das ist doch unmöglich ich habe die Reise reklamiert aber konnte mir keine helfen
Overnattede 1 nat i juli 2022

6/10 Okay

Predrag

Synes godt om: Rengøring
Overnattede 5 nætter i juni 2022

2/10 Forfærdeligt

mauro

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2022

8/10 Udmærket

BORUT

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very good 2 stars hotel
Next to the beach, room with sea view, good food (self service), renovated rooms and bathroom!
Overnattede 2 nætter i september 2021
Svar fra Hotel Manager den 14. sep. 2021
Dear BORUT, thank you for rating us and leaving top review. Best regards from Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

10/10 Fremragende

Elke

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Waren bereits im Juli in diesem Hotel. Da es uns super gut gefallen hat sind wir diesmal wieder im Hotel Delfin abgestiegen. Das Essen war wieder reichlich und gut. Das Zimmer sauber und und ohne Mängel. Die meisten Gäste waren Familien mit kleinen Kindern was zu dieser Zeit normal ist. ( letzte Ferienwoche ) Leider wurde die Maskenpflicht im Speisesaal nicht eingehalten. Ein Großteil der Gäste trug keine Maske, was vom Personal ignoriert wurde. (Schade) Das Personal jedoch hielt sich an die Hygienevorschriften. Trotz alledem werden wir im nächsten Jahr sicher wieder kommen da Kroatien ein schönes Urlaubsland ist.
Blick vom Speisesaal
Overnattede 5 nætter i september 2021

10/10 Fremragende

Laszlone, Ferlach

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Problemloses Einchecken, sauberes Zimmer, große Auswahl beim Frühstück und beim Abendessen.
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 14. sep. 2021
Dear Laszlone , thank you for rating us and leaving top review. Best regards from Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 Okay

Gerhard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Faciliteter
Zimmer war sehr klein und hatte keine Ausstattung Abendessen war sehr gut 👍aber die niedrigen Zimmer Nummern waren um 18uhr und die höheren Nummern um 19uhr 30 und da kam es vor daß Speisen ausgingen und wurden nicht mehr nachgebracht Pool war super Meer Strand war okay anderes Zimmer und ich komme wieder
Overnattede 5 nætter i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 27. sep. 2021
Geehrter Gerhard, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Gästemeinung ist uns sehr wichtig und hilft uns bei unseren täglichen Verbesserungen. Trotz dieser Bewertung hoffen wir, dass Sie einen schönen Aufenthalt in Poreč hatten. Wir hoffe, dass diese Situation nicht sie davon abhalten will, wieder unser Gast zu sein, oder in einem anderen von unserer vielen Hotels und Resorts in Umag, Poreč oder Rijeka, um ein besserer urlaub haben. Mit freundlichen grüßen aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 Udmærket

Roman

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 6 nætter i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 27. sep. 2021
Dear Roman, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

4/10 Dårligt

Bajric

Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr schmutzig und kein wlan im Zimmer kein tv und der kinderpool sehr alt und kaputt das wasser sehr schmutzig besser mehr zahlen dafür schön
Overnattede 9 nætter i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 1. sep. 2021
Geehrter Bajric, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Gästemeinung ist uns sehr wichtig und hilft uns bei unseren täglichen Verbesserungen. Trotz dieser Bewertung hoffen wir, dass Sie einen schönen Aufenthalt in Poreč hatten. Wir hoffe, dass diese Situation nicht sie davon abhalten will, wieder unser Gast zu sein, oder in einem anderen von unserer vielen Hotels und Resorts in Umag, Poreč oder Rijeka, um ein besserer urlaub haben. Mit freundlichen grüßen aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

2/10 Forfærdeligt

LILIANA

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
L"hôtel c'est une honte pour le 21 ème siècle ! Pas de climatisation, pas de WiFi, la femme de chambre est venue 1fois nettoyer la chambre ! LAMENTABLE ! Domage pour le reste... propreté du lieu (plage, jardin etc) et sympathie du personnel !
Overnattede 7 nætter i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 1. sep. 2021
Dear LILIANA, First of all we would like to thank you for choosing our Hotel Delfin for your holidays and thank you for your feedback. The opinion of our guests is very important to us and helps us in our daily improvements and we are really sorry to hear that we have not met all your expectations. We also take this opportunity to apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay. We hope to see you again soon as our guests, to be able to show you our improvements, or in another of our many hotels and resorts in Umag, Porec or Rijeka, for a more satisfying holiday. Yours sincerely, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 Udmærket

Rupert

Synes godt om: Service og personale
Gutes Hotel mit tollen Preis👍👍👍😄😄👍👍
Konnten schon um 12 Uhr einchecken. Danke an die Crew der Rezeption 👍👍 Sehr nettes etwas älteres Hotel. Essen für den Preis sehr gut. Waren nun heuer schon das 2 mal hier. Kommen immer gerne wieder. Sehr tolle Anlage.
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 1. sep. 2021
Geehrte Rupert, wir möchten uns bedanken, für das Vertrauen die Sie unsere Hotel Delfin Plava Laguna als Ihr Urlaub destination gegeben haben. Es freut uns sehr, dass Sie schöne Zeit bei uns hat. Danke für Ihre top review und wir hoffen, dass Sie bald wieder kommen uns zu besuchen. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 Okay

Indrek

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 2 nætter i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 1. sep. 2021
Dear Indrek, Thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 Okay

David

Synes godt om: Rengøring
Economy room is indeed economy
Huge hotel. Long waiting for check-in. Room economy was indeed economy - no AC, no Wifi, poor GSM signal, no fridge, no TV. Dinner and breakfast were surprisingly good, everything was refilled regularly. Bring your own TV and fridge if you want to stay longer than one night.
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Hotel Manager den 25. aug. 2021
Geehrter David, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Vielen Dank für all Ihre Komplimente und netten Worte, sowie Ihre konstruktiven kommentare. Alle Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen dass wir Ihnen unsere Verbesserungen zeigen können. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

2/10 Forfærdeligt

Gabriele

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Orribile Sporco servizi insufficienti
Overnattede 14 nætter i august 2021
Svar fra Hotel Manager. den 26. aug. 2021
Gentile Gabriele, Prima di tutto voremmo ringraziarvi per avere scelto il nostro Hotel Delfin Plava Laguna come destinazione per le vostre vacanze. Prendiamo questa occasione anche per scusarci per gli eventuali disagi acorsi durante il vostro soggiorno. Cordiali saluti, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotelové pokoje po nedávné rekonstrukci, na přespání pěkné, pouze v horkém letním dni bez klimatizace náročné, doporučuji alespoň větrák! Personál recepce nepříjemný, zakázal nám koupit pokoj přes Hotels.co, že nemají volno! Samozřejmě po zakoupení pokoje byly k dispozici! Too byl jediný negativní přístup personálu!
Overnattede 1 nat i august 2021
Svar fra Hotel Manager. den 25. aug. 2021
Geehrter Gast Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Vielen Dank für all Ihre Komplimente und netten Worte, sowie Ihre konstruktiven kommentare. Alle Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen dass wir Ihnen unsere Verbesserungen zeigen können. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

2/10 Forfærdeligt

Cas

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
slecht
slecht hotel, geen airco op de kamer, overal spinnnen in de kamer en een groot pakket stof. ook stonken de kamers naar rook en had je geen mogelijkheid om je handdoeken te drogen. de gangen stonken en zagen er slecht uit en ook liepen er muizen op de gang. het ochtendbuffet was ook niet lekker en bijna alles was op. ook niet echt corona proof, 1000 man aan een lepel.
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 12. aug. 2021
Dear Cas, Thank you for choosing Hotel Delfin Plava Laguna for your vacation. We apologize for any inconvenience that may have occurred during your stay and we are very sorry that you were not completely satisfied with all of our services and offers. Despite this rating, we hope that you had a nice stay in Poreč. Greetings from Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager

10/10 Fremragende

Jennifer

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super Preis Leistungsverhältnis
Ich finde dieses Hotel super. Es liegt direkt am Meer. Die Zimmer sind sauber. Das inkludierte Frühstück & das Abendessen ist als Büfett dargestellt & bietet eine breite Spanne an Auswahl. Hier gibt es wirklich für jeden etwas. Das Hotel bietet mehrere Essenräume. Falls also etwas leer sein sollte, kann man einfach in einem der anderen Räume schauen, ob es dort noch etwas gibt. Das Personal füllt jedoch auch zeitnah wieder alles auf. Mir hat der Urlaub sehr gut gefallen & ich würde das Hotel auch jederzeit wieder buchen. Für ein 2 Sterne Hotel bietet es auf jeden Fall einiges. Vor allem das Spiele Paradies direkt am Pool für Kinder sieht vielversprechend aus.
Overnattede 7 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 12. aug. 2021
Geehrte Jennifer, Vielen Dank, dass Sie Hotel Delfin Plava Laguna für Ihre Urlaub gewählt haben. Danke für alle Komplimenten und wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen will. Mit freundlichen Grüßen, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

2/10 Forfærdeligt

Marija

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 27. sep. 2021
Dear Marija, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 Udmærket

Endre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 8 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 4. aug. 2021
Dear Endre, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

6/10 Okay

Hanna

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 29. jul. 2021
Dear Hanna, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

10/10 Fremragende

Zaneta

Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 19. jul. 2021
Dear Zaneta, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

4/10 Dårligt

Stefan

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Matig
Kleine kamers, niet schoon, vervallen staat. Wel vriendelijk personeel.
Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 19. jul. 2021
Dear Stefan, we would like to thank you for visiting us, and for taking your time to write this review. Your opinion is important to us and we will try to improve the things you mentioned. We hope that you decide to visit us again next year. Kind regards, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

10/10 Fremragende

Attila

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 16. jul. 2021
Dear Attila, thank you for rating us, Jasmin Zlatić, Hotel Manager

8/10 Udmærket

Elke

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Die Lage des Hotels ist direkt am Meer, jedoch für gehbehinderte Menschen nicht zu empfehlen, da der Weg sehr steil ist und einige Stockwerke nicht mit dem Aufzug zu erreichen sind. Die Zimmer sind ok. Das Bad ist für Korpulente nicht geeignet, da ziemlich klein. Das Essen ist gut und reichlich. Da für Kinder einiges geboten wird, ist es das ideale Familienhotel. Preis/Leistung stimmt. Wir kommen gerne wieder. 😏
Overnattede 4 nætter i juli 2021
Svar fra Hotel Manager den 25. aug. 2021
Geehrte Elke, Danke, dass Sie sich für das Hotel Delfin für Ihren Urlaub entschieden haben. Vielen Dank für all Ihre Komplimente und netten Worte, sowie Ihre konstruktiven kommentare. Alle Kommentare helfen uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Wir hoffen, dass Sie uns bald wieder besuchen dass wir Ihnen unsere Verbesserungen zeigen können. Grüße aus Poreč, Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 Udmærket

Henryk

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juni 2021
Svar fra Hotel Manager den 24. jun. 2021
Dear Henryk, thank you for rating us. Jasmin Zlatić, Hotel Manager.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i juli 2020

6/10 Okay

Elena

Rejste med familie
Synes ikke om: Værelsets komfort
Цена соответствует качеству
Услуги и отель соответствует цене. Море рядом, много развлечений для маленьких детей,дискотека вечером для малышей приятен удивила. Ужин был очень вкусный, но завтрак оставляет желать лучшего: после третьего дня мы уже не могли смотреть на эти яйца, одно и тоже. Напитки вечером платные в три раза все дороже. Музыка до 23 30 раздражала неимоверно, все хотят спать, тем более кондиционеров нету в комнате и балкон открыт, то очень все громко было!!! Лежаки у бассейна уже в 7 утра все заняты полотенцами 😡😡😡 это было самое раздражающее. Фена указанного в услугах, в номере не оказалось 🙄
Overnattede 8 nætter i august 2020