8/10 Udmærket
Jesper
3. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotellet snyder med værelserne ved ankomst
Det lader til at en del af hotellets forretningsmodel er at sælge værelser, som ikke er ledige. Havde læst en tidligere anmeldelse af hotellet, hvor værelset ikke var til rådighed ved ankomst og de var blevet tilbudt/ flyttet til et andet hotel. For vores vedkommende havde vi booket et superior værelse med balkon på Hotels.com flere måneder i forvejen og havde kommunikeret flere gange direkte med hotellet på telefon og mail vedr. Gallamiddag juleaften - og alligevel var der "kun" et standard værelse til rådighed, hvilket vi først fandt ud af ved selvsyn da vi kom op på værelset og ikke kunne finde balkonen - Derefter blev vi tilbudt et værelse på et andet hotel... Da vi havde booket med en discount på Hotels.com havde vi som det mindste forventet at få en tilsvarende rabat på standard værelset, men nej - vi kunne få refunderet forskellen på det vi havde betalt for vores superior værelse og listeprisen på et standardværelse... hvilket svarede til 5 Euro pr. dag ud af en samlet betaling på 890 euro for 7 overnatninger. Jamen tak for det... PS: Et tysk par, som ankom dagen efter os fortalte at de ved indtjekning fik at vide at de på trods af reservering og betaling forud, ikke kunne få et værelse da alt var optaget, men de kunne få et værelse på et andet hotel... De fastholdt dog deres krav og fik... et standardværelse uden udsigt og uden balkon.
Jesper
Overnattede 7 nætter i december 2019