The Grand Residence Hotel Hakata
Hotel i Fukuoka, ikke langt fra Canal City Hakata
Billedgalleri for The Grand Residence Hotel Hakata





Anmeldelser
7,8 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 371 kr.
1. dec. - 2. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Comfort-værelse

Comfort-værelse
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tekøkken
Køleskab
Fladskærms-tv
Vaskemaskine
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Comfort-dobbeltværelse

Comfort-dobbeltværelse
7,8 ud af 10
Godt
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tekøkken
Køleskab
Fladskærms-tv
Vaskemaskine
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse

Standardværelse
Højdepunkter
Aircondition
Tekøkken
Køleskab
Fladskærms-tv
Vaskemaskine
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standard Room

Standard Room
Indlæs alle billeder af Comfort Double Room

Comfort Double Room
Indlæs alle billeder af Comfort Room

Comfort Room
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

4-4-12 Higashi-hie, Hakata, Fukuoka, Fukuoka, 812-0007
Om overnatningsstedet
The Grand Residence Hotel Hakata
Lignende overnatningssteder

The Grand Residence Hotel Tenjin
The Grand Residence Hotel Tenjin
- Køkken
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Lydisolerede værelser
7.6 ud af 10, Godt, 81 anmeldelser
Prisen er 348 kr.
8. dec. - 9. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat skal muligvis betales på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 100 og 10.000 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Yderligere undtagelser kan gælde. For yderligere oplysninger bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og vinduesikring
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
The Grand Hakata Fukuoka
The Grand Residence Hotel Hakata Hotel
The Grand Residence Hotel Hakata Fukuoka
The Grand Residence Hotel Hakata Hotel Fukuoka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af The Grand Residence Hotel Hakata
7,8
Godt
8,4
Rengøring
7,8
Faciliteter
7,4
Service og personale
8,8
Miljøvenligt
8,2
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Forretningsrejsende
12. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
Christian
Forretningsrejsende
1. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Christian
Overnattede 4 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
??
Forretningsrejsende
19. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring
??
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Phillip Ping Chiu
17. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Phillip Ping Chiu
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Sana
11. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sana
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
?
Forretningsrejsende
11. sep. 2025
Synes godt om: Faciliteter
?
Overnattede 3 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Akihiko
Rejste med familie, Forretningsrejsende
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Akihiko
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
MASAMI
Rejste med familie
23. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MASAMI
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Reisaburou
20. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Reisaburou
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Sandra
17. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sandra
Overnattede 3 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
しおり
17. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
しおり
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
HARUYOSHI
13. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
便利です
HARUYOSHI
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Ada
Rejste med familie og småbørn
3. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Ada
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Emanuele
Rejste med partner
3. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Emanuele
Overnattede 2 nætter i juli 2025
6/10 Okay
さとこ
3. aug. 2025
さとこ
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
JONG WON
1. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JONG WON
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
kensaku
Forretningsrejsende
29. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
kensaku
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Yoshiharu
16. jul. 2025
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Yoshiharu
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Susan
Rejste med partner
14. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Susan
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
MICHAEL
11. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MICHAEL
Overnattede 3 nætter i juli 2025
4/10 Dårligt
KANA
4. jul. 2025
KANA
Overnattede 1 nat i juli 2025
6/10 Okay
??
30. jun. 2025
??
Overnattede 2 nætter i juni 2025
6/10 Okay
HYOBIN
23. jun. 2025
HYOBIN
Overnattede 4 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Blanche
18. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Blanche
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
TAKAKO
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
TAKAKO
Overnattede 3 nætter i maj 2025








