THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC
Dette hotel i centrum med forbindelse til en tog-/metrostation befinder sig i Fukuoka og indeholder en restaurant
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 995 kr.
4. aug. - 5. aug.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 10 ud af 10 værelser
Indlæs alle billeder af Suite - 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Suite - 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Separat spiseområde
Aircondition
Spisebord
Tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Toilet med elektronisk bidet
Brusehoved med spredningseffekt
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - hjørneværelse

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger - hjørneværelse
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Brusehoved med spredningseffekt
Badekåber
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger - hjørneværelse

Deluxe-værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger - hjørneværelse
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Brusehoved med spredningseffekt
Badekåber
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Brusehoved med spredningseffekt
Badekåber
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger

Deluxe-værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Smart-tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Toilet med elektronisk bidet
Brusehoved med spredningseffekt
Badekåber
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse - ikke-ryger - hjørneværelse

Dobbeltværelse - ikke-ryger - hjørneværelse
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger

Standardværelse til 3 personer - ikke-ryger
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Hollywood)

Standardværelse med 2 enkeltsenge - ikke-ryger (Hollywood)
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger

Standard-dobbeltværelse - ikke-ryger
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Toilet med elektronisk bidet
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Indlæs alle billeder af Standardenkeltværelse - ikke-ryger (With Shower Only)

Standardenkeltværelse - ikke-ryger (With Shower Only)
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Brusehoved med spredningseffekt
Toilet med elektronisk bidet
Privat badeværelse
Du vil muligvis også kunne lide

THE BASICS FUKUOKA
Hakata Distrikt
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.0 ud af 10, Fremragende, 1.774 anmeldelser
Prisen er 1.184 kr.
3. aug. - 4. aug.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2-8-49 Tenjin, Fukuoka, Fukuoka, 810-0001
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

THE BLOSSOM HAKATA Premier
THE BLOSSOM HAKATA Premier
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
- Motionscenter
9.4 ud af 10, Enestående, 1.596 anmeldelser
Prisen er 943 kr.
6. aug. - 7. aug.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- En byskat opkræves på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 500 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 3300 JPY pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
The Gate Fukuoka By Hulic
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Fukuoka
THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC Hotel Fukuoka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af THE GATE HOTEL FUKUOKA by HULIC
Anmeldelser
9,6
Enestående
9,8/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,4/10
Faciliteter
9,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,2/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
XINYU
Rejste med partner
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
XINYU
Overnattede 4 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
??
29. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
??
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
SHIGERU
29. jun. 2025
SHIGERU
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Junho
Rejste med partner
26. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Junho
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
kazushi
Rejste med partner
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
kazushi
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Lawrence
Rejste med partner
20. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter


Lawrence
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Kwok Yan
Rejste med partner
17. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kwok Yan
Overnattede 3 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
MIZUKI
Forretningsrejsende
13. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MIZUKI
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
SUI PO
Rejste med partner, Rejste i en gruppe
11. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SUI PO
Overnattede 5 nætter i maj 2025
6/10 Okay
WAI KUEN,
Rejste med familie
3. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
WAI KUEN,
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Ka Yan
Rejste med partner
1. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter



Ka Yan
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Hiroaki
30. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hiroaki
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Maggie
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maggie
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Wai Ping
28. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wai Ping
Overnattede 3 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Yumiko, Sakuragaoka,Setagayaku
23. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
Yumiko
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
JuHwa
17. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JuHwa
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Shibata
14. maj 2025
Shibata
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Gary
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Gary
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Namie
7. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Namie
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
tomohiko
4. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
tomohiko
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Takuya
Rejste i en gruppe
1. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Takuya
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Yurika
Rejste med partner
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yurika
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
JEONGHEE
Rejste med familie
28. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JEONGHEE
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Tsuyoshi
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tsuyoshi
Overnattede 1 nat i april 2025
Expedias nyeste trends
Hoteller
Udlejningsbiler
Pakkerejser