HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA

3.0-stjernet overnatningssted
Kapselhotel med en restaurant i nærheden af Canal City Hakata

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA

Udendørsområde
Restaurant
Værelse - kun kvinder | Plantegning
Lobby
Terrasse/gårdhave

Anmeldelser

7,8 ud af 10.
Godt

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængelig
  • Bar
  • Døgnåben reception
  • Vaskeri
  • Gratis Wi-Fi
  • Restaurant

Værelsesmuligheder

Værelse - kun kvinder

7,0 ud af 10
Godt
(6 anmeldelser)

Højdepunkter

Varme
Vaskemaskine og tørretumbler
Separat soveværelse
Dundyne
  • Plads til 1 person
  • 1 enkeltseng

Værelse - kun mænd

8,4 ud af 10
Rigtig godt
(14 anmeldelser)

Højdepunkter

Varme
Vaskemaskine og tørretumbler
Separat soveværelse
Dundyne
  • Plads til 1 person
  • 1 enkeltseng

Bed In 22-Bed Female Capsule Room

  • Plads til 1 person
  • 1 enkeltseng

Male Capsule Room

  • Plads til 1 person
  • 1 køjeseng (enkeltseng)

Standard Single With City View

  • Plads til 1 person
  • 1 enkeltseng

Men's Capsule Room

  • Plads til 1 person
  • 1 enkeltseng

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
4-14-13 Hakataekimae, Fukuoka, Fukuoka, 8120011

Hvad ligger i nærheden?

  • Canal City Hakata - 10 min. gang - 0.9 km
  • Fukuoka Anpanman Børnemuseum - 3 min. kørsel - 2.5 km
  • Hakataza Teater - 3 min. kørsel - 2.5 km
  • Marine Messe Fukuoka - 3 min. kørsel - 4.0 km
  • Hakata Havn - 4 min. kørsel - 5.0 km

Sådan kommer du rundt

  • Fukuoka Hakata Station - 3 min. gang
  • Gion Station - 13 min. gang
  • Fukuoka (FUK) - 13 min. kørsel

Restauranter

  • ‪バーガーキング - ‬6 min. gang
  • ‪河太郎 - ‬3 min. gang
  • ‪クラウン・カフェ - ‬3 min. gang
  • ‪クラブラウンジ - ‬2 min. gang
  • ‪博多たんか - ‬3 min. gang

Om overnatningsstedet

HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA

Kapselhotel i nærheden af Canal City Hakata
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA ligger tæt ved Hakataza Teater og Fukuoka Anpanman Børnemuseum og tilbyder et indendørs offentligt bad (ingen mineralkilder), en kaffebar/café og vaskerifaciliteter. Udover en bar og en restaurant kan gæster nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Andre fordele hos dette kapselhotel inkluderer:
  • Lokal morgenmad (tillægsgebyr), lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) og hjælp med udflugter/billetter
  • Bagageopbevaring, en elevator og en automat
  • Røgfrie områder, concierge-tjenester og en døgnåben reception
Værelsesfaciliteter
Alle 84 værelser har faciliteter og tjenester såsom gratis Wi-Fi.
Andre faciliteter tæller:
  • Vaskemaskiner/tørretumblere og hjemmesko
  • Varme og telefoner

Sprog

Kinesisk (mandarin), engelsk, japansk og koreansk

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Ingen mulighed for parkering på stedet
  • Lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr) fra kl. 09.30 til kl. 20.30 efter anmodning

Mad og drikke

  • Morgenmad med lokale retter tilbydes dagligt fra kl. 07.00 til kl. 10.00 mod et gebyr på 740 JPY pr. person
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café
  • En restaurant
  • Snackbar/deli

Familievenlige faciliteter

  • Snackbar/deli
  • Vaskemaskine og tørretumbler på værelset
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Automat
  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Opbevaringsskabe
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Concierge-tjenester
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Ingen rengøring

Spa

  • Offentligt indendørs bad (ingen mineraler)

Hjælp til personer med et handicap

  • Elevator

Andet

  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Dundyne
  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Delt badeværelse
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed

Andet

  • Gratis lokalopkald
  • Telefon
  • Varme
  • Vaskemaskine/tørretumbler

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.00
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 10.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet med ankomstdetaljerne inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt (servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer)

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • En byskat opkræves på overnatningsstedet. Byskatten ligger mellem 200 og 500 JPY pr. person pr. nat, baseret på værelsesprisen pr. nat. Bemærk venligst, at der kan gælde yderligere undtagelser.

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for lokale morgenmadsretter: 740 JPY pr. person (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 500 JPY pr. person (enkelt)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Den japanske regering påkræver, at alle internationale gæster skal angive deres pasnummer og nationalitet, når de indregistrerer sig på et overnatningssted (kroer, hoteller, moteller osv.). Alle overnatningssteder skal desuden tage en kopi af de indregistrerede gæsters pas, som arkiveres
Bemærk, at nogle overnatningssteder ikke tillader, at gæster med tatoveringer anvender de offentlige badefaciliteter på stedet

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

HEARTSCAPSULEHOTELandSPA
HEARTS CAPSULE
HEARTS CAPSULE Fukuoka
HEARTS CAPSULE HOTEL
HEARTS CAPSULE HOTEL Fukuoka
HEARTS CAPSULE HOTEL SPA
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA Fukuoka
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA Capsule Hotel
HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA Capsule Hotel Fukuoka

Ofte stillede spørgsmål

Er HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kun servicedyr er tilladt på overnatningsstedet.

Hvor meget koster parkering hos HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA?

Dette kapselhotel tilbyder ikke parkering.

Hvornår er indtjekning på HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA?

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 00.00. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA?

Udtjekning er kl. 10.00.

Tilbyder HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport, der afgår fra kl. 09.30 til kl. 20.30 (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 500 JPY pr. person.

Hvor ligger HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA?

Dette kapselhotel ligger i Hakata Distrikt, kun 15 minutters gang fra Amu Plaza Hakata og Canal City Hakata. Derudover ligger Marine Messe Fukuoka og Hakata Havn ca. 5 km derfra. Fukuoka Hakata Station ligger inden for 3 i minutters gang, mens Gion Station ligger inden for 13 minutters gang.

Anmeldelser af HEARTS Capsule Hotel & Spa HAKATA

Anmeldelser

7,8

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 83 af i alt 241 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 79 af i alt 241 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 42 af i alt 241 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 23 af i alt 241 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 14 af i alt 241 anmeldelser

7,8/10

Rengøring

7,6/10

Service og personale

7,0/10

Faciliteter

7,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Kengo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juni 2025

10/10 Fremragende

Shotaro

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
清潔感があって良かった! 意外と風呂が狭かった!
Overnattede 1 nat i maj 2025

8/10 Udmærket

Takayuki

Synes godt om: Rengøring, service og personale
便利な場所にあったのと、人工温泉とサウナがあったのでコスパはよかった
Overnattede 1 nat i april 2025

8/10 Udmærket

YI TING

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

地點方便,環境乾淨

住宿體驗比先前參考的評論好 優點: 1.住宿提供牙刷、浴巾及毛巾、睡衣、拋棄式拖鞋 2.洗澡區乾淨,吹風機風大、提供化妝水乳液 3.房間隔音不錯,睡了一晚沒有被吵醒 4.地點好,二樓住宿區有空橋可以連接到博多站,遇到雨天很方便 缺點: 1.行李不能拿到房間,需放在大廳保管,拿東西不方便 建議可以準備行李秤給客人使用 整體來說住宿體驗很不錯
Overnattede 1 nat i april 2025

8/10 Udmærket

Fumiko, Mitaka

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i april 2025

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
スパ,男子用洗面所壁上の時計にかなりの埃あり。普段の清掃もしくは管理上の目配りがなされているか?疑問あり。せっかくの施設を気持ちよく使えたらありがたいです。
Overnattede 1 nat i marts 2025

10/10 Fremragende

MIZUKI

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
駅近で良かったです。
Overnattede 1 nat i marts 2025

10/10 Fremragende

Antonino

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was nice.
Overnattede 3 nætter i marts 2025

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Værelsets komfort
室内に機械音が大音量で響いて、眠れなかった。 博多駅2Fにある屋根付き通路で繋がっているので、雨に濡れずに駅から行けてよい。
Overnattede 1 nat i marts 2025

8/10 Udmærket

HITOMI

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 1 nat i marts 2025

8/10 Udmærket

Yukari

Overnattede 1 nat i februar 2025

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2025

8/10 Udmærket

WATARU

Synes godt om: Rengøring
Overnattede 2 nætter i februar 2025

8/10 Udmærket

MIHO

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2025

10/10 Fremragende

masataka

Overnattede 1 nat i januar 2025

6/10 Okay

KAZUYUKI

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i januar 2025

10/10 Fremragende

Kouichi

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2025

2/10 Forfærdeligt

Trevor

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Felt misled by marketing for the capsule hotel. Much more limited then it seemed from marketing material.
Overnattede 2 nætter i januar 2025

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort

좋은 위치, 깨끗한 편이지만 약간은 불편한 호텔

호텔은 좋은 위치에 있고 깨끗한 편입니다. 캡슐 호텔의 특성 상 많은 사람이 같이 잠을 자다보니 출입문이 조용히 열리고 닫히면 좋은데 소리가 커서 잠을 푹 잘 수 없었습니다.
Overnattede 1 nat i januar 2025

10/10 Fremragende

Hori

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2024

10/10 Fremragende

Ryu

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2024

10/10 Fremragende

KOICHI

Overnattede 1 nat i december 2024

8/10 Udmærket

Cary

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i december 2024

10/10 Fremragende

Mariko

Overnattede 1 nat i november 2024

10/10 Fremragende

SeungBeom

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2024