3 udendørs pools, parasoller, liggestole

Anmeldelser af Barceló Fuerteventura Castillo

4 out of 5
Barceló Fuerteventura Castillo
Avenida del Castillo s/n, Antigua, Fuerteventura

Anmeldelser

8,2

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 260 af i alt 787 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 360 af i alt 787 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 115 af i alt 787 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 39 af i alt 787 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 13 af i alt 787 anmeldelser" "

8,2/10

Rengøring

8,4/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Jan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tophotel
Meget fint hotel med særdeles venligt personale
Overnattede 8 nætter i december 2020

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Lejet en bil, som gjorde at det var nemt at komme rundt på øen.
Overnattede 7 nætter i februar 2018
Svar fra Barceló Castillo Beach Resort**** den 6. mar. 2018
Kære gæst, Tak fordi du valgte vores hotel til din ferie og ser meget frem til at have mulighed for at tjene dig igen i fremtiden.   Med venlig hilsen

8/10 Udmærket

Niels

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint ophold i rummelig bungalow med god terrasse.
Overnattede 6 nætter i februar 2018
Svar fra Barceló Castillo Beach Resort**** den 3. mar. 2018
Dear Guest, Thank you for the great rating. Kind Regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt sted
Dejlig bungalow med udsigt til vandet bag palmerne. Lækker pool. Meget turistet.
Overnattede 2 nætter i januar 2018
Svar fra Assistant Manager den 19. feb. 2018
Kære kunde,, For det første vil vi gerne takke for den dejlige anmeldelse, du delte efter dit nylige besøg på vores Barceló hotel og er glade for at læse, at vi var i stand til at matche dine ferieforventninger. Vi er glade for at læse, at du virkelig nydt vores usammenlignelige beliggenhed for at besøge vidundere af en ferie i Fuerteventura, Endnu en gang takker vi jer for at dele din oplevelse med os og ser frem til at tjene dig igen snart. Med venlig hilsen,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hygge og afslapning ❤️
Skøn dejlig ferie med hygge og afslapning for hele familien❤️.
Overnattede 7 nætter i oktober 2017
Kære kunde, Mange tak for din vidunderlige kommentar om din nylige ferie på Barceló Castillo Beach Resort, Vi er glade for at læse, at du nød dit ophold hos familien og håber at se dig igen hos os, Med venlig hilsen, Alirio Pérez General Manager

6/10 Okay

Birgitte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel, larmende ophold
Desværre var man ved at renovere eksisterende strand og 8-10 timer hver dag kørte store maskiner der hylede ganske vanvittigt (så man troede at man havde tinnitus) rundt på stranden for at sprede nyt sand.
Kære kunde, mange tak for deres kommentarer og føler ikke at kunne opfylde deres expectaticvas. Bare vi håber at se os igen og bevise at være i stand Castillo enBarcelo igen opfylder deres behov og forventninger. Med venlig hilsen Alirio Pérez direktør

6/10 Okay

Rune

Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
pooor service.
first ever hotel iv. been to that has you wash your own coffee cups.. and i have been to over 100 hotels. very bad service..
Dear client, First of all, we are very delighted that you choose our hotel for your holidays and taking your valuable time to write us your stay. We are sincerely sorry to read your dissatisfaction with the cleaning of your coffe cups,, at Barceló we strive to provide total confidence in this area being fully aware that hygiene and cleanliness are aspects of major importance for our guests to feel 100% comfortable in our hotels. In Barceló Castillo Beach Resort this is not a service we provide,for a future occasion we strongly recommend you to visit our website or to contact our call center from where our agents will be able to give you all the relevant information on the hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Kind Regards, Alirio Pérez - General Manager

8/10 Udmærket

Jakob

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra General Manager den 21. nov. 2016
Dear Guest, I hope you hav had a wonderful stay with us according to your score. Once more we thank you for choosing our hotel for your holiday and very much look forward to having the opportunity to serve you again in the future. Kind regards Alirio Pérez General Manager

10/10 Fremragende

carsten, Benalmadena Spain..dansker

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
mini ferie
rigtigt godt familie hotel med mange gode tilbud af aktiviteter..kun wi fi i lobbyen.svært at få en taxa.bestil i god tid..ellers super godt resort..
Svar fra General Manager den 21. nov. 2016
Først vil vi gerne takke alle de positive tilbagemeldinger, du har delt med hensyn til din nylige besøg i vores hotel Barceló, vi er glade for at vide, at vi var i stand til at opfylde deres forventninger. En hilsen Alirio Pérez General Manager

6/10 Okay

Jim

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale

8/10 Udmærket

Berit, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt familie hotel
Dejligt hotel i roligt område. Kun en opvarmet pool, den er tilgengæld dejlig varm. Lige ved lille strand med sand i vandkanten, men skarpe sten få meter ude i vandet. Maden er ok, men der findes en del restauranter i området, hvor man får bedre mad. Dejlige bløde senge med god plads. Det eneste irriterende var, at nøglekortene hele tiden ikke virkede og vi måtte op og bytte dem. Recceptionen lå 500 meter fra vores værelse og når man kom med våde unger fra en pooltur og så ikke kunne komme ind med det nøglekort man allerede havde været oppe og bytte 3 gange den dag, så bliver man lidt gnaven.

8/10 Udmærket

Ole, Århus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stilfuld hotel - moderne og komfortabel.

8/10 Udmærket

Trine

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Groomet resort
Ret resort-agtigt område, hvor fællesområder var velfriserede. I høj grad en "by" bygget til turisme - intet lokalt præg. Men pænt, rart og praktisk.

10/10 Fremragende

Georgia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very happy I got a amazing upgrade thank you so much 👍
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 23. mar. 2024
Dear Georgia,Thank you for your positive feedback.It's wonderful to hear that you received an amazing upgrade and were fully satisfied with the room cleanliness, hotel condition, and service. We're thrilled that these aspects of your stay met your expectations and that our team's efforts to maintain our high standards were recognized. Your 100% satisfaction across these areas aligns with our commitment to providing guests with a comfortable and enjoyable experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Ute Cornelia

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr nettes Personal und toller Bungalow ☀️Liegen am Pool sind nachmittags auch immer noch zu bekommen, Musikauswahl sollte man überdenken.Animateure sind super nett. Frühstücksbüffet sehr gut.
Overnattede 9 nætter i marts 2024
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 21. mar. 2024
Sehr geehrte Ute Cornelia,vielen Dank für Ihre Bewertung!Wir freuen uns zu hören, dass Sie die Freundlichkeit unseres Personals und Ihren Bungalow sehr geschätzt haben. Es ist wunderbar, dass Sie auch noch nachmittags eine freie Liege am Pool finden konnten. Ihre Anmerkung zur Musikauswahl nehmen wir gerne zur Kenntnis. Es ist schön, dass unsere Animateure einen positiven Eindruck bei Ihnen hinterlassen haben und das Frühstücksbuffet Ihren Geschmack getroffen hat.Die Zufriedenheit unserer Gäste mit der Sauberkeit der Zimmer, dem Zustand des Hotels, den Annehmlichkeiten und dem Service ist uns äußerst wichtig, daher danken wir Ihnen für die hervorragende Bewertung in allen diesen Bereichen.Gern würden wir Sie in Zukunft wieder bei uns willkommen heißen!Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Mustapha

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bon hôtel pour famille.
Un petit peu déçu de la vue sur mer en général mais on peu assister à un très jolie lever de soleil. Sinon buffet .. à ameliorer
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 2. feb. 2024
Merci pour votre appréciation sur votre séjour au sein de notre hôtel Barceló Fuerteventura Castillo.Nous sommes désolés que la vue sur mer n'ait pas été à la hauteur de vos attentes. Notre établissement est reconnu pour sa proximité avec la plage et les magnifiques levers de soleil qu'on peut y admirer. Nous prenons également note de votre retour concernant notre buffet et nous sommes constamment à la recherche de façons d'améliorer l'expérience culinaire de nos clients.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié les levers de soleil depuis notre hôtel et nous vous remercions pour vos évaluations positives sur la propreté de la chambre, l'état de l'hôtel et le service.Encore merci pour votre aimable appréciation sur notre hôtel, nous espérons vous avoir à nouveau bientôt parmi nous. CordialementEquipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Hlynur Geir

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mjög gott hótel á besta stað
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 27. jan. 2024
Dear Hlynur Geir, Thank you very much for your kind feedback.We're delighted to hear that you found our service to be exceptional and the comfort of your room to your complete satisfaction. Your appreciation for the meticulousness of our housekeeping team and the overall condition of our hotel is truly valued. It's great to know that these elements helped to enhance your stay.We welcome all feedback as it serves as a valuable tool for continuous improvement, and please rest assured that we are always striving to provide the best possible experience for our guests. Your high ratings in service and comfort inspire us to keep up the good work!We look forward to welcoming you back for another memorable experience.Best wishes,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Angela

Forretningsrejsende
Synes godt om: Faciliteter
The bathroom set up was bizarre ! You have to be 6ft tall to see in the small mirror and shower head was hopeless. Didn’t adjust .. and sprayed everywhere but on you !
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 23. jan. 2024
Dear Angela,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We regret to hear that the shower amenities did not meet your expectations. Our goal is to provide comfortable and well-equipped facilities, and we apologize if we fell short in this instance.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Tobias

Overnattede 7 nætter i december 2023

8/10 Udmærket

Adrian, Bazenheid

Overnattede 7 nætter i december 2023

6/10 Okay

Christine

Synes godt om: Rengøring, service og personale
It was fine, various things in the apartment didn’t work however (light bulbs, only one air conditioning unit, shower gel holder kept falling off). I didn’t tell reception because it wasn’t enough to warrant that much effort but just not sure why they weren’t just working. Aren’t they checked every time there is a switchover? I wasn’t advised about the Barceló app so when I went to the spa all the appointments were fully booked. And the steam room wasn’t working. Also, sadly the food at evening meal (I went half board) was terrible. I would not really have said this was 4*.
Overnattede 4 nætter i december 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 27. dec. 2023
Dear Christine,We appreciate that you took the time to share your experience with us.We are delighted to hear that our service met your expectations. Our team strives to deliver a seamless experience, and it's rewarding to know we succeeded with you.We are, however, truly sorry to hear about the issues you encountered in your apartment. We take pride in our attention to detail and the maintenance of our facilities. Please rest assured that we have a diligent housekeeping team that checks all amenities during each switchover, and we regret that this was not reflected during your stay. Regarding the spa, our U-Spa is a haven for relaxation and we regret that you were not able to fully enjoy it due to the high demand for appointments and the steam room being temporarily out of service. We appreciate your feedback on the dining experience as well, and while we offer a variety of local and international dishes to cater to diverse tastes, we understand that there is always room for improvement.We look forward to the pleasure of welcoming you back on future occasions.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Werner

Overnattede 11 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Helen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i december 2023

8/10 Udmærket

Tony

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 8 nætter i december 2023

10/10 Fremragende

Enrique F

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Muy cómodo
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 18. dec. 2023
Apreciado Enrique, Nos gustaría darle las gracias por su reciente visita y por dedicar unos minutos a compartir sus sensaciones.Nos complace enormemente que haya encontrado la limpieza de la habitación a su satisfacción y que la condición de nuestro hotel haya cumplido con sus expectativas. Agradecemos también sus comentarios positivos sobre el servicio brindado y las comodidades de la habitación, que han sido diseñadas pensando en la comodidad de nuestros huéspedes, como usted ha podido apreciar.Le enviamos un saludo muy cordial. Atentamente.Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Dariusz

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 7 nætter i december 2023

8/10 Udmærket

gabi

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Insgesamt gut, das was man erwartet hat, Preis/Leistung Aber auch nicht mehr Cafe sehr schlecht, Essen Durchschnitt Betten sehr gut Super Lage
Overnattede 7 nætter i november 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 27. nov. 2023
Sehr geehrte Gabi,zunächst möchten wir uns bei Ihnen dafür bedanken, dass Sie sich für unser Hotel Fuerteventura Castillo entschieden haben.Es freut uns sehr zu hören, dass Sie die Qualität unserer Betten und die hervorragende Lage unseres Hotels positiv hervorheben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen komfortable Unterkünfte in einer malerischen Umgebung direkt am Strand zu bieten.Wir bedauern, dass unser Kaffeeangebot nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat und nehmen Ihre Rückmeldung ernst, um unser Angebot zu verbessern. Ebenso nehmen wir zur Kenntnis, dass das Essen nicht vollständig Ihren Geschmack getroffen hat, obwohl wir eine Vielzahl von lokalen und internationalen Gerichten anbieten, um die Gaumen unserer Gäste zu erfreuen.Wir sind erfreut, dass Sie die Sauberkeit unserer Zimmer und den Zustand des Hotels mit einer hohen Bewertung versehen haben. Unser Team arbeitet stetig daran, unseren Gästen ein sauberes und gepflegtes Ambiente zu bieten.Freundliche Grüße und alles Gute,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 Okay

Elke

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Insgesamt war die Anlage gut. Leider kann das Personal und auch das Management mit Problemen gar nicht umgehen. Sehr schade für eine so große Anlage. Das Essen im Hauptrestaurant ist leider sehr wenig abwechslungsreich. Es gibt fast immer dasselbe. die Qualität ist gut. Getränke werden bestellt und zum Tisch gebracht, es kommt nur leider fast niemand der sie Bestellung aufnimmt. Die Anlage per se ist wirklich sehr schön und der Bungalow war auch sehr gut. Trotz allem würde ich dem Hotel nur 3 Sterne geben.
Overnattede 7 nætter i november 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 16. nov. 2023
Sehr geehrte Elke,danke für Ihre Bewertung.Es freut uns zu hören, dass Sie die Schönheit unserer Anlage und die Qualität Ihres Bungalows geschätzt haben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen geräumige Unterkünfte in traditionellem kanarischem Stil zu bieten, die mit modernen Annehmlichkeiten ausgestattet sind.Wir bedauern zu hören, dass Sie mit der Vielfalt unserer Speisen im Hauptrestaurant nicht zufrieden waren. Wir bemühen uns, ein abwechslungsreiches Angebot zu präsentieren, das die kulinarischen Vorlieben unserer internationalen Gäste trifft. Ihr Feedback ist für uns sehr wertvoll und wir werden es nutzen, um unsere Dienstleistungen zu verbessern. Ebenso nehmen wir Ihre Anmerkungen zum Service sehr ernst und werden daran arbeiten, die Effizienz und Aufmerksamkeit unseres Personals zu verbessern, um sicherzustellen, dass alle Gäste sich gut betreut fühlen.Wir hoffen, dass Sie trotz der genannten Punkte angenehme Erinnerungen an Ihren Aufenthalt bei uns haben und würden uns freuen, Sie erneut begrüßen zu dürfen, um Ihnen die Verbesserungen zu zeigen.Nochmals vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen mit uns teilen. Wir freuen uns darauf, Sie bald wieder empfangen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Sarah

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i oktober 2023

6/10 Okay

thomas william

Rejste med partner
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale
The check in gime online says 2pm, once arrived the rude receptionist said it was 3pm, but the room still wasmt ready until 3 20pm Both air con units in the room were dripping water, shower head was missing, bathroom window didnt open properly, Usual people putting towels on sundeds in the morning to reserve them, the beach is 10.50 euros a day for 2 sunbeds, buffet food 7/10, But still enjoyed my stay, weather was great, beach was great,
Overnattede 7 nætter i oktober 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 5. nov. 2023
Dear Thomas,Thank you for sharing your opinion about your recent stay.We are glad to hear that you enjoyed the weather, the beach, and found our buffet food to be satisfactory. Our hotel indeed offers a great location for beach lovers and we strive to provide a variety of dining options for our guests.We apologize for the inconvenience you faced during your check-in and the issues you encountered in your room. We understand how important it is for our guests to have a comfortable stay, and we will address these concerns with our maintenance team. As for the sunbeds, we do offer several swimming pool areas with sun loungers available for our guests, in addition to the beach option. We appreciate your feedback as it helps us to improve our services and facilities for future guests.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Elizabeth

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
What an amazing stay - staff all so helpful and cheerful. Any problems we had were sorted out efficiently and with our comfort in mind. Will definitely be returning again.
Overnattede 5 nætter i oktober 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 31. okt. 2023
Dear Elizabeth,Thank you for your positive feedback.We are thrilled to hear that our staff made a positive impression on you with their helpfulness and cheerfulness. Our team is dedicated to providing efficient and comfortable service to all our guests. It's great to know that any issues you encountered were resolved promptly, ensuring your satisfaction.We are looking forward to welcoming you back for another amazing stay in the future.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

4/10 Dårligt

Anne

Rejste med familie og småbørn
sans plus. les repas manquent de variété, le service est lent et le manque de table aux heures des repas, un vrai probleme. les cafards aussi dans la chambre c'était moyen, et quand on a eu besoin de la réception manque de sympathie et pas envie de répondre. Usine à touriste mais en tout cas pas un 4*
Overnattede 10 nætter i oktober 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 31. okt. 2023
Chère Anne,Nous souhaitons avant tour vous remercier pour avoir choisi notre hôtel Barceló Fuerteventura Castillo et pour vos critiques constructives à propos de votre expérience. Celles-ci nous permettent en effet de pouvoir identifier nos axes d’amélioration.Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié l'emplacement de notre établissement et ses installations. Cependant, nous sommes désolés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes concernant la variété des repas et le service. Nous proposons pourtant une large sélection de plats locaux et internationaux dans nos différents restaurants et bars, ainsi que des dîners à thème trois fois par semaine. Nous prenons note de vos remarques et travaillerons à améliorer ces aspects.Nous sommes également navrés d'apprendre que vous avez rencontré des problèmes avec la propreté de votre chambre et l'accueil à la réception. La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous nous efforçons de maintenir un haut niveau de propreté et de service dans tout l'établissement. Nous prendrons en compte vos commentaires pour améliorer notre service à l'avenir.Encore merci pour votre visite et vos axes d’amélioration, nous en tiendrons compte afin de poursuivre notre politique d’amélioration continue de la qualité des services que nous offrons à notre clientèle. Bien à vous,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 Okay

Miriam

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale
Service kam beim Buffet nicht mehr hinterher (Teller abräumen, Geschirr auffüllen), man hat den Personalmangel sehr gespürt. Aber die Mitarbeiter im Service waren sehr freundlich und zuvorkommend. Schade, dass der Strand öffentlich war und man dementsprechend die Liegen bezahlen sollte. Ein weiterer negativer Punkt sind die Handtücher. Im Zimmer werden die Handtücher jeden Tag gewechselt, obwohl diese nicht auf dem Boden lagen, aber möchte man sein Poolbadetuch auswechseln, wird eine Gebühr von 2€ pro Handtuch verlangt.
Overnattede 7 nætter i oktober 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 17. okt. 2023
Sehr geehrte Miriam,vielen Dank für Ihr Feedback!Wir möchten klarstellen, dass der Strand öffentlich ist und wir daher keine Kontrolle über die Liegenpreise haben. Bezüglich der Handtücher möchten wir darauf hinweisen, dass die Gebühr für den Austausch von Poolhandtüchern dazu beiträgt, den Wasserverbrauch und die Umweltbelastung zu reduzieren. Wir entschuldigen uns, wenn dies zu Unannehmlichkeiten geführt hat.Es freut uns jedoch, dass Sie unseren freundlichen und zuvorkommenden Service schätzen. Wir entschuldigen uns jedoch für die Unannehmlichkeiten, die Sie beim Buffet erlebt haben. Wir werden darauf achten, dass unser Personal in Zukunft besser auf die Bedürfnisse unserer Gäste eingehen kann.Hoffentlich können wir Sie auch in der Zukunft bei uns begrüßen.Freundliche Grüße,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Andre

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good hotel. Bad food.
Very good hotel. Modern, clean. The only gripe we had was with the food. We had an all-inclusive package and lunches and dinner were not good. Food was very uninspiring. Every day pizza, pasta and perhaps one type of fish. Dessert was also not good, except the fresh fruit. We ended up eating out every day.
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 9. okt. 2023
Dear Andre,Thank you for your review.We are delighted to hear that you found our hotel modern and clean, and that you appreciated the comfort of your room. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and provide a comfortable stay for our guests.We regret to hear that our all-inclusive food options did not meet your expectations. We strive to offer a variety of dishes to cater to the diverse tastes of our guests, including our themed gala dinners featuring international cuisine. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue to improve our dining options. We hope that you were able to enjoy the fresh fruit and the variety of restaurants and bars available within the hotel.We hope to welcome you again in the future. Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 Okay

Wolfgang

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i august 2023

8/10 Udmærket

Kevin

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent hotel in a fantastic location. A big plus is you can use all the facilities in Barcelo Mar along with Castillo.
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 26. aug. 2023
Dear Guest,We are glad to receive such a positive review!We are delighted to hear that you enjoyed our fantastic location and appreciated the access to facilities at both Barceló Mar and Castillo. Our goal is to provide a comfortable and enjoyable stay for our guests, and it is always rewarding to know that we have succeeded in doing so.We would like to thank you once again for your kind words and for choosing our hotel for your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back in the near future.We look forward to welcoming you back in the future.Kind regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

2/10 Forfærdeligt

darren

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Week from hell
Just returned from a terrible week at this hotel. Not 4* at all. The food is the same for lunch and dinner every day and overcooked but cold! Despite being on all inclusive spent the first 4 days arguing with staff to be able to get bottled water during the day - they prefer to give you warm water from a machine with ice cubes in. Only after complaining to the manager was I able to get bottled water. Both my partner and I were ill for the majority of the stay! Staff rude and miserable. Hardly any parasols and people having to bring suN loungers from their rooms to the pool as not enough to go around! I will be contacting their head office with my comments it was so bad!
Overnattede 9 nætter i juli 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 7. aug. 2023
Dear Darren,Thank you for taking the time to share your feedback.We are disappointed to learn about the issues you faced during your stay. We apologize for any inconvenience you experienced with the food and the availability of bottled water. We will take your feedback into consideration and work on improving our offerings. We also apologize for any perceived rudeness from our staff and the shortage of sun loungers and parasols. Our team is dedicated to providing excellent service, and we will address these concerns to ensure a better experience for our future guests. We understand that you will be contacting our head office, and we appreciate your feedback as it helps us to improve our services.We hope you will consider staying with us again in the future. Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

maria belen

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Personal muy amable, instalaciones bien cuidadas…. Debería haber más control con la ocupación de hamacas desde las 8.00 de la mañana…nos quejamos pero nada…y yo paso de provocar un conflicto internacional por una de ellas …
Overnattede 7 nætter i juli 2023

8/10 Udmærket

Marta

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great family holiday
Great family holiday! Would love to come back
Overnattede 6 nætter i juli 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 31. jul. 2023
Dear Marta,Thank you for your positive feedback.We're pleased that you had a pleasant stay with us and appreciated our high standards.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Catherine

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 11 nætter i juni 2023

8/10 Udmærket

YAIZA ISABEL

Synes godt om: Rengøring, service og personale
El complejo en si muy adecuado
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 12. jul. 2023
Estimada Yaiza Isabel,Siempre nos resulta agradable saber que nuestros huéspedes han regresado a sus casas con grandes recuerdos de sus vacaciones y estamos muy agradecidos por el tiempo y el esfuerzo que ha dedicado en compartir su experiencia personal en el hotel Barceló Fuerteventura Castillo, con nosotros y con todos los lectores.Es siempre nuestro objetivo alcanzar la máxima satisfacción de nuestros clientes y estamos encantados de escuchar que disfrutaron de sus vacaciones en el hotel Barceló Fuerteventura Castillo. Nos esforzamos continuamente en ofrecer la mejor calidad y asegurar que todos nuestros huéspedes regresan a sus casas con bonitos recuerdos de sus vacaciones.Ojalá pronto podamos nuevamente ofrecerle nuestros mejores servicios y atenciones. Un afectuoso saludo.Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Radan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale
C’est correct
Overnattede 7 nætter i juli 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 10. jul. 2023
Cher Radan,Tout d'abord nous tenons à vous remercier pour votre commentaire élogieux publié suite à votre récent séjour auprès de notre Barceló Fuerteventura Castillo.Nous sommes heureux cependant que vous ayez apprécié votre séjour.Encore merci d'avoir choisi notre hôtel pour vos vacances et nous espérons vous accueillir à nouveau et d'avoir l'opportunité d’excéder vos attentes lors d'une prochaine occasion.Cordialement,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Maria, Crowborough

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lovely accommodation and setting in the bat
Overnattede 8 nætter i juni 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 19. jun. 2023
Dear Maria,Thank you for your positive feedback.We are grateful for your approval of the décor that is aimed at guaranteeing a memorable stay in our hotel.Furthermore, we thank you for highlighting our high standards; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We are also happy to know you found our hotel to be in a convenient location for your visit to Caleta de Fuste .We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 Okay

Gara

Overnattede 1 nat i juni 2023

6/10 Okay

Boris

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Geschirr beim Buffet Maffaca teilweise sehr dreckig und die Auswahl vom Essen bei diesem auch sehr dürftig. Wenn man Strandtücher braucht muss man pro Tuch 10 Euro Kaution bezahlen , kein ding aber wenn man halbpension gebucht hat, muss man für einen Tücher tausch extra 2 Euro bezahlen. Ansonsten sehr schöne gegend und das Personal sehr freundlich.
Overnattede 7 nætter i maj 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 2. jun. 2023
Sehr geehrter Boris,wir bedanken uns ganz herzlich für die Bewertung unseres Hotels.Wir bedauern, dass wir Ihre Erwartungen nicht vollständig erfüllen konnten.Ihren Kommentar zur Sauberkeit werden wir an unsere Mitarbeiter weiterleiten. Dadurch können wir unseren Service weiter verbessern. Sehr gerne haben wir allerdings gelesen, dass Sie die gute Arbeit unseres aufmerksamen Personals in Ihrem Kommentar erwähnt haben und bedanken uns recht herzlich.Wir hoffen, Sie beim nächsten Mal gänzlich von unserem Service überzeugen zu können.Mit freundlichen Grüßen,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

10/10 Fremragende

Nicolas

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i maj 2023

10/10 Fremragende

Orlando Jose Goncalves

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Juste parfait !!!! Nous avons passé des vacances merveilleuses. Nous avons eu la chance d'être surclassés. Le personnel est très bien, serviable, souriant, attentif. Le lieu est magique avec une vue sur l'océan.
Overnattede 5 nætter i april 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 6. maj 2023
Cher Mr. Goncalves,Nous vous remercions d'avoir partagé votre opinion sur votre récent séjour parmi nous. Notre objectif principal étant de garantir que nous offrons de mémorables expériences à nos clients, vos commentaires sont essentiels à cet effet. C'est pourquoi nous apprécions votre retour.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable moment parmi nous et particulièrement apprécié la propreté impeccable des lieux ainsi que le professionnalisme et la gentillesse de notre équipe à qui nous faisons passer votre compliment.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

6/10 Okay

Pilar

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
El buffet impresentable. La comida incomible. No merece la pena contratar comidas. El todo incluido, nefasto, no lo recomiendo!!!. El hotel, instalaciones, habitación, excelente, es una gran pena el deficiente servicio de restauración....
Overnattede 3 nætter i april 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 6. maj 2023
Estimada Pilar,Apreciamos enormemente el tiempo dedicado a opinar sobre su reciente experiencia en nuestro hotel, en Barceló siempre nos esforzamos en superar las expectativas de nuestros huéspedes. Su comentario ayudará a nuestro equipo a alcanzar ese objetivo.Hacemos todo lo posible para asegurar que nuestros clientes puedan disfrutar de una experiencia gastronómica enriquecedora en un entorno inigualable y con un excelente servicio. Nuestro equipo de restauración seguirá trabajando para que se sorprenda con deliciosos platos locales e internacionales en su próxima visita.Nos alegramos de saber que nuestras instalaciones sí han estado a la altura de lo esperado.Gracias una vez más por elegirnos y por sus críticas constructivas, esperamos tener la oportunidad de servirle de nuevo en el futuro y poder tener la oportunidad de superar las expectativasEquipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Clean and extremely comfortable
The bungalows are lovely and the quality of bed and bedding is excellent. Very clean in all areas just shame about grumpy poolside bar staff and a couple of things that needed attention in the bungalow. We requested late check out on plenty of advance but this was sadly not honoured.
Overnattede 5 nætter i april 2023
Svar fra Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort den 3. maj 2023
Dear Guest,Thank you for your review.Our team's professional service is a point of pride for us and we were disappointed to learn that you felt we had underperformed in this area, nevertheless please rest assured that your comments will be reviewed with our managers.Thorough cleaning is an absolute must for Barceló and we thank you for highlighting the high standards of our hotel; we strive to give total confidence in this area, being fully aware that this is a top priority for our guests.We hope to have the opportunity to welcome you again soon.Best regards,Equipo de Barceló Fuerteventura Beach Resort

8/10 Udmærket

Philipp

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i april 2023