Gæster skal rejse via fly og båd til overnatningsstedet. Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet mindst 72 timer før afrejse via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at få indtjekningsinstruktioner. Personalet tager imod gæster ved ankomst
Dette overnatningssted tilbyder ikke indtjekning efter lukketid
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen, mindst 72 timer før du ankommer, for at arrangere indtjekning
Kontakt venligst overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger
Bemærk venligst, at gæster med prisplaner, der inkluderer måltider, kun får serveret måltider i buffetrestauranten. Der opkræves gebyrer for spisning i à la carte-restauranter.
Det kreditkort, der blev brugt til reservationen, skal fremvises ved indtjekning af kortindehaveren sammen med gyldigt billed-ID. Andre arrangementer skal koordineres med overnatningsstedet før ankomst.
Dette overnatningssted ligger på en ø og kan kun nås via fly eller båd. Transport afhænger af vejrforholdene.
Gæster skal arrangere transportservice (tillægsgebyr) fra Malé Internationale Lufthavn til overnatningsstedet, hvilket tager 20 minutter med fly til Dharavandhoo Indenrigslufthavn og derefter 40 minutter med speedbåd til resortet. Gæster, der gerne vil have garanteret transport, skal kontakte overnatningsstedet med oplysninger om flyrejsen mindst 72 timer før deres forventede ankomst. Maldivian Airways/FlyMe/Manta Airways tilbyder daglig transport mellem kl. 07.00 og kl. 21.00. Gæster, der ankommer uden for disse tidspunkter, rådes til at reservere et hotelværelse i Malé eller Hulhumalé, indtil transportservicen starter igen. Gæster skal betale gebyr for indenrigsflyrejse samt motorbådsgebyr ved udtjekning.
Det yderligere gebyr (betales på overnatningsstedet) dækker det obligatoriske gebyr for transport for gæster i alderen 12 til 17 år.