Udendørsområde

Anmeldelser af Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee
Graf-Adolf-Platz 8-10, Düsseldorf, NW

Anmeldelser

8,2

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 366 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 450 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 120 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 36 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 29 af i alt 1001 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,4/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

6/10 Okay

Thomas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 27. nov. 2023
Dear Thomas,Thank you for the review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

6/10 Okay

Claus

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 27. nov. 2023
Dear Claus,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Ole

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
To overnatninger
Dejligt hotel, pænt og rent - gå ikke glip af morgenmaden 😊
Overnattede 2 nætter i september 2022

8/10 Udmærket

Bjarne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
God morgenmad
En god morgenmad med godt udvalg. Bedre end gennemsnittet på 4 **** hoteller. Generelt god service
Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10 Fremragende

Dennis Barndorph

Overnattede 2 nætter i februar 2022

8/10 Udmærket

Ralph Munk

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i november 2020
Svar fra A. Köster, Front Office Manager den 5. dec. 2020
Lieber Ralph, vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns, dass Sie einen angenehmen Aufenthalt bei uns hatten und hoffen Sie erneut bei uns willkommen heißen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Flemming

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God service på et flot hotel
Vi havde brug for en enkelt overnatning i Düsseldorf i forbindelse med hjemtur fra vores sommerferie. Valget faldt på Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee, og det fortrød vi ikke. Vi ankom til hotellet lidt før vores værelser (havde bestilt to 2 personers værelser) var klar. Receptionisten spurgte om vi var en familie og derfor godt kunne tænke os at få to værelser med en dør imellem. Det ville vi selvfølgelig rigtig gerne, selvom hun sagde at der nok lige ville gå en lille time inden det kunne lade sig gøre. Vi tog plads i lobbyen med ipads, cola osv. og 5 min senere blev vi kaldt op til skranken og fik at vide at nu havde hun rykket lidt rundt på nogle reservationer og opgraderet vores værelser - så nu var værelserne klar. Virkelig god service!
Overnattede 1 nat i juli 2019

10/10 Fremragende

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt ophold - god service og fin beliggenhed.
Dejligt rent og pænt. God morgenmad og fin beliggenhed.
Overnattede 1 nat i juli 2019

8/10 Udmærket

Per

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2019

8/10 Udmærket

Ulla

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hyggeligt hotel i Düsseldorf centrum
Hotellet ligger helt centralt i Düsseldorf og er en god base for en ferie. Hotellet er rent og pænt, morgenmaden er god, og vi fik sammenhængende værelser, hvilket er fint, når man rejser flere sammen og ikke vil sove på samme værelse. Værelsesrengøring var ok, men der blev ikke skiftet/vasket glas og kopper. Vi havde gode aftener i baren med en venlig og sjov tjener, som hurtigt lærte vores vaner og foretrukne valg af drinks at kende
Overnattede 3 nætter i oktober 2018

8/10 Udmærket

Ralf

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2018

8/10 Udmærket

Lisbeth, Holstebro

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel
Dejlig beliggenhed, god morgenmad og dejligt område (ved havnen)
Overnattede 2 nætter i juli 2018

8/10 Udmærket

Hans

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Business
Hurtigt indtjekning. Parkeringskælder. Sublim morgenmad.
Overnattede 1 nat i juni 2018

8/10 Udmærket

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Ole Due

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2018
Svar fra M.Franzke – Operations Manager den 6. apr. 2018
dear Ole Due, Thank you for your nice feedback. We look forward to your next stay at the Leonardo Royal Hotel Düsseldorf Königsallee. Best regards

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra MFranzke den 19. maj 2017
Dear Guest, many thanks for your positive review. We are delighted that you felt so comfortable with us and you have enjoyed your stay. Thank you and see you soon at the Leonardo Royal Hotel Dusseldorf Königsallee. best regards. M. Franzke - Operations Manager

8/10 Udmærket

Julie

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice stay - a little slow internet connection WI-FI.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Svend, Herning

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Når dit ophold skal være lidt bedre...
Vi havde et fantastisk godt ophold på Leonardo hotel. Meget venlig betjening fra både lobby og rengøringspersonale. Gode store og rummelige værelser og godt klimaanlæg. Det var dejligt at komme hjem efter en lang messedag og se CNN på værelset til en dejlig kold øl. Næste morgen kunne vi veludhvilet nyde den lækre morgenmadsbuffet. Som noget ekstra kunne vi slutte morgenmaden af med et glas champagne - alt i alt en rigtig god oplevelse.

8/10 Udmærket

Ruijiao

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overall good.
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Pieter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Goed hotel. Iet verouderde badkamer, maar 2 nachten super lekker geslapen
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra IH den 28. maj 2024
Beste Pieter,Bedankt voor je lovende beoordeling over ons hotel! We zijn blij dat je hebt genoten van je verblijf en we hopen je heel snel weer te zien.Met vriendelijke groet,Iris HeinhausAssistant to the General Manager

10/10 Fremragende

Sandy doris

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zimmer, Personal, Lage, Frühstück sehr nett👍 Zimmer nach vorne raus ziemlich laut leider. Ansonsten super Hotel um Altstadt, Medienhafen und Innenstadt super schnell zu Fuß zu erreichen.
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra IH den 23. maj 2024
Liebe Sandy,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen GrüßenIris HeinhausAsst. to the General Manager

8/10 Udmærket

Sylvia

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i maj 2024
Svar fra IH den 15. maj 2024
Liebe Sylvia,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Iris Heinhaus I Assistant to the General Manager

4/10 Dårligt

Markus

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Service og personale
Totaler Abriss während der Messe. Über 900 Euro für zwei Nächte, Frühstück nicht inbegriffen.
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra IH den 25. apr. 2024
Lieber Markus ,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee zu bewerten.Wir bedauern, dass Sie unsere Raten als zu hoch empfanden. Jedoch möchten wir Sie darauf hinweisen, dass die Zimmerpreise in speziellen Zeit aufgrund hoher Nachfrage variieren können. Wir bemühen uns jedoch stets, unseren Gästen einen angemessenen Preis anzubieten, der den Qualitätsstandards und Services unseres Hauses entspricht.Wir hoffen, dass Sie eine angenehme Heimreise hatten und würden uns freuen, Sie in der Zukunft erneut in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,Iris Heinhaus I Assistant to the General Manager

8/10 Udmærket

Nicolae

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Mohamed Okasha den 3. apr. 2024
Dear Nicolae,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Mohamed OkashaFront Office Manager

8/10 Udmærket

Francisco

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tod
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Leonardo Royal Hotel Düsseldorf den 24. mar. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Ingo

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bei offenen Fenster sehr laut (Zimmer war auf Straßenseite), bei geschlossenem Fenster absolut ruhig, aber schlechte Belüftung.
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Leonardo Royal Hotel Düsseldorf den 24. mar. 2024
Lieber Gast,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Abdullah

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 22. feb. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Trevor

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
we stayed here from 10th -13th for a reunion and the rosenmontag woche ende hotel is slightly tired but rooms were a good size and clean there was always free coffee in the morning food later on in the day reception very friendly and helpful (even printed off my boarding passes) drink prices are not too friendly especially branded spirits would stay again on the cards as we spk
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 19. feb. 2024
Dear Guest, Thank you for this absolutely great review. The fact that you felt so comfortable with us is very valuable to us. We would be happy to share your review with our team.Thank you again for your wonderful words, you made us very happy.We are looking forward to your next visit.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Abdullah

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
The hotel is close to the Kingsallé. The rooms are clean and the breakfast is good. The staff are nice, and I especially thank the wonderful Mr. Mohamed Shukri. He is very nice and deals with it very nicely. I recommend staying there. My favorite choice in Dusseldorf. الفندق قريب من الكنجساليه الغرف نظيفه والافطار جيد طاقم العمل لطيفين واخص بالشكر الرائع السيد محمد شكري لطيف ويتعامل بشكل رائع جدا والسيد وائل الذهبي انصح بالسكن فيه خياري المفضل في دوسلدوورف
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 19. feb. 2024
Dear Abdullah, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.The comments of our guests are very important for us. Your praise is our greatest acknowledgment. We are very glad to read that you enjoyed your stay in Düsseldorf.Especially your kind words about our employees made us very proud!Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

harsh vardhan

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 8. feb. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Wenche

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Veldig flott beliggenhet. Litt støy fra gata. Måtte ha vindu lukket hele natta.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 8. feb. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

10/10 Fremragende

Karlene

Rejste med familie, Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This was our 6th stay at Royal Leonardo in Dusseldorf. The reception team are always friendly and helpful. Location is perfect for exploring the Aldstadt and Königsallee.
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra IH den 31. jan. 2024
Dear Karlene,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Kind regards,Iris Heinhaus I Assistant to the General Manager

2/10 Forfærdeligt

Salomon

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dåligt kvalitativ hela vägen
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra IH den 31. jan. 2024
Dear Salomon,We regret to hear that your experience with us did not meet your expectations. We strive to provide our guests with top-notch service and quality. We're deeply sorry if this was not reflected during your stay. Your feedback is valuable and helps us to understand how we can aim for improvement. Rest assured that our team is dedicated to offering an exceptional experience for each guest.We hope for the opportunity to serve you better in the future.Kind regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

10/10 Fremragende

C P

Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 29. jan. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Ørjan, Bergen

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good location.
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 29. jan. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

6/10 Okay

Mats

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 29. jan. 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

R.B.

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Door de drukte in het hotel, vanwege de kerstmarkt, was er voor ons geen plaats meer in de parking van het hotel zelf. Hiernaast was het té druk bij het ontbijt. Omdat wij van tevoren alles al betaald hadden, werd ons verteld dat een verrekening van iets (parkinggeld en/of ontbijtgeld) niet meer mogelijk was... Ik ben hier niet tevreden over. Verder een prima hotel hoor.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 16. jan. 2024
Beste gast,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te laten weten wat u vindt van uw verblijf bij ons. Bedankt voor je kritiek. Wij zijn aan het discussiëren. of we hiervoor oplossingen kunnen vinden. Bedankt ook voor je geweldige feedback. kom snel terug.Hartelijke groeten,Jenny Krause Gastrelatiecoördinator

8/10 Udmærket

Richard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 16. jan. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Petra

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The hotel is near the Konigsallee and restaurants. We always stay here when we come to Dusseldorf.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee den 16. jan. 2024
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jenny Krause Guest Relation Coordinator

8/10 Udmærket

Terence

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Dear Terence,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

8/10 Udmærket

Lennert

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Dear Lennert,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

10/10 Fremragende

CHRISTINE

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Was there for the Christmas markets. Centrally located. Safe area to walk and close to shopping and a great bakery close by. And the price was right.
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Dear Christine,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

8/10 Udmærket

Ben

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel is old and a little confusing. Only 1 lift working which made it hard during peak times to move between floors. Parking was difficult and a spot was not garanteed.
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Dear Ben,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.The comments of our guests are very important for us. We discuss them in regular meetings to find out our strong points and our short comings. We really regret the failure of the elevator and would like to sincerely apologize for the inconvenience caused to you. Unfortunately, the repair was out of our control because we had to wait a long time for a replacement part.Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Best regards,Iris Heinhaus Asst. to the General Manager

10/10 Fremragende

Alex

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Leuk hotel. Kort bij centrum op loopafstand van kerstmarkt Wel erg warm binnen. En lawaai aan de straatkant.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Dear Alex,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

6/10 Okay

Manuela

Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Liebe Manuela,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben Ihren Aufenthalt im Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee zu bewerten.Wir hoffen, dass Sie eine angenehme Heimreise hatten und würden uns freuen, Sie bald wieder in unserem Haus begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen GrüßenIris HeinhausAsst. to the General Manager

10/10 Fremragende

Richard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Friendly and helpful reception staff, allowed early checkin and lent me an umbrella. Single lift operating was not a problem at all, and easily walking distance to Hohestrasse and Konigsallee.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Dear Richard,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager

8/10 Udmærket

Yvonne

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra IH den 2. jan. 2024
Dear Yvonne,Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Düsseldorf Königsallee.Hopefully you had a pleasant journey back home and we look forward to welcome you in our hotel again.Best regards,Iris HeinhausAsst. to the General Manager