Al Maha Regency
Hotel ved stranden og med en døgnåben reception og en kaffebar
Billedgalleri for Al Maha Regency





Anmeldelser
6,8 ud af 10.
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Studiolejlighed

Studiolejlighed
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køkken
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Select Comfort-madras
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Superior-værelse

Superior-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køkken
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Select Comfort-madras
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Premium-lejlighed

Premium-lejlighed
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køkken
LCD-tv
Select Comfort-madras
Mørklægningsgardiner
2 soveværelser
Indlæs alle billeder af Executive-værelse

Executive-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Køkken
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Select Comfort-madras
Hårtørrer
Bidet
Du vil muligvis også kunne lide

Marriott Resort Palm Jumeirah, Dubai
Palm Jumeirah
- På privat strand
- Pool
- Boblebad
- Spa
9.2 ud af 10, Fremragende, 320 anmeldelser
Prisen er 2.639 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
1. dec. - 2. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

King Faisal Street, Sharjah
Om overnatningsstedet
Al Maha Regency
Lignende overnatningssteder

ibis styles Sharjah Hotel
ibis styles Sharjah Hotel
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
7.8 ud af 10, Godt, 229 anmeldelser
Prisen er 516 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
3. dec. - 4. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Depositum: AED 100 pr. dag
- Rengøringsgebyr: 10 AED pr. enhed pr. nat
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for kontinental morgenmad: 25 AED pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for nærliggende parkering: 25 AED pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 100.0 AED pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer kuliltealarm, brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Al Maha Regency
Loyalty Al Maha Regency
Loyalty Al Maha Regency Sharjah
Loyalty Inn Al Maha Regency
Loyalty Inn Al Maha Regency Sharjah
Al Maha Regency Aparthotel Sharjah
Al Maha Regency Aparthotel
Al Maha Regency Sharjah
Al Maha Regency Hotel
Al Maha Regency Sharjah
Al Maha Regency Hotel Sharjah
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Al Maha Regency
6,8
7,4
Rengøring
6,8
Området
7,4
Service og personale
2,0
Miljøvenligt
7,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
9. nov. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
6/10 Okay
Casper, København
11. feb. 2012
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel - men langt væk, og dårlig pool
Casper
4/10 Dårligt
Yasin, Sugar Land
Rejste med familie
19. nov. 2022
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yasin
Overnattede 6 nætter i november 2022
8/10 Udmærket
Haroon
Forretningsrejsende
19. dec. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Haroon
Overnattede 14 nætter i december 2020
6/10 Okay
Arpit
Forretningsrejsende
26. jul. 2020
Arpit
Overnattede 7 nætter i juli 2020
8/10 Udmærket
AHMED
29. nov. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
AHMED
Overnattede 4 nætter i november 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
6. sep. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 10 nætter i august 2019
8/10 Udmærket
Benjamin
15. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Benjamin
Overnattede 1 nat i maj 2019
10/10 Fremragende
Mahdi
9. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mahdi
Overnattede 5 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med partner, Forretningsrejsende
3. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i april 2019
10/10 Fremragende
Kashif
2. maj 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kashif
Overnattede 1 nat i april 2019
10/10 Fremragende
YEMI
Rejste med partner, Forretningsrejsende
24. apr. 2019
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
YEMI
Overnattede 8 nætter i april 2019
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
23. mar. 2019
Synes ikke om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2019
8/10 Udmærket
AHMAD
27. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
AHMAD
Overnattede 3 nætter i september 2018
8/10 Udmærket
frank, edmonton,Canada
15. jan. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Great hotel
frank
Overnattede 10 nætter i december 2017
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
31. dec. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfortable
Verificeret rejsende
Overnattede 12 nætter i december 2017
8/10 Udmærket
MARIA
16. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MARIA
10/10 Fremragende
SIBI
1. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
good experiance
SIBI
6/10 Okay
Abdulaziz
5. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring
Abdulaziz
6/10 Okay
Verificeret rejsende
1. feb. 2017
Synes ikke om: Værelsets komfort
Is difficult to park the car,but close to rest,
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
arafa
25. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good
arafa
2/10 Forfærdeligt
Service FAIL, Doha
25. sep. 2016
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Hard to find hotel with overstated amenities
Service FAIL
2/10 Forfærdeligt
rashid
14. sep. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
فندق سيئ للغايه
rashid
8/10 Udmærket
Abdul Rehman
28. aug. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Abdul Rehman
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
25. jul. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

















