Gæster skal rejse via båd til overnatningsstedet. Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet mindst 72 timer før afrejse via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet med ankomstdetaljerne inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen
Dette overnatningssted opkræver 3% for betalinger med kreditkort
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
Ved indtjekning skal gæster fremvise et negativ PCR-test COVID-19-testresultat
Krav om en negativ COVID-19-test gælder for alle gæster på 1 eller derover, og testen skal være foretaget højst 72 timer inden indtjekning.
Kontakt overnatningsstedet via oplysningerne i din reservationsbekræftelse for at få flere oplysninger
Gæster skal arrangere transport (tillægsgebyr) fra Malé Internationale Lufthavn til Maamigili, hvilket tager 30 minutter med vandflyver eller indenrigsfly og derefter 30 minutter med speedbåd til overnatningsstedet. Alternativt kan gæster booke transport med speedbåd fra Malé til Dhangethi for 45 USD pr. person for én vej. Transporten tager 90-120 minutter. Speedbåden sejler fra Malé kl. 09.45 og kl. 15.00 om fredagen samt kl. 10.45 og kl. 16.00 hver anden dag. Speedbåden sejler fra Dhangethi hver dag kl. 07.00 og kl. 14.45. Der kan også være andre transportmuligheder. Gæster skal kontakte overnatningsstedet med oplysninger om deres transport mindst 3 dage før deres forventede ankomst. Kontakt overnatningsstedet via oplysningerne angivet i reservationsbekræftelsen. Trans Maldivian Airways/Maldivian Air Taxi tilbyder daglig transport mellem kl. 09.00 og kl. 15.00. Gæster, hvis ankomst eller afrejse ligger udenfor dette tidsrum, rådes til at reservere et lokalt hotel i Malé. Der skal muligvis betales et gebyr for bagage, der vejer mere end 20 kg pr. person, til vandflyverselskabet under indtjekning til flyrejsen. Gæster skal betale gebyret for vandflyveren til flyselskaberne. Alle transportmuligheder tilbydes af tredjeparter, og gæster skal selv arrangere transport direkte hos disse udbydere.