Marino Royal Hotel
Dette hotel med forbindelse til konferencecenteret i Dhaka tilbyder gratis parkering
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Marino Royal Hotel





Anmeldelser
8,4 ud af 10.
Rigtig godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
9,6 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Boblebadekar
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Boblebadekar
Indlæs alle billeder af Executive-værelse

Executive-værelse
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Boblebadekar
Indlæs alle billeder af Royal-suite - eget badeværelse

Royal-suite - eget badeværelse
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Indlæs alle billeder af Premium-dobbeltværelse - 1 soveværelse - badekar - byudsigt

Premium-dobbeltværelse - 1 soveværelse - badekar - byudsigt
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Fladskærms-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

House-25, Road-03, Sector-03, Uttara, Dhaka, Bangladesh, 1230
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

THE WAY Dhaka
THE WAY Dhaka
- Pool
- Børnepool
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
8.8 ud af 10, Fantastisk, 71 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 12 USD pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 10 USD pr. person
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for ekstra seng: 25.0 USD pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere parkering på stedet
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Dette overnatningssted har udendørsområder såsom altaner, balkoner eller terrasser, der muligvis ikke er egnede for børn. Hvis du har spørgsmål, anbefaler vi, at du kontakter overnatningsstedet inden ankomst for at bekræfte, at de har et passende værelse til dig
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Marino Royal Hotel Dhaka
Marino Royal Dhaka
Marino Royal
Marino Royal Hotel Hotel
Marino Royal Hotel Dhaka
Marino Royal Hotel Hotel Dhaka
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Marino Royal Hotel
Anmeldelser
8,4
Alletiders
8,6/10
Rengøring
8,6/10
Service og personale
8,4/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
20. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
SHINYA
13. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
SHINYA
Overnattede 2 nætter i april 2025
4/10 Dårligt
HUNG YU
26. feb. 2025
HUNG YU
Overnattede 3 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
JUN YING
Forretningsrejsende
13. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JUN YING
Overnattede 6 nætter i januar 2025
6/10 Okay
MARIO
Forretningsrejsende
29. dec. 2024
Synes godt om: Service og personale
MARIO
Overnattede 1 nat i december 2024
6/10 Okay
Mohammad
Rejste med familie
29. dec. 2024
Mohammad
Overnattede 4 nætter i december 2024
6/10 Okay
Stanford
27. dec. 2024
Stanford
Overnattede 1 nat i december 2024
6/10 Okay
MARIO
Forretningsrejsende
15. dec. 2024
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MARIO
Overnattede 1 nat i december 2024
6/10 Okay
YOSHI
Forretningsrejsende
11. dec. 2024
Shower
YOSHI
Overnattede 2 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
KOJI, Nakakonoikecho 1-2-10
Forretningsrejsende
5. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
KOJI
Overnattede 6 nætter i oktober 2024
10/10 Fremragende
AYUMI
26. aug. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
AYUMI
Overnattede 3 nætter i august 2024
8/10 Udmærket
Koji, Nakakonoikecho 1-2-10
12. jul. 2024
Synes godt om: Service og personale
Koji
Overnattede 12 nætter i juni 2024
8/10 Udmærket
Preetam
30. maj 2024
Preetam
Overnattede 8 nætter i maj 2024
10/10 Fremragende
Paul
Rejste i en gruppe
20. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Paul
Overnattede 1 nat i marts 2024
8/10 Udmærket
Takahiro
Forretningsrejsende
6. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Takahiro
Overnattede 4 nætter i januar 2024
8/10 Udmærket
Koji, Nakakonoikecho 1-2-10
18. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Koji
Overnattede 9 nætter i januar 2024
8/10 Udmærket
Stephen, Bend
11. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Stephen
Overnattede 1 nat i december 2023
10/10 Fremragende
Divya
3. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Divya
Overnattede 1 nat i oktober 2023
8/10 Udmærket
JUN YING
20. sep. 2023
JUN YING
Overnattede 4 nætter i september 2023
10/10 Fremragende
JENNIFER
Forretningsrejsende
29. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JENNIFER
Overnattede 1 nat i marts 2023
10/10 Fremragende
Asish
19. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Asish
Overnattede 2 nætter i marts 2023
10/10 Fremragende
KENTARO
11. mar. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KENTARO
Overnattede 5 nætter i marts 2023
10/10 Fremragende
Ralynn
24. feb. 2023
Ralynn
Overnattede 2 nætter i februar 2023
10/10 Fremragende
JENNIFER
Forretningsrejsende
13. feb. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JENNIFER
Overnattede 1 nat i februar 2023
10/10 Fremragende
chun keung
Forretningsrejsende
8. jan. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
chun keung
Overnattede 1 nat i januar 2023