PUSA LANE, PUSA ROAD , KAROL BAGH, 18/10, New Delhi, National Capital Territory of Delhi, 110005
Hvad ligger i nærheden?
Sir Ganga Ram-hospitalet - 2 min. kørsel - 1.8 km
Chandni Chowk - 4 min. kørsel - 3.3 km
Gurudwara Bangla Sahib - 4 min. kørsel - 3.9 km
Jama Masjid - 5 min. kørsel - 4.4 km
India Gate - 10 min. kørsel - 6.0 km
Sådan kommer du rundt
New Delhi Kishanganj Station - 3 min. kørsel
Jhandewalan Metrostation - 12 min. gang
Indira Gandhi Internationale Lufthavn (DEL) - 35 min. kørsel
Restauranter
Bikanerwala - 7 min. gang
Ganesh restaurant - 6 min. gang
Khurana Restaurant - 9 min. gang
Angan - 6 min. gang
Ramas Cafe - 8 min. gang
Om overnatningsstedet
Walnut Castle
Hotel i nærheden af Chandni Chowk
Gratis morgenmad, renseri/vaskeservice og et konferencelokale er blot nogle af faciliteterne hos Walnut Castle. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset. Gæster kan desuden nyde godt af en restaurant.
Du kan desuden drage fordel af:
Concierge-tjenester, hjælp med udflugter/billetter og et pengeskab i receptionen
Mødelokaler, en elevator og en computerstation
Værelsesfaciliteter
Alle værelser er individuelt møblerede og har fordele såsom roomservice døgnet rundt og premium-sengetøj plus faciliteter som gratis Wi-Fi.
Sprog
Engelsk og hindi
Faciliteter på overnatningsstedet
Internet
Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
Parkering og transport
Lufthavnstransport efter anmodning
Mad og drikke
Der tilbydes gratis morgenmad
En restaurant
Familievenlige faciliteter
Vaskeri
Bekvemmeligheder
Pengeskab i receptionen
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Concierge-tjenester
Hjælp med udflugter og billetter
Renseri-/vaskeriservice
Forretningstjenester
Computerstation
Konferencelokaler
Mødelokaler
Hjælp til personer med et handicap
Elevator
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Premium-sengelinned
Mad og drikke
Roomservice døgnet rundt
Andet
Individuel indretning
Individuel møblering
Loftsventilator
Politikker
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 12.00
Særlige indtjekningsinstruktioner
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
For at registrere sig på dette overnatningssted skal indiske statsborgere fremvise et gyldigt billed-ID, der er udstedt af den indiske regering, mens rejsende, som ikke er indiske statsborgere, skal fremvise et gyldigt pas og visum.
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Walnut Castle
Walnut Castle
Walnut Castle Hotel
Walnut Castle Hotel New Delhi
Walnut Castle New Delhi
Walnut Castle Hotel
Walnut Castle New Delhi
Walnut Castle Hotel New Delhi
Ofte stillede spørgsmål
Er Walnut Castle et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvornår er udtjekning på Walnut Castle?
Udtjekning er kl. 12.00.
Hvor ligger Walnut Castle?
Dette hotel ligger i Karol Bagh, kun 0,4 km fra Ajmal Khan Road og 3,7 km fra Chandni Chowk. Derudover ligger Sir Ganga Ram-hospitalet og BLK Super Speciality Hospital ca. 3 km derfra. Du kan desuden gå til Jhandewalan Metrostation på 12 minutter og Karol Bagh Metrostation på 14 minutter.
Anmeldelser af Walnut Castle
Anmeldelser
5,0
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 2 af i alt 12 anmeldelser
10 - Fremragende
2
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 1 af i alt 12 anmeldelser
8 - Udmærket
1
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 12 anmeldelser
6 - Okay
3
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 12 anmeldelser
4 - Dårligt
1
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 5 af i alt 12 anmeldelser
2 - Forfærdeligt
5
6,0/10
Rengøring
5,8/10
Service og personale
5,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
2/10 Forfærdeligt
doud, villneuve
2. feb. 2014
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hotel a éviter
Ns ont loge à l'hôtel juste derrière mais qui fait partie de wallnut ´un centre pour travailleurs immonde sale sans fenêtre ni drap bruyant mais que faire à minuit après 9 heures de vol et pas de remboursement
Ne pas recommander
doud
2/10 Forfærdeligt
Ananth, Muscat Governorate, Oman
25. jul. 2012
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not too great for business travellers!!
1) Wi-Fi do not provide great signal strength
2) Room bed spreads do not seem clean
3) Not to be rated 3 star!! It is just a hotel!
Ananth
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
21. okt. 2011
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Katerina, Oslo
28. aug. 2011
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
OK for budjet trips
It is satisfactory enough, if you are on an a manage- yourseld trip. The staff was limited in their English skills and had poor knowledge of service standards. Necesseties in the room were missing. Requests were not staisfied or answered before a long time after. Cleaning was poor, staff was noisy, clumzy and rather indifferent.
Katerina
6/10 Okay
Verificeret rejsende
7. jul. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Walnut Castle Hotel
L'hôtel est récent et il est près d'une station de métro.
Le pick up à l'aéroport est très pratique, dommage que le but du chauffeur ne soit que de nous emmener à l'agence de voyages à qui appartient l'hôtel pour essayer de nous vendre un tour de ville ou autres.... Nous sommes quand même bien arrivés à l'hôtel sans avoir fait de détour par l'agence. Le chauffeur était très sympathique.
Verificeret rejsende
6/10 Okay
I Komang, Bali, Indonesia
22. apr. 2011
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice but expensive
a nice hotel, but still too expensive. Breakfast in the room, at that price breakfast should all you can eat at the restaurant.
I Komang
2/10 Forfærdeligt
Deano, New Zealand
21. apr. 2011
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Horrible hotel room.
Room had a broken window in the bathroom that let the mosquitoes in.
Stink in the bathroom was horrible.
No hot water for the shower (at night).
No top blanket on the (corner) bed, just a 'blanket' with stains on it.
Over zealous service from the room servant - dude, we just wanted to relax, give it a rest.
Foyer fountain was chipped and broken, much like the whole hotel (and the immediate area).
Deano
2/10 Forfærdeligt
Anonymous
4. jan. 2011
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Beware! Security Risk and False Promise
This was the worst travel experience I have had in my life. The hotel promises airport pick up, but they did not send a car from the hotel. They simply hired a taxi driver who did not know where the hotel was. The driver actually took us to the wrong hotel to begin with. We drove around Delhi for over 3 hours in the middle of the night in a very small car with all our baggage and our small child in search of the hotel. We finally gave up and insisted on going back to the airport after the driver had left us stranded in the car with ourselves and our luggage as prime targets while he went off to get directions. He did this several times as noone knew where this hotel was located. The taxi driver reluctantly agreed to take us back to the airport only after much insistance on my part - it's a good thing I spoke the language because he did not know a word of English and I can't imagine this scenario with language barrier issues on top of it.
We phoned the hotel from the airport and explained what had happened. They insisted they would send their guy to pick us up - but they did not. Instead they used a taxi again and we went through the same fiasco yet again. The new driver could not find the hotel either. It took us over 5 and half hours to finally find the hotel which was 30 minutes away from the airport. It was very ridiculous! The hotel offered compensation for our troubles when we were trying to get to the hotel but the next morning they reneged on their promise and left us out to dry. I recommend that you stay away from this place at all costs!
Anonymous
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
2. jan. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Walnut Castle Hotel
For India standards this hotel was nice and satisfactory. There was a nice area for breakfast and late night snack. The problems arose with the location and access to the airport. There was no airport shuttle and it seemed much further than 10km.
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Dudi
26. dec. 2010
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
A big flop
The hotel is clean and facilities are mostly new. But it is misleading cause you will find a broken window at your shower in the cold winter when hot water will be available after complaining with other guests coming with you. The staff have the tendency to use a terrible door bell every time they arrive even in early morning. You would find out the whole interior of the hotel is one space so every time someone talk at the reception or clean a room somewhere you can't sleep. The food at breakfast is cold and mostly uneatable. Besides, the hotel receptionists were unwilling to assist us with changing the room even though clearly they have had an alternative.
To sum it up I could find hundreds of the same level alternative hotels for one fifth of the price I paid.