Hotel Regent Grand

4.0-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis parkeringsservice og tagterrasse i New Delhi

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Hotel Regent Grand

Kontinental morgenmad hver dag (400 INR pr. person)
Værelse | Premium-sengetøj, pengeskab på værelset, individuelt design
Forhal
Interiør
Overnatningsstedets facade – aften/nat

Anmeldelser

7,0 ud af 10.
Godt

Populære faciliteter

  • Bar
  • Morgenmad tilgængelig
  • Gratis Wi-Fi
  • Aircondition
  • Parkering inkluderet
  • Rengøring
Den nuværende pris er 413 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. jul. - 24. jul.

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser

Værelse

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Pejs
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
  • 26 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng

Premium-værelse

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Pejs
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
  • 26 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 dobbeltseng og 1 enkeltseng ELLER 1 dobbeltseng

Deluxe-værelse

Højdepunkter

Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Pejs
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
  • 23 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 dobbeltseng og 1 enkeltseng ELLER 1 dobbeltseng

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Central Delhi - 2/6, East Patel Nagar, Opp. Metro Pillar, No.167, New Delhi, Delhi N.C.R, 110005

Hvad ligger i nærheden?

  • Rajendra Place - 7 min. gang - 0.6 km
  • BLK Super Speciality Hospital - 11 min. gang - 1.0 km
  • Sir Ganga Ram-hospitalet - 2 min. kørsel - 1.8 km
  • Gurudwara Bangla Sahib - 5 min. kørsel - 4.7 km
  • Chandni Chowk - 7 min. kørsel - 6.2 km

Sådan kommer du rundt

  • New Delhi Patel Nagar Station - 4 min. kørsel
  • Rajendra Place Metrostation - 7 min. gang
  • Indira Gandhi Internationale Lufthavn (DEL) - 35 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Naivedyam - ‬5 min. gang
  • ‪Mughal Mahal Bar And Restaurant - ‬8 min. gang
  • ‪La Suite - ‬4 min. gang
  • ‪Papa John's Pizza - ‬7 min. gang
  • ‪Rice Bowl - ‬10 min. gang

Om overnatningsstedet

Hotel Regent Grand

Hotel med eksklusiv profil i nærheden af Chandni Chowk
Du kan se frem til en gratis reception hver dag, en tagterrasse og en kaffebar/café hos Hotel Regent Grand. Stedets restaurant, Regent Grand, byder på morgenmad, brunch, frokost og middag. Udover renseri/vaskeservice og en pejs i lobbyen kan gæster nyde godt af gratis Wi-Fi på værelset.
Andre fordele hos dette hotel inkluderer:
  • Gratis selvstændig parkering og parkeringsservice
  • Kontinental morgenmad (tillægsgebyr), transport til lufthavnen (tillægsgebyr) og concierge-tjenester
  • Et pengeskab i receptionen, bagageopbevaring og kaffe/te i lobbyen
Værelsesfaciliteter
Alle 52 værelser individuelt møblerede og byder på komfortable faciliteter som roomservice døgnet rundt og pejse plus fordele som premium-sengetøj og pengeskabe med plads til bærbar computer.
Ekstra faciliteter inkluderer:
  • Sovesofaer og ekstra senge (tillægsgebyr)
  • Badeværelser med designertoiletartikler og brusere
  • 32-tommers tv med premium-tv-kanaler og DVD-afspiller
  • Separat siddeområde, køleskabe og opvaskemaskiner

Sprog

Engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Transport til lufthavnen døgnet rundt (tillægsgebyr)
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Gratis parkeringsservice på stedet

Mad og drikke

  • Kontinental morgenmad tilbydes dagligt fra kl. 07.00 til kl. 10.30 mod et gebyr på 400 INR pr. person
  • En bar/lounge
  • En kaffebar/café
  • En restaurant
  • Gratis reception med hotelbestyreren hver dag
  • Kaffe og te på fællesarealer
  • Snackbar/deli

Restauranter på stedet

  • Regent Grand

Oplevelser

  • Billiard-/poolbord

Familievenlige faciliteter

  • DVD-afspiller
  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Køleskab på værelset
  • Lydisolerede værelser
  • Snackbar/deli
  • Sovesofa på værelset
  • Vaskemaskine og tørretumbler på værelset
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Automat
  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Flersproget medarbejderstab
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • Computerstation
  • Konferencecenter

Udendørs

  • Tagterrasse

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Elevator
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere

Andet

  • 1 bygning
  • 5 etager
  • Bygget i 2012
  • Pejs i lobbyen
  • Røgfrit overnatningssted
  • Selskabssal

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Ekstra seng (tillægsgebyr)
  • Premium-sengelinned
  • Sovesofa

Badeværelse

  • Badekåber
  • Bruser
  • Designertoiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • 32 tommers tv med premium-kabelkanaler
  • DVD-afspiller

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Køkkengrej, tallerkener og køkkenredskaber
  • Køleskab
  • Opvaskemaskine
  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Aircondition (klimakontrolleret)
  • Forbundne værelser tilbydes
  • Gratis aviser dagligt
  • Individuel indretning
  • Individuel møblering
  • Lydisolerede værelser
  • Pejs
  • Pengeskab med plads til bærbar computer
  • Separat siddeområde
  • Skrivebord
  • Telefon
  • Vaskemaskine/tørretumbler

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 14.00 til når som helst
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.00
Sen udtjekning afhænger af tilgængelighed
Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (kan medføre tillægsgebyr). Gæster, som vil arrangere transport, skal kontakte overnatningsstedet 24 timer før ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet
For at registrere sig på dette overnatningssted skal indiske statsborgere fremvise et gyldigt billed-ID, der er udstedt af den indiske regering, mens rejsende, som ikke er indiske statsborgere, skal fremvise et gyldigt pas og visum.

Adgangsmuligheder

Adgangskode, bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 1250.0 INR pr. nat
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for kontinental morgenmad: 400 INR pr. person (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 850 INR pr. værelse
  • Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
  • Gebyr for ekstra seng: 1250.0 INR pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Grand Hotel Regent
Hotel Grand Regent
Zuzu Hotel Regent Grand
Hotel Regent Grand New Delhi
Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel
Hotel Regent Grand New Delhi
Hotel Regent Grand Hotel New Delhi

Ofte stillede spørgsmål

Er Hotel Regent Grand et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvad koster det at overnatte hos Hotel Regent Grand?

Priserne for 1 nat for 2 voksne hos Hotel Regent Grand den 23. jul. 2025 starter fra 413,10 kr., inkl. skatter og gebyrer, fra og med den 21. jul. 2025. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.

Hvor meget koster parkering hos Hotel Regent Grand?

Der er gratis selvstændig parkering og parkeringsservice på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Hotel Regent Grand?

Indtjekning fra kl. 14.00 til når som helst.

Hvornår er udtjekning på Hotel Regent Grand?

Udtjekning er kl. 11.00. Sen udtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed).

Tilbyder Hotel Regent Grand shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er transport fra hotellet til lufthavnen. Der pålægges et gebyr på 850 INR pr. værelse.

Hvor ligger Hotel Regent Grand?

Dette hotel ligger i Patel Nagar, kun 15 minutters gang fra Rajendra Place og BLK Super Speciality Hospital. Derudover ligger Sir Ganga Ram-hospitalet og Ajmal Khan Road ca. 3 km derfra. Du kan desuden gå til Rajendra Place Metrostation på 7 minutter og Patel Nagar Metrostation på 11 minutter.

Anmeldelser af Hotel Regent Grand

Anmeldelser

7,0

Godt

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 9 af i alt 52 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 19 af i alt 52 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 14 af i alt 52 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 7 af i alt 52 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 3 af i alt 52 anmeldelser

7,0/10

Rengøring

7,2/10

Service og personale

5,4/10

Faciliteter

6,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

6,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

2/10 Forfærdeligt

BUrkhard

Overnattede 2 nætter i august 2024

4/10 Dårligt

Burkhard

Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Zimmer, immerhin Deluxe, war ranzig, abgewohnt und ohne Fenster nach draussen!!!! Fenster ging zu einem Aufzugslichthof! Das Bad war in schlechtem Zustand, die Schläuche angeranzt, schimmelig, der Abfuss stank und der Abfluss vom Waschbecken ging in einen Bodenablauf und machte ständig Gluckergeräusche. Keine Empfehlung
Overnattede 3 nætter i september 2024

8/10 Udmærket

Akash

Overnattede 1 nat i august 2024

10/10 Fremragende

Saurav

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
good
Overnattede 1 nat i marts 2023

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very disappointed Thought it was a 4 star hotel Cleanliness very bad
Overnattede 4 nætter i februar 2020

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hassle free, easy check-in/check-out, friendly staff.
Overnattede 1 nat i november 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Was OK nothing special just OK Place is run down but cleanish
Overnattede 1 nat i oktober 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel to stay at when in New Delhi. Staff are very helpful
Overnattede 1 nat i september 2019

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i maj 2019

2/10 Forfærdeligt

prakruti, Boston

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

#1 worst hotel from all my travel experiences.

I already wrote a details on bad things that can happen in this hotel. #Terrible smell in lobby and rooms,Chemical lemongrass and sewer. Dirty floors, slippery and moldy tiny bathroom Rom # 404 and #410.All employees without uniform. Minutes after checking in taking the Expedia/ Hotel.com review and giving thumps down to all. Off premises manager A. JHA calling and begging,strongly suggesting and bullying me to fix the review so they can get 4 star.Meanwhile wrongfully putting the 2.5 star hotel as 4 star. Check out I reach the desk at 7:20 am. They ask for cash, suggesting them I am not carrying that much cash, they suggest a ATM, refused that too, they tried my credit card 2 times, now again suggest me to go to ATM, I gave another card, this time an international, another person comes in and swiped my card 2 times. Meanwhils my ride, taxi calls the front office and says he is waiting. 7:35, my husband joins, they offer to accompany him to a nearby ATM to withdraw cash as their Credit Card Processor is not working. He also refuses to pay cash so they tried his card on another mashine. 7:45, they still insist on paying cash for the worst hotel room and surroundings.
Overnattede 2 nætter i februar 2019

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i januar 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i januar 2019

8/10 Udmærket

Sivasankaran

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Generally it was good. But the ground floor reception was not good.
Overnattede 2 nætter i oktober 2018

4/10 Dårligt

Yong

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

我很纳闷这个酒店是怎么评的四星。

酒店真的很一般,比不上国内的靖江之星,我也很纳闷这个是怎么评的四星,WiFi差到爆,酒店也不是很干净,体验很糟。
Overnattede 2 nætter i maj 2018

10/10 Fremragende

JORGE H

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

ACROSS THE METRO STATION junto a la estación de me

BRAND NEW, CLOSE TO THE TOP ATTRACTIONS (or easily accessible by metro) TODO NUEVO, MUY CERCA DE TODO (por metro)

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

strabene

ottima accoglienza,staff sempre disponibile ,ottima pulizia
Overnattede 6 nætter i april 2018

6/10 Okay

Pinu, Frankfurt am Main

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Hotel in der Nähe der Metro sehr praktisch!

Das Hotel ist renovierungs Bedürftig die Zimmer waren gut, es gab keinen roof top Garden und eine Lobby gibt es auch nicht, wenn man als Gruppe dort hin reist kann man sich nur ins Restaurant zusammen setzen, das Personal im Restaurant war auch gut das Essen hat geschmeckt. Man läuft 4min zur Metro von da kann man alle Ziele der Stadt erreichen, für Indien ein echt gutes Hotel das komplette Personal war super Nett!
Overnattede 7 nætter i februar 2018

6/10 Okay

Shamla, Frankfurt am Main

Synes godt om: Værelsets komfort

Hotel fußläufig zur Metro

Wir kamen nachts an mit einstündiger Verspätung, der Transfer hat bereits gewartet (ziemlich zerschlissen und eng, waren 6 Personen (3 Pärchen, Alter: Mitte 20 - Anfang 30), hatten schon ein sauberes Fahrzeug erwartet, aber gut). Nachtrezeptionist war ziemlich verpeilt, spricht kein Englisch, die tagsüber schon. Das Hotel ist ok, würde eher 2-3 Sterne geben (uns war natürlich klar, dass wir kein 4 Sterne auf europäischem Niveau erwarten können), die Jalousie im Bad war dreckig (oder Schimmel, so genau wollten wir nicht hinschauen). Ansonsten war das Personal am Desk, sowie die Kellner im Restaraunt nett. Frühstück war so lala, zu wenig Auswahl, Speisen wechselten alle 2 Tage, wir haben dort zumeist auch abends gegessen à la carte, dies war gut. Das Hotel befindet sich auf einer Hauptstraße, fußläufig gibt es eine Einkauffstraße, wo man eigentlich alles findet, Restaurants etc., die Metro war auch nur ca 5 Min fußläufig entfernt (Haltestelle Patel Nagar), mit dieser kam man super schnell und günstig überall hin. Was ich schade finde, das Hotel besitzt im EG eine "Lobby", aber keine Sitzmöglichkeiten, des Weiteren konnten man zwar auf die Dachterasse, aber es gab kein Licht oder wurde nicht eingeschaltet, es gab auch eine Küche extra für die Dachterasse, es war aber in der Woche in der wir da waren nicht möglich dort etwas zu bestellen.
Overnattede 7 nætter i februar 2018

8/10 Udmærket

Sandy , Gold Coast

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort

Nice and Clean

This hotel is not BRAND NEW, but it is very well maintained and clean. All staff members spoke English and were very helpful. I am not familiar with New Delhi and didn't really do much sight seeing in the area, so it's hard to judge on the location. But in terms of comfort, we were very pleased with our room :) The hotel has a lift, so it is convenient for parents with kids and a stroller or for people with walking difficulties.
Overnattede 3 nætter i januar 2018

10/10 Fremragende

Indrani, San Diego

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Airport Shuttle - Premium Fare

I chose this hotel because I filtered the Expedia search for hotels with Shuttle. I assumed that since they provided a shuttle it must be close to the airport but it was farther than I had thought. And to make matters worse, I had to pay a premium for the shuttle (about 4 times the cost of Uber). There were a lot of hotels much closer to airport with better prices.
Overnattede 2 nætter i januar 2018

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 4 nætter i november 2017

6/10 Okay

Wukchul

Synes godt om: Rengøring

Good hotel but bad location

Service was satisfactory. Room was clean. But the location was not so good (next to the road and metro, so a bit noisy and air quality seems to be a bit affected).
Overnattede 6 nætter i november 2017

6/10 Okay

Travelguru, UK

average hotel

hotel is average 3 star. rooms are clean but mine was tiny. service is hit and miss. they try to deliver the best services but don't have the staff to do it. my room wasn't cleaned the second day and i had to keep reminding them. they do go out of their way to try to accommodate your needs. Breakfast is at 7 but i had an early train on my first day and needed to leave before 7. they put breakfast on for me at 6.30. breakfast is ok if you like a traditional indian breakfast. choice of 3 or 4 traditional options us cereal and toast.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

お湯ので最悪

部屋は清潔で綺麗だが、シャワーのお湯の出が最悪。たっぷりのお湯でシャワーを浴びたい方には勧めらない。