Hotel Private Affair

3.5-stjernet overnatningssted
Dette hotel i art deco-stil med forbindelse til konferencecenteret befinder sig i New Delhi og indeholder gratis parkering

Vælg datoer for at se priser

Dine nuværende måneder er June 2024 og July 2024.
Juni 2024
Juli 2024

Billedgalleri for Hotel Private Affair

Forretningscenter
Overnatningsstedets facade
Kontinental morgenmad hver dag (250 INR pr. person)
Indgang
Bruser, designertoiletartikler, hårtørrer, badekåber
Anmeldelser
6,6

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængeligMorgenmad tilgængeligMorgenmad tilgængelig
  • Parkering inkluderetParkering inkluderetParkering inkluderet
  • Gratis Wi-FiGratis Wi-FiGratis Wi-Fi
  • AirconditionAirconditionAircondition
  • RestaurantRestaurantRestaurant
  • RoomserviceRoomserviceRoomservice

Udforsk området

Kort
C-2, Greater Kailash 1, New Delhi, Delhi N.C.R, 110048
  • Populært stedISKCON-templet3 min. kørsel
  • Populært stedLotustemplet4 min. kørsel
  • Populært stedLajpat Nagar Central Market5 min. kørsel
  • LufthavnDelhi (DEL-Indira Gandhi Intl.)41 min. kørsel
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Værelsesmuligheder

Premium-værelse

Højdepunkter

Separat spiseområde
Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Pejs
Aircondition
Minibar med gratis produkter
  • 13 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Deluxe-værelse

7,5/10 Udmærket

Højdepunkter

Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Pejs
Aircondition
Minibar med gratis produkter
HD-tv
Pudemenu
  • 15 m2
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Lignende overnatningssteder

Om området

New Delhi

Hotel Private Affair ligger i bydelen Greater Kailash med forbindelse til en tog-/metrostation. Qutub Minar og India Gate er et par betydningsfulde seværdigheder, du kan aflægge et lille visit. Er du i shoppehumør, kan du med fordel kigge forbi Lajpat Nagar Central Market og Sarojini Nagar Marked. Ser du frem til et event eller en sportbegivenhed under din rejse? Se, hvad Thyagaraj Sports Complex eller Jawaharlal Nehru Stadion har på programmet.

Hvad ligger i nærheden?

  • ISKCON-templet - 3 min. kørsel
  • Lotustemplet - 4 min. kørsel
  • Fortis Escorts Heart Institute - 5 min. kørsel
  • Lajpat Nagar Central Market - 5 min. kørsel
  • All India Institute of Medical Sciences - 5 min. kørsel

Sådan kommer du rundt

  • Kailash Colony Metrostation - 2 min. kørsel
  • New Delhi Okhla Station - 5 min. kørsel
  • Indira Gandhi Internationale Lufthavn (DEL) - 41 min. kørsel

Restauranter

  • Starbucks - 2 min. gang
  • Starbucks - 2 min. gang
  • Greater Kailash M-Block market - 4 min. gang
  • Prince Paan Box - 4 min. gang
  • KFC - 6 min. gang

Om overnatningsstedet

Hotel Private Affair

Hotel i Greater Kailash, som blev renoveret i 2023
Nyd godt af en gratis reception hver dag, shopping på stedet og en kaffebar/café hos Hotel Private Affair. Gratis Wi-Fi på værelset er til rådighed for alle gæster, og der tilbydes renseri/vaskeri og biludlejning på stedet.
Yderligere fordele inkluderer:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Kontinental morgenmad (tillægsgebyr), afhentning fra togstationen og et pengeskab i receptionen
  • Kaffe/te i lobbyen, sikker cykelopbevaring og hjælp med udflugter/billetter
Værelsesfaciliteter
Alle værelser individuelt møblerede og byder på komfortable faciliteter såsom roomservice døgnet rundt og pejse samt fordele som premium-sengetøj og pudemenuer.
Andre faciliteter inkluderer:
  • Badeværelser med designertoiletartikler og brusere
  • 32-tommers HD-tv med premium-tv-kanaler og DVD-afspiller
  • Elkedler, daglig rengøring og adaptere/opladere

Sprog

Arabisk, engelsk og hindi

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi og internetforbindelse via kabel
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi og internetforbindelse via kabel

Parkering og transport

  • Højdebegrænsninger for parkering på stedet
  • Mulighed for ekstern parkering (500 INR pr. ophold)
  • Afhentning på togstationen døgnet rundt (tillægsgebyr)
  • Transport til og fra togstationen efter anmodning
  • Mulighed for parkering på stedet efter anmodning
  • Gratis overdækket selvstændig parkering på stedet
  • Begrænset parkering på stedet (maks. 6 pladser pr. enhed)
  • Mulighed for handicapparkering og parkering til minibusser

Mad og drikke

  • Kontinental morgenmad tilbydes dagligt fra kl. 08.30 til kl. 11.00 mod et gebyr på 250 INR for voksne og 150 INR for børn
  • En kaffebar/café
  • En restaurant
  • Gratis reception med hotelbestyreren hver dag
  • Kaffe og te på fællesarealer

Oplevelser

  • Cykelopbevaring
  • Cykelreparation
  • Shopping

Familievenlige faciliteter

  • DVD-afspiller
  • Lydisolerede værelser
  • Separat soveværelse
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Hæveautomat
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Daglig rengøring
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Renseri-/vaskeriservice

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Adgang til indgang uden trapper
  • Brede døråbninger
  • Concierge-reception med adgang for kørestolsbrugere
  • Dørhåndtag med greb
  • Elevator
  • Elevator med adgang for kørestolsbrugere
  • Glat gulv på fællesarealer
  • Handicapparkering
  • Handicapparkering til minibus
  • Handicapvenlig rute
  • Handicapvenlig shuttletransport til togstationen
  • Hjælp til personer med et handicap på værelset
  • Hævet toiletsæde
  • Kørestole på stedet
  • Notifikation via telefon og dørklokke
  • Offentligt badeværelse med adgang for kørestolsbrugere
  • Parkeringsservice til handicapkøretøjer
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere
  • Sænket bord
  • Sænket skranke og vask
  • Sænket strømforsyning på badeværelset
  • Toiletbord med adgang for kørestolsbrugere
  • Visuel brandalarm

Andet

  • 4 etager
  • Arkitektur i art deco-stil
  • Bygget i 2012
  • Bygning
  • Hele overnatningssted blev renoveret i marts 2023
  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner
  • Premium-sengelinned
  • Pudemenu

Badeværelse

  • Badekåber
  • Bruser
  • Designertoiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder
  • Hårtørrer efter anmodning
  • Privat badeværelse

Underholdning

  • 32 tommers LCD-tv med premium-satellitkanaler
  • Betalingsfilm
  • DVD-afspiller

Mad og drikke

  • Elkedel
  • Gratis fyldt minibar
  • Gratis vand på flaske
  • Kaffe-/temaskine
  • Roomservice døgnet rundt
  • Spiseguide til restauranter

Andet

  • Adgang via udendørs korridorer
  • Aircondition (klimakontrolleret)
  • Elektriske adaptere
  • Gratis aviser dagligt
  • Gratis langdistanceopkald
  • Gratis lokalopkald
  • Individuel indretning
  • Individuel møblering
  • Insektnet
  • Lydisolerede værelser
  • Pejs
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 08.00
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Gebyr for tidlig indtjekning: 2000 INR
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Sen udtjekning afhænger af tilgængelighed
Gebyr for sen udtjekning: 2000 INR

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra togstationen (kan medføre tillægsgebyr). Gæster, som vil arrangere transport, skal kontakte overnatningsstedet 24 timer før ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Personalet tager imod gæster ved ankomst
Ved indtjekning skal gæster fremvise bevis på fuld vaccination mod COVID-19
For at registrere sig på dette overnatningssted skal indiske statsborgere fremvise et gyldigt billed-ID, der er udstedt af den indiske regering, mens rejsende, som ikke er indiske statsborgere, skal fremvise et gyldigt pas og visum.

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
5 børn op til 1 år kan overnatte gratis, hvis de benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Ekstrasenge er ikke tilgængelige
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for kontinental morgenmad: 250 INR for voksne og 150 INR for børn (cirkapriser)
  • Gebyr for nærliggende parkering: 500 INR pr. ophold (3 meter væk)
  • Gebyr for tidlig indtjekning: 2000 INR (afhænger af tilgængelighed)
  • Gebyr for sen udtjekning: 2000 INR (afhænger af tilgængelighed)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere parkering på stedet og barnestol
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedet ligger i et lufthavnsområde, og adgang er begrænset til rejsende i lufthavnen. Boardingkort og pas skal fremvises ved indtjekning (visum kan også være påkrævet)
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Overnatningsstedets registreringsnummer 07abhps9174k1zw

Vi bør nævne

Lokale love kan muligvis afholde ugifte gæster fra at dele værelse. Gæsterne er ansvarlige for at fremvise vielsesattest, hvis det kræves af overnatningsstedet
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Det er nødvendigt at have en bil for at komme til og fra dette overnatningssted
Begrænset parkeringshøjde
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Affair Hotel
Hotel Affair
Hotel Private Affair
Hotel Private Affair New Delhi
Private Affair Hotel
Private Affair New Delhi
Hotel Private Affair Hotel
Hotel Private Affair New Delhi
Hotel Private Affair Hotel New Delhi

Ofte stillede spørgsmål

Er Hotel Private Affair et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Hotel Private Affair?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Hotel Private Affair?

Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 08.00. Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr på 2000 INR (afhænger af tilgængelighed). Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på Hotel Private Affair?

Udtjekning er kl. 11.00. Sen udtjekning er mulig mod et gebyr på 2000 INR (afhænger af tilgængelighed).

Hvor ligger Hotel Private Affair?

Dette hotel ligger i Greater Kailash, kun 5 km fra ISKCON-templet, Kalkaji Mandir og Siri Fort Auditorium. Derudover ligger Lajpat Nagar Central Market og NSIC Exhibition Ground ca. 5 km derfra. Du kan desuden gå til Greater Kailash Station på 22 minutter og Kailash Colony Metrostation på 22 minutter.

Anmeldelser af Hotel Private Affair

Anmeldelser

6,6
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 13 af i alt 50 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 13 af i alt 50 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 8 af i alt 50 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 8 af i alt 50 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 8 af i alt 50 anmeldelser" "

6,8/10

Rengøring

6,6/10

Service og personale

6,0/10

Faciliteter

6,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,0/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

SANJEEV, Redondo Beach

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Easy to find the property as it's located on the main road approach, shopping areas nearby at a walking distance and very safe secured place, staff is very nice and helpful in all respect.
Overnattede 2 nætter i november 2023

10/10 Fremragende

Hamza

Overnattede 7 nætter i marts 2022

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale
One of the worst hotel in delhi because of their rude staff.
Overnattede 1 nat i februar 2020

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Photos shown does not match with hotel condition and cleanliness.
Overnattede 3 nætter i juni 2019

6/10 Okay

John

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Early check in was nice after a super long flight
The good was that my flight came in very early so they gave me early check in at no cost and after that brutal flight from the USA, that was very helpful. The bad was that the room was not clean, the bed was fine, the room was very, very small and they don't make up your room unless you ask for it. The staff was pretty friendly and the service was pretty good. This is NOT a 4 star hotel. 3 star at best.
Overnattede 4 nætter i februar 2019

10/10 Fremragende

Sameer

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Small Cozy Place
A small cozy place in near M-Block market in GK II, Delhi. Rooms were good sized and comfortable. Liked the hard bed, unlike other hotels in the area who are not careful on this part. Can improve on their breakfast a bit...it was decent though.
Overnattede 1 nat i august 2018

8/10 Udmærket

Aryan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2018

4/10 Dårligt

Dominique, Gent, België

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Groezelig hotel
Op de foto’s lijkt het hotel in orde maar in realiteit blijkt dit heel anders te zijn. Het hotel is niet onderhouden en niet hygiënisch. De douche zit vol schimmel en de kussens werden nooit gewassen, deze waren donkerbruin geworden van de vuile hoofden en stonken! De matras durfden we zelfs niet bekijken waardoor we op handdoeken sliepen. Het rook er muf en vochtig en ‘s nachts kwamen de kakkerlakken op bezoek. Onvriendelijk hotelpersoneel, slecht ontbijt, lift werkte niet. Al heel veel gereisd maar nog nooit zo’n slecht hotel meegemaakt! Zijn na twee nachten gedegouteerd vertrokken naar The Claridges Hotel wat echt fantastisch was!
Overnattede 7 nætter i oktober 2017

4/10 Dårligt

Mrs Jacqueline, Australia

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
nice hotel, but disappointed
we were not given a checkout time, we were also the only people staying in the whole hotel complex, so thought there must not be strict enforcement here, it was also low season & staff were lounging around the complex, it seemed very laid back. on the last day we walked in & out of the building,past reception, who we came to know on a personal level over the 2weeks, multiple times throughout the day (we were going back & forth to the local shops..at least 5times) & nothing was said to us either. then finally when we went to checkout we were told we needed to pay for an extra night because we stayed past checkout time. this same man saw us walking in & out of the complex all day & greeted us every time, yet didn't mention anything until now. what was more frustrating is that a friend of mine (a local indian) enquired about the same stay (3 adults, same dates) & quoted a price almost half of what we paid! I didn't bother to complain about this until the hotel decided they wanted more money from us for not checking out on time. we complained & explained all of what I have written above but they continued to argue back. it was obvious nothing was said all day so that they could charge later, behaviour was sneaky. its just silly on their part because I visit india every year & was really happy with the hotel atmosphere & location. if this incident didn't occur I definitely would have stayed here again. but they have lost 3 customers, plus those who I will tell about my experience.

2/10 Forfærdeligt

Cyril, as usual nothing good about the hotel don,t even consider it if offer for free

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
worst hotel i have ever stayed
This was the worst hotel I have ever stayed in never ever make the mistake of booking into this hotel nothing good about it