Hotel Cabana Pahar ganj
Hotel med gratis parkering i nærheden af Lady Hardinge Medical College
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Hotel Cabana Pahar ganj





Anmeldelser
7,4 ud af 10.
Godt
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Brusehoved med spredningseffekt
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Brusehoved med spredningseffekt
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse

Deluxe-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
2 soveværelser
Mørklægningsgardiner
Brusehoved med spredningseffekt
Du vil muligvis også kunne lide

The Leela Palace New Delhi
Chanakyapuri
- Pool
- Boblebad
- Spa
- Parkering inkluderet
9.6 ud af 10, Enestående, 1.000 anmeldelser
Prisen er 1.347 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. jul. - 20. jul.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

2313 Behind Imperial Cinema, Near RK Ashram Metro Station, Paharganj, New Delhi, Delhi N.C.R, 110055
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Pearl Plaza
Hotel Pearl Plaza
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
8.8 ud af 10, Fantastisk, 40 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmad tilberedt efter bestilling: 200 INR for voksne og 200 INR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 1000 INR pr. køretøj (enkelt)
- Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 1000.00 INR (enkelt), (fra 6 til 18 år)
- Gebyr for ekstra seng: 1000.0 INR pr. ophold
- Betaling med kreditkort er underlagt et tillægsgebyr på 3%
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort, mobilbetaling og kontanter
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Google Pay, Paytm og PhonePe
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, sikkerhedsalarm, førstehjælpskasse og vinduesikring
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Cabana Pahar ganj
Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana Pahar ganj
Hotel Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana ganj
Cabana ganj
Hotel Cabana Pahar ganj Hotel
Hotel Cabana Pahar ganj New Delhi
Hotel Cabana Pahar ganj Hotel New Delhi
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Cabana Pahar ganj
Anmeldelser
7,4
Godt
7,4/10
Rengøring
7,6/10
Service og personale
5,0/10
Faciliteter
7,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
6,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
25. mar. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
10/10 Fremragende
vansh
Rejste med partner, Rejste i en gruppe, Rejste med familie og småbørn
29. okt. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
vansh
Overnattede 1 nat i oktober 2024
4/10 Dårligt
Raj
18. apr. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Raj
Overnattede 3 nætter i april 2024
10/10 Fremragende
Alexia
8. apr. 2024
Alexia
Overnattede 1 nat i marts 2024
2/10 Forfærdeligt
Uttam
25. mar. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Uttam
Overnattede 1 nat i marts 2024
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende, Rejste med familie og småbørn
29. dec. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i december 2019
2/10 Forfærdeligt
Patie
Rejste med familie, Forretningsrejsende
14. nov. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Patie
Overnattede 2 nætter i november 2019
2/10 Forfærdeligt
דוד
11. sep. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stay away from the hotel. Not clean Barley working
דוד
Overnattede 2 nætter i september 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
28. jul. 2019
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juli 2019
2/10 Forfærdeligt
Luke
13. mar. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
AVOID AVOID AVOID
Luke
Overnattede 4 nætter i februar 2019
6/10 Okay
Geoffrey
5. mar. 2019
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fair
Geoffrey
Overnattede 2 nætter i februar 2019
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
23. jan. 2019
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i januar 2019
10/10 Fremragende
Ashfaque
28. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ashfaque
Overnattede 1 nat i december 2018
6/10 Okay
Verificeret rejsende
26. okt. 2018
Synes godt om: Service og personale
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i oktober 2018
8/10 Udmærket
SUNGYOON
24. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SUNGYOON
Overnattede 2 nætter i juni 2018
4/10 Dårligt
Karthik, India
2. maj 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Average hotel in Delhi
Karthik
Overnattede 2 nætter i april 2018
6/10 Okay
kelsang , London
1. apr. 2018
Hotel’s location is great.
kelsang
Overnattede 4 nætter i marts 2018
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
27. dec. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Worst room ever
Verificeret rejsende
Overnattede 5 nætter i december 2017
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
30. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Gilbert
26. mar. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Poor hotel
Gilbert
8/10 Udmærket
FROM Thailand, TOKYO
21. mar. 2017
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
頑張ってるホテル
FROM Thailand
10/10 Fremragende
peter u regina, Linz, Austria
16. mar. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
amazingly friendly & helpful staff
peter u regina
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
15. mar. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Review of Hotel Cabana Pahar Ganj
Verificeret rejsende
6/10 Okay
nobu
10. mar. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
フロントの人が、その場で高評価をするよう求めてくる…
nobu
2/10 Forfærdeligt
Kim
12. feb. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort