Golden Chariot Hotel Daman

2.0-stjernet overnatningssted
Hotel med døgnåben reception og restaurant i Daman

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for Golden Chariot Hotel Daman

Udsigt fra overnatningsstedet
Udsigt fra overnatningsstedet
Overnatningsstedets indgangsparti
Reception
Restaurant

Anmeldelser

3,0 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Døgnåben reception
  • Vaskeri
  • Parkering inkluderet
  • Aircondition
  • Restaurant
  • Forretningsfaciliteter

Værelsesmuligheder

Deluxe-dobbeltværelse - havudsigt

Højdepunkter

Lydisolering
Individuelt møblement
Aircondition
LCD-tv
Renoveret i 2023
Separat soveværelse
Mørklægningsgardiner
Loftsventilator
  • 30 m2
  • Havudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Deluxe-suite - havudsigt

Højdepunkter

Separat spiseområde
Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Aircondition
LCD-tv
Renoveret i 2023
Loftsventilator
  • 58 m2
  • Havudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Seaface Rd, Dhamatne, circuit house, Daman, Daman, 396210

Hvad ligger i nærheden?

  • Moti Daman Fæstning - 16 min. gang - 1.3 km
  • Fyrtårnene i Daman - 18 min. gang - 1.6 km
  • Devka Beach - 4 min. kørsel - 2.8 km
  • Swami Budha Amarnath Ji Mandir - 8 min. kørsel - 7.7 km
  • Jampore Strand - 8 min. kørsel - 6.5 km

Sådan kommer du rundt

  • Udvada Station - 22 min. kørsel
  • Surat (STV) - 145 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Nana's restaurant and bar - ‬4 min. gang
  • ‪Miramar Hotel - ‬7 min. kørsel
  • ‪Vegas - ‬6 min. kørsel
  • ‪Tulip Restaurant And Bar - ‬10 min. gang
  • ‪Hotel Jazira - ‬7 min. kørsel

Om overnatningsstedet

Golden Chariot Hotel Daman

Hotel, som blev ombygget i 2023 og ligger på The Strip i Las Vegas
Hos Golden Chariot Hotel Daman kan du se frem til en have, vaskerifaciliteter og et konferencecenter. Gæster kan også nyde godt af en restaurant.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
  • Gratis selvstændig parkering
  • En flersproget medarbejderstab, en festsal og hjælp med udflugter/billetter
  • Bryllupsfaciliteter, en elevator og concierge-tjenester
Værelsesfaciliteter
Alle 62 individuelt møblerede værelser har komfortable faciliteter som aircondition plus faciliteter som lydisolerede værelser og minibarer.
Andre faciliteter på værelserne tæller:
  • Badeværelser med brusere og gratis toiletartikler
  • 32-tommers LCD-tv med satellitkanaler
  • Garderobe eller klædeskab, loftsventilatorer og rengøring

Sprog

Engelsk og hindi

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Parkering og transport

  • Gratis sikker og utildækket selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • En restaurant

Familievenlige faciliteter

  • Lydisolerede værelser
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Døgnåben reception
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Flersproget medarbejderstab
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Rengøring (efter anmodning)
  • Udskiftning af håndklæder efter anmodning
  • Udskiftning af sengelinned (efter anmodning)

Forretningstjenester

  • Konferencecenter

Udendørs

  • Have

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Belysning ved indgang
  • Elevator (dørbredde på 150 centimeter)
  • Flisegulv på fællesarealer
  • Flisegulv på værelset
  • Håndtag i trappeopgange (højde på 99 centimeter)
  • Indgangsrampe

Andet

  • Hele overnatningsstedet blev renoveret i november 2023
  • Selskabssal
  • Særlige rygeområder (der opkræves bøder ved overtrædelse)

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner
  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Privat badeværelse
  • Shampoo
  • Sæbe
  • Tandbørste og tandpasta
  • Toiletpapir

Underholdning

  • 32 tommers LCD-tv med satellitkanaler

Mad og drikke

  • Gratis vand på flaske
  • Minibar

Andet

  • Adgang via udendørs korridorer
  • Aircondition
  • Individuel møblering
  • Loftsventilator
  • Lydisolerede værelser
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 13.00 til kl. 16.00
Sen indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 11.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
Ekstrasenge er tilgængelige mod et gebyr på 1200.0 INR pr. nat
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for ekstra seng: 1200.0 INR pr. nat

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer sikkerhedsalarm
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

Golden Chariot Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel
Golden Chariot Hotel Daman Daman
Golden Chariot Hotel Daman Hotel Daman

Ofte stillede spørgsmål

Er Golden Chariot Hotel Daman et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Golden Chariot Hotel Daman?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Golden Chariot Hotel Daman?

Indtjekning fra kl. 13.00 til kl. 16.00. Sen indtjekning er mulig i et begrænset tidsrum.

Hvornår er udtjekning på Golden Chariot Hotel Daman?

Udtjekning er kl. 11.00.

Hvor ligger Golden Chariot Hotel Daman?

Dette hotel ligger på The Strip i Las Vegas, kun 2 km fra Skt. Jeromes Fæstning, Moti Daman Fæstning og Daman Ganga River. Derudover ligger Guvernørens Palads og Satya Sagar Udyan ca. 3 km derfra.

Anmeldelser af Golden Chariot Hotel Daman

Anmeldelser

3,0
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 4 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 4 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 0 af i alt 4 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 2 af i alt 4 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 4 anmeldelser

3,0/10

Rengøring

3,0/10

Service og personale

3,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

3,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Alina

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Definitely need to change the staff

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Overnattede 1 nat i juni 2024

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Definitely need to change staff or educate them

Misguided and mismanagement 1. Even though we pre-booked the rooms and called up several times to pay complete amount advanced, we were told to pay at property and after reaching we were given the rooms which are not even mentioned here and when we asked the reason the rooms which we booked are on the basis of first come first serve and they were full. 2. Later, they upgraded our rooms for their mismanagement where one of the room stinked badly and washroom did not have enough frequency and flow of water. Both the TV’s were not working neither the wifi worked properly. 3. They really need to work on their staff and educate them. As it is frustrating to deal with it after travelling for hours. 4. The only amazing thing was food and the view from the hotel, it was great however they ruined the dinner order later by noting it and not delivering it completely which was not even informed until we called up to ask about it. 5. Things which should be already mentioned or provided like wifi password, reception number, food service number is not given before heading to the room nor it is mentioned until you ask them.
Overnattede 1 nat i juni 2024

2/10 Forfærdeligt

PAVANKUMAR

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

Not recommended .. don't go by reviews .

Service was not good .Ac not working and fixed one temperature , reception is not responding to calls and fixing issue such as Tv in both room not working ; Even after several calls not attended by any one ... Door lock is not working in one room everytime have to ask for room service for opening the door seems they are not interested to repair it . Only restaurant food quality is good and location is nice . Overpriced , under staffed , mismanaged hotel.
Overnattede 1 nat i april 2024

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Don’t this hotel at all. It’s worse hotel so far I have seen. Paid for Rs. 7222 and room was pathetic without any WiFi. Food quality was very poor. Not value for money even if it cost Rs.3000
Overnattede 2 nætter i december 2023