JW Marriott Hotel Chengdu
Hotel med luksusfaciliteter og med 2 restauranter og en spa med fuld service
Billedgalleri for JW Marriott Hotel Chengdu





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 836 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
30. nov. - 1. dec.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 12 ud af 12 værelser
Indlæs alle billeder af Executive-studiolejlighed - 1 kingsize-seng

Executive-studiolejlighed - 1 kingsize-seng
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Adgang til Club-lounge
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Indlæs alle billeder af Executive-suite - 1 dobbeltseng

Executive-suite - 1 dobbeltseng
Højdepunkter
Separat spiseområde
Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Adgang til Club-lounge
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 kingsize-seng

Værelse - 1 kingsize-seng
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Executive-værelse - 1 kingsize-seng

Executive-værelse - 1 kingsize-seng
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Adgang til Club-lounge
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 kingsize-seng (Grand Deluxe)

Værelse - 1 kingsize-seng (Grand Deluxe)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 dobbeltsenge

Værelse - 2 dobbeltsenge
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Executive-værelse - 2 dobbeltsenge

Executive-værelse - 2 dobbeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Værelse - 2 dobbeltsenge

Værelse - 2 dobbeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Familie-studiolejlighed - 1 dobbeltseng

Familie-studiolejlighed - 1 dobbeltseng
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Premier-studiosuite - 1 kingsize-seng

Premier-studiosuite - 1 kingsize-seng
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Premium-værelse - 1 kingsize-seng med sovesofa

Premium-værelse - 1 kingsize-seng med sovesofa
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Indlæs alle billeder af Premium-værelse - 2 dobbeltsenge

Premium-værelse - 2 dobbeltsenge
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
LCD-tv
Log p å for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

No. 19 Dongyu Street, Jinjiang District, Chengdu, Sichuan, 610020
Om overnatningsstedet
JW Marriott Hotel Chengdu
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Servicegebyr: 16.6 CNY pr. enhed pr. nat
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: Mellem 128 og 148 CNY pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for ekstra seng: 320.0 CNY pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort, mobilbetaling og kontanter
Følgende muligheder for mobilbetaling er tilgængelige: Alipay
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer lås med dødbolt
Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til Commitment to Clean (Marriott)
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Poolen er tilgængelig fra kl. 06.00 til kl. 23.00
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger og spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at tage kontakt til overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
National vurdering
Som en service til vores kunder har vi leveret en bedømmelse baseret på vores bedømmelsessystem.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
JW Marriott Chengdu
Jw Marriott Chengdu Chengdu
JW Marriott Hotel Chengdu Hotel
JW Marriott Hotel Chengdu Chengdu
JW Marriott Hotel Chengdu Hotel Chengdu
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af JW Marriott Hotel Chengdu
9,2
Fantastisk
9,4
Rengøring
9,2
Området
9,2
Service og personale
9,4
Miljøvenligt
9,4
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
30. jun. 2023
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 1 nat i maj 2023
10/10 Fremragende
Raaji
4. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Raaji
Overnattede 1 nat i oktober 2025
10/10 Fremragende
DONG
3. okt. 2025
DONG
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Cascade
Rejste med familie
1. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cascade
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
CHEE BENG
1. sep. 2025
Synes godt om: Faciliteter
CHEE BENG
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
milena
Forretningsrejsende
12. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Villa Sandi business trip in Chengdu
milena
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
SHAO MING
Rejste med familie
7. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SHAO MING
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Man Hon
5. jul. 2025
Man Hon
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Lee
Rejste med familie, Rejste med partner
18. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lee
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
HYUNG JOO
Rejste med familie
5. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
HYUNG JOO
Overnattede 2 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
wenling
Rejste med familie
31. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
wenling
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
MONIKA
27. maj 2025
MONIKA
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Kwun King
18. maj 2025
Kwun King
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Cora
17. maj 2025
Cora
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Warwick
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Warwick
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
GIGI
Rejste med familie
6. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
GIGI
Overnattede 4 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Zhihai
Rejste med familie
4. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zhihai
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Bielka
Rejste med familie
29. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bielka
Overnattede 3 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort




Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
SI IUN
8. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
有下次
SI IUN
Overnattede 5 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
JULIO, KUALA LUMPUR
Rejste med partner
2. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
JULIO
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
31. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
JOSHIH
23. mar. 2025
JOSHIH
Overnattede 4 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Enwei
22. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Enwei
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
kinleung
Rejste med familie
26. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
kinleung
Overnattede 3 nætter i februar 2025