Lejlighedshotel

Landing Charlotte Apartments

3.5-stjernet overnatningssted
Lejlighedshotel med et fitnesscenter og en sæsonåben udendørs pool i Charlotte

Vælg datoer for at se priser

Anmeldelser

3,0 ud af 10.

Populære faciliteter

  • Motionscenter
  • Tørretumbler
  • Rengøring
  • Pool
  • Vaskemaskine
  • Kæledyr tilladt

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
10051 Perimeter Station Dr, Charlotte, NC, 28216

Hvad ligger i nærheden?

  • Northlake Mall - 9 min. gang - 0.8 km
  • Bank of America Stadium - 12 min. kørsel - 16.9 km
  • Spectrum Center - 12 min. kørsel - 16.9 km
  • University of North Carolina at Charlotte - 12 min. kørsel - 14.7 km
  • Lake Norman - 12 min. kørsel - 17.1 km

Sådan kommer du rundt

  • Charlotte Station - 23 min. kørsel
  • Charlotte-Douglas Internationale Lufthavn (CLT) - 25 min. kørsel

Restauranter

  • ‪McDonald's - ‬13 min. gang
  • ‪Chick-fil-A - ‬13 min. gang
  • ‪Firebirds Wood Fired Grill - Charlotte - Northlake - ‬11 min. gang
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬13 min. gang
  • ‪Red Crab - ‬5 min. gang

Om overnatningsstedet

Landing Charlotte Apartments

Lejlighedshotel med et fitnesscenter og en sæsonåben udendørs pool i Charlotte
Overnatningsstedet er røgfrit og har et fitnesscenter, kaffe/te på fællesarealer og en sæsonbestemt udendørs pool. Foruden gratis Wi-Fi på fællesarealer tilbydes gæster gratis selvstændig parkering. Andre faciliteter inkluderer et forretningscenter og en spillehal/et spillerum. Hver lejlighed har en vaskemaskine/tørretumbler, en mikrobølgeovn, kogeplade og et smart-tv med digitale kanaler. Gæster kan desuden nyde godt af faciliteter såsom kaffe-/temaskine, opvaskemaskine og hårtørrer.
Landing Charlotte Apartments har 10 værelser med aircondition og vaskemaskiner/tørretumblere samt hårtørrer. Hvert værelse er individuelt møbleret og dekoreret. 50-tommers smart-tv med digitale kanalerkanaler. Gæsterne kan gøre brug af mikrobølgeovne og te-/kaffemaskiner på værelset. Badeværelserne omfatter badekar eller bruser og gratis toiletartikler. Rengøring tilbydes dagligt.
Fritidsfaciliteterne på dette lejlighedshotel omfatter fitnesscenter og en sæsonbestemt udendørs pool.

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Pool- og spafaciliteter

  • Liggestole ved poolen
  • Sæsonbestemt udendørs pool

Internet

  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Gratis utildækket selvstændig parkering på stedet

Mad og drikkevarer

  • Kaffe-/temaskine
  • Kogeplade
  • Mikrobølgeovn
  • Opvaskemaskine
  • Ovn

Spisning

  • Kaffe og te på fællesarealer

Soveværelser

  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Badekar eller brusekabine
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Shampoo
  • Sæbe
  • Toiletpapir

Underholdning

  • 50 tommers smart-tv med digitale kanaler

Udendørsarealer

  • Bålplads
  • Udendørs møbler

Tøjvask

  • Vaskemaskine/tørretumbler
  • Vaskemiddel

Arbejdsområder

  • Forretningscenter

Komfort

  • Aircondition
  • Varme

Kæledyr

  • Kæledyrsvenligt
  • Gebyr: 50 USD pr. kæledyr pr. ophold
  • Der opkræves ikke gebyrer for førerhunde/servicehunde

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang til øvre etager kun via trapper
  • Røgfrit overnatningssted

Service og tjenester

  • Rengøring (dagligt)
  • Virtuel reception

Oplevelser

  • Billiard-/poolbord
  • Motionscenter
  • Spillehal/spillerum

Sikkerhedsforanstaltninger

  • Kuliltedetektor (værten har angivet, at der er en kuliltedetektor på overnatningsstedet)
  • Røgalarm (værten har angivet, at der er en røgalarm på overnatningsstedet)

Generelt

  • 10 enheder
  • Individuel indretning
  • Individuel møblering

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 22.00
Mulighed for kontaktløs indtjekning
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 10.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted har ingen reception
Gæster, som planlægger at ankomme uden for de normale indtjekningstider, modtager en e-mail med indtjekningsinstruktioner og oplysninger om elektronisk dørlås inden for 72 timer inden ankomst. Der er adgang via en privat indgang
Du skal gennemføre registrering online via et sikkert link inden ankomst
Du vil blive bedt om at vise overnatningsstedet en kopi af dit statsudstedet billede-ID efter reservation
Gæster kan få hjælp gennem en virtuel reception
Gæster påkræves at downloade overnatningsstedets mobilapp, Landing | Furnished Apartments, før indtjekning

Adgangsmuligheder

Privat indgang, elektronisk dørlås

Kæledyr

Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr på USD 50 pr. kæledyr pr. ophold
Servicedyr er tilladt, og der opkræves ikke gebyrer

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Tillægsgebyr for kæledyr: USD 50 pr. kæledyr pr. ophold
  • Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
  • Der er mulighed for rengøring mod et ekstra tillægsgebyr, som varierer afhængigt af enhedens størrelse

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og debetkort. Kontanter accepteres ikke
Overnatningsstedet forbeholder sig retten til at reservere et beløb på gæstens kreditkort inden ankomst.
Værten har angivet, at der er en kuliltealarm på overnatningsstedet
Værten har angivet, at der er en røgalarm på overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Den sæsonåbne pool har åbent fra maj til september

Ofte stillede spørgsmål

Har Landing Charlotte Apartments en pool?

Ja, dette overnatningssted har en sæsonåben udendørs pool.

Er Landing Charlotte Apartments et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Ja, kæledyr er tilladt på dette overnatningssted. Der er et gebyr på 50 USD pr. kæledyr pr. ophold. Servicedyr er fritaget fra gebyrer.

Hvor meget koster parkering hos Landing Charlotte Apartments?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Landing Charlotte Apartments?

Indtjekning fra kl. 15.00 til kl. 22.00.

Hvornår er udtjekning på Landing Charlotte Apartments?

Udtjekning er kl. 10.00.

Hvor ligger Landing Charlotte Apartments?

Dette lejlighedshotel ligger i North Lake kun 0,9 km fra Northlake Mall og ca. 10 km fra North Park Mall og Huntersville Family Fitness and Aquatics. Derudover ligger Joe Gibbs Racing og Latta Plantation Nature Preserve ca. 10 km derfra.

Anmeldelser af Landing Charlotte Apartments

Anmeldelser

3,0
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 2 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 2 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 0 af i alt 2 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 2 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 2 anmeldelser

3,0/10

Rengøring

4,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

4/10 Dårligt

YASMIN

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i oktober 2025

2/10 Forfærdeligt

Lori

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
I travel frequently, both personally and as a travel agent, and this has been by far the worst experience I’ve ever had. First, the address provided led me to the office—across the street from the actual apartment—so I wasted a long time at the wrong location before having to call for help. Once I got to the correct building, the Landing app wouldn’t show my reservation or let me unlock the door. After another call, I was told to download the Latch app, which did work for the remainder of my stay.After finally settling in, I discovered there was no hot water, so I couldn’t shower after a long day of traveling. I tried to relax and watch TV, but the TV didn’t work either. I decided to just go to bed and address the issues in the morning. The next day, I contacted Landing again, and they promised to submit a maintenance request. However, nothing was fixed when I returned later—still no TV or hot water. When I called again at 5pm, I was told maintenance had 24 hours to respond, and there was nothing else they could do. I asked to be moved to a different apartment, but the representative said she couldn’t do anything until management responded. That night, I had to boil pots of water just to be able to bathe. I spent three days without hot water or a working TV during my eight-night stay.We also tried to use the gym, but nearly everything was broken—only one treadmill worked. We couldn’t access the pool or the grills because they were chained up. The hallways were filthy. On my l
Overnattede 9 nætter i september 2025