Billedgalleri for Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo





Anmeldelser
10 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 575 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
22. okt. - 23. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Executive-værelse

Executive-værelse
10,0 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køkken
Smart-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Familie-studiolejlighed

Familie-studiolejlighed
10,0 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køkken
Smart-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Executive-værelse med 2 enkeltsenge

Executive-værelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Aircondition
Køkken
Smart-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Rua Romilda Tormem Gobbi 250-D, Chapecó, SC, 89811-048
Om overnatningsstedet
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Lignende overnatningssteder

Tru by Hilton Chapecó
Tru by Hilton Chapecó
- Morgenmad inkluderet
- Kæledyr tilladt
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
9.8 ud af 10, Enestående, 42 anmeldelser
Prisen er 343 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
22. okt. - 23. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 59.00 pr. kæledyr pr. dag
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Kindermann
Kindermann Chapeco Novo
Hotel Kindermann Chapecó Hotel Novo
Hotel Kindermann Chapecó Soft Opening
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Chapecó
Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo Hotel Chapecó
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Kindermann Chapecó - Hotel Novo
Anmeldelser
10
Enestående
10/10
Rengøring
10/10
Service og personale
10/10
Faciliteter
10/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
9. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Carlos
2. aug. 2025
Carlos
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Eduardo
Forretningsrejsende
5. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eduardo
Overnattede 4 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Charles
28. jun. 2025
Charles
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Charles
Forretningsrejsende
28. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Charles
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
augusto
Forretningsrejsende
23. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
augusto
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Luis Alberto
Forretningsrejsende
23. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luis Alberto
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Charlene
Rejste med familie
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort



Charlene
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
GIOVANI
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
GIOVANI
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Jose
Forretningsrejsende
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jose
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Eduardo
19. jun. 2025
Eduardo
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Thiago Mauricio
Rejste med familie
16. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
O melhor hotel de Chapecó. Novo e moderno.
Thiago Mauricio
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Géssica
13. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Géssica
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Adel
Forretningsrejsende
9. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Adel
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Robson
Rejste med familie
8. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Robson
Overnattede 3 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Bruno
Forretningsrejsende
31. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bruno
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Viviane
Forretningsrejsende
28. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Viviane
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Neila
Rejste med familie
26. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hospedagem incrível!
Neila
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Leticia
Forretningsrejsende
24. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Leticia
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Luciana
19. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luciana
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Gilmar
Rejste med familie
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gilmar
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Bernardo
Forretningsrejsende
12. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bernardo
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
FABIO
8. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
FABIO
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Anderson V
Forretningsrejsende
6. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anderson V
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Vinicius
3. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Vinicius
Overnattede 1 nat i april 2025