Hotel Maestro Premium Cascavel
Hotel med gratis morgenmad og et fitnesscenter i Cascavel
Billedgalleri for Hotel Maestro Premium Cascavel





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 450 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
28. nov. - 29. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Dobbeltværelse

Dobbeltværelse
8,6 ud af 10
Fremragende
(8 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Enkeltværelse

Enkeltværelse
9,2 ud af 10
Fantastisk
(10 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Værelse til 3 personer

Værelse til 3 personer
8,8 ud af 10
Fremragende
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Værelse til 4 personer

Værelse til 4 personer
8,0 ud af 10
Rigtig godt
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Minibar
Kabel-tv
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Rua Marechal Cândido Rondon 2102, Centro, Cascavel, Parana, 85801-170
Om overnatningsstedet
Hotel Maestro Premium Cascavel
Lignende overnatningssteder

Hotel Caiuá Cascavel
Hotel Caiuá Cascavel
- Morgenmad inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Aircondition
9.6 ud af 10, Enestående, 453 anmeldelser
Prisen er 362 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
18. dec. - 19. dec.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort. Kontanter accepteres ikke
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Maestro Premium Cascavel
Hotel Maestro Premium Cascavel Brazil - Parana
Maestro Cascavel Cascavel
Hotel Maestro Premium Cascavel Hotel
Hotel Maestro Premium Cascavel Cascavel
Hotel Maestro Premium Cascavel Hotel Cascavel
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Maestro Premium Cascavel
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,4/10
Rengøring
9,2/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
1. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2025
10/10 Fremragende
André Luiz
Forretningsrejsende
25. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
André Luiz
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
20. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i august 2025
6/10 Okay
Alexandre Antonio
15. aug. 2025
Alexandre Antonio
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Maria Fernanda
31. jul. 2025
Maria Fernanda
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
JAMILE
27. jul. 2025
JAMILE
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
Gustavo
26. jul. 2025
Synes godt om: Service og personale
Gustavo
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
JAMILE
24. jul. 2025
JAMILE
Overnattede 1 nat i juni 2025
6/10 Okay
Frank Robson
18. jul. 2025
Frank Robson
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Emerson
15. jul. 2025
Emerson
Overnattede 1 nat i juli 2025
8/10 Udmærket
DANTE J P
Rejste med familie
14. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DANTE J P
Overnattede 1 nat i juli 2025
4/10 Dårligt
MONICA
11. jul. 2025
MONICA
Overnattede 1 nat i juli 2025
4/10 Dårligt
Denílson
Forretningsrejsende
11. jul. 2025
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Denílson
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
JAMILE
10. jul. 2025
JAMILE
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Cristiano
25. jun. 2025
Cristiano
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Marcelo
Forretningsrejsende
25. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marcelo
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Viviane
Forretningsrejsende
24. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Viviane
Overnattede 5 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Viviane
17. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Viviane
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
JAMILE
Forretningsrejsende
7. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JAMILE
Overnattede 4 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
PAULO
2. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
PAULO
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Mariovaldo
Forretningsrejsende
23. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Mariovaldo
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
JAMILE
23. maj 2025
JAMILE
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
JAMILE
22. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
JAMILE
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Deivid Celso
Forretningsrejsende
21. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Deivid Celso
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Eder
Forretningsrejsende
10. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Eder
Overnattede 2 nætter i maj 2025








