Zahara Hotel
Hotel med gratis morgenmad og døgnåbent fitnesscenter i Limeira
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Zahara Hotel





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 539 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
30. jul. - 31. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer

Standardværelse til 3 personer
9,8 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Kæledyrsvenligt
Arbejdsområde til bærbar computer
Skrivebord
Garderobe eller klædeskab
Indlæs alle billeder af Premium-værelse

Premium-værelse
10,0 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Kæledyrsvenligt
Arbejdsområde til bærbar computer
Skrivebord
Garderobe eller klædeskab
Indlæs alle billeder af Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
8,6 ud af 10
Fremragende
(20 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
Kæledyrsvenligt
Arbejdsområde til bærbar computer
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Executive-suite

Executive-suite
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Skrivebord
Arbejdsområde til bærbar computer
Garderobe eller klædeskab
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

R. José Jorge Rodrigues, 485, Limeira, SP, 13486-316
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Fênix Hotel Limeira
Fênix Hotel Limeira
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
8.6 ud af 10, Fantastisk, 206 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 120.00 pr. kæledyr pr. dag
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning
- Gebyr for baby-/barneseng: 80.00 BRL pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 120.00 BRL pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL ZARZUELA
Zahara Hotel Hotel
Zahara Hotel Limeira
Zahara Hotel Hotel Limeira
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Zahara Hotel
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste med partner, Forretningsrejsende
29. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Jaderson
18. apr. 2025
Jaderson
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
DEBORA
Forretningsrejsende
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DEBORA
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Gilceli A
5. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gilceli A
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Jaise
1. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jaise
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
Priscila
20. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Priscila
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Bruno
19. mar. 2025
Bruno
Overnattede 2 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Roberto
17. mar. 2025
Synes godt om: Service og personale
Roberto
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Geovania
10. mar. 2025
Geovania
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Edicleide
Forretningsrejsende
5. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Edicleide
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
JOSE
5. mar. 2025
JOSE
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Cleber
Forretningsrejsende
3. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cleber
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Paulo
Forretningsrejsende
1. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Paulo
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
marcio
Forretningsrejsende
28. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
marcio
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Eduardo
24. feb. 2025
Eduardo
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Claudinei
Forretningsrejsende
19. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Claudinei
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Claudinei
Forretningsrejsende
18. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Claudinei
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Adriana
Forretningsrejsende
18. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Adriana
Overnattede 3 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Maria
Forretningsrejsende
15. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maria
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Romulo
12. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Romulo
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Márcio de
Forretningsrejsende
5. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Márcio de
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Camila
2. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Camila
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Fabrício
31. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabrício
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
Jose Adriano
Forretningsrejsende
30. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jose Adriano
Overnattede 1 nat i januar 2025
8/10 Udmærket
Ricardo L
28. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ricardo L
Overnattede 1 nat i december 2024