Billedgalleri for Zahara Hotel





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 425 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
12. okt. - 13. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
8,2 ud af 10
Rigtig godt
(21 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Privat badeværelse
Minibar
Kæledyrsvenligt
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer

Standardværelse til 3 personer
9,8 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Kæledyrsvenligt
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Arbejdsområde til bærbar computer
Indlæs alle billeder af Premium-værelse

Premium-værelse
10,0 ud af 10
Enestående
(4 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Kæledyrsvenligt
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Arbejdsområde til bærbar computer
Indlæs alle billeder af Executive-suite

Executive-suite
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Garderobe eller klædeskab
Kæledyrsvenligt
Arbejdsområde til bærbar computer
Du vil muligvis også kunne lide

Royal Tulip Holambra
Holambra
- Pool
- Restaurant
- Aircondition
- Morgenmad tilgængelig
9.0 ud af 10, Fremragende, 159 anmeldelser
Prisen er 717 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
12. okt. - 13. okt.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

R. José Jorge Rodrigues, 485, Limeira, SP, 13486-316
Om overnatningsstedet
Zahara Hotel
Lignende overnatningssteder

Limeira Suítes
Limeira Suítes
- Morgenmad inkluderet
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.6 ud af 10, Fantastisk, 240 anmeldelser
Prisen er 351 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
10. okt. - 11. okt.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 120.00 pr. kæledyr pr. dag
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning
- Gebyr for baby-/barneseng: 80.00 BRL pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 120.00 BRL pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL ZARZUELA
Zahara Hotel Hotel
Zahara Hotel Limeira
Zahara Hotel Hotel Limeira
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Zahara Hotel
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,2/10
Rengøring
9,4/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
3. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
André Luís
Rejste med familie
30. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
André Luís
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Eliezer
Rejste med partner, Forretningsrejsende
29. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eliezer
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Rogerio Joo
25. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ótima opção para quem esta de passagem por Limeira
Rogerio Joo
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Erica
23. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Erica
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
André
Rejste med familie
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
André
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Luiz
Forretningsrejsende
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luiz
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Rodrigo
15. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rodrigo
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Vinicius
3. jun. 2025
Vinicius
Overnattede 1 nat i maj 2025
8/10 Udmærket
Leila
3. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mal cheiro
Leila
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Marilda
29. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marilda
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Claudinei
22. maj 2025
Claudinei
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Daniel
Forretningsrejsende
13. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Daniel
Overnattede 2 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Gustavo
9. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gustavo
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Paulo Roberto
9. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Paulo Roberto
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Vinicius
7. maj 2025
Vinicius
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Thaysa
5. maj 2025
Thaysa
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Henrique
Rejste med familie, Forretningsrejsende
5. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Henrique
Overnattede 5 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Andre
4. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Andre
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Adriano
30. apr. 2025
Adriano
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Jaderson
30. apr. 2025
Jaderson
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Adriano
Forretningsrejsende
25. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Boa pra hospegam rápida.
Adriano
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Jaderson
18. apr. 2025
Jaderson
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
DEBORA
Forretningsrejsende
17. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
DEBORA
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Gilceli A
5. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gilceli A
Overnattede 1 nat i april 2025