Zahara Hotel
Hotel med gratis morgenmad og et døgnåbent fitnesscenter i Limeira
Billedgalleri for Zahara Hotel





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 432 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. nov. - 24. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge

Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge
8,2 ud af 10
Rigtig godt
(21 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Minibar
Arbejdsområde til bærbar computer
Kæledyrsvenligt
Garderobe eller klædeskab
Indlæs alle billeder af Standardværelse til 3 personer

Standardværelse til 3 personer
9,8 ud af 10
Enestående
(7 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Arbejdsområde til bærbar computer
Kæledyrsvenligt
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Premium-værelse

Premium-værelse
10,0 ud af 10
Enestående
(6 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Arbejdsområde til bærbar computer
Kæledyrsvenligt
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Executive-suite

Executive-suite
Højdepunkter
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Separat soveværelse
Hårtørrer
Minibar
Garderobe eller klædeskab
Skrivebord
Arbejdsområde til bærbar computer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

R. José Jorge Rodrigues, 485, Limeira, SP, 13486-316
Om overnatningsstedet
Zahara Hotel
Lignende overnatningssteder

Fênix Hotel Limeira
Fênix Hotel Limeira
- Morgenmad inkluderet
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
8.6 ud af 10, Fantastisk, 239 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 120.00 pr. kæledyr pr. dag
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning
- Gebyr for baby-/barneseng: 80.00 BRL pr. dag
- Gebyr for ekstra seng: 120.00 BRL pr. dag
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HOTEL ZARZUELA
Zahara Hotel Hotel
Zahara Hotel Limeira
Zahara Hotel Hotel Limeira
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Zahara Hotel
9,2
Fantastisk
9,2
Rengøring
9,2
Faciliteter
9,4
Service og personale
8,8
Miljøvenligt
9,0
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
8. okt. 2025
Overnattede 1 nat i oktober 2025
8/10 Udmærket
Ramon
Forretningsrejsende
15. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ramon
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Jonathan
4. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Melhor hotel de Limeira
Jonathan
Overnattede 2 nætter i august 2025
6/10 Okay
Tatiane
4. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Tatiane
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Anderson
1. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anderson
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Matheus
28. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Matheus
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
CELSO C C
Forretningsrejsende
28. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Honesto
CELSO C C
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
LUCILENA
27. jul. 2025
LUCILENA
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Márcio de
Forretningsrejsende
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Márcio de
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Wirian
Rejste med familie
23. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wirian
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Gustavo
Forretningsrejsende
22. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gustavo
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Valéria
21. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Valéria
Overnattede 2 nætter i juli 2025
8/10 Udmærket
Iurica
19. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Iurica
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Laura
18. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Laura
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Paulo Roberto
Rejste med familie
16. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Paulo Roberto
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Greice
Rejste i en gruppe
12. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excepcional
Greice
Overnattede 1 nat i juli 2025
10/10 Fremragende
Sergio
11. jul. 2025
Sergio
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Antônio Flauzino
3. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Antônio Flauzino
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
André Luís
Rejste med familie
30. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
André Luís
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Eliezer
Rejste med partner, Forretningsrejsende
29. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Eliezer
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Rogerio Joo
25. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ótima opção para quem esta de passagem por Limeira
Rogerio Joo
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Erica
23. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Erica
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
André
Rejste med familie
22. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
André
Overnattede 1 nat i juni 2025
10/10 Fremragende
Luiz
Forretningsrejsende
19. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Luiz
Overnattede 3 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Rodrigo
15. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rodrigo
Overnattede 1 nat i juni 2025








