Vælg datoer for at se priser
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse med 2 enkeltsenge

Standardværelse med 2 enkeltsenge
Højdepunkter
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LCD-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Designertoiletartikler
Brusehoved med spredningseffekt
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 enkeltseng

Standardværelse - 1 enkeltseng
Højdepunkter
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LCD-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Designertoiletartikler
Brusehoved med spredningseffekt
Kabel-tv
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 queensize-seng

Standardværelse - 1 queensize-seng
Højdepunkter
Forbundne værelser er tilgængelige
Køleskab
LCD-tv
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Designertoiletartikler
Brusehoved med spredningseffekt
Kabel-tv
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jiron 2 de Mayo 446, Plaza de Armas, Cajamarca, Cajamarca, 6002
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Hotel Cajamarca
Hotel Cajamarca
- Morgenmad inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
- Bar
8.0 ud af 10, Alletiders, 12 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Du bliver muligvis bedt om at betale følgende beløb på overnatningsstedet: National moms i Peru (18%). Ikke-lokale rejsende, der fremviser et gyldigt pas og visum/migrationskort er muligvis fritaget for denne moms (18%).
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for nærliggende parkering: 20 PEN pr. nat (500 meter væk)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Børn under 18 år må generelt ikke overnatte på overnatningssteder i Peru uden en forælder, en værge eller anden autoriseret, ansvarlig person. Ledsagende voksne kan blive bedt om både deres eget og barnets ID samt notarielt bekræftet understøttende dokumentation. Besøgende, der planlægger at rejse med børn, bør kontakte et peruviansk konsulat inden afrejse for yderligere vejledning.
Ifølge peruviansk lov kan beløb over 2.000 PEN eller 500 USD ikke betales i kontanter. Betalinger med højere beløb end disse skal betales med kreditkort eller andre metoder, som er godkendt af overnantingsstedet og lokal lov. Betalinger kan ikke opdeles mellem flere valutaer.
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Casablanca Cajamarca
Hotel Casablanca Cajamarca
Hotel Casablanca Hotel
Hotel Casablanca Cajamarca
Hotel Casablanca Hotel Cajamarca
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Hotel Casablanca
Anmeldelser
6,0
6,2/10
Rengøring
6,8/10
Service og personale
4,8/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
6. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2019
4/10 Dårligt
Fernando
24. feb. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Una decepción
Fernando
6/10 Okay
Patricia
4. jul. 2017
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Needs changes
Patricia
Overnattede 6 nætter i juni 2017
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
6. maj 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Terrible
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Michel
20. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
casino hôtel en face de la cathédrale
Michel
2/10 Forfærdeligt
Dave, Reno, Nevada
2. okt. 2016
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Stay away from this firetrap
Dave
8/10 Udmærket
Ivan
30. jul. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent location
Ivan
8/10 Udmærket
Lynn
29. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Not suitable for children
Lynn
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
31. jan. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
hôtel modeste, voire misérable - à éviter
Verificeret rejsende
2/10 Forfærdeligt
Percy, lima
3. aug. 2015
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
pesimo hotel
Percy
4/10 Dårligt
Alberto, San Juan, Puerto Rico
27. jul. 2015
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Casablanca
Alberto
10/10 Fremragende
John, Binghamton ny
8. mar. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
decent place
John
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
1. mar. 2015
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
6/10 Okay
marthor, Rome
14. feb. 2015
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Central located
marthor
4/10 Dårligt
Verificeret rejsende
31. dec. 2014
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Good location, old and rundown
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
21. aug. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Kate, Lima, Peru
7. aug. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Decent place to stay
Kate
4/10 Dårligt
barbara, Di
2. jun. 2014
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good location. Very tired.
barbara
8/10 Udmærket
helga, münchen
8. maj 2014
Synes godt om: Rengøring
Mitten in der Stadt
helga
8/10 Udmærket
rosa, lima
21. apr. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Cama confortable
rosa
8/10 Udmærket
Evelyne, Le Chesnay
9. mar. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
hôtel bien situe sur la place d'Armes
Evelyne
4/10 Dårligt
Victor Ocampo, Lima, Peru
11. jan. 2014
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
To stay at ONLY if location is your only priority.
Victor Ocampo
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
9. jan. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good but better without casino
Verificeret rejsende
6/10 Okay
Verificeret rejsende
20. okt. 2013
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
LOCATION IS ALL THIS HOTEL HAS TO OFFER
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. jul. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort