8/10
Hotellet i sig selv er flot og rart. Vi havde dog problemer med personalet generelt; det var svært at bestille poolhåndklæder (vi måtte henvende os to gange), det tog to opkald og halvanden time at bestille fish and chips til roomservice, man blev ofte glemt i længere perioder i restauranten, morgenbuffetens kvalitet og madens kvalitet var yderst varierende og til tider (nachos) direkte uspiselig. Derudover betalte vi 14000 pesos frem for 4000 ved ud-check grundet en regnefejl af personalet, som vi heldigvis opdagede, hvorefter hotellet fik annulleret betalingen og lavet en ny. Men stadig er det lidt kikset, at havde vi ikke opdaget det, havde de fået de penge. Sluttelig var der ekstremt meget støj på hotellet grundet en masse familier, hvis børn larmede på gangene og svinede træningscenteret til. Ærgerligt. Området er halvkedeligt og hotellet har ikke afhentningsmuligheder fra lufthavnen. De hjalp os dog med at komme tilbage hertil mod betaling på 6500 pesos.
Helene
Overnattede 4 nætter i august 2017