Billedgalleri for Ibis Bourgoin Jallieu Medipole





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 511 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
26. okt. - 27. okt.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 dobbeltseng

Standardværelse - 1 dobbeltseng
9,6 ud af 10
Enestående
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 2 enkeltsenge

Standardværelse - 2 enkeltsenge
9,4 ud af 10
Enestående
(3 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Skrivebord
Indlæs alle billeder af Familieværelse - 1 dobbeltseng med sovesofa

Familieværelse - 1 dobbeltseng med sovesofa
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Fladskærms-tv
Privat badeværelse
Skrivebord
Log på for at se tilg ængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

4 avenue du Medipole, Bourgoin-Jallieu, 38300
Om overnatningsstedet
Ibis Bourgoin Jallieu Medipole
Lignende overnatningssteder

Best Western Bourgoin Jallieu
Best Western Bourgoin Jallieu
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Aircondition
8.4 ud af 10, Alletiders, 608 anmeldelser
Prisen er 518 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
31. okt. - 1. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Der pålægges en byskat: 1.10 EUR pr. person pr. nat. Denne skat gælder ikke for børn under 18 år.
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 12.9 EUR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for selvstændig parkering (overdækket): 7 EUR pr. nat
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 8 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 1000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
National vurdering
Dette overnatningssted har modtaget sin officielle stjernevurdering fra ATOUT France, det franske agentur for turismeudvikling.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Ibis Bourgoin Jallieu Medipole Hotel
Ibis Bourgoin Jallieu Medipole Bourgoin-Jallieu
Ibis Bourgoin Jallieu Medipole Hotel Bourgoin-Jallieu
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser
Anmeldelser af Ibis Bourgoin Jallieu Medipole
9,6
Enestående
9,8
Rengøring
9,6
Faciliteter
9,6
Service og personale
9,2
Miljøvenligt
9,6
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
Forretningsrejsende
1. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Lori
Rejste med familie
30. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lori
Overnattede 1 nat i juni 2025
6/10 Okay
Brice
Forretningsrejsende
12. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Brice
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Marie-Cécile
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Marie-Cécile
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Maxime
Forretningsrejsende
20. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Maxime
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Agnès
Rejste i en gruppe
15. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Agnès
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Benoit
23. apr. 2025
Benoit
Overnattede 2 nætter i april 2025
8/10 Udmærket
Sorin-Gabriel
Rejste i en gruppe
22. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sorin-Gabriel
Overnattede 1 nat i april 2025
6/10 Okay
Antonietta
Rejste med partner
14. apr. 2025
Antonietta
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
christophe
11. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
christophe
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Samantha
Forretningsrejsende
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Samantha
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
BYOUNGKOO
Forretningsrejsende
9. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BYOUNGKOO
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Amélie
6. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Amélie
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Anne marie
29. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anne marie
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
27. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Jean
Forretningsrejsende
21. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jean
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Roger
Forretningsrejsende
19. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Roger
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Mickael
Rejste med partner
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mickael
Overnattede 1 nat i marts 2025
8/10 Udmærket
patrice
9. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Chambre avec bruit
patrice
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Ludovic
Forretningsrejsende
25. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Ludovic
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
John, Soisy sous Montmorency
22. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
John
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Cindy
16. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Accueil de nuit
Cindy
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
alan
10. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
alan
Overnattede 1 nat i januar 2025
10/10 Fremragende
frédéric
9. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Parfait
frédéric
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
8. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Thank you
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2025