Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 218 af i alt 409 anmeldelser" "
10 - Fremragende
218
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 150 af i alt 409 anmeldelser" "
8 - Udmærket
150
Bedømmelse på 6 − Okay. 24 af i alt 409 anmeldelser" "
6 - Okay
24
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 11 af i alt 409 anmeldelser" "
4 - Dårligt
11
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 6 af i alt 409 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
6
9,0/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
4/10 Dårligt
Khaled
Rejste med familie
25. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Værelsets komfort
Khaled
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Thank you for your review!
8/10 Udmærket
Rikke
Rejste med familie
27. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rikke
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 4. nov. 2023
Danke für deine Bewertung :-)
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
4. sep. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Luci | Schulz Hotels den 6. sep. 2023
Hello, thank you very much for your excellent review, we are delighted to hear that you enjoyed your stay! Best Wishes,
8/10 Udmærket
Maude
Rejste i en gruppe
23. maj 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Maude
Overnattede 2 nætter i maj 2023
Svar fra Kamila den 24. maj 2023
Dear Guest,Thank you for taking your time to leave us your review.We hope you enjoyed your time with us and had a great time exploring Berlin.We with you all the best and hope to welcome you again someday.Kamila Schulz Hotels
8/10 Udmærket
Johny
Rejste med familie
7. apr. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overall a good experience.
Johny
Overnattede 2 nætter i april 2023
Svar fra Orestis | Schulz Hotels den 7. apr. 2023
Hi Johny, thank you very much for your feedback. We are glad you had a nice experience and hope to see you again in the future. Best wishes,
4/10 Dårligt
Johan Borum
5. aug. 2022
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
When entering my room, there was hair and bloodstains. When down and aske for a new room. No apology. The toilet on the new room smelled of mold. When I came down to hand over the keys, I would expect that the staff ask about the new one. Nothing what so ever. In my world that is lousy service.
Johan Borum
Overnattede 2 nætter i august 2022
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
Rejste med familie
9. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 6 nætter i juli 2021
Svar fra Pia | Schulz Hotels den 4. okt. 2021
Dear Guest,
thank you very much for your review.
We're happy you enjoyed your stay with us.
Best wishes,
Pia | Schulz Hotels
8/10 Udmærket
Jacob Sander
Rejste med familie
18. okt. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice and Easy stay.
Nice stay. Nothing glamourous, but everything just fine and cosy.
Jacob Sander
Overnattede 3 nætter i oktober 2020
Svar fra Connor den 5. nov. 2020
Hello Jacob, thank you for taking the time to leave us a review! We are thrilled that you had a cosy stay!
All the best and take care during these Corona times.
Until next time!
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
Forretningsrejsende
5. jun. 2020
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rigtig dårlig service og oplevelse.
Uforskammet personale og elendig morgenmad. 7€ for en banan, dårlig sandwich og elendig kaffe. Hold dig væk fra dette sted!!
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2020
10/10 Fremragende
Christina Bisgaard
Rejste med familie
17. feb. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Christina Bisgaard
Overnattede 3 nætter i februar 2020
Svar fra Pia / Schulz Hotel Team den 19. feb. 2020
Dear Christina,
thank you very much for rating us.
We're happy you enjoyed staying with us.
All the best,
Pia / Schulz Hotel Team
10/10 Fremragende
Martin Krause Reinholdt
Rejste med familie
27. dec. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super dejligt hotel med mange faciliteter. Hyggeligt indrettet og en rigtig god stemning. Vi boede på et 4 mandsværelse til en virkelig billig pris. Værelset var super godt indrettet og et rummeligt badeværelse også. Perfekt beliggenhed, venligt personale. Vi kommer igen :-))
Martin Krause Reinholdt
Overnattede 4 nætter i december 2019
Svar fra Bea den 2. jan. 2020
Dear Martin Krause
thank you so much for your feedback. WE love to hear that you enjoyed the cheap price as well as the friendly staff and perfect location. We hope you had an amazing time and look forward to your next stay!
Best Bea /Schulz Hotel Team
10/10 Fremragende
Line
Rejste i en gruppe
18. nov. 2019
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Line
Overnattede 2 nætter i november 2019
Svar fra Bea den 28. nov. 2019
Dear guest
thank you so much for your feedback.
We hope you had a great time with us and look forward seeing you again.
Best Bea / Schulz Hotel Team
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
10. jun. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i juni 2019
Svar fra Bea den 11. jun. 2019
Dear guest,
thank you so much for your feedback.
We hope you had a pleasant stay with us and a great time in the city. See you again in Berlin?
Best,
Bea / Schulz Hotel Team
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste i en gruppe
25. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fin beliggenhed, lækker hotel og venlig personale.
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i marts 2019
Svar fra Bea den 25. mar. 2019
Dear guest,
thank you for your feedback - we are excited to hear that you enjoyed our convenient location, the nice hotel and the friendly staff. We hope you had a great time in Berlin and would be happy to welcome you back one day.
Best,
Bea / Schulz Hotel Team
10/10 Fremragende
Morten Munk
18. mar. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super værdi for pengene
Moderne storby-hotel, hvor kvadratmetrene bliver udnyttet klogt og priserne dermed holdt nede. Nyt, pænt og kun en spytklat fra Ost-Bahnhof, der sikrer nem transport rundt i byen. Fint barområde med udsigt til et stykke af den gamle Berlin-mur.
Morten Munk
Overnattede 2 nætter i marts 2019
Svar fra Bea den 20. mar. 2019
Dear Morten,
thank you so much for taking your time to leave us your feedback. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us - especially the nice bar overlooking a piece of the Berlin Wall and the the location close to the pubic transportation.
We hope you had a great time in Berlin and would be happy to welcome you back one day!
Best,
Bea / Schulz Hotel Team
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
19. okt. 2018
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tæt på Ostbahnhof +få min fra Mercedes Benz Arena
Det er et hyggeligt hotel og ville helt sikkert vælge den igen. Det er et meget fin hotel når man rejse alene. Jeg fik et enkeltmands værelse og den havde alle de basale ting man behøver. Det er ikke safe på værelset men man kan få et skab, til sine værdigenstande, nede i receptionen. Jeg skulle til koncert i Mercedes Benz Arena, så det var dejligt nemt og kunne komme i seng eller bad. Kan varmt anbefales 😊
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i oktober 2018
Svar fra Bea den 26. nov. 2018
Dear guest,
thank you for your review.
We are happy you enjoyed your time with us and hope you had a great time in Berlin and had a wonderful time enjoying the concert.
At the same time we are sorry to hear about the inconvenience in the morning and would like to excuse for that. Guest feedback helps us to improve our service.
Best,
6/10 Okay
Henry
Rejste med partner
12. maj 2024
Synes godt om: Rengøring
No black tea the restaurant does not sell it not a good breakfast more like a continental not hot just warm
Henry
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 13. maj 2024
Hi Henry, thank you very much for your review. You help us a lot with your feedback. Kindest regards
8/10 Udmærket
MARIA ROSA
10. maj 2024
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
MARIA ROSA
Overnattede 4 nætter i maj 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 13. maj 2024
Danke für deine Bewertung!
8/10 Udmærket
Jellie
Rejste med familie
5. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Wij hadden een familiekamer. Die was schoon en handig ingericht. Ik had kamer wel wat groter verwacht. Met zijn vieren was het best krap. Verder een goed hotel met een goede ligging.
Jellie
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Orestis den 5. maj 2024
Dear Jellie, thank you very much for your review. We are glad you were here with us and enjoyed your room. Hope to see you again in the future. Best wishes, Orestis Schulz Hotels
10/10 Fremragende
Fabio
Rejste med familie
5. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
the stay went very well. the rooms and service were perfect. in front there is the train and bus station with many bar and supermarkets, unfortunately it is frequented by some drunk people already in the morning (as in all stations in all cities) but there is the police on duty all day
Fabio
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Orestis den 5. maj 2024
Dear Fabio, thanks a lot for your feedback. We are glad to know you had a nice stay and hopefully we will see you again in the future. Greetings, Orestis Schulz Hotels
8/10 Udmærket
Rina
Rejste med familie
3. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ok and comfortable.
Rina
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Schulz Hotels den 4. maj 2024
Hello Rina, thank you so much for taking your time rating us.We love to hear that you enjoyed your time with us.We hope you had a wonderful time in Berlin and would love to see you back one day.Best,Karina Schulz Hotels
10/10 Fremragende
Timothy
Forretningsrejsende
2. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I chose the Schultz hotel for its proximity to Berlin's Ostbahnhof. There are several low-cost food choices in and around the station, and the neighborhood was comfortable to walk around. The hotel staff are wonderful. The room was very clean and comfortable with some nice touches that make this brand unique and enjoyable to stay at. I hope to be back again soon!
Timothy
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Schulz Hotels den 4. maj 2024
Dear Timothy, it was great that you visited us! Thank you very much for your feedback, it is always nice to know that our guests enjoy our nice rooms and the hotel amenities.We are happy to hear that you enjoyed the location right next to the train station Berlin Ostbahnhof and hope you had a great time discovering the sightseeing spots of the city. We hope you had a wonderful time in Berlin and would love to see you back one day. Greetings, Karina Schulz Hotels
10/10 Fremragende
Sven
5. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sven
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 6. apr. 2024
Hey Sven, thank you for this lovely rating. Best regards from Berlin
10/10 Fremragende
javier
Rejste med familie
30. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel con habitaciones amplias. A 100 metros de la Osbahnhof lo cual te facilita los traslados al aeropuerto y al centro de Berlín.
Lo que menos me gustó es que hay que avisar para que limpien la habitación y el primer día no lo sabíamos. También cobran en consigna por dejar las maletas el día que te vas o si llegas muy temprano. Son unas taquillas que cabe una maleta mediana...
javier
Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Neel den 31. mar. 2024
Estimado Javier,¡Gracias por tu reseña! Nos alegra saber que encontraste nuestras habitaciones espaciosas y que la ubicación, a solo 100 metros de la estación de Osbahnhof, te facilitó los traslados al aeropuerto y al centro de Berlín.Es cierto. El Hotell sigue un modelo de sostenibilidad, por lo que debe informarnos con antelación sobre la limpieza de las habitaciones.Esperamos tener la oportunidad de recibirte nuevamente en el futuro. ¡Gracias por elegir nuestro hotel!NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
Axel
Rejste med familie og småbørn
26. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Familienzimmer super. Parken günstig, ÖPNV vor der Tür.
Axel
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra Neel den 31. mar. 2024
Lieber Axel,Vielen Dank für Ihre Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie mit unserem Familienzimmer zufrieden waren und dass Sie die günstigen Parkmöglichkeiten sowie die Nähe zum öffentlichen Nahverkehr schätzen. Wir hoffen, Sie und Ihre Familie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
Valeriya
6. mar. 2024
Valeriya
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 26. mar. 2024
Thank you!
8/10 Udmærket
Roland
Rejste med familie
4. mar. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
Für uns sehr gut gelegen (Veranstaltung in der Music Hall) und exzellente Anbindungen mit dem Zug zum Flughafen.
Lediglich die Betten für uns die reinste Katastrophe. Kein Lattenrost (sondern Spanplatte) und eine harte Matratze hat für wenig Schlaf und viel Verspannungen gesorgt.
Roland
Svar fra Neel den 8. mar. 2024
Lieber Roland,Vielen Dank für Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt!Wir freuen uns, dass die Lage des Hotels für Sie sehr gut war und Sie von den exzellenten Zugverbindungen zum Flughafen profitiert haben, besonders im Zusammenhang mit Ihrer Veranstaltung in der Music Hall.Es tut uns jedoch aufrichtig leid zu hören, dass Sie mit den Betten unzufrieden waren und diese für wenig Schlaf und Verspannungen gesorgt habenWir hoffen dennoch, dass Sie uns in Zukunft erneut besuchen und eine verbesserte Erfahrung machen können. Bitte zögern Sie nicht, uns bei weiteren Anliegen zu kontaktieren.NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
Dolly
Rejste med familie og småbørn
20. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Muy buena estadia, estuvimos con mis 2 ninos y esposo en una sola habitacion, un poco pequena, pero bien distribuida. Muy buena ubicacion, frente a la estacion de tren y metro y al costado de la galeria del muro... solo a 10 minutos caminando para el Coliseo Mercedes Benz. Hay que pedir que te hagan la limpieza, porque la hacen solo a solicitud. Lo recomiendo !
Dolly
Overnattede 5 nætter i februar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 23. feb. 2024
Hey Dolly, thank you very much for your kind review. We would love to host you again in the future. Kindest regards from Berlin
10/10 Fremragende
BYUNGGYU
18. feb. 2024
BYUNGGYU
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 23. feb. 2024
Thank you for your positive review!
10/10 Fremragende
Jörg
Rejste i en gruppe
16. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Super freundliches Personal an der Rezeption.
Jörg
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 23. feb. 2024
Hallo Jörg, vielen Dank für deine netten Worte. Wir freuen uns über jeden weiteren Besuch von dir.
10/10 Fremragende
rolf
15. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Gutes Hotel günstig gelegen für naheliegendes Event,schnell freundlicher Service sauber gutes Frühstück bequeme Betten
rolf
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Neel den 16. feb. 2024
Liebe Gäste,vielen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns zu hören, dass Ihnen unser Hotel gefallen hat und dass die Lage für Ihr Event ideal war. Wir sind stolz darauf, dass unser Service schnell und freundlich war und dass Sie unsere Sauberkeit sowie das gute Frühstück und die bequemen Betten genossen haben.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und Ihnen erneut einen angenehmen Aufenthalt bieten zu können.Mit freundlichen Grüßen,NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
Fernando
Rejste i en gruppe
9. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Me gustó porque tiene áreas para descansar y nadie te molesta
Fernando
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Neel den 16. feb. 2024
Estimado Fernando,¡Gracias por compartir tu experiencia con nosotros! Nos alegra saber que disfrutaste de nuestras áreas de descanso y que pudiste relajarte sin ser molestado/a. La comodidad y la tranquilidad de nuestros huéspedes son nuestra prioridad.Esperamos poder darte la bienvenida de nuevo en el futuro y que puedas disfrutar de más momentos de descanso en nuestro hotel.Saludos cordiales,NeelSchulz Hotels
4/10 Dårligt
Marcel
Forretningsrejsende, Rejste i en gruppe
8. feb. 2024
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Kaum Personal, schmutzige Zimmer, Schulklassen ließen mich nicht schlafen, aber das interessiert keinen vom Hotel.
Frühstück für 17€ eine Frechheit
Marcel
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Neel den 8. feb. 2024
Lieber Marcel,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, eine Bewertung abzugeben. Es tut uns aufrichtig leid, dass Ihr Aufenthalt bei uns nicht Ihren Erwartungen entsprochen hat. Ihre Erfahrung mit unzureichend gereinigten Zimmern und Lärmbelästigung durch Schulklassen ist inakzeptabel und steht nicht im Einklang mit unseren Standards.Wir nehmen Ihr Feedback sehr ernst und werden sicherstellen, dass Maßnahmen ergriffen werden, um solche Probleme in Zukunft zu vermeiden. Wir entschuldigen uns aufrichtig für die Unannehmlichkeiten, die Sie erlebt haben.Bezüglich des Frühstückspreises möchten wir uns dafür entschuldigen, dass Sie das Gefühl hatten, dass es zu teuer war. Wir werden sicherstellen, dass dies intern überprüft wird, um sicherzustellen, dass unsere Preise angemessen sind.Wir würden uns freuen, eine weitere Gelegenheit zu bekommen, Ihnen einen angenehmen Aufenthalt zu bieten. Bitte zögern Sie nicht, uns direkt zu kontaktieren, wenn Sie in Zukunft wieder in unserem Hotel übernachten möchten.Mit freundlichen Grüßen,NeelSchulz Hozels
6/10 Okay
Melek
6. feb. 2024
Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Melek
Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 23. feb. 2024
Danke für deine Bewertung!
8/10 Udmærket
Britta
Rejste med partner
4. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles gut, Kleine Zimmer, spartanisch eingerichtet, aber modern und sauber!
Britta
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Neel den 7. feb. 2024
Lieber Britta,Vielen Dank für Ihre Bewertung und dafür, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihre Erfahrungen zu teilen. Wir freuen uns zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns genossen haben.Es tut uns leid, dass Sie unsere Zimmer als klein und spartanisch eingerichtet empfunden haben. Wir verstehen, dass dies nicht jedermanns Geschmack ist, aber wir sind froh zu hören, dass Sie die Modernität und Sauberkeit unserer Einrichtungen geschätzt haben.Ihr Feedback ist uns wichtig, und wir werden es nutzen, um uns kontinuierlich zu verbessern. Wir hoffen dennoch, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns insgesamt genossen haben und würden uns freuen, Sie in Zukunft erneut begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüßen,NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
grahame
31. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
grahame
Overnattede 5 nætter i januar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Thank you so much for this review and this wonderful rating!
8/10 Udmærket
Frank
Rejste med familie
28. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nettes Hotel in guter Lage
Wir fanden es klasse, dasa es Getränke an der Bar gab, dass man aber auch mit selbst mitgebrachten Getränken im Aufenthaltbereich sitzen durfte! Sehr gutes Konzept - wir hatten dort einen tollen Abend :-)
Frank
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Hey Frank, wir danken dir sehr für deine schöne Bewertung und freuen uns vor allem darüber, dass ihr einen tollen Abend bei uns hattet. So wünschen wir es all unseren Gästen. Komm doch gerne wieder zu uns!Alles Liebe und viele Grüße aus Berlin
8/10 Udmærket
Salomon
26. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Salomon
Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Thank you so much for this review!
10/10 Fremragende
Paulo
Rejste med familie
22. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Final de semana em familia.
O hotel é muito bem localizado, perto da estação de trem e metro. Tem café diponivel mediante pagamento mas na estação tem outras opções muito boas também e também um supermercado. Camas e banheiros muito confortáveis.
Paulo
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Neel den 23. jan. 2024
Caro Paulo,Agradecemos imensamente por compartilhar sua experiência conosco. Estamos encantados em saber que você apreciou a localização do hotel, próxima à estação de trem e metrô. É ótimo saber que você teve opções convenientes de café da manhã, tanto no hotel quanto nas redondezas, incluindo opções na estação e um supermercado nas proximidades.Ficamos felizes em saber que as camas e os banheiros atenderam às suas expectativas em termos de conforto. Seu feedback é valioso para nós, e esperamos ter a oportunidade de recebê-lo(a) novamente em breve para proporcionar outra estadia agradável.Agradecemos por escolher nosso hotel e por compartilhar seus comentários positivos!Atenciosamente,NeelSchulz Hotels
8/10 Udmærket
Nico
21. jan. 2024
Synes godt om: Service og personale
War oke
Nico
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Neel den 23. jan. 2024
Lieber Nico,Dank je wel voor je feedback. We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring te delen. We zijn blij te horen dat je verblijf in orde was. We streven er voortdurend naar om onze gasten een comfortabel en aangenaam verblijf te bieden.Als er specifieke aspecten zijn waarvan je denkt dat we ze kunnen verbeteren, horen we dat graag. We hopen je in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen en streven ernaar om je volgende verblijf nog beter te maken.Dank je wel voor je bezoek en je opmerkingen.Met vriendelijke groeten,NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
Jochen
Forretningsrejsende
20. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Insgesamt war der Aufenthalt sehr angenehm. Die Preis-Leistung stimmt und das Personal war aufmerksam und freundlich. Das Zimmer war zwar recht klein aber die Aufteilung war smart gelöst. Zudem war es ansprechend dekoriert was zum Wohlfühlfaktor beigetragen hat.
Jochen
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Neel den 23. jan. 2024
Lieber Jochen,vielen Dank für Ihr freundliches Feedback zu Ihrem Aufenthalt. Es freut uns sehr zu hören, dass Ihr Gesamteindruck angenehm war und Sie die Preis-Leistung als stimmig empfunden haben. Unser Ziel ist es, unseren Gästen einen positiven Aufenthalt zu bieten, und es ist erfreulich zu wissen, dass unser Personal aufmerksam und freundlich war.Es tut uns leid, dass Ihr Zimmer als recht klein empfunden wurde, jedoch freut es uns, dass die smarte Aufteilung und die ansprechende Dekoration zu Ihrem Wohlbefinden beigetragen haben. Ihre Rückmeldung ist uns wichtig und wird uns dabei helfen, unseren Service weiter zu verbessern.Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen und bedanken uns herzlich für Ihren Besuch sowie Ihr positives Feedback.Mit freundlichen Grüßen,NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
Matthieu
19. jan. 2024
Matthieu
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 23. feb. 2024
Vielen Dank!
10/10 Fremragende
Milka
18. jan. 2024
Milka
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Thank you so much for this positive review!
10/10 Fremragende
Ramona
15. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
War nur zum Schlafen da. Aber sehr praktisch gelegen am Ostbahnhof. Zimmer war hübsch, praktisch und sauber. Würde wiederkommen!
Ramona
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Neel den 19. jan. 2024
Liebe Ramona,vielen Dank für Ihre positive Bewertung! Es freut uns zu hören, dass Sie unser Hotel aufgrund seiner praktischen Lage am Ostbahnhof schätzen konnten. Wir legen großen Wert auf Sauberkeit und sind erfreut, dass Ihr Zimmer Ihren Erwartungen entsprochen hat. Es wäre uns eine Freude, Sie wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Bei weiteren Anliegen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung.Herzliche Grüße,NeelSchulz Hotels
10/10 Fremragende
erika
Rejste med familie, Rejste i en gruppe, Rejste med familie og småbørn
12. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Di fronte alla stazione dei treni, metro e bus quindi comodissimo per chi arriva in aereo.
erika
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Neel den 23. jan. 2024
Hello Erika,Grazie mille per la tua recensione positiva! Siamo lieti di sapere che la posizione del nostro hotel, di fronte alla stazione dei treni, della metro e degli autobus, ti sia risultata estremamente comoda, soprattutto per chi arriva in aereo.La soddisfazione dei nostri ospiti è la nostra priorità, e siamo felici che tu abbia apprezzato la comodità della nostra posizione. Speriamo di darti nuovamente il benvenuto in futuro per offrirti un'altra piacevole esperienza.Grazie ancora per la tua preferenza e per il tuo feedback positivo!Cordiali saluti,NeelSchulz Hotels
8/10 Udmærket
Jasmin Nadine
11. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jasmin Nadine
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Thank you for your review!
4/10 Dårligt
Gizem
10. jan. 2024
Gizem
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Thank you for your review!
6/10 Okay
Omar
Rejste med familie
9. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
I enjoyed the location and the hotel was pretty good and modern. However, what annoyed me was the terrible cleaning service. I ordered the service through its app and also by calling to the reception, and the service only did the cleaning of the bathroom and not even did anything on the rest of the room. This issue repeated during all 5 the days of my stay
Omar
Overnattede 4 nætter i december 2023
Svar fra Neel den 19. jan. 2024
Dear Omar,Thank you for taking the time to share your feedback. We appreciate your positive comments about the location and the modern amenities of our hotel.We sincerely apologize for the inconvenience you experienced with our cleaning service. Your feedback is invaluable to us, and we are sorry that our service did not meet your expectations. We understand the importance of a thorough cleaning, and it is disappointing to learn that this was not consistently provided during your entire stay.Rest assured, we take this matter seriously and will address it with our housekeeping team to ensure improvements are made. We genuinely appreciate your insights as they help us enhance the quality of our services.If your travels bring you back to [location], we hope to have another opportunity to provide you with a more enjoyable experience.Warm regards,NeelSchulz Hotels
8/10 Udmærket
Pietro
Rejste i en gruppe
5. jan. 2024
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Pietro
Overnattede 5 nætter i december 2023
Svar fra Leo | Schulz Hotels den 1. feb. 2024
Thank you for reviewing us!
8/10 Udmærket
Dietmar
5. jan. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter