Mødefaciliteter

Anmeldelser af Radisson Collection Hotel, Berlin

5 out of 5
Radisson Collection Hotel, Berlin
Karl-Liebknecht-Str. 3, Berlin, BE

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 523 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 322 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 101 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 37 af i alt 1002 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 19 af i alt 1002 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

8,4/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

J.O.

Overnattede 4 nætter i august 2022
Svar fra Guest Experience Manager den 15. aug. 2022
Thank you for your rating J.O.

10/10 Fremragende

Rasmus

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anbefalesværdigt hotel
Super lækkert hotel. Kan kun anbefales. Mine børn på 6 & 7 var lige så begejstret.
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Guest Experience Manager den 15. aug. 2022
Kære Rasmus, mange tak for din venlige bedømmelse og dejlige kommentarer. Vi er glade for og ser frem til at byde dig velkommen tilbage igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Fremragende

Nina Gravgaard

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk
Dejligt hotel med flotte værelser, og godt badeværelse. Meget roligt. God beliggenhed. Tæt på ubahn station med tog i direkte forbindelse med hauptbahnhof.
Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra Guest Experience Manager den 9. aug. 2022
Daer Nina Gravgaard, tusind tak for din ros og fordi du tog dig tid til at dele den med os her. Vi glæder os meget til at byde dig velkommen tilbage igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

brian

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2022
Svar fra Guest Experience Manager den 9. aug. 2022
Thank you for your rating brian!

10/10 Fremragende

Kasper

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel med et venligt personale.
Et godt hotel, der ligger centralt placeret i Berlin, med gode indkøbs muligheder, og tæt på undergrundsbanen, samt turist attraktioner.
Overnattede 3 nætter i juni 2022
Svar fra Guest Experience Manager den 28. jun. 2022
Tusind tak for din fantastiske tilbagemelding Kasper, vi er så glade for, at du havde en god tid og ser frem til at byde dig velkommen tilbage igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Fremragende

Gitte

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Meget venligt personale, smukt akvarie i midten af hotellet, super lækker morgenmad
Overnattede 3 nætter i februar 2022
Svar fra Guest Experience Manager den 24. feb. 2022
Kære Gitte, tusind tak for dine rosende ord. Vi er over månen over at modtage din venlige anmeldelse og håber, at du vil være vores gæst igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 Okay

Mads

Overnattede 2 nætter i oktober 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 26. okt. 2021
Thank you for your rating Mads. I am sory that we were not able to fully convince you of our services and hope that we get another chance again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Fremragende

Pernille Deichmann

Overnattede 4 nætter i oktober 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 26. okt. 2021
Thank you so much Pernille, we treasure your rating and hope that you will be our guest again in the future. Kind regards, Stefanie

8/10 Udmærket

Jesper

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super beliggenhed
Super fint hotel med bedste beliggenhed , super god morgenmad . Sengene er hårde som sten…. Ingen top madras , så de var ikke særligt komfortable desværre .
Overnattede 1 nat i oktober 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 11. okt. 2021
Tak for din feedback Jesper. Vi værdsætter din ros og vil også have et grundigt kig på dine mere kritiske kommentarer og følge op på dem. Jeg ville blive glad, hvis du ville være vores gæst igen i fremtiden. Venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Fremragende

Torben

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i oktober 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 11. okt. 2021
Vielen Dank für die super Bewertung Torben!

6/10 Okay

Lars

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i september 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 8. okt. 2021
Lieber Lars, vielen Dank für Ihre Bewertung. Wie schade, dass wir Sie nicht komplett überzeugen konnten. Gern würde ich mehr erfahren und hoffe, dass Sie uns mitteilen, was wir hätten besser machen können, um Sie von unserem Service zu überzeugen. Ich freue mich darauf, wenn Sie in der Zukunft wieder unser Gast sind. Viele Grüße, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Fremragende

Klaus Lund

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i august 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 23. aug. 2021
Vielen lieben Dank Klaus für die super Bewertung. Wir freuen uns sehr!

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed
Dejligt hotel og meget centralt beliggende.
Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 16. aug. 2021
Mange tak for dine superkommentarer med hensyn til dit seneste ophold. Det er fantastisk at læse!

8/10 Udmærket

Laura

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Manglende værelser
Det starter med at vi kommer på hotellet. Vi får af vide at der ikke er flere værelser med King-size seng, hvilket vi havde bestilt. De fortæller det eneste de kan er at opgradere os men skal betale ca. 300kr. Ekstra pr. Overnatning for det eller få et værelse med 2 enkeltmandssenge.
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 16. aug. 2021
Mange tak for dine kommentarer og din anmeldelse Laura. Din feedback betyder meget for os, og vi glæder os meget til snart at byde dig velkommen igen. Venlig hilsen Stefanie, Guest Experience Manager

6/10 Okay

Gitte Matty

Overnattede 2 nætter i juli 2021
Svar fra Guest Experience Manager den 10. jul. 2021
Dear Gitte, thank you very much for your stay and your review. I am sorry to see it being so low and would love to hear more about your stay with us. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Maria Bille

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Vi fil tildelt et værelse da vi tjekkede ind hvor der allerede boede nogle, vi skyndte os ud igen med det samme, men det var vildt ubehageligt og vi var lidt rystede over at det kunne ske.
Overnattede 2 nætter i oktober 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 18. okt. 2020
Kære Maria, mange tak for din høje vurdering og kommentarer. Jeg er så ked af den oplevelse, du havde. Vi oplevede en systemfejl, der forårsagede dette, og jeg er så ked af den overraskelse, dette må have givet dig. Vi håber du var i stand til at nyde dit ophold efter det og se tilbage på mange glade minder. Med venlig hilsen, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Mariah

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 3. aug. 2020
Thank you so much for your rating Mariah!

8/10 Udmærket

Lars

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
En fantastisk udsigt til domkirken og Spree. Værelserne er ved at være lidt slidte, men det er stadig et dejligt hotel. Har været der mange gange, og kommer også tilbage.
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 27. jul. 2020
Mange tak for din dejlige feedback Lars! Vi værdsætter din loyalitet og håber at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden. Vi arbejder også på en renoveringsplan, så følg med. Med venlig hilsen, Stefanie, Gæst oplevelseschef

10/10 Fremragende

Carsten Mailand

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 27. jul. 2020
Thank you so much Carsten for the amazing rating - this is fantastic and we hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 25. jul. 2020
Thank you very much Henrik for your rating and high points. We hope to see you again soon. Best wishes, Stefanie, Guest Experience Manager

10/10 Fremragende

Dinah

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Extremely kind staff.
Overnattede 4 nætter i juli 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 17. jul. 2020
Thank you so much Dinah, this really means a lot to us! What a lovely comment. We would be delighted to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Maria jean

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juni 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 6. jul. 2020
Thank you for your high rating Maria jean!

10/10 Fremragende

Caroline

Rejste med familie, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i februar 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 4. mar. 2020
Hi Caroline, thank you very much for your fantastic rating!

6/10 Okay

Zabrina

Synes ikke om: Værelsets komfort
dårligt indeklima
Der var helt vildt dårligt indeklima og ekstremt varmt på værelset. Det var ikke muligt at lufte ud da eneste vindue var ud mod foyeren. Vi havde valgt hotellet grundet mulighed for spa. Men det viste sig der kun var en svimmingpool og en sauna så det var en kort fornøjelse.
Overnattede 4 nætter i februar 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 1. mar. 2020
Kære Zabrina, tak for din anmeldelse og din feedback. Jeg er så ked af, at vi ikke var i stand til fuldt ud at overbevise dig om vores tjenester og produkt og vil bruge din feedback til at forbedre os selv. Vi håber, at vi kan byde dig velkommen igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, Manager for gæsteoplevelse

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin den 12. feb. 2020
Thank you very much for the good review. We would be delighted to welcome you back again in the future. Kind regards, Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin

8/10 Udmærket

Hanne

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt hotel bør stramme op på service
Rigtig godt hotel med god beliggenhed. Receptionen var meget serviceminded. Servicepersonale til opfølgning på værelset var mangelfuld. Manglede kopper, glas, kaffe. God morgenmadsbuffet. Restauranten om aftenen var ikke i hotellets klasse. Manglende overblik om hvornår maden kan leveres. Desuden i højere prisklasse i forhold til kvaliteten. I atrium baren, manglede personalet øjne. De var til tider mere optaget af snak end servicering
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin den 12. feb. 2020
Mange tak Hanne for din anmeldelse. Jeg er ked af at læse, at vi ikke var i stand til fuldt ud at overbevise dig om vores 4 * S-service, og at du ikke følte dig så behagelig som du skulle have. Din feedback vises til afdelingerne, og vi vil prøve at lære af dine oplevelser. Vi værdsætter din ros med hensyn til dit receptionspersonale og super morgenmad. Vi ville glæde os over at byde dig velkommen igen i fremtiden. Med venlig hilsen Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin

8/10 Udmærket

Keld

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
To slow check in and chedk out.
Overnattede 3 nætter i januar 2020
Svar fra Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin den 5. feb. 2020
Dear Keld, thank you for your good review and your feedback. I am sorry to hear that your check in and check out did not go as fast as you would have liked it. I will forward this feedback to the departments in charge. We are much looking forward to welcoming you back, again in the future. Kind regards, Frederic, Radisson Blu Hotel Berlin

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i januar 2020
Svar fra Guest Experience Manager den 14. jan. 2020
Thank you so much for your great rating!

8/10 Udmærket

Anne Nørgaard

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Great location and big rooms. We experienced very friendly service from reception staff but the bar staff was clearly understaffed which made them react quite short headed. Nice and good daily cleaning, however the hotel overall is a bit worn, which leaves the overall impression less high.
Overnattede 5 nætter i december 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 7. jan. 2020
Dear Anne, thank you very much for your high rating. Sadly not everything went as smoothly as at reception and I am sorry to read about your experience at our bar, this is now how things should be and I am sorry it did. We are happy to read you enjoyed your stay nevertheless and hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Linda

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 22. jan. 2020
Thank you so much Linda!

10/10 Fremragende

Jonas

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice hotel..
Nice hotel, great view of the cathedral.. Had a great stay.. Only downside is the fact that if you want a proper kingsize bed (and not two beds pushed together) then that is apparently something you should request - despite the fact that I wrote an email to the hotel prior to booking asking whether kingsize meant a proper kingsize or two singles pushed together, to which the answer was simply that kingsize meant proper kingsize (without mention of having to request this). Thus I ended up switching rooms and having to settle for a queen-size, which is slightly too small for a tall scandinavian guy like me. All in all a great stay though..
Overnattede 4 nætter i december 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 22. jan. 2020
Dear Jonas, thank you so much for your excellent rating and your feedback. I am sorry we made it difficult for you and that you received mixed feedback in regards to the kingsize bed. Whilst it is the case that we do not guarantee bed sizes it would have been easy to allocate one for you when we are already in touch with you via message, sorry that we did not take this opportunity. Great to read that you had a good time nevertheless and we hope that you will be back with us again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager

8/10 Udmærket

Niels

Overnattede 2 nætter i december 2019

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dejlig udsigt og komfortabelt værelse Den dårlige ting var, at akvariet var under reparation så det ikke kunne ses
Overnattede 4 nætter i december 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 20. dec. 2019
Tack för din feedback och beröm. Vi är ledsna att moderniseringen av akvadomen påverkade din vistelse och hoppas att du hade det bra annars. Vi skulle vara glada över att välkomna dig tillbaka i framtiden. Vänliga hälsningar, Stefanie, gästupplevelsechef

10/10 Fremragende

Simon

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 18. dec. 2019
Thank you so much Simon for the fantastic rating!

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Dårlig service
Elendig service i bar og reception Blev ikke gjort ren på værelse den ene dag! Beliggenhed er fremragende
Overnattede 3 nætter i december 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 15. dec. 2019
Tak for din anmeldelse og din åbne feedback. Vi beklager at læse, at ikke alt gik perfekt under dit ophold, dette er ikke vores pretension, og jeg er ked af, at vi ikke var i stand til at overbevise dig fuldt ud. At du vurderer os så meget stadig betyder meget for os, og vi håber at kunne byde dig velkommen igen i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, gæsteoplevelseschef

4/10 Dårligt

Michael

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Virkelig dårlig service
Ingen varme på værelse, ved klage, blev vi ikke taget seriøst. Efter 2 dage havde de så fixet problemet, og de mente det kunne gøres godt med 2 sodavand! Morgenmad var panik, mange tomme skåle hele tiden, fx pandekager var kolde allerede da de kom ind. Mange andre ting var galt, så vi vil aldrig benytte dette hotel igen.
Overnattede 3 nætter i december 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 11. dec. 2019
Mange tak for din feedback og din anmeldelse Michael. Jeg er så ked af at læse, at så mange ting gik galt, og at vi ikke lykkedes at gøre dem op til dig ordentligt. Dette er normalt ikke, hvordan vi håndterer dette, og jeg er ked af, at vi svigtede dig. Vi ville være glade for at modtage en ny chance i fremtiden, vi kan gøre det bedre. Med venlig hilsen Stefanie, Manager for gæsteoplevelse

10/10 Fremragende

Sam

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super flot Arkitektonisk hotel med kunst, tæt til alt, udsigt til domkirken, vand Bar og restaurant i top med høj kvalitet Bestem 5 stjerne værdig, når jeg har ca 50 overnatning ude om året.. Book det, hvis det koster under 200 EUR inkl morgenmad
Overnattede 1 nat i november 2019
Svar fra Service Manager den 29. nov. 2019
Mange tak for din enestående vurdering og ros, Sam! Jeg er mere end glad for at vide, hvor meget du sætter pris på at bo på vores hotel. Vi kan ikke vente med at byde dig velkommen igen snart! Med venlig hilsen Annika, servicechef

8/10 Udmærket

Torben

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i november 2019
Svar fra Service Manager den 27. nov. 2019
Vielen Dank für die hohe Bewertung. Ich hoffe Sie hatten einen tollen Aufenthalt und haben uns mögliche Verbesserungsvorschläge bereits vor Ort oder über andere Kanäle mitgeteilt. Wir freuen uns auf Ihren nächsten Besuch! Viele Grüße, Annika, Service Manager

8/10 Udmærket

Bjarne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel. Morgenmaden er super og lever op til sin høje pris. Super god placering i Berlin
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra Service Manager den 29. nov. 2019
Tak for den høje bedømmelse og ros, Bjarne. Vi er glade for, at du nød opholdet her og morgenmaden. Forhåbentlig se dig snart, Annika, servicechef

10/10 Fremragende

Kim

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tæt på det meste
Fantastisk beliggenhed i Berlin, tæt på det meste.. Let transport til lufthavnen, med offentlig transport..
Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra Katja Jacobi, Rooms Coordinator den 24. okt. 2019
Kære Kim, Tak så meget for at have taget din tid til at deltage i vores online undersøgelse. Vi er så glade for at se, at du nød dit ophold hos os. Vi ser meget frem til at byde dig velkommen igen i fremtiden. Med venlig hilsen, Katja Jacobi - Værelseskoordinator

10/10 Fremragende

Rune

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Meget fint ophold centralt i Berlin
Meget fint. God service. God morgenmad. God beliggenhed.
Overnattede 1 nat i september 2019
Svar fra Service Manager den 29. nov. 2019
Tak for den fantastiske vurdering og ros Rune! Dejligt at du havde sådan et fantastisk ophold hos os. Vi ser frem til dit næste besøg! Med venlig hilsen Annika, servicechef

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i august 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 5. sep. 2019
Thank you very much for your great rating!

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Et dejligt hotel, dog var der nogle mangler på vores værelse da vi kom, og i løbet af opholdet. Det akvarie der er i lobbyen, høre til sealife og man kan derfor ikke komme op i det inde fra hotellet. God placering, og meget god morgen mad
Overnattede 4 nætter i august 2019

8/10 Udmærket

My

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 18. aug. 2019
Thank you very much for your high rating My!

6/10 Okay

Michael

Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Okay hotel - trænger til en omgang kærlighed.
Værelserne trænger i den grad til en kærlig hånd fra en håndværker, indretningsarkitekt OG RENGØRINGSPERSONALE. Værelset i sin størrelse var fin, dog gammelt og brugt. Rengøringen skal oppes i den grad. Vi fik et værelse i den højere klasse og det var alt galt. Det var pletter af flere forskelligheder, gammelt slik/skrald gemt i skuffer, der manglede ting i minibaren, det var mug, støv og fedt mange steder. Dette informerer vi hotellet om med det samme, og bliver flyttet til et andet værelse i samme standart. Hvilket var fint. Hotellets faciliteter var ganske udmærkede og personalet var venlige og smilende. Hvis du ønsker er hotel uden at skulle tænke “ står jeg midt i en børnehaven” så find et andet hotel, for der er MANGE børn. Hotellet ligger rigtigt fint til museer og kultur. Shopping er ca 20 min i bus 100 som går lige ved foden af Berliner Dom.
Overnattede 3 nætter i august 2019

10/10 Fremragende

Eva Marie Bagge

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 29. jul. 2019
Thank you so much for your amazing rating Eva Marie!

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel med perfekt placering i cent
Fantastisk hotel med masser af muligheder og perfekt placering
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 29. jul. 2019
Mange tak for din vidunderlige vurdering og dine venlige rosende ord. Vi er glade for at modtage dine komplimenter og ser meget frem til at byde dig velkommen tilbage i fremtiden. Med venlig hilsen Stefanie, gæsteoplevelseschef

10/10 Fremragende

Keld

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt hotel i Berlins centrum.
Skønt hotel i centrum hvor det hele ligger lige uden for døren. Nem parkering, venligt personale, dejlig stor morgen buffet med mulighed for at sidde ude ved kanalen.
Overnattede 2 nætter i juli 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel, god beliggenhed
Lækkert og rent hotel, centralt beliggenhed
Overnattede 2 nætter i juli 2019

10/10 Fremragende

Gert

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2019
Svar fra Guest Experience Manager den 22. jul. 2019
Thank you so much Gert for your wonderful feedback. We hope to be able to welcome you back again in the future. Kind regards, Stefanie, Guest Experience Manager