Lobby

Anmeldelser af Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz

4 out of 5
Leonardo Royal Hotel Berlin Alexanderplatz
Otto-Braun-Strasse 90, Berlin, BE

Anmeldelser

8,8

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 509 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 396 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 64 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 16 af i alt 1001 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 16 af i alt 1001 anmeldelser" "

9,2/10

Rengøring

8,8/10

Service og personale

8,6/10

Faciliteter

8,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Camilla

Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 11. feb. 2024
Hallo Camilla, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

stig bo

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 29. jan. 2024
Dear stig bo, A big thank you for being our guest and providing us with this great evaluation. All feedbacks help us to get an overview on our service quality, yours shows us that we are on the right way. We are happy that you enjoyed your stay in total and would be happier if you visit us soon again. Best regards,

10/10 Fremragende

Magnus

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i januar 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 19. jan. 2024
Dear Magnus, Thank you so much for fantastic review after your short stay with us. I hope we could host you once again, very soon! Best regards,

8/10 Udmærket

Birita

Overnattede 5 nætter i januar 2024
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 19. jan. 2024
Dear Birita, Big thank you for your review after staying with us! I hope we could see you once again very soon! Best regards,

8/10 Udmærket

Jan

Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 2. jan. 2024
Hallo Jan, Vielen Dank für die 4-Sterne-Bewertung. Ich hoffe, wir können Sie demnächst wieder bei Leonardo beherbergen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

Vini

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was a great stay
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. dec. 2023
Dear Vini, Thank you for your feedback. It is really great for us to know that you felt comfortable at our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. If Berlin will be your travel destination again, we would be delighted to be your host again. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. dec. 2023
Dear guest, We are glad to welcome you again to the Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz and to convince you of our ever-improving commitment to excellent service. Best regards,

10/10 Fremragende

Dorthe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super familie tur
Fin beliggenhed... Venlig betjening.. Dejligt morgenmad.
Overnattede 3 nætter i december 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager ClusterEast den 20. dec. 2023
Dear Dorthe, It is so great to read that we were able to convince you completely of our service and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,

8/10 Udmærket

Claus Henrik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt hotel med god beliggenhed
Helt igennem dejligt hotel. For nogen måske lige langt nok fra byen (20 min gang). Let at komme ind til, masser af p-muligheder og sporvognen 200 m op ad vejen. Vi tager det gerne igen.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 6. nov. 2023
Dear Claus Henrik, Thank you very much for your lovely review. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. That means to us incentive and motivation at the same time. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,

10/10 Fremragende

Sofie Nedza

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 23. okt. 2023
Dear Sofie Nedza, Big thank you for your great review after staying with us! I hope we could see you once again very soon! Best regards,

10/10 Fremragende

Tayfur

Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 9. okt. 2023
Dear Tayfur, Our mission is to offer our guests the best possible hospitality and service. Nice that we achieved this goal with you. Best regards,

8/10 Udmærket

Jette

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 4. okt. 2023
Dear Jette, We appreciate your evaluation. Our team and I are looking forward to welcome you back at our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,

10/10 Fremragende

Mette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfekt beliggenhed
Dejligt, rummeligt værelse med gode senge og et dejligt badeværelse. God beliggenhed tæt på både Prenzlauer Berg og Mitte. Tæt på off. transport og gode restauranter. Mulighed for parkering for 20 euro/døgn
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 2. okt. 2023
Dear Mette, Thank you very much for your lovely review. Our team and I are very happy that we were able to convince you and that you had a good time at our hotel. That means to us incentive and motivation at the same time. We look forward to your next visit and wish you all the best. Kind regards,

10/10 Fremragende

Lis

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 27. sep. 2023
Dear Lis, Thank you for 10 points review. I hope we could host you again at Leonardo. Best regards,

4/10 Dårligt

Michael

Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. sep. 2023
Hallo Michael, vielen Dank für Ihre Bewertung. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet, da sie für die Weiterentwicklung unseres Hauses unentbehrlich sind. Schade, dass es nicht für eine höhere Punktzahl gereicht hat. Gern möchten wir von Ihnen erfahren, was wir verbessern können, um Ihre Erwartungen zu 100% zu erfüllen. Wir wünschen uns, dass Sie sich bei Ihrer nächsten Reise erneut für uns entscheiden und Ihnen alles Gute. Viele Grüße,

10/10 Fremragende

Anders

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Near Alexanderplatx
Really nice stay. Flexibel when we could change room ( double bed noisy) with no extra charge. Fine breakfast, near Alexanderplatz og with easy parking (20 euros a day) close to hotel. Stayed for four nights.
Overnattede 4 nætter i august 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 21. aug. 2023
Dear Anders , Big thank you for your great review after staying with us! I hope we could see you once again very soon! Best regards,

6/10 Okay

Mille

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Fint hotel men støj fra vej og vareindlevering
Der var utroligt lydt, og aircondition larmede utroligt meget. Vi boede ud til hvor de kom de kom med varer, så kl 6.30 blev vi vækket af lastbiler der kørte i tomgang længe. Tiltrods for vinduerne var lukket og trafikken fra gaden kunne vi også hører! Vi fik byttet værelset fik nyt på 4 sal men ud til samme side, uroen var en smule bedre men stadig så vi ikke kunne sove med åbent vindue, så det blev varmt på værelset når vi heller ikke kunne sove med aircondition tændt da den larmede fælt. Vi fik dog kompensation på 20€ pr dag i form af gratis parkering. Sikker på de værelser der vender mod gården har den ro man kunne ønske sig. Har boet på hoteller op og ned af store indfaldsveje og ved Østerport i Kbh uden at kunne hører hverken biler eller tog.
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 21. aug. 2023
Dear Mille, We are very sorry that you were not satisfied. We ask for your understanding that we are located directly in the center of Berlin. We discussed your comments regarding the background noise during the delivery in the team, we can well understand that this annoyed you. We will contact the supplier again. We are doing our best to resolve the matter you raised. Thank you for letting us know. Best regards,

10/10 Fremragende

Hanne

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anbefalelsesværdigt
Dejligt hotel - smagfuldt indrettet - dejlige Deluxe værelser - roligt - personale med humor og meget venlige. Lækker morgenmad og fin restaurant og bar. Fornuftig pris
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 19. jul. 2023
Dear Hanne, Thank you very much for your feedback regarding your recent stay at the Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. We are glad that you were satisfied with your stay, in particular with our room, staff and breakfast. Your comments are extremely useful for improving our performance. We hope to see you again soon. Best regards,

6/10 Okay

Ole

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i juli 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 11. jul. 2023
Hello Ole, Thank you very much for your rating. Unfortunately, you were not completely satisfied and did not leave any comments so that we are able to find out more about our service. We wish you all the best and are looking forward to welcoming you back as our guest. Best regards,

10/10 Fremragende

Louise Maria

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i maj 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 25. maj 2023
Liebe Louise Maria, Vielen Dank für die 10-Punkte-Bewertung. Ich hoffe, wir können Sie demnächst wieder bei Leonardo beherbergen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Udmærket

Sammy Mikkel

Overnattede 2 nætter i maj 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 24. maj 2023
Dear Sammy Mikkel, Thank you very much for your rating of the Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,

6/10 Okay

tim

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
flot hotel arrogant personale
hotellet er fint, receptionen var arrogant, fik ikke de værelser som vi havde bestilt, ligeledes var personalet i baren, uvenlige langsomme og arrogante. ved siden af hotellet ligger der en kirke som virkelig vækker folk
Overnattede 3 nætter i april 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 24. apr. 2023
Dear tim, Thank you for drawing our attention to the service at our reception and bar. It gives us an opportunity to reflect on our customer satisfaction and improve our service in the future. Please recognize that we aim to do better. I have forwarded your comments to the responsible head of department. We will sensitize our employees again. We very much hope that you will give us the opportunity to change your impression of us to a positive one during your next stay with us. Best regards,

10/10 Fremragende

stig bo

Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 27. feb. 2023
Dear stig bo, We don't want to miss the chance to thank you for your feedback about our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. We are glad that you have chosen our hotel as your accommodation and that you had a good stay with us. Our team and I are looking forward to your next visit. Best regards,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. feb. 2023
Dear guest, What a great rating. Thank you so much for that. We look forward to seeing you again at Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,

8/10 Udmærket

Torsten

Overnattede 3 nætter i oktober 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. okt. 2022
Hallo Torsten, Vielen Dank für Ihre positive Einschätzung und bis zum nächsten Aufenthalt verbleiben wir mit freundlichen Grüßen,

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Jeg har rigtig meget godt at sige om dette hotel. Skønt hotel. Eneste minus er beliggenheden, det ligger ikke så centralt. Til gengæld er det nemt at komme rundt i Berlin, så beliggenheden er til at leve med
Overnattede 4 nætter i august 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 7. sep. 2022
Dear guest, Thank you very much for taking the time to evaluate our hotel and your positive comments. Your feedback is very helpful so that we can improve our service in the future. With great pleasure we would like to welcome you again as a guest in Berlin and wish you all the best. Kind regards,

10/10 Fremragende

Ebbe

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Kan klart anbefales.
Dejligt hotel med central placering i spændende område. Sporvogn tæt på hotellet gør det nemt at komme rundt i byen. God service. Fine værelser. Gratis opladning af el-bil, hvis p-kælder benyttes.
Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 3. aug. 2022
Dear Ebbe, Let me start by thanking you for your feedback regarding your stay at the Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Your feedback is very much appreciated and I can assure you that we use this information to do everything possible to create an enjoyable experience for each of our guests. We hope to see you again and wish you all the best. Kind regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very nice hotel within walking distance from Prenzlauerberg and Alexanderplatz. Spacious room and great breakfast. Only minus is the parkering - very few spots for a large hotel - also there was no ev-charging even though it is listed on Hotels.com.
Overnattede 3 nætter i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 31. jul. 2022
Dear guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Best regards,

8/10 Udmærket

Trond Endre

Overnattede 4 nætter i juli 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 15. jul. 2022
Dear Trond Endre, Thank you for your review. I hope we could host you again in more healthy times and full entertainment we offer at Leonardo. Best regards,

8/10 Udmærket

Tina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Personalets service niveau var meget varierende, men overvejende højt.
Overnattede 4 nætter i maj 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 12. jun. 2022
Dear Tina, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,

10/10 Fremragende

Maria

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super hotel
Rent, lækker morgenmad, hjælpsomt personale
Overnattede 3 nætter i april 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 25. apr. 2022
Dear Maria, Nice to read that you have our breakfast and staff in positive memory. Best regards,

6/10 Okay

Per

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring
var der 2 dage ingen rengøring af værelset men skulle bruge de samme håndklæder i flere dage syntes jeg ikke er i orden
Overnattede 2 nætter i februar 2022
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 24. feb. 2022
Hello Per, In order to protect our guests and also our employees, we have decided to only clean the guest rooms at the express request of the guests. If you have expressed this request and we have not fulfilled it, this is of course not the usual service that we offer our guests. If necessary, our team at the reception will help you so that you don't go wanting. I hope we could host you again in more healthy times and full entertainment we offer at Leonardo. Best regards,

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i oktober 2021
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 18. okt. 2021
Dear guest, Please let us know what we can improve as you did not leave any comments to satisfy your needs and wishes up to 100%. Best regards,

10/10 Fremragende

Oiln

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2021
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 8. okt. 2021
Dear Oiln, Thank you for your very good rating. I hope we could host you again in more healthy times and full entertainment we offer at Leonardo. Best regards,

8/10 Udmærket

Luca Emil Dahl

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2021
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 9. sep. 2021
Hallo Luca Emil Dahl, herzlichen Dank, dass Sie unser Gast waren und sich die Zeit genommen haben uns Ihre Erfahrungen und Eindrücke bezüglich Ihres Aufenthaltes in unserem Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz mitzuteilen. Kommen Sie bald wieder nach Berlin und seien Sie unser Gast. Wir würden uns wirklich sehr freuen und wünschen Ihnen alles Gute. Herzliche Grüße,

8/10 Udmærket

Mette

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejli
Overnattede 4 nætter i september 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 5. okt. 2020
Dear Mette, Thank you very much for your feedback. Guest comments are extremely useful for improving our performance. It is our goal to make each of our guests feel special. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,

8/10 Udmærket

Morten Bøje

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 18. sep. 2020
Dear Morten Bøje, Nice to see that you have our location in positive memory. Best regards,

10/10 Fremragende

Hans

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
od service
På alle måder god service
Overnattede 3 nætter i september 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. feb. 2023
Dear Hans, Thank you very much for your lovely feedback to our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,

8/10 Udmærket

jorgen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 10. sep. 2020
Hallo jorgen, herzlichen Dank für Ihren Besuch und die damit verbundene Bewertung unseres Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Gästefeedbacks sind sehr wichtig und werden von uns aufmerksam ausgewertet, da sie für die Weiterentwicklung unseres Hauses unentbehrlich sind. Es hat uns gefreut, Ihr Gastgeber zu sein. Gern möchten wir Sie bald erneut als unseren Gast begrüßen und wünschen Ihnen bis dahin alles Gute. Beste Grüße,

8/10 Udmærket

Helle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
average
Hotel ok, breakfast nothing special compared to the price. We didn’t like the butter. Only bottle of water on arrivel date. No toiletries such as bodylotion, cottonpads and wash cloth. But very friendly staff.
Overnattede 3 nætter i august 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 31. aug. 2020
Dear Helle, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Your positive feedback I shared with the whole team! We offer amenities like the bottle of water only at arrival day, just like a welcome. If you need more toiletries please do not hesitate to contact our reception or cleaning staff, due to the current restrictions and extensive hygiene measures we don't have anything in the rooms. We wish you all the best and are looking forward to your next visit. Best regards,

10/10 Fremragende

frank

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fire dage i Berlin..
Dejligt hotel centralt placeret , helt klart anbefalelsesværdigt..... lidt kaotiske tilstande omkring morgenmaden, specielt lørdag.
Overnattede 3 nætter i august 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 14. aug. 2020
Dear frank , It is so great to read that we were able to convince you of our service and standard. Your comments are such a big compliment to our whole hotel team. Thank you for your great evaluation. We hope to see you soon. Best regards,

10/10 Fremragende

Stine Kirstein

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk beliggenhed i forhold til shopping og offentlig transport. Dejlig morgenmad. Gode senge og hovedpuder.
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 3. aug. 2020
Dear Stine, Thank you very much that you have decided on your visit to Berlin on our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz and we were able to convince you of our service. This compliment I gave gladly to our entire team. We look forward to your next visit and remain until sincerely. Best regards,

8/10 Udmærket

Ömer

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 3. aug. 2020
Dear Ömer, Thank you very much for your lovely rating to our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Best regards,

8/10 Udmærket

Wasim

Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 10. aug. 2020
Dear Wasim, Nice to read that you have our location in positive memory. Best regards,

8/10 Udmærket

Wasim

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 3. aug. 2020
Dear Wasim, Nice to see that you have our location in positive memory. Best regards,

6/10 Okay

Mie

Synes godt om: Rengøring
Udmærket hotel, dog problemer med indtjekning m.fl
Ok hotel i gå afstand til Alexanderplatz. Ved indtjekning havde vi på forhånd beregnet at ville tjekke ind kl 14 som der stod skrevet at man kunne på hotellets hjemmeside. Dette var ikke muligt alligevel ved ankomst og vi fik afvide at man ikke vidste hvornår vi kunne tilgå vores værelse. Det var knap så tilfredsstillende efter mange timers kørsel. Aircondition systemet fungerede meget dårligt og var ikke optimalt ved 27 graders varme. Vinduerne kunne åbnes men da vi boede ud til en stor vej hvor s-banen kørte, var det forstyrrende for nattesøvnen at have vinduerne åbne. Personalet gjorde hvad de kunne for at få aircondition til at virke bedre, men det skyldtes tilsyneladende at det var et gammelt anlæg. Værelset var herudover meget tilpas. Morgenmaden var simpel og udmærket.
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 3. aug. 2020
Dear Mie, Your feedback is very helpful so that we can improve our service in the future. Good to hear that you enjoyed your stay at our hotel. I have forwarded your comments regarding the air condition to the responsible head of department. The departure time for our guests is until 12:00 o'clock. If possible, we will gladly try to allow guests to check in before 3:00 pm - unfortunately this is not always possible when we are fully booked. We ask for your understanding. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 30. jul. 2020
Dear guest, Nice to see that you have our location in positive memory. Best regards,

8/10 Udmærket

Rasmus

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hyggeligt hotel
Hyggeligt og pænt hotel. Vi boede som familie og havde værelser med conneting door - super løsning. Hotellet ligger central for hyggelige spisesteder men ikke centralt for ubahn men kan istedet anvende bus eller sporvogn.
Overnattede 4 nætter i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 30. jul. 2020
Dear Rasmus, Thanks for your great review. We are very pleased that you enjoyed your stay at our Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz and our team made an important contribution to this. We are looking forward to welcoming you again as a guest. Best regards,

8/10 Udmærket

Christian

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Velfungerende hotel
Hotelværelset var fint indrettet og badeværelse velfungerende. På grund af Covid-19 situationen var både bar og restaurant lukket. Derfor virkede det store hotel meget forladt. Parkering muligt i p-kælder. Personalet i receptionen er super servicemindede. Havde hotellet været mere åbent havde min anmeldelse måske fået et nyk mere. Ligger i gå afstand til Hakesher Markt og Alexander Platz.
Overnattede 4 nætter i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. jul. 2020
Dear Christian, Thank you very much for your feedback. Guest comments are extremely useful for improving our performance. It is our goal to make each of our guests feel special. We are glad to welcome you again to our hotel and wish you all the best. Kind regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
OK lokation, men meget trafikstøj
OK fint hotel, men der er rigtig meget trafikstøj fra gaden samt. Er du uheldig at have værelse op til en elevator, så vil du have yderligere larm. Der er gode muligheder for let indkøb i nærheden og Alexanderplatz er i fin gå afstand. På baggrund af lokationen kan hotellet anbefales, men husk få værelse væk fra vejen og ikke ved elevator.
Overnattede 3 nætter i juli 2020
Svar fra Katrin Kraske, Guest Relations Manager den 20. jul. 2020
Dear guest, Thank you very much for taking the time to evaluate your stay at Leonardo Royal Berlin Alexanderplatz. Your comments on the street were discussed in the team. To avoid this noise, which is normal in city center of Berlin, we recommend our guests a room facing the courtyard. It is pleasantly quiet there. We wish you all the best and are looking forward to your next visit. Best regards,