St. Marks Hotel Bengaluru, a member of Radisson Individuals
Hotel i art deco-stil med en spa med fuld service og et døgnåbent fitnesscenter
Billedgalleri for St. Marks Hotel Bengaluru, a member of Radisson Individuals





Anmeldelser
9,6 ud af 10.
Enestående
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 812 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. nov. - 24. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 3 ud af 3 værelser
Indlæs alle billeder af Executive-værelse

Executive-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
HD-tv
Allergivenligt sengetøj
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
HD-tv
Indlæs alle billeder af Superior-værelse

Superior-værelse
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Køleskab
HD-tv
Allergivenligt sengetøj
Du vil muligvis også kunne lide

Moxy Bengaluru Airport Prestige Tech Cloud
Bengaluru
- Pool
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
9.4 ud af 10, Enestående, 60 anmeldelser
Prisen er 855 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. dec. - 20. dec.
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

4/1 St. Mark'S Road, Bengaluru, Karnataka, 560001
Om overnatningsstedet
St. Marks Hotel Bengaluru, a member of Radisson Individuals
Lignende overnatningssteder

Welcomhotel by ITC Hotels, Richmond Road, Bengaluru
Welcomhotel by ITC Hotels, Richmond Road, Bengaluru
- Pool
- Spa
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.6 ud af 10, Fantastisk, 367 anmeldelser
Prisen er 812 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. nov. - 24. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 1180 INR for voksne og 738 INR for børn (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 2150 INR pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 2)
- Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for ekstra seng: 1770 INR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedet bruger et rensningsanlæg til spildevand og miljøvenlige rengøringsmidler
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer røgalarm
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger og spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at tage kontakt til overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
St. Mark's Bengaluru
St. Mark's Hotel Bengaluru
St. Mark's Hotel
St Marks Hotel Bangalore
St. Mark's Hotel Hotel
St. Mark's Hotel Bengaluru
St. Mark's Hotel Hotel Bengaluru
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af St. Marks Hotel Bengaluru, a member of Radisson Individuals
Anmeldelser
9,6
Enestående
9,6/10
Rengøring
9,6/10
Service og personale
9,2/10
Faciliteter
9,4/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,8/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
26. mar. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
10/10 Fremragende
Francis
14. feb. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fremragerne hotel
Francis
10/10 Fremragende
Jan Pedersen, Kolding
4. jul. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Just perfect
Jan Pedersen
10/10 Fremragende
Claus
4. nov. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great service, perfect location
Claus
10/10 Fremragende
Christian, København
24. aug. 2013
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantatisk hotel og god pris i hjertet af Bangalore
Christian
10/10 Fremragende
TR, Aarhus
21. jan. 2011
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
St Mark's Hotel Bangalore
TR
10/10 Fremragende
Suresh
17. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Suresh
Overnattede 3 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Abhijit
Rejste med familie og småbørn
15. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Abhijit
Overnattede 3 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Vinayraj, Meridian
11. nov. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Vinayraj
Overnattede 5 nætter i november 2025
10/10 Fremragende
Suresh
2. nov. 2025
Suresh
Overnattede 2 nætter i oktober 2025
8/10 Udmærket
Mrityunjay
Forretningsrejsende
22. okt. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mrityunjay
Overnattede 6 nætter i oktober 2025
10/10 Fremragende
Kohei
26. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Kohei
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
Deepak, Akron
23. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Deepak
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
hemalatha
25. aug. 2025
hemalatha
Overnattede 1 nat i august 2025
10/10 Fremragende
Monica
22. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Monica
Overnattede 1 nat i august 2025
4/10 Dårligt
sushmita
Rejste med familie
5. aug. 2025
Synes godt om: Service og personale
sushmita
Overnattede 2 nætter i august 2025
10/10 Fremragende
Sean
2. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sean
Overnattede 4 nætter i juni 2025
8/10 Udmærket
Susan
Forretningsrejsende
14. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Susan
Overnattede 2 nætter i juni 2025
10/10 Fremragende
Karthik
Forretningsrejsende
6. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Karthik
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Chiranjiv
15. maj 2025
Chiranjiv
Overnattede 8 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
Naoki
Rejste med familie
7. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Naoki
Overnattede 3 nætter i maj 2025
10/10 Fremragende
Mario
1. maj 2025
Mario
Overnattede 4 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Mario
Forretningsrejsende
1. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mario
Overnattede 3 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
?
28. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
?
Overnattede 3 nætter i april 2025
6/10 Okay
yoon joo
27. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
yoon joo
Overnattede 2 nætter i april 2025















