ibis Marilia
Dette hotel med gratis parkering ligger få skridt fra Esmeralda Shopping
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for ibis Marilia





Anmeldelser
8,8 ud af 10.
Fremragende
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 325 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. jul. - 20. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 4 ud af 4 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse - 1 dobbeltseng - handicapvenligt

Værelse - 1 dobbeltseng - handicapvenligt
10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Privat badeværelse
Hårtørrer
Miljøvenlige toiletartikler
Minibar
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 2 enkeltsenge

Standardværelse - 2 enkeltsenge
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Indlæs alle billeder af Standardværelse - flere senge

Standardværelse - flere senge
9,0 ud af 10
Fantastisk
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Miljøvenlige toiletartikler
Indlæs alle billeder af Standardværelse - 1 dobbeltseng

Standardværelse - 1 dobbeltseng
8,8 ud af 10
Fremragende
(14 anmeldelser)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
LED-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Privat badeværelse
Hårtørrer
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Avenida das Esmeraldas 781, Marilia, Sao Paulo, 17516-000
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

DMax Hotel
DMax Hotel
- Morgenmad inkluderet
- Kæledyr tilladt
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.8 ud af 10, Fantastisk, 300 anmeldelser
Prisen er 400 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
19. jul. - 20. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 44 BRL for voksne og 22 BRL for børn (cirkapriser)
- Tillægsgebyr for kæledyr: BRL 52 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Der opkræves et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed)
- Gebyr for sen udtjekning: 50% af værelsesprisen (afhænger af tilgængelighed)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedet bruger solenergi
Dette overnatningssted har bekræftet, at det følger retningslinjerne for rengøring og desinfektion i henhold til ALLSAFE (Accor Hotels)
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Forældre eller værger, der rejser med et barn under 18 år, skal fremvise barnets fødselsattest eller billed-ID (f.eks. pas) ved indtjekning. Ved internationale rejser til Brasilien, hvor barnet kun rejser med en forælder eller værge, skal den pågældende forælder eller værge – ud over barnets fødselsattest og billed-ID - også fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre. I tilfælde af at den pågældende forælder eller værge ikke kan/vil give dette samtykke, er en retslig bemyndigelse påkrævet. Personer, der planlægger at rejse til Brasilien med børn, skal kontakte det brasilianske konsulat forud for rejsen for at få yderligere oplysninger.
Dette overnatningssted tager mod gæster af alle seksuelle orienteringer og kønsidentiteter (LGBTQ+-venligt)
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
ibis Marilia Hotel
Hotel Ibis Marilia Brazil
ibis Marilia Hotel
ibis Marilia Marilia
ibis Marilia Hotel Marilia
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af ibis Marilia
Anmeldelser
8,8
Fremragende
8,8/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
8,6/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
4. maj 2025
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Cassio inacio
4. apr. 2025
Cassio inacio
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Luan
28. mar. 2025
Luan
Overnattede 1 nat i marts 2025
2/10 Forfærdeligt
Cassio inacio
Forretningsrejsende
19. mar. 2025
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cassio inacio
Overnattede 2 nætter i marts 2025
10/10 Fremragende
Janaína
17. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Janaína
Overnattede 1 nat i marts 2025
10/10 Fremragende
Enio
Rejste med familie
16. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Enio
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Fabiano
6. mar. 2025
Fabiano
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Patrícia
2. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Patrícia
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
1. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Renato
12. feb. 2025
Renato
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Cassiano
9. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Cassiano
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
George
8. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
George
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Denise
Forretningsrejsende
1. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Denise
Overnattede 3 nætter i januar 2025
4/10 Dårligt
Fabiano
Forretningsrejsende
31. jan. 2025
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fabiano
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Franciano Yurio Romero
30. jan. 2025
Franciano Yurio Romero
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
Rejste med familie
22. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Bom custo benefício
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
19. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 4 nætter i januar 2025
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
7. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Bom hotel
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i januar 2025
10/10 Fremragende
ROBERTO C
6. jan. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ROBERTO C
Overnattede 4 nætter i december 2024
8/10 Udmærket
Rejane
27. dec. 2024
Rejane
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
Edmundo
Forretningsrejsende
21. dec. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excelente
Edmundo
Overnattede 2 nætter i december 2024
10/10 Fremragende
FABIANE
3. dec. 2024
FABIANE
Overnattede 1 nat i november 2024
6/10 Okay
Murilo
1. dec. 2024
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Murilo
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Marísia
Forretningsrejsende
30. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Adorei
Marísia
Overnattede 1 nat i november 2024
10/10 Fremragende
Mara
Rejste med familie
30. nov. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mara
Overnattede 2 nætter i november 2024