I Hotel
Hotel med en spa med fuld service i nærheden af Harbor Bay Færgeterminal
Billedgalleri for I Hotel





Anmeldelser
9,0 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Den nuværende pris er 407 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
25. nov. - 26. nov.
Værelsesmuligheder
Tjek tilgængelighed for disse datoer
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 6 ud af 6 værelser
Indlæs alle billeder af Superior-værelse - 1 kingsize-seng

Superior-værelse - 1 kingsize-seng
8,4 ud af 10
Rigtig godt
(5 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Kaffe-/temaskine
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse - 1 kingsize-seng

Deluxe-værelse - 1 kingsize-seng
10,0 ud af 10
Enestående
(2 anmeldelser)
Højdepunkter
Aircondition
Tv
Hårtørrer
En kombination af bruser/badekar
Privat badeværelse
Kaffe-/temaskine
Gratis mineralvand på flaske
Minibar
Deluxe Double Room
Superior Double Room
Deluxe Room-Smoking
Superior Room-Smoking
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jl Teuku Umar Bukit Nagoya, Batam, Batam Island, 29432
Om overnatningsstedet
I Hotel
Lignende overnatningssteder

Aston Batam Hotel & Residence
Aston Batam Hotel & Residence
- Pool
- Børnepool
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.8 ud af 10, Fantastisk, 420 anmeldelser
Prisen er 502 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. nov. - 24. nov.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Gebyrer
Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:
- Gallamiddag nytårsaften (31. december) pr. voksen: IDR 588000.00
- Gallamiddag nytårsaften (31. december) pr. barn: IDR 350000.00 (fra 5 til 12 år)
Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Reservationer er påkrævet for spabehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
i Batam
Grands i Hotel Batam
i Hotel Batam
Grand i Hotel Batam
Grand i Batam
Grands i Batam
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af I Hotel
Anmeldelser
9,0
Fantastisk
8,8/10
Rengøring
8,8/10
Service og personale
8,8/10
Faciliteter
8,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
Rejste i en gruppe
29. sep. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i september 2025
10/10 Fremragende
ROHANIZA
Rejste med familie og småbørn
13. sep. 2025
Synes godt om: Faciliteter
ROHANIZA
Overnattede 2 nætter i september 2025
8/10 Udmærket
Yuichi, Singapore
10. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Yuichi
Overnattede 1 nat i august 2025
8/10 Udmærket
Richard, Feilding
2. aug. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Richard
Overnattede 3 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Muhamed
Forretningsrejsende
25. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Muhamed
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Sasi K.
Forretningsrejsende
15. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Batam Bash
Sasi K.
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
TAN BEE
Rejste i en gruppe
14. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
TAN BEE
Overnattede 2 nætter i juni 2025
2/10 Forfærdeligt
Jun Wei
14. jul. 2025
Jun Wei
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Mohamed Zahril
5. jul. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Comfortable staycation
Mohamed Zahril
Overnattede 2 nætter i juli 2025
10/10 Fremragende
Weijie
23. jun. 2025
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Weijie
Overnattede 3 nætter i juni 2025
6/10 Okay
Natalie
Rejste med familie
12. jun. 2025
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter


Natalie
Overnattede 1 nat i maj 2025
10/10 Fremragende
Mohamed Zahril
Rejste i en gruppe
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
8th May till 10th May Stay
Mohamed Zahril
Overnattede 2 nætter i maj 2025
8/10 Udmærket
Mohammed
16. maj 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mohammed
Overnattede 2 nætter i april 2025
10/10 Fremragende
FAIZAL, Singapore
4. maj 2025
FAIZAL
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Chang
17. apr. 2025
Chang
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Mohammed
15. apr. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mohammed
Overnattede 1 nat i april 2025
10/10 Fremragende
Serene
13. apr. 2025
Serene
Overnattede 1 nat i april 2025
8/10 Udmærket
Mohammed
8. apr. 2025
Synes godt om: Service og personale
Mohammed
Overnattede 3 nætter i marts 2025
8/10 Udmærket
Mohammed
19. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mohammed
Overnattede 1 nat i marts 2025
6/10 Okay
Mohammed
13. mar. 2025
Mohammed
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
Mohamed Zahril
Rejste i en gruppe
1. mar. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Clean and cosy hotel
Mohamed Zahril
Overnattede 1 nat i februar 2025
10/10 Fremragende
Wee Chong
26. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wee Chong
Overnattede 2 nætter i februar 2025
8/10 Udmærket
Razali Bin
20. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Razali Bin
Overnattede 2 nætter i februar 2025
2/10 Forfærdeligt
Mina
Rejste med partner, Rejste i en gruppe
20. feb. 2025
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mina
Overnattede 2 nætter i februar 2025
10/10 Fremragende
MOHAMMAD FAIZAL
18. feb. 2025
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
MOHAMMAD FAIZAL
Overnattede 1 nat i februar 2025








