Hotel Sky Collection Barranquilla

4.0-stjernet overnatningssted
Dette hotel med forbindelse til et shoppingcenter i Barranquilla tilbyder gratis parkering

Vælg datoer for at se priser

VIP Access

Anmeldelser

8,6 ud af 10.
Fremragende

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængelig
  • Bar
  • Pool
  • Parkering inkluderet
  • Motionscenter
  • Rengøring
Den nuværende pris er 399 kr.
30. nov. - 1. dec.

Få mere som medlem

  • Spar mindst 15% på udvalgte VIP Access-overnatningssteder, når du når Silver eller et højere niveau
  • Få enestående kvalitet og service
  • Få en fordel under opholdet på udvalgte overnatningssteder samt gratis værelsesopgraderinger, tidlig indtjekning og sen udtjekning, når det er muligt

Værelsesmuligheder

Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser

Deluxe-dobbeltværelse - 1 kingsize-seng

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Pengeskab på værelset
  • 39 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Deluxe-værelse med 2 enkeltsenge - 2 queensize-senge

8,2 ud af 10
Rigtig godt
(11 anmeldelser)

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Pengeskab på værelset
  • 39 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 2 queensize-senge

Junior-studiosuite

Højdepunkter

Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
Hårtørrer
Minibar
Kabel-tv
Pengeskab på værelset
  • 40 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng

Familieværelse til 4 personer

10,0 ud af 10
Enestående
(1 anmeldelse)

Højdepunkter

Balkon
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
2 badeværelser
Hårtørrer
Minibar
  • 105 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 5 personer
  • 1 kingsize-seng og 2 store enkeltsenge

Grand-værelse

Højdepunkter

Balkon
Lydisolering
Aircondition
Fladskærms-tv
Mørklægningsgardiner
2 badeværelser
Hårtørrer
Minibar
  • 115 m²
  • Byudsigt
  • Plads til 6 personer
  • 1 kingsize-seng, 1 dobbeltseng og 2 enkeltsenge

Du vil muligvis også kunne lide

Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

Kort
Calle 107 # 50 - 69, Barranquilla, 080001

Hvad ligger i nærheden?

  • Buenavista Shoppingcenter - 13 min. gang - 1.1 km
  • Portoazul Lægeklinik - 13 min. gang - 1.1 km
  • Viva Barranquilla Shoppingcenter - 3 min. kørsel - 2.5 km
  • Iberoamerica Klinik - 3 min. kørsel - 2.8 km
  • Castillo de Salgar - 4 min. kørsel - 3.8 km

Sådan kommer du rundt

  • Barranquilla (BAQ-Ernesto Cortissoz International) - 41 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Frisby - ‬2 min. gang
  • ‪Burger King - ‬16 min. gang
  • ‪Coco Beach Sunset Bar - ‬1 min. gang
  • ‪Crepes & Waffles Heladería - ‬16 min. gang
  • ‪Buffalo Grill Parrilla - ‬17 min. gang

Om overnatningsstedet

Hotel Sky Collection Barranquilla

Hotel med eksklusiv profil i nærheden af Portoazul Lægeklinik
Nær Buenavista Shoppingcenter og Viva Barranquilla Shoppingcenter ligger Hotel Sky Collection Barranquilla, som byder på en bar ved poolen, en terrasse og renseri/vaskeri. Benyt stedets sauna for at slappe af. Gratis Wi-Fi på værelset er til rådighed for alle gæster, og der tilbydes en bar og et fitnesscenter.
Du kan desuden få glæde af fordele som:
  • En udendørs pool
  • Gratis selvstændig parkering
  • Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), transport til lufthavnen (tillægsgebyr) og en computerstation
  • En flersproget medarbejderstab, en portier/piccolo og bryllupsfaciliteter
  • Anmeldelserne fra gæster giver topkarakter til det hjælpsomme personale
Værelsesfaciliteter
Alle 153 værelser har fordele såsom arbejdsområder med plads til en bærbar computer og aircondition samt faciliteter som gratis Wi-Fi og pengeskabe.
Andre faciliteter inkluderer:
  • Brusere, gratis toiletartikler og hårtørrere
  • 52-tommers fladskærms-tv med kabelkanaler
  • Garderobe eller klædeskab, daglig rengøring og skriveborde

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Højdebegrænsninger for parkering på stedet
  • Transport til lufthavnen døgnet rundt efter anmodning mod et tillægsgebyr
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Begrænset parkering på stedet
  • Mulighed for handicapparkering

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet tilbydes mod et gebyr fra kl. 06.00 til kl. 10.00 på hverdage og fra kl. 07.00 til kl. 10.30 i weekenden. Gebyret er 49.000 COP pr. person
  • En bar ved poolen
  • En bar/lounge
  • En restaurant
  • Snackbar/deli

Oplevelser

  • Motionscenter
  • Sauna
  • Udendørs pool

Familievenlige faciliteter

  • Lydisolerede værelser
  • Snackbar/deli
  • Udendørs pool
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Hæveautomat
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Flersproget medarbejderstab
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Portier/piccolo
  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice
  • Romantikpakker

Forretningstjenester

  • 4 mødelokaler
  • Computerstation
  • Døgnåbent forretningscenter

Udendørs

  • Terrasse

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Elevator
  • Handicapparkering
  • Hjælpemidler til personer med nedsat hørelse

Andet

  • 1 bygning
  • 15 etager
  • Bygget i 2015
  • Røgfrit overnatningssted
  • Selskabssal

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner
  • Sengelinned til rådighed

Badeværelse

  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder til rådighed
  • Hårtørrer
  • Tandbørste og tandpasta (efter anmodning)

Underholdning

  • 52 tommers fladskærms-tv med kabelkanaler

Mad og drikke

  • Minibar

Andet

  • Aircondition
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Gratis lokalopkald
  • Lydisolerede værelser
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning starter kl. 15.00
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Mulighed for kontaktløs udtjekning
Sen udtjekning afhænger af tilgængelighed
Der opkræves et tillægsgebyr for sen udtjekning

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet med ankomstdetaljerne inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne
2 børn op til 11 år kan overnatte gratis, hvis de benytter de eksisterende sengepladser i forælderens/værgens værelse
Ekstrasenge er ikke tilgængelige

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Gebyrer

Du vil blive bedt om at betale følgende på overnatningsstedet. Gebyrer inkluderer muligvis skatter:

  • Du skal muligvis betale moms (19%) på overnatningsstedet. Udenlandske rejsende, som betaler med et udenlandsk kort eller bankoverførsel og fremviser et gyldigt pas og turistvisum, er muligvis fritaget fra moms (19%) for reservationer af turistpakker (overnatningssted samt andre rejsetjenester).

Vi har medtaget alle gebyrer, som overnatningsstedet har oplyst.

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: 49000 COP pr. person (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 47000 COP pr. køretøj (maks. antal personer: 3)
  • Tidlig indtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed)
  • Sen udtjekning er mulig for et gebyr (afhænger af tilgængelighed)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Betaling uden kontanter er tilgængelig
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker, røgalarm, sikkerhedsalarm og førstehjælpskasse
Overnatningsstedets registreringsnummer 252619
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Hvis du rejser med et barn, kan dit overnatningssted kræve, at du viser følgende dokumenter: Forældre, der rejser til Colombia med et barn under 18 år, kan blive bedt om at fremvise barnets fødselsattest og billed-ID (pas for udenlandske statsborgere) ved indtjekning. Hvis barnet rejser til Colombia med en slægtning eller værge, kan denne blive bedt om at fremvise et samtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af begge forældre, samt en kopi af begge forældrenes ID. Hvis barnet kun er ledsaget af én forælder på rejsen til Colombia, kan denne blive bedt om at fremvise et rejsesamtykke, der er bekræftet notarielt og underskrevet af den anden forælder. Besøgende, der planlægger at rejse med børn, bør konsultere et colombiansk konsulat inden afrejse for yderligere vejledning.
Poolen er tilgængelig fra kl. 09.00 til kl. 19.00
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Begrænset parkeringshøjde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

GHL Collection Hotel Barranquilla
GHL Collection Hotel
GHL Collection Barranquilla
GHL Collection
GHL Collection Barranquilla Hotel
GHL Collection Barranquilla Hotel
GHL Collection Barranquilla Barranquilla
GHL Collection Barranquilla Hotel Barranquilla

Ofte stillede spørgsmål

Har Hotel Sky Collection Barranquilla en pool?

Ja, dette overnatningssted har en udendørs pool. Der er adgang til poolen fra kl. 09.00 til kl. 19.00.

Hvad koster det at overnatte hos Hotel Sky Collection Barranquilla?

Priserne for 1 nat for 2 voksne hos Hotel Sky Collection Barranquilla den 30. nov. 2025 starter fra 399,2 kr., ekskl. skatter og gebyrer, fra og med den 10. nov. 2025. Denne pris er baseret på den laveste pris pr. nat fundet inden for de seneste 24 timer for ophold i de næste 30 dage. Priser kan til enhver tid ændres. Vælg dine datoer for mere præcise priser.

Er Hotel Sky Collection Barranquilla et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos Hotel Sky Collection Barranquilla?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på Hotel Sky Collection Barranquilla?

Indtjekning starter kl. 15.00. Der pålægges et gebyr for tidlig indtjekning (afhænger af tilgængelighed).

Hvornår er udtjekning på Hotel Sky Collection Barranquilla?

Udtjekning er kl. 12.00. Sen udtjekning er mulig mod et gebyr (afhænger af tilgængelighed).

Tilbyder Hotel Sky Collection Barranquilla shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er transport fra hotellet til lufthavnen, der afgår (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 47000 COP pr. køretøj.

Hvor ligger Hotel Sky Collection Barranquilla?

Dette hotel ligger i Riomar, kun 2 km fra Portoazul Lægeklinik og Buenavista Shoppingcenter. Derudover ligger Viva Barranquilla Shoppingcenter og Monumento Ventana al Mundo ca. 3 km derfra.

Anmeldelser

Anmeldelser af Hotel Sky Collection Barranquilla

8,6

Fremragende

9,0

Rengøring

8,8

Området

8,8

Service og personale

8,4

Miljøvenligt

8,6

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 590 af i alt 990 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 232 af i alt 990 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 76 af i alt 990 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 41 af i alt 990 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 51 af i alt 990 anmeldelser

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Ricardo

Rejste med familie, Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I recently stayed at Sky Collection Hotel at Barranquilla and had a very pleasant experience. The staff was welcoming and attentive from the moment I arrived. My room was clean, spacious, and well-equipped with everything I needed, including reliable Wi-Fi and comfortable bedding. Breakfast was included and offered a good variety of fresh and traditional options. And was great to taste all the tradicional flavors of the region, Love it!!
Overnattede 5 nætter i oktober 2025

8/10 Udmærket

CARLOS, DORAL

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel overall was nice and well kept. Only issue I had was that the water heater didn’t work throughout my whole stay and it wasn’t fixed. I put the complaint twice with the front desk and it wasn’t resolved Breakfast was good. Noce variety but meed to have all the empanadas and arepas in an oven or something to keep them hot. They were always cold
Overnattede 3 nætter i oktober 2025

10/10 Fremragende

Miguel, Covina

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring
Clean room with a nice view of the city. Friendly staff and efficient check in.
Overnattede 1 nat i oktober 2025

6/10 Okay

María del rocio

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
No regresaría
Overnattede 3 nætter i oktober 2025

2/10 Forfærdeligt

Luisa

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
It was so bad the moment I walked in the lobby, I felt like I couldn’t breathe the air quality was horrible. I asked to see my room hoping it would get better… not at all… I went downstairs and said that sadly I could not stay in that hotel. They said they are going to undergo a renovation to take care off the smells, mold and humidity.
Overnattede 2 nætter i oktober 2025

10/10 Fremragende

ANDREA JAZMIN

Overnattede 4 nætter i oktober 2025

8/10 Udmærket

Carol

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i oktober 2025

10/10 Fremragende

Juan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excelente y buen precio
Overnattede 1 nat i september 2025

10/10 Fremragende

Edgar

Overnattede 4 nætter i oktober 2025

10/10 Fremragende

Alberto, germantown

Overnattede 1 nat i september 2025

2/10 Forfærdeligt

Jure

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The hotel is not 4 star hotel by any standards. The AC is not working so get ready to sweet, no safe in the room no safely lock and lots of mold in bathroom. You will notice not well maintained hotel from moment you enter the lobby as smell of mold and chemicals is overpowering.
Overnattede 12 nætter i september 2025

4/10 Dårligt

Luis

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I booked 4 rooms with my family. The hotel was ok.. the front desk, breakfast, housekeeping, and lobby staff did a good job but Management was very poor. They ran out of food on Sunday night so they only had two options out of a large menu. I also reached out 4 times to find out about a lost and found item and never got a response. I send a message via WhatsApp and they gave me the “Amallaves” email and I sent several messages with no response. The hotel has a serious mold issue, so if you’re allergic book somewhere else. Overall disappointed
Overnattede 2 nætter i september 2025

4/10 Dårligt

Luis

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I booked 4 rooms with my family. The hotel was ok.. the front desk, breakfast, housekeeping, and lobby staff did a good job but Management was very poor. They ran out of food on Sunday night so they only had two options out of a large menu. I also reached out 4 times to find out about a lost and found item and never got a response. I send a message via WhatsApp and they gave me the “Amallaves” email and I sent several messages with no response. The hotel has a serious mold issue, so if you’re allergic book somewhere else. Overall disappointed
Overnattede 1 nat i september 2025

4/10 Dårligt

Luis

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
I booked 4 rooms with my family. The hotel was ok.. the front desk, breakfast, housekeeping, and lobby staff did a good job but Management was very poor. They ran out of food on Sunday night so they only had two options out of a large menu. I also reached out 4 times to find out about a lost and found item and never got a response. I send a message via WhatsApp and they gave me the “Amallaves” email and I sent several messages with no response. The hotel has a serious mold issue, so if you’re allergic book somewhere else. Overall disappointed
Overnattede 3 nætter i september 2025

10/10 Fremragende

Arleth

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Clean
Overnattede 4 nætter i september 2025

4/10 Dårligt

salma

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 12 nætter i september 2025

10/10 Fremragende

Cristian

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i september 2025

2/10 Forfærdeligt

jose

Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The. Hotel has leaks above ceiling the water from the shower goes out the shower that can be safety hazards. The furniture drawers would no close make it unsafe. When i reporter this to the front supposed they send someone to fix it but it did not work. They did not offer me to accommodate me in different room. Water was supposed to be left for courtesy but they did not. Customer service is very low, they not attentive to customers like it use to be a few year. I hope the Sky took over from GHL. I hope the new management are able to change all negative positions this hotel is on.
Overnattede 3 nætter i september 2025

8/10 Udmærket

Marcos

Overnattede 3 nætter i juli 2025

2/10 Forfærdeligt

Natalia

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Desde la llegada todo fue un caos, los servicios de entretenimiento de la habitación no funcionaban y duramos dos horas con una persona metida en la habitación intentando solucionar en paralelo el Aire acondicionado tratando de funcionar solo goteaba toda la habitación. Por supuesto eran viejos y sin mantenimiento. Tuvimos que pedir toallas para poner en el piso y hasta que finalizo el dia nos cambiaron de habitación, donde vivimos la misma experiencia. El desayuno es precario, la limpieza del restaurante en muy básica.. Muy desafortunado hospedaje que se vende como VIP acces, definitivamente NO LO ES! Tuve que cambiarme de hotel al dia siguiente. NO RECOMIENDO este lugar.
Overnattede 2 nætter i september 2025

2/10 Forfærdeligt

Christopher

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
If you review my profile, you’ll notice I’ve never left a negative review. Well, this will be the first. Este hotel no sirve para NADA. I had an atrocious time. The air conditioning unit broke. The wifi network was deficient, totally unusable. Seriously, they have three different networks and all of them stink. Attention was lacking. Overall, I left this hotel underwhelmed after just one night. Spend your hard-earned money elsewhere!
Overnattede 1 nat i august 2025

4/10 Dårligt

Carlos

Rejste med partner
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel and room smelled intensely of mold. The shower had a bad leak that left the water spilling out under the walls and you could see the humidity and water damage in the wall. The bed was alright for cleanliness but the room was not cleaned well and had humidity damage. Despite the AC working well. Do not recommend the breakfast. I’d suggest going around the corner to Cheveronni coffee restaurant.
Overnattede 3 nætter i september 2025

8/10 Udmærket

Juan

Synes godt om: Rengøring, service og personale
The property needs some maintenance as the air conditioner was old and noisy, and the kitchen wasn't well kept
Overnattede 4 nætter i august 2025

10/10 Fremragende

Gabriel

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Great place to stay
Overnattede 1 nat i august 2025

10/10 Fremragende

Anthony

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful hotel in a good quiet location
Overnattede 1 nat i august 2025