HARRIS Hotel & Conventions Ciumbuleuit Bandung
Hotel med familievenlig profil og med spa med fuld service og fitnesscenter
Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for HARRIS Hotel & Conventions Ciumbuleuit Bandung





Populære faciliteter
Den nuværende pris er 249 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
23. jul. - 24. jul.
Værelsesmuligheder
Tilgængelige filtre for værelser
Viser 5 ud af 5 værelser
Indlæs alle billeder af Værelse (HARRIS)

Værelse (HARRIS)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Minikøleskab
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Deluxe-værelse (HARRIS)

Deluxe-værelse (HARRIS)
Højdepunkter
Lydisolering
Aircondition
Forbundne værelser er tilgængelige
Minikøleskab
LCD-tv
Mørklægningsgardiner
Separat soveværelse
Bidet
Indlæs alle billeder af Harris Room

Harris Room
Indlæs alle billeder af HARRIS Unique

HARRIS Unique
Indlæs alle billeder af Harris Suite

Harris Suite
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Jl. Ciumbuleuit No. 50-58, Bandung, West Java, 40141
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Four Points By Sheraton Bandung
Four Points By Sheraton Bandung
- Pool
- Børnepool
- Gratis Wi-Fi
- Restaurant
9.0 ud af 10, Fremragende, 161 anmeldelser
Prisen er 591 kr.
inkluderer skatter og gebyrer
27. jul. - 28. jul.
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for morgenmadsbuffet: 140000 IDR pr. person (cirkapriser)
- Gebyr for lufthavnstransport: 300000 IDR pr. køretøj (varighed: enkelt, maks. antal personer: 4)
- Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 300000 IDR (enkelt), (fra 1 til 2 år)
- Gebyr for ekstra seng: 350000.0 IDR pr. nat
- Betaling med kreditkort er underlagt et tillægsgebyr på 5%
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Gæster skal kontakte overnatningsstedet på forhånd for at reservere parkering på stedet
Dette overnatningssted accepterer kreditkort og kontanter
Lydisolerede gæsteværelser kan ikke garanteres
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Reservationer er påkrævet for massagebehandlinger. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Overnatningsstedet har forbundne/tilstødende værelser, som kan være til rådighed, afhængig af tilgængelighed. Gæster kan anmode om disse værelser ved at kontakte overnatningsstedet direkte via kontaktoplysningerne på reservationsbekræftelsen
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
HARRIS Hotel Conventions Ciumbuleuit Bandung
HARRIS Hotel Conventions Ciumbuleuit
HARRIS Conventions Ciumbuleuit Bandung
HARRIS Conventions Ciumbuleuit
HARRIS Hotel Conventions Ciumbuleuit Bandung
HARRIS Hotel & Conventions Ciumbuleuit Bandung Hotel
HARRIS Hotel & Conventions Ciumbuleuit Bandung Bandung
HARRIS Hotel & Conventions Ciumbuleuit Bandung Hotel Bandung
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af HARRIS Hotel & Conventions Ciumbuleuit Bandung
Anmeldelser
8,0
Alletiders
8,0/10
Rengøring
8,2/10
Service og personale
7,4/10
Faciliteter
8,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
8,0/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
23. sep. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i juli 2024
8/10 Udmærket
Rene
1. jun. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rene
Overnattede 6 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Grace Janice
Rejste med familie
4. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Grace Janice
Overnattede 2 nætter i maj 2024
8/10 Udmærket
Abdellatif
Rejste med familie
28. feb. 2024
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Abdellatif
Overnattede 2 nætter i februar 2024
6/10 Okay
Abdellatif
10. feb. 2024
Synes godt om: Service og personale
Abdellatif
Overnattede 2 nætter i februar 2024
8/10 Udmærket
Rita
Rejste med familie
10. nov. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Rita
Overnattede 2 nætter i november 2023
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
17. apr. 2017
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Not bad hotel
Verificeret rejsende
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
27. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
4/10 Dårligt
riki
21. feb. 2017
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
riki
8/10 Udmærket
Pricilia
3. feb. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Pricilia
8/10 Udmærket
Edwin, Kuala lumpur
5. jan. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very Comfort Hotel
Edwin
10/10 Fremragende
Junho
29. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Junho
10/10 Fremragende
Hazlita , Singapore
26. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
2016 Year End Holiday
Hazlita
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
13. dec. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
ira
14. nov. 2016
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sarapan memuaskan

ira
8/10 Udmærket
Carmelia, Jakarta
22. aug. 2016
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring
Worth the money
Carmelia
4/10 Dårligt
Tan, Singapore
24. jun. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Bad experience
Tan
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
6. jun. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
nice hotel to stay
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
3. maj 2016
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Short getaway stay.
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
29. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Liburan di hotel harris
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Katjaswara, Bandung
13. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lokasi hotel Bagus, kamar Bagus dan nyaman
Katjaswara
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
11. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good stay
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Gede Ketut, Jakarta
10. mar. 2016
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
good
Gede Ketut
8/10 Udmærket
Nicky, Jakarta
25. nov. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good hotel
Nicky
6/10 Okay
Alfa reza, jakarta
23. nov. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale