Udendørs pool, parasoller, liggestole

Anmeldelser af Radisson Blu Resort & Spa Ajaccio Bay

4 out of 5
Radisson Blu Resort & Spa Ajaccio Bay
Agosta Plage, Porticcio, Albitreccia, Corse-du-Sud

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 335 af i alt 776 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 311 af i alt 776 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 87 af i alt 776 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 36 af i alt 776 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 7 af i alt 776 anmeldelser" "

8,6/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i juli 2022
Svar fra Nelly Pireddu den 12. aug. 2022
Merci pour votre retour, au plaisir de vous accueillir de nouveau bientôt.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 11 nætter i juni 2019

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigtig fint hotel med gode rummelige værelser (familieværelse) og lækker pool. Børnenes køjesenge var inde i et skab, hvilket vi synes var lidt mærkeligt, men børnene synes det var fantastisk, for så var det som en hule. Poolbaren er urimelig dyr. Morgenmaden var ikke særlig god efter vores smag, da røreægene var tørre og kolde (selvom de lige var kommet med det), brødet kedeligt, men tilgengæld var der en masse forskellige oste,og pølser, hvis man er til det (det er vi ikke),
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra GM den 4. aug. 2018
Dear guest, We thank you for your detailed review that helps us to evaluate the quality of our service. We note that the prices of the Pool Bar were found expensive and the breakfast did not suit you. If the prices are in relation with the products we use, the comments on the breakfast will be forwarded and we will ensure eggs are cooked properly. We hope we will get the chance to welcome you again at Radisson Blu Ajaccio. Best regards.

10/10 Fremragende

Jacob

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastisk ophold
Vi havde et rigtig dejligt ophold i 7 dage på hotellet. Beliggenheden ud til stranden er skøn, og hotellet er ret godt dimensioneret i forholdet mellem værelser og faciliteter. Morgenmaden var helt suveræn, høj kvalitet og bredt udvalg - især af oste. Der kunne være lidt pres på, når man spiste i rush hour lige før lukketid. Poolområdet var virkelig skøn med god udsigt, og det var super fedt, at der ikke var kamp om solsengene. Der var altid en ledig solseng, uanset tidspunktet. Lokalområdet er lidt kedeligt, og 7 dages opholder nok lidt i overkanten. De nærliggende restauranter var gode - især Chez Alain, men udvalget lidt begrænset. Et lille “men” var rengøringsniveauet. Det var “kun” ok. En smule sjusket.
Overnattede 7 nætter i juli 2018
Svar fra GM den 26. jul. 2018
Dear guest, We thank you very much for this kind review of our establishment, the Radisson Blu Ajaccio. I am sure it will boost the team's motivation. We note that we could have done a better job on the cleaning and we will take this information to the maid that took care of your room during your stay. We hope we'll get the chance to welcome you again among us for a next pleasant holiday in Corsica. All the best.

10/10 Fremragende

Pia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fantastic hotel
A really nice hotel with a great location and a nice pool. Rooms are big and spacious and the hotel has a great breakfast buffet. All in all we had a very nice stay.
Overnattede 4 nætter i juli 2018
Svar fra GM den 25. jul. 2018
Dear Pia, Thank you very much for this kind feedback that will boost our team for sure. Your satisfaction is our top priority and we won't miss the opportunity to congratulate the team from your part. All the best.

10/10 Fremragende

Erik

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

6/10 Okay

Karin, Trelleborg

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Forstadshotel med udfordringer
Desværre blev vi mødt af en ubehagelig arrogance ved indcheckning, der gav en trist start på opholdet Det gik galt med en del ting, da hotellet synes at love lidt mere, end det reelt holder, bl.a. roomservice, der slet ikke lykkedes. Placeringen af hotellet er trist - lidt forstadsagtig, men med en pæn strand. Poolområdet er superfint, og værelserne pæne og rummelige. Godt køkken og fint vinkort. Opleves som et internationalt business hotel, som man finder det overalt i verden. Hotellet synes udfordret i forholdt til at leve op til sin ambition, og det giver buler på vejen...

10/10 Fremragende

Miriam

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt men lidt upersonligt
Vi havde kun en enkelt overnatning på Radison Blu, men vores indtryk af hotellet er, at det har et højt niveau på en international skala. Det er ligt upersonligt på den vis, at det lige så godt kunne have ligget så mange andre steder end på Korsika, men der er bestemt ikke noget at udsætte på kvalitet eller serviceniveau. Poolen er dejlig, men det var lidt underligt, at børnepoolen var lukket en eftermiddag i højsæsonen. Desuden er det sært, at man f.eks. ikke må tage hotellets håndklæder med på stranden, der ligger lige på den anden side af gaden. Faktisk burde de i egen interesse gøre noget for at hjælpe strandgæster til ikke at bringe en masse strandsand tilbage på hotellet. Det kunne f.eks. være en bruser ved hotellets område, så man kan tømme badetøj for sand. Af meget positive ting kan næ vnes morgenmaden, der selv kl. 6 om morgenen, hvor vi var nødt til at spise, var virkelig god. Personalet er også venligt og imødekommende.

10/10 Fremragende

Beatrice, Les ollieres

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
cadre superbe face à la mer piscine chauffée
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 25. maj 2024
Bonjour Beatrice, Merci pour cette belle note.A bientôt au Radisson Blu, Resort & Spa, Ajaccio Bay !

10/10 Fremragende

Patrick

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Cela fait plusieurs fois que nous descendons dans cette établissement et toujours aussi bien sur tous les points Première fois avec Expédia et vraiment top aussi
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 4. maj 2024
Cher Patrick, Merci pour votre fidélité au Radisson Blu Resort & Spa, Ajaccio Bay. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez une fois de plus apprécié votre séjour et que votre expérience avec Expedia a été tout aussi satisfaisante.Nous nous engageons à continuer à vous offrir un service de qualité lors de vos séjours futurs et espérons vous accueillir de nouveau bientôt.Cordialement,

4/10 Dårligt

Firat

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i april 2024
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 4. maj 2024
Cher Firat, Nous sommes navrés de cette notation. Si vous souhaitez discuter de votre expérience plus en détail, nous vous encourageons à nous contacter directement à info.ajaccio.bay@radissonblu.com ou au 04 95 77 97 98Cordialement,

10/10 Fremragende

Alexy

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Super séjour, le personnel très agréable. Vue sur la mer imprenable. Piscine bien entretenue, nettoyée tous les jours. Nous reviendrons avec plaisir !
Overnattede 9 nætter i marts 2024
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 8. apr. 2024
Cher Alexy, Merci beaucoup pour ce retour qui sera partagé avec nos équipes avec grand plaisir.N'hésitez pas à contacter nos équipes en amont pour un prochain séjour !Maïa Vigier-Le Pape, Première de réception.

6/10 Okay

Luba

Overnattede 4 nætter i marts 2024
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 8. apr. 2024
Chère Luba, merci d'avoir partagé l'expérience de votre séjour au Radisson Blu Ajaccio Bay.Au plaisir de vous accueillir bientôt.

8/10 Udmærket

Corinne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
très bon séjour , personnel sympa, petit déjeuner copieux room service très correct. Nous n'avons pas teste le restaurant ni le spa ! ce sera pour la prochaine fois!
Overnattede 8 nætter i september 2023
Svar fra Léa den 14. nov. 2023
Chère cliente, Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et que le personnel ainsi que les services aient été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous accueillir de nouveau pour que vous puissiez découvrir notre restaurant et spa lors de votre prochaine visite. Merci pour votre retour positif !Bien cordialement,

10/10 Fremragende

David

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Léa den 14. nov. 2023
Cher client, Nous vous remercions sincèrement pour la belle note que vous avez laissée. Votre avis positif est très apprécié, et nous sommes ravis que votre expérience ait été à la hauteur de vos attentes. Nous espérons vous accueillir à nouveau bientôt. Merci de votre confiance !Bien cordialement,

10/10 Fremragende

daniel jean-pierre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i oktober 2023
Svar fra Léa den 14. nov. 2023
Cher client,Un grand merci pour votre belle note ! Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre expérience. Au plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Bien cordialement

10/10 Fremragende

Frédéric

Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Léa den 14. nov. 2023
Cher client,Un grand merci pour votre belle note. Votre satisfaction est notre priorité, et nous serions ravis de vous accueillir à nouveau. Merci pour votre confiance !Bien cordialement,

10/10 Fremragende

Christine

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent
Le personnel disponible et très agréable
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 31. okt. 2023
Merci beaucoup pour votre retour ! A bientôt au Radisson Blu, Ajaccio Bay.

10/10 Fremragende

Kévin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 31. okt. 2023
Merci beaucoup d'avoir prise le temps de noter votre séjour.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.

10/10 Fremragende

FRANCOIS

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 30. okt. 2023
Merci pour votre note.A bientôt !

8/10 Udmærket

Marie-Laure

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Un très bel hôtel, bien situé avec vue imprenable sur la mer, coucher de soleil le soir. Le personnel est très sympathique.
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 24. okt. 2023
Merci pour ce sympathique retour.Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Très bon sejour
Très bel hôtel, super accueil chambres très bien et très belle piscine et vue !
Overnattede 3 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 24. okt. 2023
Cher hôte, Nous vous remercions chaleureusement pour votre commentaire positif. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre bel hôtel et nos équipes. Votre satisfaction est notre priorité, et nous espérons vous accueillir à nouveau au Radisson Blu, Resort & Spa, Ajaccio Bay pour un futur séjour tout aussi agréable.

10/10 Fremragende

Patrick

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 24. okt. 2023
Cher Patrick, Merci pour ce 10/10.A bientôt au Radisson Blu, Resort & Spa, Ajaccio Bay.

10/10 Fremragende

David John

Overnattede 12 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 24. okt. 2023
Merci pour votre retour !Au plaisir de vous accueillir bientôt.

10/10 Fremragende

Robin

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Located opposite beach and close to many restaurants
Overnattede 4 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 30. sep. 2023
Dear Robin, Thank you for taking the time to share your feedback. We are delighted to hear that you appreciated our hotel's prime location.We hope you had a wonderful stay, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable experience.Best regards,Maïa Vigier-Le PapeAssistant Front Office Manager

8/10 Udmærket

MARTINE

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 25. sep. 2023
Merci pour cette belle note ! A bientôt !

10/10 Fremragende

Lai Mai

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We stayed for 2 nights. Great facilities including pool, beach across the street, gym, option of self-clean laundry machines and dining. Accommodations were clean, modern with king size bed. Walking distance to restaurants, supermarket and pharmacy. Staff very professional and friendly.
Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 24. sep. 2023
Dear lai Mai, Thank you for sharing your positive feedback regarding your recent stay at our hotel. We're delighted to hear that you enjoyed our facilities, the cleanliness of our accommodations, and the friendly and professional service provided by our staff. It's also great to know that you found our location convenient for accessing restaurants and other facilities.We appreciate your stay with us and hope to welcome you back to the Radisson Blu, Resort & Spa, Ajaccio Bay for another enjoyable experience.Best regards,

10/10 Fremragende

Janine Isabelle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 23. sep. 2023
Merci pour cette belle note !

8/10 Udmærket

Hélène

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Professionnalisme et gentillesse du personnel. Bel emplacement face à la mer. Facilité pour le stationnement. Proximité de Porticcio.
Overnattede 6 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 23. sep. 2023
Chère Hélène, Nous vous remercions chaleureusement pour vos aimables commentaires concernant votre séjour parmi nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos équipes notre emplacement face à la baie d'Ajaccio. Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau dans un avenir proche pour une expérience tout aussi agréable.Cordialement,

8/10 Udmærket

JEAN-MICHEL

Overnattede 2 nætter i september 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 24. okt. 2023
Merci Jean-Michel pour cette belle note.Au plaisir de vous accueillir !

10/10 Fremragende

julien

Overnattede 1 nat i september 2023
Svar fra Laura Siraki den 19. sep. 2023
Cher Julien,Nous vous remercions pour cette belle note, votre satisfaction est notre plus grande récompense. Au plaisir de vous accueillir à nouveau. Bien cordialement,Laura Siraki Réceptionniste

8/10 Udmærket

Stephane

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ravi et déçu a la fois ...
ce sera mon second séjour dans cet hôtel un bel hôtel avec un emplacement face a la mer non loin d ajaccio que dire de plus ... de ce point de vue rien a déplorer Si ce n est un parking sous dimensionné en quasi permanence, une bouteille d eau petit format a l arrivée pour tout le séjour ( une fontaine eau plate eau gazeuse serait du meilleur effet a l avenir ..plutot que de proposer au clients d aller au psar du coin ) , un service restaurant qui close a 14h et qui vous renvoi au restau piscine avec ces verres en plastiques et son choix limité, des vitrines d objets a vendre hors d âge ( ou plus exactement hors d usage LOL) En clair il ne manque pas grand chose pour que l hotel soit quasi parfait si ce nest une peu de bon sens ...
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 9. sep. 2023
Cher Stephane, Nous vous remercions pour votre retour suite à votre second séjour dans notre hôtel. Nous sommes ravis de savoir que vous avez apprécié notre emplacement face à la mer et que dans l'ensemble, votre séjour s'est bien passé.Nous prenons en compte vos commentaires constructifs concernant le parking et la boutique. Notre restaurant est en effet ouvert de 12h à 14h. En dehors de ces horaires, il est en effet possible de consommer au niveau de la carte du pool bar ou en room service.Enfin concernant les bouteilles d'eau, nous sommes fiers d'être un hôtel labellisé Clé Verte, ce qui signifie que nous nous engageons activement dans des pratiques écologiques et durables. Dans le cadre de notre démarche environnementale, nous avons choisi de ne fournir qu'une bouteille d'eau en plastique par chambre et par personne. Ces dernières sont en revanche fournies sur demande auprès de nos équipes réception ou de notre gouvernante.Nous espérons vous accueillir à nouveau afin de regagner votre confiance.Cordialement,Maïa Vigier-Le PapePremière de réception

10/10 Fremragende

guillaume

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel à la hauteur de ses étoiles, ravis du séjour.
Overnattede 6 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 28. aug. 2023
Merci Guillaume, Au plaisir de vous accueillir à nouveau !

10/10 Fremragende

Arnaud

Overnattede 6 nætter i august 2023
Svar fra Laura Siraki den 19. sep. 2023
Cher Arnaud,Nous vous remercions pour cette jolie note et nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite.Bien cordialement,Laura Siraki Réceptionniste

8/10 Udmærket

philippe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
2 jours parfait. Après on est au Radisson donc pas vraiment étonnant.
Overnattede 2 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 27. aug. 2023
Merci beaucoup Philippe pour ces compliments !Au plaisir de vous accueillir bientôt !

10/10 Fremragende

olivier

Overnattede 8 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 28. aug. 2023
Merci beaucoup Olivier pour cette belle note ! A bientôt au Radisson Blu Ajaccio Bay.

8/10 Udmærket

Andreea

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 26. aug. 2023
Merci Andreea pour votre belle note !Au plaisir de vous accueillir bientôt.

8/10 Udmærket

Christel, Lozanne

Bien mais bruyant autour de la piscine car beaucoup beaucoup d’enfants au moi août
Overnattede 10 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 19. aug. 2023
Chère Christel, Merci d'avoir séjourné chez nous et d'avoir partagé votre expérience.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour dans l'ensemble. En tant qu'hôtel familial & Resort, il est vrai que sur la période estivale la présence d'enfants est plus conséquente et nous nous excusons pour tout inconvénient.pour votre prochain séjour, n'hésitez pas à nous contacter en amont afin que nous puissions vous conseiller la période la plus propice à vos attentes. Cordialement,Maïa Vigier-Le PapePremière de Réception

6/10 Okay

Paul

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
There ist no shuttel-bus, no public-bus, nothing. you always have to call taxi and the taxis are not always available. you feel, as if you are lost in a dessert.
Overnattede 5 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 19. aug. 2023
Dear Paul, Thank you for sharing your feedback about your experience.We apologize for any inconvenience you faced regarding transportation options. While we don't have a shuttle or public bus service, we do offer preferred taxi rates and can assist you in arranging transportation. During this busy period, all you need to do is let us know in advance so that they can be available.We hope that despite this issue, you were able to enjoy other aspects of your stay. If you have any further concerns or suggestions, please feel free to reach out to us.Best regards,Maïa Vigier-Le PapeAssistant Front Office Manager

6/10 Okay

Adam James

Synes godt om: Rengøring, service og personale
For a 5 star hotel (and 5 star hotel prices), the food is appalling. The local spar close to the hotel sells tastier food, which says it all. Almost all of the breakfast items at the hotel have no taste, there is limited selection, and instant coffee - in France! The pool is cold, almost unbearably so, in the middle of summer. On the positive side, the staff are friendly and helpful, and the hotel is clean, well serviced, and has otherwise good facilities (the process for getting towels and umbrellas is a bit convoluted, and the hotel has somehow managed to make the use of the poolside beds unnecessarily complicated). The hotel is also ideally located, for the airport, beach and a couple of nice restaurants - particularly La Ferme. The breakfast is a big negative, though - it leaves a poor impression.
Overnattede 7 nætter i august 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 14. aug. 2023
Dear Adam, Thank you for taking the time to share your feedback. We would like to clarify that our establishment is a 4-star hotel, and we appreciate your comments about our friendly and helpful staff, the cleanliness of the hotel, and our ideal location.We appreciate your understanding about the issue with the pool temperature during your stay. There was a technical incident that we are actively addressing and working to resolve. We regret any inconvenience this may have caused and assure you that we are making every effort to ensure a more comfortable experience for our guests moving forward.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with an improved stay.Best regards,Maïa Vigier-Le PapeAssistant Front Office Manager

4/10 Dårligt

Shushma

Overnattede 7 nætter i juli 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 9. sep. 2023
Cher Shushma, Si vous souhaitez discuter de votre expérience plus en détail, nous vous encourageons à nous contacter directement à info.ajaccio.bay@radissonblu.com ou au 04 95 77 97 98.Cordialement,

6/10 Okay

Anina

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale
Wer ein überfülltes Hotel mit Kindern sucht und keine Liegen am Pool ist hier richtig.
Overnattede 5 nætter i juli 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 5. aug. 2023
Dear Anina, We appreciate your feedback about your recent stay with us. As a resort hotel, it's true that during school holiday periods, we do experience a higher number of families. We understand that this might not have been the ideal setting for your stay. We encourage you to reach out to us in advance for your next visit so that we can assist you in choosing a time that aligns better with your preferences. Your comfort and satisfaction are important to us, and we hope to have the opportunity to welcome you back under more suitable circumstances.Best regards,Maïa Vigier-Le PapeFront Office Manager

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mitarbeiter zum Teil unmotiviert, nicht so freundlich. Kein Fragen nach der Ankunft ob gute Reise gehabt oder am Schluss ob es einem gefallen hat. Leider nur 2-3 Mitarbeiter, Service, sehr nett. Poolbar nicht so sauber. Preise Drinks, Clubsandwiches überteuert.
Overnattede 7 nætter i juli 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 5. aug. 2023
Dear guest, Thank you for your recent stay at Radisson Blu Resort & Spa, Ajaccio Bay. We apologize for any disappointment you experienced with our staff interactions and the cleanliness of the pool bar. Your feedback is valuable to us, and we will address these areas for improvement. We hope you still had a pleasant stay and consider returning for a better experience in the future.Best regards,Maïa Vigier-Le PapeAssistant Front Office Manager

8/10 Udmærket

Ingvar Borten

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 8 nætter i juli 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 5. aug. 2023
Cher hôte, merci pour votre retour.Au plaisir,

8/10 Udmærket

Jarl

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice hotel with beautiful sunsets
Room is nice, and balcony with sea view is beautiful. The sunset over Ajaccio Bay every night is great. Upgrading to a sea view is highly recommended, as the standard view/hill view rooms are only overlooking the parking lot and is mainly in the shadow all day. Pool area is also nice, with a short distance to the beach. The area is quiet in the evening, but there are some restaurants in the area. Agnarellu restaurant which is 15-20 mins walk down the beach is really recommended. If you want more party vibes, Porticcio has some cool restaurants/bars. There are some minuses: - The level of English of the employees is not good, which is representative for Corsica in general - The AC in the room is not great. The reception claimed it was because of the sun shining on the windows all day, but even though we set it to 16 degrees celsius, it only got a bit chiller, even during the night. - The fridge in the room was small and not working properly. We notified the hotel about it the first night, and they said they would send someone to fix it. Nobody came. - There are very few taxis in the area, so all taxis must be pre booked, which is a bit annoying if you really dont know when you want to get back to the hotel.
Overnattede 10 nætter i juli 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 5. aug. 2023
Dear Jarl, Thank you for choosing Radisson Blu Resort & Spa, Ajaccio Bay. We're delighted you enjoyed the view from your room and the pool. Your feedback regarding the air conditioning and refrigerator has been noted. We hope to welcome you back soon for a more enjoyable stay.Best regards,Maïa Vigier-Le PapeAssistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Barbara

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nous avons passé un super séjour. L’hôtel est très beau. La piscine chaude belle face à la mer. Le seul reproche c’est la restauration et le service de restauration. Carte très chère et service très long mais agréable.
Overnattede 3 nætter i juli 2023
Svar fra Maïa Vigier-Le Pape den 5. aug. 2023
Chère Barbara, Merci d'avoir partagé votre expérience au Radisson Blu Resort & Spa, Ajaccio Bay. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié notre hôtel, la piscine et la vue sur la mer. Nous prenons en compte vos commentaires sur la restauration et le service et travaillerons à améliorer ces aspects. Nous espérons vous revoir bientôt.Cordialement,

8/10 Udmærket

Perez

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lieu et hôtel très bien
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra la réservation. den 23. jul. 2023
Merci beaucoup pour votre retour d'expérience ! à bientôt !

10/10 Fremragende

Ayla

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très jolie chambre , super literie et propre. Peut être des l’arrivée à l’accueil il faudrait proposer l’es serviette pour la piscine. Et dommage que la borne électrique soit payante.
Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra la réservation. den 21. jul. 2023
madame bonjour, Au nom de toute l'équipe du Radisson Blu, Resort & Spa, Ajaccio Bay, je tiens à vous exprimer notre gratitude pour le partage de votre expérience de séjour. Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et que notre établissement a répondu à vos attentes.Nous avons décidé récemment de distribuer les serviettes des l'arrivée comme vous nous l'avez suggéré. cela s'avère en effet plus pratique pour nos hôtes.A bientôt au Radisson Blu, Resort & Spa, Ajaccio Bay.

8/10 Udmærket

jean

Overnattede 1 nat i juli 2023
Svar fra la réservation. den 21. jul. 2023
Merci pour votre belle note !Au plaisir de vous accueillir de nouveau !La réservation.

10/10 Fremragende

Yannick

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Super Hôtel, je recommande
Overnattede 6 nætter i juni 2023
Svar fra la réservation. den 3. jul. 2023
Cher Yannick, merci beaucoup pour votre commentaire et votre belle note.au plaisir de vous accueillir à nouveau.Le service Reservation.