Konakli Mah Mustafa Kemal Blv No 154/A, Alanya, Antalya
Anmeldelser
4,8
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 2 af i alt 14 anmeldelser" "
10 - Fremragende
2
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 1 af i alt 14 anmeldelser" "
8 - Udmærket
1
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 14 anmeldelser" "
6 - Okay
3
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 2 af i alt 14 anmeldelser" "
4 - Dårligt
2
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 6 af i alt 14 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
6
5,2/10
Rengøring
5,2/10
Service og personale
9,0/10
Faciliteter
4,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
5,6/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
4/10 Dårligt
Irina
Rejste i en gruppe
10. jul. 2023
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very outdated facility, staff is not very friendly, dining options very limited.. Not enough lounge chairs at the beach.The only plus is that the beach is steps away from the hotel.
Irina
Overnattede 7 nætter i juli 2023
10/10 Fremragende
mustafa
31. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel location is very nice. sea beach is great. not deep at all. little wave. rooms are nice. the pool is quite big. food is in charge. It has a beautiful garden. animation team is good.
mustafa
Overnattede 4 nætter i august 2022
10/10 Fremragende
Funda
Rejste med familie, Rejste i en gruppe
13. aug. 2022
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zeker een aanrader! Vriendelijk en behulpzaam personeel. Eten was lekker en er was zeker heel veel te doen qua animatie. Propere kamers met een geweldig uitzicht. Herhaling vatbaar.
Funda
Overnattede 3 nætter i august 2022
8/10 Udmærket
Yuliya
6. jun. 2022
Yuliya
Overnattede 26 nætter i maj 2022
2/10 Forfærdeligt
Keown
Rejste med familie
5. maj 2022
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Keown
Overnattede 7 nætter i april 2022
2/10 Forfærdeligt
Mazhid
3. aug. 2021
Mazhid
Overnattede 3 nætter i juli 2021
6/10 Okay
Isa
Rejste i en gruppe
3. aug. 2021
Synes godt om: Rengøring, service og personale
Yemekler, servis, hizmet çok güzeldi, animasyon eğlence eksikti, bir de beach bar olsa süper olur
Isa
Overnattede 3 nætter i juli 2021
2/10 Forfærdeligt
Hasan
Rejste med familie
26. jul. 2021
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hasan
Overnattede 2 nætter i juli 2021
6/10 Okay
enes yasin
26. jun. 2019
enes yasin
Overnattede 2 nætter i juni 2019
6/10 Okay
Verificeret rejsende
9. okt. 2018
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 7 nætter i september 2018
4/10 Dårligt
kont, norway
8. jun. 2018
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ikke som vi ventet.
Hotel er ikke 5 sterne mangler masse ting .staff var så sur maten var dårlig ikke nat for barna.bare Russisk turist
kont
Overnattede 13 nætter i maj 2018
2/10 Forfærdeligt
Mahmut Safa
10. sep. 2017
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Mahmut Safa
Overnattede 5 nætter i august 2017
2/10 Forfærdeligt
Verificeret rejsende
17. aug. 2017
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dirty hotel
What a filthy hotel, especially the food was very bad !! I have been going to NASR for several years this is the worst hotel. I have warned you.
Verificeret rejsende
Overnattede 3 nætter i august 2017
2/10 Forfærdeligt
Elif
23. jul. 2016
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort