Vælg datoer for at se priser
Billedgalleri for Halanus Hotel & Resort





Anmeldelser
9,2 ud af 10.
Fantastisk
Populære faciliteter
Værelsesmuligheder
Indlæs alle billeder af Standard-dobbeltværelse

Standard-dobbeltværelse
Højdepunkter
Lydisolering
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Select Comfort-madras
Bidet
Designertoiletartikler
Indlæs alle billeder af Business-dobbeltværelse til 1 person

Business-dobbeltværelse til 1 person
Indlæs alle billeder af Deluxe-dobbeltværelse

Deluxe-dobbeltværelse
Højdepunkter
Møbleret balkon
Lydisolering
Individuelt interiør
Aircondition
LCD-tv
Pudemenu
Select Comfort-madras
Bidet
Indlæs alle billeder af Suite

Suite
Højdepunkter
Separat siddeområde
Lydisolering
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Køleskab
LCD-tv
Pudemenu
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.
Om området

Via P. Borsellino, 16, Alanno, PE, 65020
Om overnatningsstedet
Lignende overnatningssteder

Regis Resort
Regis Resort
- Morgenmad inkluderet
- Spa
- Parkering inkluderet
- Gratis Wi-Fi
8.6 ud af 10, Fantastisk, 33 anmeldelser
Faciliteter på overnatningsstedet
Værelsesfaciliteter
Politikker
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
- Gebyr for lufthavnstransport: 15 EUR pr. person (enkelt)
- Gebyr pr. barn for lufthavnstransport: 5 EUR (enkelt), (fra 3 til 16 år)
- Tillægsgebyr for kæledyr: EUR 7 pr. kæledyr pr. nat
- Der opkræves ikke gebyrer for servicedyr
- Gebyr for sen indtjekning: 15 EUR for indtjekning mellem kl. 12.00 og kl. 15.00
- Gebyr for baby-/barneseng: 7 EUR pr. nat
- Gebyr for ekstra seng: 20 EUR pr. nat
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Det navn, der står på det kreditkort, som bruges ved indtjekning til betaling af diverse udgifter, skal være det primære navn på værelsesreservationen
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.
Vi bør nævne
Alle gæster, inklusive børn, skal være til stede på indtjekningstidspunktet, hvor alle skal fremvise deres pas
Som følge af nationale reguleringer kan der ikke overføres mere end 5000 EUR i kontanter på dette overnatningssted. Kontakt overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen for flere oplysninger
Reservationer er påkrævet for golftider. Reservationer kan foretages ved at kontakte overnatningstedet inden ankomst via kontaktoplysningerne i reservationsbekræftelsen
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
National vurdering
Dette overnatningssted har fået sin officielle stjernebedømmelse fra the local rating authority.
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Halanus
Halanus Alanno
Halanus Hotel & Resort
Halanus Hotel & Resort Alanno
Halanus Hotel Resort Alanno
Halanus Hotel Resort
Halanus Hotel & Resort Hotel
Halanus Hotel & Resort Alanno
Halanus Hotel & Resort Hotel Alanno
Ofte stillede spørgsmål
Anmeldelser af Halanus Hotel & Resort
Anmeldelser
9,2
Fantastisk
9,6/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
9,2/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
2. jul. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
8/10 Udmærket
Rubens, SAO PAULO
4. jan. 2016
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
BOM
Rubens
8/10 Udmærket
Giovanni, Michigan
10. sep. 2015
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent
Giovanni
10/10 Fremragende
diego
23. aug. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
diego
8/10 Udmærket
Renato, Torino
22. aug. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Struttura molto curata e personale gentile e dispo
Renato
10/10 Fremragende
ALON
18. aug. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
ALON
6/10 Okay
Randal, New Zealand
31. jul. 2015
Ghost Town!
Randal
8/10 Udmærket
Roberto, modena
11. apr. 2015
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Buon hotel
Roberto
10/10 Fremragende
Jacki, Pennsylvania, USA
9. okt. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Excellent Hotel
Jacki
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
2. okt. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
8/10 Udmærket
Paul, UK
25. sep. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good overnight stop
Paul
10/10 Fremragende
Antonio
12. aug. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
soggiorno piacevolissimo
Antonio
10/10 Fremragende
Fredrik, Göteborg
22. jul. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
En fantastisk upplevelse!
Fredrik
10/10 Fremragende
Per Dahl, Stavanger
15. jul. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
En perle i Abruzzo
Per Dahl
10/10 Fremragende
Per Dahl, Stavanger
13. jul. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Utmerket hotell
Per Dahl
10/10 Fremragende
Christian, Roma
11. mar. 2014
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort