Gem

MD 9 Star Hotel

3.0-stjernet overnatningssted
Hotel i komfortabel stil i nærheden af Taj Mahal

Vælg datoer for at se priser

Dine nuværende måneder er June 2024 og July 2024.
Juni 2024
Juli 2024

Billedgalleri for MD 9 Star Hotel

Overnatningsstedets indgangsparti
Deluxe-dobbeltværelse | 1 soveværelse, premium-sengetøj, dundyner, senge med topmadrasser
Forretningscenter
Standard-dobbeltværelse | Badeværelse | Brusehoved med hydromassage, gratis toiletartikler, hårtørrer
1 soveværelse, premium-sengetøj, dundyner, senge med topmadrasser
Anmeldelser
5,6

Populære faciliteter

  • Morgenmad tilgængeligMorgenmad tilgængeligMorgenmad tilgængelig
  • Kæledyr tilladtKæledyr tilladtKæledyr tilladt
  • Parkering inkluderetParkering inkluderetParkering inkluderet
  • Gratis Wi-FiGratis Wi-FiGratis Wi-Fi
  • AirconditionAirconditionAircondition
  • RestaurantRestaurantRestaurant

Udforsk området

Kort
18/159/A/4A-4B, M.P Pura Taj Ganj, Purani Mandi Crossing, Fatehabad Rd, Agra, Uttar Pradesh, 282001
  • Populært stedTaj Mahal18 min. gang
  • Populært stedAgra-fortet2 min. kørsel
  • Populært stedSadar Bazar4 min. kørsel
  • LufthavnAgra (AGR-Kheria)24 min. kørsel
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Værelsesmuligheder

Deluxe-dobbeltværelse

Højdepunkter

Pejs
Aircondition
Køleskab
HD-tv
Allergivenligt sengetøj
Pudemenu
Separat soveværelse
Seng med topmadras
  • 2 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Standard-dobbeltværelse

Højdepunkter

Pejs
Aircondition
Køleskab
HD-tv
Allergivenligt sengetøj
Pudemenu
Separat soveværelse
Seng med topmadras
  • 2 m2
  • Byudsigt
  • Plads til 2 personer
  • 1 queensize-seng

Om området

Agra

MD 9 Star Hotel befinder sig i Tajganj – et område i Agra, der ligger tæt på lufthavnen og tæt på en togstation. Motilal Nehru Park og Keetham Lake reflekterer områdets naturlige skønhed. Områdets andre seværdigheder inkluderer Moti Masjid og Anguri Bagh. Rambagh Dham og Chhatri of Raja Jaswant Singh er også et besøg værd.

Hvad ligger i nærheden?

  • Taj Mahal - 18 min. gang
  • Agra-fortet - 2 min. kørsel
  • Jami Masjid - 3 min. kørsel
  • Kinari Bazar - 3 min. kørsel
  • Sadar Bazar - 4 min. kørsel

Sådan kommer du rundt

  • Agra Fort Station - 9 min. kørsel
  • Agra (AGR-Kheria) - 24 min. kørsel

Restauranter

  • Maya Restaurant - 5 min. gang
  • The Lotus Restaurant and Garden - 1 min. gang
  • Tea'se Me - Rooftop Tea Boutique - 2 min. gang
  • Green Park - 5 min. gang
  • GMB - 6 min. gang

Om overnatningsstedet

MD 9 Star Hotel

Hotel i nærheden af Taj Mahal
Hos MD 9 Star Hotel kan du se frem til en kaffebar/café, renseri/vaskeri og et døgnåbent forretningscenter. Gratis Wi-Fi på værelset er til rådighed for alle gæster, og der tilbydes en restaurant og en snackbar/deli.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
  • Gratis selvstændig parkering og parkeringsservice
  • Morgenmadsbuffet (tillægsgebyr), transport fra lufthavnen (tillægsgebyr) og hurtig udtjekning
  • Røgfrie områder, en flersproget medarbejderstab og kaffe/te i lobbyen
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos MD 9 Star Hotel tilbyder komfortable faciliteter som roomservice døgnet rundt og pejse samt fordele som premium-sengetøj og pudemenuer.
Andre faciliteter på værelserne tæller:
  • Allergivenligt sengetøj, topmadrasser og dundyner
  • Brusehoveder med hydromassage og gratis toiletartikler
  • HD-tv med premium-tv-kanaler
  • Køleskabe, kaffe-/temaskiner og daglig rengøring

Sprog

Engelsk og hindi

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi og internetforbindelse via kabel
  • Tilgængeligt på nogle fællesarealer: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Afhentning i lufthavnen døgnet rundt efter anmodning mod et tillægsgebyr
  • Transport til områder i nærheden (tillægsgebyr)
  • Gratis selvstændig parkering på stedet
  • Gratis parkeringsservice på stedet

Mad og drikke

  • Morgenmadsbuffet tilbydes dagligt mod et gebyr på 150 INR pr. person
  • En kaffebar/café
  • En restaurant
  • Kaffe og te på fællesarealer
  • Snackbar/deli

Familievenlige faciliteter

  • Køleskab på værelset
  • Separat soveværelse
  • Snackbar/deli
  • Vaskeri

Bekvemmeligheder

  • Bagageopbevaring
  • Døgnåben reception
  • Gratis aviser i lobbyen
  • Pengeskab i receptionen
  • Vaskeri

Gæstefaciliteter

  • Bryllupsfaciliteter
  • Concierge-tjenester
  • Daglig rengøring
  • Flersproget medarbejderstab
  • Hjælp med udflugter og billetter
  • Renseri-/vaskeriservice

Forretningstjenester

  • 40 mødelokaler
  • Computerstation
  • Døgnåbent forretningscenter
  • Konferencecenter (areal på 1.800 m²)

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang for kørestolsbrugere (kan være begrænset)
  • Elevator
  • Håndtag i trappeopgange
  • Registreringsskranke med adgang for kørestolsbrugere

Andet

  • 2 etager
  • Bygning
  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Allergivenligt sengelinned
  • Dundyne
  • Premium-sengelinned
  • Pudemenu
  • Topmadras

Badeværelse

  • Brusehoved til hydromassage
  • Gratis toiletartikler
  • Håndklæder
  • Hårtørrer efter anmodning

Underholdning

  • Betalingsfilm
  • LCD-tv med digitale premium-kanaler

Mad og drikke

  • Kaffe-/temaskine
  • Køleskab
  • Minibar
  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Adgang via udendørs korridorer
  • Aircondition
  • Gratis aviser dagligt
  • Pejs
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Strygejern/strygebræt (efter anmodning)
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 00.00
Tidlig indtjekning afhænger af tilgængelighed
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00
Hurtig udtjekning er tilgængelig

Særlige indtjekningsinstruktioner

Personalet tager imod gæster ved ankomst
Dette overnatningssted tilbyder ikke indtjekning efter lukketid
For at registrere sig på dette overnatningssted skal indiske statsborgere fremvise et gyldigt billed-ID, der er udstedt af den indiske regering, mens rejsende, som ikke er indiske statsborgere, skal fremvise et gyldigt pas og visum.

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr er tilladt mod et ekstra gebyr på INR 1000 pr. kæledyr pr. ophold

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for morgenmadsbuffet: 150 INR pr. person (cirkapriser)
  • Gebyr for lufthavnstransport: 700 INR pr. køretøj
  • Tillægsgebyr for kæledyr: INR 1000 pr. kæledyr pr. ophold

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort, mobilbetaling og kontanter
Bemærk venligst, at kulturelle normer og gæstepolitik varierer afhængigt af land og overnatningssted. De angivne politikker kommer fra overnatningsstedet

Vi bør nævne

Der serveres ikke alkohol på dette overnatningssted

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

9 Star Agra
9 Star Hotel
9 Star Hotel Agra
Hotel 9 Star
9 Star Hotel
MD 9 Star Hotel Agra
MD 9 Star Hotel Hotel
MD 9 Star Hotel Hotel Agra

Ofte stillede spørgsmål

Er MD 9 Star Hotel et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Ja, kæledyr er tilladt på dette overnatningssted. Der er et gebyr på 1000 INR pr. kæledyr pr. ophold.

Hvor meget koster parkering hos MD 9 Star Hotel?

Der er gratis selvstændig parkering og parkeringsservice på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på MD 9 Star Hotel?

Indtjekning fra kl. 12.00 til kl. 00.00. Indtjekning uden for åbningstid er ikke mulig.

Hvornår er udtjekning på MD 9 Star Hotel?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder MD 9 Star Hotel shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er transport fra lufthavnen til hotellet, der afgår (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 700 INR pr. køretøj.

Hvor ligger MD 9 Star Hotel?

Dette hotel ligger i Tajganj, kun 2 km fra Moskeen og Jawab og Taj Mahal. Derudover ligger Shah Burj og Motilal Nehru Park ca. 3 km derfra.

Anmeldelser af MD 9 Star Hotel

Anmeldelser

5,6
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 1 af i alt 11 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 2 af i alt 11 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 3 af i alt 11 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 4 af i alt 11 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 1 af i alt 11 anmeldelser" "

6,0/10

Rengøring

5,6/10

Service og personale

6,0/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

4/10 Dårligt

Rupa

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Not a 3 star hotel at all!
Expedia should not have this hotel listed as a 3 star hotel. Comparable hotels are available at one-fourth of the price. I booked this hotel because I trusted that since listed on Expedia, the hotel must be good. But it wasn't. The room was very small with a bed & two chairs . It was clean, the bed was okay. But furnishings were bare minimum. The floor was cold, the bathroom had the toilet seat and bathing arrangement in the same area - there was no separate shower stall or tub - so the bathroom floor was always wet. The water in the gyser in the bathroom was only lukewarm. Could not get a box of kleenex after asking - staff did not know what was Kleenex or tissues. Two bath towels were provided in each room and they looked very old and raggedy. The hotel staff were trying to give a hard time for the name under which the reservation was done (this was clarified later) and were even going to charge for an extra guest until I showed the paperwork that I have already paid for the extra guest. We went for breakfast in the hotel restaurant in the morning. Breakfast was not included in the price although normally most Indian hotels with that price range or even one third of the price will include morning tea or breakfast. The restaurant setting was gloomy with dim lights, dirty table cloth and food took long time to come even though it was a buffet. Food was okay. Expedia should not have this hotel in its list and definitely not at that price and with a rating of 3 star

6/10 Okay

Mr, Mumbai

Synes godt om: Rengøring
Could be better
The address on hotels.com is not right .. I spent over 1 hour searching for the property .

6/10 Okay

sjkip, California

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Pretty good place, in general
Nothing wrong with the hotel, but the staff seems poorly trained. They don't seem to know what to do, or who's supposed to do what. Also, the restaurant is inconveniently located in the basement, and the cooks are not very good. How is it possible to make Sikh kabab that is hard to chew, or chicken curry that's nothing but bones? So it's okay to stay there, if you don't eat there.

4/10 Dårligt

Luis Eduardo

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Gaby Saborio, Costa Rica

Synes godt om: Værelsets komfort
OK Hotel
If, like me, you go to Agra just to see the Taj Mahal, the hotel is fine... Well located, nice staff, ok breakfast and good price...

2/10 Forfærdeligt

Anders Pedersen, Mumbai

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Don't book
1) Breakfast is said to be included, it was on our booking, but was denied by staff. Ten people were just looking at us without being able to make a decision. 2) Bed sheets were not clean. 3) We had booked an extra bed in the room - was not prepared, and ended up just being a thin mattress on the floor.

6/10 Okay

Helene, Denmark

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
OK stay close to Taj Mahal
The hotel was fine, the staff was welcoming and the room was comfortable and clean except there was a little dirt on the sheets and pillows, but they were very helpful with changing it. They were very sweet with storaging our luggage for several hours after we had checked out and that was nice. The restaurant was OK, with fine food and again very sweet and serviceminded staff, although we kind of lost our appetite, when we saw a rat lying inside the loft-lamp. Overall it was a fine hotel and an OK stay, but we have had better hotels for the same amount of money.

8/10 Udmærket

Dinesh, chennai

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
location is good,and a ok for short stay ...
Located near taj mahal,infact in walking distance.and restaurant in the hotel provides good tasty food.even nice south indian food was available in near by balaji hotel.the service was good.the only thing which according to me a back log is the condition of the duvet and bed spread they provide...it is better if they could provide us with more cozy ones.. .overall my stay was fine....

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
9 Star? Not really.
It calls itself the only 9 Star Hotel in town, however it is not worth even 3. The stuff is more or less friendly and it is close to the westgate of Taj Majal. The bathroom is oldbaken and simple, the room smells, there is no boiler and breakfast is nothing. It is very (very!) noisy, because it lays close to the main road. However it is clean and simple, nothing special. I would recommend it to local people, who can deal the price, but for foreigner it is overrated and you get something better.

4/10 Dårligt

Premier voyage, Martiniquais

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Problèmes avec la plomberie et les toilettes
Nous avons du changer plusieurs fois de chambres car il n'y avait pas d'eau dans la salle de bains ni pour les toilettes. De plus, l'hygiène de la salle du petit déjeuner laissait à désirer. Un peu cher pour la prestation offerte.