BoardWalk Hotels Zone 5

3.5-stjernet overnatningssted
Hotel med gratis morgenmad og en døgnåben reception i Abuja

Vælg datoer for at se priser

Billedgalleri for BoardWalk Hotels Zone 5

1 soveværelse, premium-sengetøj, pengeskab på værelset
Udendørsområde
Reception
Interiør
Overnatningsstedets facade

Populære faciliteter

  • Bar
  • Morgenmad inkluderet
  • Roomservice
  • Døgnåben reception
  • Vaskeri
  • Aircondition

Værelsesmuligheder

Deluxe-værelse - 1 stor enkeltseng - ikke-ryger

Højdepunkter

Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Plasma-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
  • Plads til 2 personer
  • 1 stor enkeltseng

Executive-værelse - 1 kingsize-seng - ikke-ryger

Højdepunkter

Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Plasma-tv
Mørklægningsgardiner
Premium-sengetøj
Separat soveværelse
  • Plads til 2 personer
  • 1 kingsize-seng

Exclusive-suite - 1 kingsize-seng - ikke-ryger

Højdepunkter

Separat spiseområde
Separat siddeområde
Individuelt møblement
Individuelt interiør
Aircondition
Gratis vugger/barnesenge
Plasma-tv
Mørklægningsgardiner
  • 1 soveværelse
  • Plads til 3 personer
  • 1 kingsize-seng
Mod logo
Log på for at se tilgængelige rabatter og fordele. Flere fordele til flere eventyr.

Om området

BoardWalk Hotels Zone 5 befinder sig i centrum i Abuja. Ceddi Plaza og Sahad Stores Hovedkvarter er begge et besøg værd, hvis shopping er på agendaen, mens dem der hellere vil nyde naturen, kan kigge forbi Millennium Park og Jabi Lake Park.
Kort
43B, Khartoum Street, Wuse Zone 5, Abuja

Hvad ligger i nærheden?

  • International Conference Centre - 4 min. kørsel - 3.7 km
  • National Hospital Abuja - 4 min. kørsel - 4.7 km
  • EU’s Embassade - 4 min. kørsel - 4.0 km
  • Abuja-stadionet - 4 min. kørsel - 3.7 km
  • Federal Secretariat - 5 min. kørsel - 5.4 km

Sådan kommer du rundt

  • Abuja (ABV-Nnamdi Azikiwe International) - 37 min. kørsel

Restauranter

  • ‪Kemi Delicacies - ‬4 min. kørsel
  • ‪Muzi Kitchen - ‬4 min. kørsel
  • ‪Akara Cafe - ‬3 min. gang
  • ‪Chicken Republic - ‬4 min. kørsel
  • ‪Beer Barn - ‬4 min. kørsel

Om overnatningsstedet

BoardWalk Hotels Zone 5

Hotel i forretningskvarteret
Nyd godt af gratis kontinental morgenmad, renseri/vaskeri og en bar hos BoardWalk Hotels Zone 5. Stedets restaurant med lokale og internationale retter, out door bar, byder på morgenmad, frokost og middag. Hold forbindelsen med gratis Wi-Fi på værelset.
Du kan desuden drage fordel af følgende under dit ophold:
  • Gratis selvstændig parkering
  • Lufthavnstransport tur-retur (tillægsgebyr), et pengeskab i receptionen og et tv i lobbyen
  • En døgnåben reception og røgfrie områder
Værelsesfaciliteter
Alle værelser individuelt møblerede og inkluderer komfortable faciliteter såsom roomservice døgnet rundt og premium-sengetøj plus ekstra fordele som arbejdsområder med plads til en bærbar computer og aircondition.
Ekstra faciliteter inkluderer:
  • Badeværelser med brusehoveder med spredningseffekt og gratis toiletartikler
  • Plasma-tv med premium-tv-kanaler
  • Garderobe eller klædeskab, daglig rengøring og skriveborde

Lignende overnatningssteder

Faciliteter på overnatningsstedet

Internet

  • Tilgængeligt på alle værelser: gratis Wi-Fi

Parkering og transport

  • Lufthavnstransport tur-retur døgnet rundt efter anmodning mod et tillægsgebyr
  • Gratis overdækket selvstændig parkering på stedet

Mad og drikke

  • Gratis kontinental morgenmad tilbydes hver dag fra kl. 07.00 til kl. 10.00
  • En bar/lounge
  • En restaurant

Restauranter på stedet

  • out door bar

Oplevelser

  • Tv på fællesarealer

Bekvemmeligheder

  • Døgnåben reception
  • Pengeskab i receptionen

Gæstefaciliteter

  • Rengøring (dagligt)
  • Renseri-/vaskeriservice

Hjælp til personer med et handicap

  • Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
  • Adgang til øvre etager kun via trapper
  • Belysning ved indgang

Andet

  • Røgfrit overnatningssted

Værelsesfaciliteter

Soveværelse

  • Mørklægningsgardiner
  • Premium-sengelinned

Badeværelse

  • Badekåber
  • Brusehoved med spredningseffekt
  • Bruser
  • Gratis toiletartikler
  • Hjemmesko
  • Håndklæder til rådighed
  • Privat badeværelse
  • Sæbe
  • Toiletpapir

Underholdning

  • Plasma-tv med premium-satellitkanaler

Mad og drikke

  • Roomservice døgnet rundt

Andet

  • Aircondition
  • Arbejdsområde til bærbar computer
  • Individuel indretning
  • Individuel møblering
  • Pengeskab
  • Skrivebord
  • Telefon

Politikker

Indtjekning

Indtjekning fra kl. 12.00 til når som helst
Minimumsalder for indtjekning: 18 år

Udtjekning

Udtjekning inden: kl. 12.00

Særlige indtjekningsinstruktioner

Dette overnatningssted tilbyder transport fra lufthavnen (tillægsgebyrer kan forekomme). Gæsterne skal kontakte overnatningsstedet med ankomstdetaljerne inden afrejse ved hjælp af oplysningerne på reservationsbekræftelsen
Receptionspersonalet tager imod gæster ved ankomst til overnatningsstedet

Adgangsmuligheder

Bemandet reception

Kæledyr

Kæledyr eller servicedyr er ikke tilladt

Børn og ekstra senge

Børn er velkomne

Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet

Vigtige oplysninger

Valgfrie tjenester

  • Gebyr for lufthavnstransport: 12 USD pr. køretøj (enkelt)

Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.

Godt at vide

Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort, debetkort og kontanter
Overnatningsstedets sikkerhedsforanstaltninger inkluderer brandslukker og røgalarm
Overnatningsstedets registreringsnummer 954203
Hvis du afbestiller din reservation, er dette underlagt værtens afbestillingspolitik. I overensstemmelse med EU's regler om forbrugerrettigheder er reservation af overnatning ikke omfattet af fortrydelsesretten.

Vi bør nævne

Dette overnatningssted har ingen elevatorer
Kun registrerede gæster kan opholde sig på værelserne
Ingen kæledyr er tilladt på overnatningsstedet. Dette gælder også servicedyr som f.eks. førerhunde

Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene

BoardWalk Hotels Zone 5 Hotel Abuja
BoardWalk Hotels Zone 5 Hotel
BoardWalk Hotels Zone 5 Abuja
BoardWalk Hotels Zone 5 Hotel
BoardWalk Hotels Zone 5 Abuja
BoardWalk Hotels Zone 5 Hotel Abuja

Ofte stillede spørgsmål

Er BoardWalk Hotels Zone 5 et kæledyrsvenligt overnatningssted?

Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.

Hvor meget koster parkering hos BoardWalk Hotels Zone 5?

Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.

Hvornår er indtjekning på BoardWalk Hotels Zone 5?

Indtjekning fra kl. 12.00 til når som helst.

Hvornår er udtjekning på BoardWalk Hotels Zone 5?

Udtjekning er kl. 12.00.

Tilbyder BoardWalk Hotels Zone 5 shuttletransport til lufthavnen?

Ja, der er lufthavnstransport, der afgår (efter anmodning). Der pålægges et gebyr på 12 USD pr. køretøj.

Hvor ligger BoardWalk Hotels Zone 5?

Dette hotel ligger i hjertet af Abuja, kun 5 km fra International Conference Centre, Den nigerianske nationalmoske og Ceddi Plaza. Derudover ligger EU’s Embassade og Magicland Forlystelsespark ca. 5 km derfra.

Anmeldelser

Anmeldelser af BoardWalk Hotels Zone 5

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 0 anmeldelser
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 0 af i alt 0 anmeldelser
Bedømmelse på 6 − Okay. 0 af i alt 0 anmeldelser
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 0 anmeldelser
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 0 anmeldelser

Anmeldelser

Endnu ingen anmeldelser

Bliv den første til at give overnatningsstedet en anmeldelse efter dit ophold.