Standardværelse med dobbeltseng eller 2 enkeltsenge | Allergivenligt sengetøj, pengeskab på værelset, skrivebord

Anmeldelser af Radisson RED Aarhus

4 out of 5
Radisson RED Aarhus
Frederiksgade 88, Aarhus, Aarhus

Anmeldelser

9,0

Fantastisk

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 434 af i alt 698 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 186 af i alt 698 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 49 af i alt 698 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 13 af i alt 698 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 16 af i alt 698 anmeldelser" "

9,2/10

Rengøring

9,0/10

Service og personale

8,2/10

Faciliteter

9,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,8/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Veronica

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Really close to the city centre and Aaros. Extremely spacious room, clean and comfortable bed. Loved it!
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Luca den 11. maj 2024
Hey Veronica,First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guest experiences.Thank you very much for your good rating. we are as I wrote working hard to exceed our guest expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope we will have the chance to accommodate you again at the RED hotel. Have a fantastic day, Best regards// team RED

10/10 Fremragende

Linda

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Centralt med god service og aktiviteter
God og venlig service. Masser af aktiviteter på hotellet til lidt større børn hvilket var et stort hit. Hotellet ligger meget centralt både mht museer og shopping
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Barbara Koglin den 17. feb. 2024
Hej LindaTusinde tak for din anmeldelse af vores hotel. Det har været en fornøjelse at have jer som gæster.Jeg håber at vi får muligheden for at byde jer velkommen igen, næste gang I kommer til Århus.Med venlig hilsenBarbaraReceptionen

10/10 Fremragende

Anette

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Barbara Koglin den 17. feb. 2024
Hej AnetteMange tak for din pæne anmeldelse af vores hotel.Jeg er glad, for at I havde et dejligt ophold hos os.Jeg håber at vi får muligheden for at byde jer velkommen igen, næste gang I kommer til Århus.Med venlig hilsenBarbaraReceptionen

10/10 Fremragende

Kim

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Bernadeta den 13. feb. 2024
Hej Kim, tusind tak for din dejlige anmeldelse :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team Radisson RED

8/10 Udmærket

Erik

Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra Bernadeta den 12. feb. 2024
Hej Erik, tak for din anmeldelse. Vi håber du snart kommer igen og må du have en fantastisk dag. De bedste hilsner, Team Radisson RED

10/10 Fremragende

Mette

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt sted
Dejligt sted. God beliggenhed. Meget hjælpsomt personale. God morgenmad. Gode senge og stole.
Overnattede 1 nat i februar 2024
Svar fra RED Team den 4. feb. 2024
Kære Mette. Først og fremmest tusinde tak fordi du valgte os, og fordi du tog dig tid til, at give os din værdifulde feedback på dit ophold. Vi sætter stor pris på de fine ord.Det var virkelig dejligt at høre, at du nød dit ophold hos os, og personalet var hjælpsomt, når du havde brug for det. Jeg håber virkelig, at vi snart kan byde dig velkommen tilbage igen her på RED.De bedste hilsner // Team RED

10/10 Fremragende

Mette

Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Bernadeta den 30. jan. 2024
Hej Mette, mange tak for din anmeldelse :-) Mvh, Bernadeta, Team Radisson RED

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Bernadeta den 21. jan. 2024
Mange tak for din pæne anmeldelse af vores hotel :-) Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen igen :-) De bedste hilsner, Team Radisson RED

2/10 Forfærdeligt

Herik

Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Luca den 23. jan. 2024
Hey Herik,Thank you kindly for taking the time to give us the valuable feedback of your recent stay. It is feedback from our guests that allows us to continuously improve ourselves. We strive to exceed expectations and to always offer the best possible service and experience we can. I am very sorry to hear that you overall wasn’t completely satisfied with your stay. We truly hope to accommodate you again at the RED hotel in the near future. Best Regards//Team RED

8/10 Udmærket

Tine Due

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Bernadeta den 21. jan. 2024
Hej Tine Due, tak for din anmeldelse :-) Det er dejligt at se at du har haft et godt ophold og vi håber at se dig igen :-) De bedste hilsner, Team RED

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Bernadeta den 17. jan. 2024
Dear guest, thank you so much for this great review! :-) We are looking forward to welcoming you again :-) Best regards, Bernadeta, Team Radisson RED

8/10 Udmærket

christina

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lækkert hotel
Virkelig lækkert og gennemført hotel. Virkelig flot værelse, men en rigtig god seng. Rengøringen på badeværelset kunne være bedre. Der var hår i skuffen med håndklæder, gammel snavs under flaskerne med shampoo, samt pletter på væggene. Men vi kommer bestemt igen en anden gang
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra Barbara Koglin den 15. jan. 2024
Kære Christina,Tak fordi du tager dig tid til at give os din feedback. Vi takker også for kommentarerne på de områder, hvor vi kan forbedre os. Dette er vigtige oplysninger for os og det er selvfølgelig ikke i orden at rengøring ikke var på toppen. Vi har taget det med til efterretning. Jeg håber, at vi kan byde dig velkommen igen, næste gang du kommer til Århus.Med venlig hilsenReceptionen

2/10 Forfærdeligt

Susanne

Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra kalu den 14. jan. 2024
Først og fremmest tak fordi i valgte at bo hos os på Radisson RED under jeres seneste ophold i AarhusFeedback fra vores gæster er meget vigtigt for os i vores bestræbelser på at blive endnu bedre. Derfor er vi er meget taknemmelige for at du har taget dig tid til at evaluere og give feedback på jeres netop afsluttede ophold.Vi beklager meget at vi ikke kunne imødekomme jeres behov. I må endelig tage kontakt til os hvis i skulle have lyst til at komme tilbage, så kan vi finde ud af noget Rigtig god dag Med venlig hilsenKatrine // Team RED

4/10 Dårligt

Søren

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Skinnet bedrager-hotel
-Møgbeskidt: Fandt fremmede hår flere steder på værelset og i sengen. -Meget slidt (selvom det er fra 2019) - Den varme morgenmad var halvkold. (Kl. 9) Gode hoteller skal sørge for at alle gæster får en god oplevelse med maden. Både dem der spiser kl 630 og kl 930 - Mini-køleskab virkede ikke, så jeg kunne smide alle mine varer ud. - Brusehoved i udu.
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Luca den 9. jan. 2024
Hey Søren,I would first of all like thank you for staying with us and for taking the time to give us your valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service - and we think the best way to do that i through our guests experiences. We are, as mentioned above, working hard to exceed our guests expectations and your feedback is therefore important. I will definitely make sure that the leaders of the departments House keeping and Food and beverage will receive your valuable comment so both of them will be going through the routine with the staff members and make sure this will not happen again. We are very sorry to hear about your experience, and we truly hope we will be able to accommodate you in the near future. Best regards// Team RED

10/10 Fremragende

anders

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra Luca den 9. jan. 2024
Hey Anders, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us!We are glad to see that you truly enjoy your stay at the RED hotel, and we hope to accommodate you again. Best regards// Team RED

10/10 Fremragende

Thomas

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fremragende
Som altid fremragende
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Luca den 28. dec. 2023
Hey Thomas, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We truly hope to have you back at the RED hotel in the near future. Best regardsLuca // Team RED

8/10 Udmærket

Tommy

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Barbara Koglin den 26. dec. 2023
Dear TommyThank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope to welcome you again the next time you come to Aarhus.Best RegardsRadisson Red Aarhus

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Top ophold
Rigtig god betjening og service. Hotellet var lækkert.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Luca den 26. dec. 2023
Dear Guest, First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with usWe are very happy to see that you truly enjoyed your stay at the RED hotel, and we hope to accommodate you in the near future. Best regards Luca //Team RED

2/10 Forfærdeligt

Dorte

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Dårligt fra ankomst til afrejse
Indtjekning taget 30 minutter, ændringer af nøglekort 3 gange og stadig uden mulighed for at benytteelevator eller åbne værelset. Herefter nye kort og et andet værelse, som var så dårligt placeret at ALT larm fra gaden var direkte ind på værelset. Lastbiler, varevogne og skraldebiler fes kl. 02.30 Fuldstændigt uacceptabelt.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Barbara Koglin den 19. dec. 2023
Kære DorteTak fordi du tager dig tid til at give os din feedback. Jeg beklager for de forskellige udfordringer der har været under dit ophold.Da vores hotel ligger så centralt som det gør, er der desværre ikke så meget vi kan gøre, dog har vi værelser der vender ind mod gården som evt. kunne være lidt mere lydløs.Vi går meget op i vores gæster skal føle sig velkomne og vi arbejder altid på at forbedre os. Din information er blevet bragt videre. Jeg håber at vi må byde dig velkommen igen, næste gang du kommer til Århus.Med venlig hilsen Receptionen

10/10 Fremragende

Jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra KALU den 17. dec. 2023
Kære Jan Tusind tak for din fine anmeldelse - den sætter vi virkelig pris på! Vi håber på snart at kunne byde dig velkommen igen på REDDu ønskes en glædelig jul, og godt nytår Med venlig hilsen Katrine // Team RED

6/10 Okay

Steen

Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra KALU den 16. dec. 2023
Kære Steen Først og fremmest tak fordi i valgte at bo hos os på Radisson RED under jeres seneste ophold i AarhusFeedback fra vores gæster er meget vigtigt for os i vores bestræbelser på at blive endnu bedre. Derfor er vi er meget taknemmelige for at I har taget Jer tid til at evaluere og give feedback på jeres netop afsluttede ophold.Rigtig god weekend og god jul Med venlig hilsen Katrine // Team RED

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Mørk, tomt, uden charme og for lidt personale
Boede i en suite. Den lugtede, var mørk, ingenting at finde i mini-bar, restaurant lukket, lille optimistisk køleskab i reception hvor man kunne købe en sodavand eller lign., ung pige var alene på arbejde i receptionen - serviceniveau derfor lavt.
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Bernadeta den 14. dec. 2023
Kære gæst, det er vi kede af at høre, at du var skuffet over dit ophold - vores bar er kun lukket om søndagen, da søndage generelt er stille dage :-) Vi håber at byde dig velkommen igen en anden gang og give dig et ophold, du fortjener :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team RED

10/10 Fremragende

Helle Bruun

Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Bernadeta den 14. dec. 2023
Hej Helle, tusinde tak for denne fine anmeldelse! Det har været en kæmpe fornøjelse at have dig boende og vi håber at se dig snart igen :-) De bedste hilsner, Bernadeta, Team Radisson RED

10/10 Fremragende

Gitte

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt at gense Aarhus og radison red
Dejligt at se Aarhus igen - og igen på radison red - god beliggenhed, skønne værelser og komfort - vi kommer igen - dog lige en bemærkning om tv på værelset - det havde sit eget liv - tændte hele tiden - ikke så sjovt om natten
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Reception den 10. dec. 2023
Hej Gitte,Hvor er vi bare glade for at se din fine anmeldelse. Det varmer vore hjerter, at du har nydt dit ophold her på RED og at det hele bare var 10 ud af 10! Ift. tv'et - så får vi lige kigget på det til næste du kommer ;) Rigtig god morgen til dig, og vi ses forhåbenligt snart igen. De bedste hilsner,Receptionen, TeamRED

8/10 Udmærket

Anne Mette

Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Barbara Koglin den 6. dec. 2023
Dear Anne MetteThank you for staying with us. We appreciate your feedback and we hope to welcome you again the next time you come to Aarhus.Best RegardsBarbara Koglin de OliveiraRadisson Red AArhus

10/10 Fremragende

Andreas

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra Nico den 6. dec. 2023
Dear Andreas, Thank you very much for your feedback, we are very happy that everything was great and we are looking forward to welcoming you again on your next visit to Aarhus.Kind regards,Team RED

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigtig dejligt ophold med små knaster. Morgenmaden var en skuffende oplevelse. Udvalget var småt og der var næsten tomt da vi kom. Personalet var underbemandet og de kæmpede for at rydde borde til de næste gæster. Baren var desuden lukket om søndagen, øv øv.
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra Luca den 5. dec. 2023
Dear Guest,First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! Thank you for sharing your valuable feedback regarding our Breakfast buffet, we will make sure to pass your comment to our Food and Beverage manager, and she will go through the routine with the staff members.We truly hope to accommodate you in the near future.Best Regards

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel - centralt for alt
Virkelig lækkert værelse/juniorsuite. Bedste seng nogensinde oplevet på hotel! Friskt og positivt personale. Kommer helt sikkert igen. Eneste minus var, at det kræver stor koncentration og forsigtighed at benytte parkeringskælderen.. bedst egnet til citybiler😉
Overnattede 1 nat i december 2023
Svar fra Luca den 5. dec. 2023
Dear Guest, 'First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! Thank you also for sharing your experience with the parking lot, and we are very happy that did not stop you to give us a good rating. We truly hope to accommodate you in the near future. Best Regards// Team RED

6/10 Okay

Mads Lund

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Har boet der flere gange og har været ok til prisen. Men denne gang var morgenmaden en stor halvt tom og ikke appetitlig buffet hvor man kontinuerligt gik forgæves efter stort set alt henover en halv time. Det var virkelig skuffende.
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Bernadeta den 5. dec. 2023
Hej Mads, tak for din feedback omkring de seneste ophold på RED. Jeg kan læse at du desværre ikke havde den bedste oplevelse, og for det vil vi gerne undskylde. Tak fordi du nævner din feedback med morgenmaden, det tager jeg med videre til vores personale. Jeg håber stadig, at se dig igen næste gang du besøger Aarhus :-) Mvh, Bernadeta , Team Radisson RED

8/10 Udmærket

Katrine Hegelund

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lækkert sted, fed vibe, god seng, skøn morgenmad.
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Luca den 28. nov. 2023
Hey Katrine,First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! We are very happy to hear that you truly enjoy your stay at RED, we hope to accommodate you in the near future.Best Regards

8/10 Udmærket

Kenneth

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra KALU den 16. dec. 2023
Kære KennethFørst og fremmest tak fordi i valgte at bo hos os på Radisson RED under jeres seneste ophold i Aarhus.Feedback fra vores gæster er meget vigtigt for os i vores bestræbelser på at blive endnu bedre. Derfor er vi er meget taknemmelige for at I har taget Jer tid til at evaluere og give feedback på jeres netop afsluttede ophold.God jul og godt nytårMed Venlig Hilsen Katrine // Team RED

8/10 Udmærket

Chris

Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Bernadeta den 14. dec. 2023
Hej Chris, tusinde tak for din anmeldelse! Vi håber at se dig igen næste gang du er i Aarhus :-) Mvh, Bernadeta, Team Radisson RED

4/10 Dårligt

Bo

Rejste med partner
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Jeg har inden vi ankommer opgradet til Junior Suite. Da vi checker ind 15:45, får vi key cards til vores suite, der så ikke er blevet gjort rent. Vi går tilbage til receptionen, og efter 10-15 minutter får vi et andet værelse, men ikke en en junior suite, og helt andet type værelse den det første. Vores nøglekort virkede sporadisk, så vi skulle også hele tiden have dem opdateret. Servicen var heller ikke fantastisk når vi gjorde opmærksom på vores udfordringer. Ikke den bedste overnatning i historien.
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra KALU den 25. nov. 2023
Kære Bo Tusinde tak for at have taget dig tid til at give os denne brugbare feedback om vores kundeservice. Det giver os mulighed for løbende at forbedre os selv, da vi altid stræber efter at tilbyde den bedst mulige service vi kan, til vores kære gæster.Den fejl tager vi på os, og vi beklager meget for den oplevelse i har haft. Dette er ikke vores sædvanlige standard, og vi tager jeres ord med videre så vi kan forbedre vores service. Vi håber dog på at kunne imødekomme jer en anden god gang i den nærmeste fremtid, hvor du skal være så velkommen til at tage direke kontakt til os så vi kan sørge for i får et dejligt ophold. Rigtig god weekend Med Venlig Hilsen Katrine // Team RED

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Skønt hotel - skænt værelse - skøn service - skøn beliggenhed - skøn mad og drikke. Eneste minus var den forfærdelige p-kælder. Kun indrettet til små biler og det var en virkelig ubehagelig start på opholdet. Det bør fremgå af hotellets hjemmeside, at hvis man kører i en stor bil, så anbefales det at parkere et andet sted.
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Barbara Koglin den 21. nov. 2023
Kære gæst.Mange tak fordi at du har taget dig tid til at give os en anmeldelse. Vi værdsætter feedback fra vores gæster. Det glæder os at høre at du har nydt dit ophold. Parkeringkælder er desværre ikke vores, vi har blot et samarbejde med dem. Jeg har også hørt fra flere gæster og vi er begyndt at inforemere dem lidt bedre.Vi håber at vi får muligheden for at byde dig velkommen endnu engang, her på vores hotel. Med venlig hilsen Front Office

10/10 Fremragende

Ditte

Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra KALU den 20. nov. 2023
Kære Ditte Mange tak for du tager dig tid til at give os feedback. Det værdsætter vi virkelig, og vi er glade for i havde et godt ophold Vi håber på at kunne byde jer velkommen meget snart igen Rigtig god dag Med Venlig Hilsen Katrine // Team RED

10/10 Fremragende

Jakob

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra KALU den 16. nov. 2023
Kære Jakob Mange tak for din fine anmeldelse. Rigtig god dag Med venlig hilsen Katrine // Team RED

10/10 Fremragende

Jeppe

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Annika den 14. nov. 2023
Hej Jeppe!Fedt med en så lækker anmeldelse! 10/10! DU er stjernen. ;)Hvor er det dejligt at se, at du har nydt at være her, og at vi har kunnet formå at leve op til forventningerne. Helt fantastisk. :)Det har været en fornøjelse at have dig boende og vi håber meget på at byde dig velkommen igen en anden god gang. Rigtig god aften og uge!De bedste hilsner, Annika, Team REDReceptionist

10/10 Fremragende

Michael

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rigtigt godt
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra Annika den 14. nov. 2023
Hej Michael!Tusinde tak for din høje score! 10/10!! DU er stjernen. ;)Hvor er det dejligt at se, at du har nydt at være her. Det er altid en fryd at modtage så dejlig en feedback og giver os alle et smil på læben. Det er trods alt vores drive!Du skal have mange tak. :)Det har været en fornøjelse at have dig boende og vi håber sådan at se dig snart igen!Rigtig god dag og uge. De bedste hilsner, Annika, Team RED

10/10 Fremragende

Michael

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Annika den 14. nov. 2023
Hej Michael!10/10!! Det er da vidst dig der er stjernen her! :DTusinde mange tak for din flotte score - den er vi virkelig glad for! SÅ dejligt at se, at du har nydt hvert et øjeblik hos os og at du ikke har manglet det mindste. Klasse. ;)Det har uden tvivl været en fornøjelse at have dig boende og vi håber meget på, at se dig i nærmeste fremtid. Rigtig god dag og uge! :)De bedste hilsner, Annika, Team RED

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Der var en stor fest/julefrokost i receptionen/foyeren frem til midnat. Larm fra DJ og fest, kunne vi godt have undværet
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Annika den 14. nov. 2023
Hej!Tak for at have taget dig tid til at skrive til os. Det er en skam at høre, at I er blevet forstyrret af festen - det er vi meget kede af, har været en ulejlighed. Vi må uden tvivl sørge for et klasse-ophold til næste visit, så I kan få den rette RED-oplevelse, som I sådan fortjener. Ring endelig herind inden, så vi kan forberede et dejligt værelse samt lidt godt. Du skal have mange tak for denne feedback - med din hjælp, har vi mulighed for at kunne forbedre os. Så mange tak. :)Det har været en fornøjelse at have jer boende, og vi håber sådan at se jer igen. Rigtig god dag og uge!De bedste hilsner, Annika, Team RED

10/10 Fremragende

Lasse

Forretningsrejsende
Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Bernadeta den 11. nov. 2023
Hej Lasse. Hvor er det skønt at se du har haft en godt ophold :-) Vi håber at se dig igen anden gang! :-) Mvh Bernadeta, Team-RED

10/10 Fremragende

Jeppe

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra Bernadeta den 11. nov. 2023
Hej Jeppe, mange tak for din anmeldelse og vi håber at se dig igen næste gang :-) Mvh, Bernadeta, Team Radisson RED

10/10 Fremragende

Brian

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra Bernadeta den 11. nov. 2023
Kære Brian, tusind tak for din fine anmeldelse :-) Det glæder mig at høre, at du har nydt Radisson RED :-) Mvh, Bernadeta, Team Radisson RED

4/10 Dårligt

Ole

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ladestander? Ikke reelt
Jeg valgte hotellet ud fra st der skulle være ladestander. Der er en kælderparkering til 300kr og ladestandere med helt eget abonnement system og du skal selv have kabel med så det kan reelt ikke bruges af folk på farten. Fik et indvendigt værelse med vindue ind til hotellets aula kunne ikke skrue ned for varmen og at åbne vinduet var også uden effekt. 2000kr og morgenmad koster 300kr Det er ok at være dyr hvis man til gengæld har varen - men vi sover ikke bedre af at så mange ting er dybt godnat
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra KALU den 6. nov. 2023
Hej Ole Mange tak for din email. Vi beklager meget din oplevelse med parkeringskælderen, men det er desværre en offentlig parkeringskælder. Jeg vil give din feedback videre til Mitcp, som ejer bygningen. Vi beklager meget at værelset + morgenmaden ikke mødte dine standarder, men jeg vil tage dine inputs med videre så vi kan forbedre det til en anden gang. Vi håber meget at vi kan byde dig velkommen en anden god gang, og du må endelig tage fat i mig, hvis du ønsker at booke igen, så vi kan finde ud af noget. Rigtig god dag Med venlig hilsen Katrine// Team RED

8/10 Udmærket

Lars Peter

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2023
Svar fra KALU den 5. nov. 2023
Dear Lars Peter First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! I will pass on the scores to my team to spread the positive energy. Have a lovely evening Best Regards Katrine // Team RED

10/10 Fremragende

Signe

Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra Team RED den 1. nov. 2023
Glad to know that you had a good time in our hotel.Best regards,

6/10 Okay

Svend Erik

Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra KALU den 29. okt. 2023
First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! I will pass on the scores to my team to spread the positive energy. Have a lovely day Best Regards Katrine // Team RED

10/10 Fremragende

Peter

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra Luca den 24. okt. 2023
Hey Peter,First of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! 10/10 wow !!! that is fantastic, and we are very happy to see that you truly enjoyed your stay at the RED hotel, we hope to see you again in the near future.Best regards // Team RED

4/10 Dårligt

martin

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Lidt ærgelig oplevelse
Lidt ærgelig oplevelse, havde booket en 2 værelses suite, og fik et værelse med 2 lidt hule agtig mørke aflange rum med mangelfuld belysning, rummet (værelse 317)virkede lige som resten af hotellet lidt slidt og forsømt, morgenmaden var forfærdelig og bestemt ikke værd at betale penge for
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra KALU den 22. okt. 2023
Dear MartinFirst of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! I will pass on the scores to my team to spread the positive energy. Were sorry to hear that our rooms didnt meet your needs and i will let our decoration team know about it, and see if we can do something. Thanks for letting us know Have a good evening Best regards Team RED

10/10 Fremragende

Lasse

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i oktober 2023
Svar fra KALU den 22. okt. 2023
Dear LasseFirst of all thank you for staying with us and for taking the time to give us our valuable feedback on your stay. It is very important for us to be able to improve on our service even further - and we think the best way to do that is through our guests experiences. Thank you very much for your good ratings. We are as I wrote working hard to exceed our guests expectations and it is rewarding to see that you were happy here with us! I will pass on the scores to my team to spread the positive energy. Have a great eveningBest Regards Katrine // Team RED