Hotel med 3 stjerner i Indianapolis, Indiana
- Skift meningBook hoteller med gratis afbestilling.
- Vær kræsenSøg blandt næsten en million overnatningssteder verden over.
Se tilgængelighed for 3-stjernede hoteller i Indianapolis
Populære hoteller med 3 stjerner i Indianapolis

Courtyard by Marriott Indianapolis Downtown

Holiday Inn Indianapolis Downtown by IHG

Wyndham Indianapolis Airport

Crowne Plaza Indianapolis-Airport by IHG

Hyatt Place Indianapolis Downtown

Drury Plaza Hotel Indianapolis Carmel

Embassy Suites by Hilton Indianapolis North

Crowne Plaza Indianapolis-Dwtn-Union Stn by IHG
Find lignende 4-stjernede hoteller

Hyatt Regency Indianapolis
Indianapolis og lignende destinationer
"Verdens hovedstad for racerløb" er kendt for sin berømte racerbane, men byen byder også på masser af kulturelle og historiske attraktioner samt naturoplevelser.

Anmeldelser af populære hoteller i Indianapolis
Få flere oplysninger om Indianapolis
Hoteller med 3 stjerner i Indianapolis
Skal du til Indianapolis, Indianapolis og er på udkig efter et hotel med lidt mere end bare de mest grundlæggende faciliteter? Så er et 3 stjernet hotel i Indianapolis måske noget for dig. I denne kategori finder du normalt overnatningsmuligheder i middelklassen hvad angår indretning og service.
I forskellige lande verden over er der stor forskel på kravene til hoteller med forskellige antal stjerner. Et hotelværelse på et 3 stjernet hotel i Indianapolis, Indianapolis indeholder som regel mindst en opredt seng, radiator, håndklæder, et badeværelse med bruser eller badekar med shampoo, hårtørrer, sytøj samt mulighed for at købe drikkevarer, f.eks. i form af en minibar. Samtidig er der adgang til både telefon og internet på hotellet og tit lidt mere plads end på værelser med lavere kategorier, så du kan stille kufferten væk, og desuden taler personalet typisk enten engelsk eller tysk.
Ved hjælp af de mange søgefunktioner på Expedia kan du med garanti finde et perfekt 3 stjernet hotel i Indianapolis, Indianapolis, der opfylder alle dine behov.










































































