Lobby

Anmeldelser af Hotel & Gasthof Löwen

4 out of 5
Hotel & Gasthof Löwen
HAUPTSTR. 6, Ulm

Anmeldelser

9,2

Fantastisk

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 16 af i alt 20 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 1 af i alt 20 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 2 af i alt 20 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 20 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 20 anmeldelser" "

9,4/10

Rengøring

9,4/10

Service og personale

8,0/10

Faciliteter

9,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

9,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

10/10 Fremragende

Per

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2021

10/10 Fremragende

Petra

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Til

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sehr nettes Personal, das Zimmer war sehr sauber, gros und schön gestaltet. Rund um Sorglos im einem schönen Hotel. danke Ihnen.
Overnattede 1 nat i januar 2024

6/10 Okay

Jan

Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i januar 2024

10/10 Fremragende

Philip

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10 Fremragende

Sascha

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Komme gerne wieder
Overnattede 1 nat i juli 2022

10/10 Fremragende

Karel

Overnattede 2 nætter i maj 2022

10/10 Fremragende

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juni 2021

10/10 Fremragende

Andreas

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Sehr gutes Restaurant
Super es hat alles gespaßt. Tolles Restaurant.
Overnattede 1 nat i maj 2021

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Zeer goede en vriendelijke service. Mooie verzorgde kamer. Superlekker ontbijt.
Overnattede 1 nat i februar 2021

10/10 Fremragende

Emmanuelle

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i september 2020

10/10 Fremragende

Marlyse

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Der Aufenthalt im Hotel Löwen war einfach top, alles zur vollsten Zufriedenheit!
Overnattede 1 nat i august 2020

10/10 Fremragende

Robert

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Top verblijf!
Familiekamer was perfect. Genoeg ruimte voor 5 personen met hond. Diner in hotel uitstekend
Overnattede 1 nat i august 2020

10/10 Fremragende

Jacobus

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Overnattede 1 nat i juli 2020

6/10 Okay

Kirsten

Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i juli 2020

10/10 Fremragende

Azra

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Very comfortable, amazing facilities and great customer service
Overnattede 1 nat i december 2019

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Schade
Das Hotel ist gut gelegen und verfügt über moderne und saubere Zimmer. Das Personal ist sehr freundlich. Es gibt zwei Dinge, die unseren Urlaub in diesem Haus sehr getrübt haben. Es gibt einen elektronischen Wecker, der nicht vom Strom genommen werden kann. Dieser hat uns nachts 2x geweckt. Schlaftrunken bekommt man das Ding auch nicht gleich aus. Dadurch war die erste Nacht eine Katastrophe. So etwas kann natürlich immer mal passieren. Ich hätte mir hier von den Besitzern ein kleine Entschuldigung in Form von einem frei Getränk gewünscht. Das kostet Pfennige, hat jedoch eine große Wirkung. Der Clou war dann die Rechnung. Wir hatten online gebucht für ein Doppelzimmer für 2 Personen mit Frühstück. Wir hatten den Preis schwarz auf weis! Uns wurde jedoch der offizielle Hotelpreis abkassiert. Es waren nur 30 Euro... jedoch kam ich mir veralbert vor. So etwas habe ich auch noch nicht erlebt. Bin seit 25 Jahren 20-30 mal in Hotels in Deutschland unterwegs. Auch hier hätte ich mir ein Entgegenkommen des Hotels gewünscht. Zumal es in privater Hand ist. Der Chef und Chefin waren sehr nett, es ist echt Schade das hier einfach über Kundenprobleme hinweg geschaut wurde. Ich möchte das Haus nicht schlecht machen, das wäre auch nicht gerechtfertigt, aber vielleicht lesen die Inhaber ja diese Kritik und denken mal darüber nach, wie sie sich gefühlt hätten in unserer Situation und reagieren das nächste Mal anders.
Overnattede 2 nætter i september 2019