Indendørs pool, udendørs pool, parasoller, liggestole

Anmeldelser af Hotel Riu Tikida Palmeraie - All Inclusive

4 out of 5

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 494 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 370 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 83 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 37 af i alt 1008 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 24 af i alt 1008 anmeldelser" "

8,8/10

Rengøring

9,0/10

Service og personale

8,6/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Jacob K

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Alle pengene værd
Rigtig fint hotel god mad og god service lidt slidt men helhedsindtrykket opvejer det .
Overnattede 4 nætter i november 2023

8/10 Udmærket

Henrik

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lækkert men med plads til små forbedringer
Fitness rum er ikke helt op to date , med fejl og mangler på maskinerne og så mangler der en Spinning cykel vi er trodsalt i 2023. der mangler WIFI i fitnessrum generelt er wifi dårligt i yderzoner/værelser
Overnattede 2 nætter i marts 2023

10/10 Fremragende

Elisabeth

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wonderful place and winderful staff. Loved the place😊
Overnattede 7 nætter i oktober 2022

10/10 Fremragende

Karen Marie

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i oktober 2022

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt ophold, men ringe mad!
Dejligt sted med nogle gode faciliteter og service. Maden er dog decideret ringe af kvalitet, men for familier med børn virker det idealt med maden
Overnattede 2 nætter i maj 2022

8/10 Udmærket

Kamran

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Overnattede 4 nætter i maj 2022

10/10 Fremragende

Sanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Jeppe, Sulsted.

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Afslappende ferie.
Her får personalet sig til at føle sig meget velkommen. Hele hotellet er som en botanisk have. Rengøring på hele området er i særklasse. Det er virklig all inklusiv hvor man andre steder får små ekstraregninger f.eks. juice eller rigtig cola så er alt med her. Maden er meget god. Der sker ikke noget uden for hotellet som ligger øde og trist. At this hotelere you get the staff to feel very welcome. The hotel is like a botanical garden. Cleaning the whole area is in a class by itself. Here all is virly all inclusive. In other sites you get little extra bills for example. juice or cola. Really all is inkludet here. The food is very good. Nothing happens outside the hotel which lies desolate and an bit sad.

10/10 Fremragende

Martin, Hvidovre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super
Kan anbefales. Burde være 5 stjernet

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale

8/10 Udmærket

Henning, Kolding

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Veldrevet luksus
Meget veldrevet hotel med fine aktiviteter og højt serviceniveau.

10/10 Fremragende

TW

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

fabien

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bon accueil Séjour s'est bien déroulé Personnel très gentil et bienveillant Navette mise en place pour aller a Marrakech très appreciable Manque de soirée le soir Globalement très bien
Overnattede 7 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

Randal, Monroe

Overnattede 8 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

ewelina

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Just came back from lovely week stay at the resort. The staff are amazing. Everyone very helpful and extremely nice. Nothing was too much of the hussle. The grounds are beautiful and walking around is great especially if you trying to walk baby to sleep. The food is pretty much the same in all restaurants. And almost every day it’s the same food served in the main restaurant with few small changes. We had some issues in our room but that got resolved the next day where we were offered an upgraded different room. One negative thing I must say is on one morning I woke up with approximately 5cm cockroach crawling on me and the next night I could not sleep as I constantly imagined more cockroaches in the bed but fortunately there were none.
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 29. apr. 2024
Dear Ewelina,Thank you for taking the time to leave your feedback about your recent stay.It is very rewarding to read you appreciated the efforts of our beautiful staff and you had a nice stay.Though we manage a proper fumigation program for all our areas, it is unfortunate that we are unable to control insects at 100%.Due to the warm weather and the location of our resort, which is surrounded by vegetation, it is possible that insects can enter our facilities. Our lovely staff work to keep them under control, since our grounds have extensive garden areas. We fumigate continuously all areas to keep insects away from our grounds. Certainly, we will share your opinion for further consideration.We cannot wait to host you again.Kindest Regards,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Caroline

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bel hotel avec un personnel toujours aux petits soins. Le service de Navette est très pratique Petit bémol : la piscine n'est pas chauffée donc difficile de se baigner
Overnattede 4 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

Hassan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very nice property but lacs few basic things in my opinion. The usual amenity kits hotels provide: toothpaste, body creams, slippers...
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 25. apr. 2024
Dear Hassan,It really makes us happy to read the reviews of our guests and learn they enjoyed their well-deserved holiday.We would like to thank you very much for choosing us for your stay.We will continue working in order to improve our services.Wishing to welcome you again and we wish you a brilliant day!Kindest Regards!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Gérald

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 7 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

Pauline

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L'hotel est splendide, vous avez droit a un cadre idyllique, le personnel est irreprochable, toujours souriants et au petit soin. Seul bemol pour nous : *La qualité des transats et parasols ( ils sont tres souvent cassés ou tombent en ruines ) *Les cafard, nous en avons apercu a plusieurs reprise dans le hall l'hôtel ( dans les toilettes qui sont en face du restaurant principal ) .. ce qui laisse un peu a désirer. *La nourriture : Tres souvent la meme chose et de plus vous avez droit lors de votre sejour a un restaurant un peu plus spécifique dans l'hotel ( italien et marocain ) mais une seule fois sur le sejour, ce qui n'étais pas indiqué. Sinon si vous chercher flâner et profitez c'est le top.
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 23. apr. 2024
Chère Pauline,Nous vous remercions pour votre excellent commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos installations et nos services.Notre objectif est d'offrir une expérience inoubliable à chacun de nos hôtes, et le fait de savoir que nous y sommes parvenus nous donne encore plus de motivation.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Philippe

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent rapport qualité prix pour cet hôtel. Personnel agréable et serviable, lieu calme mais à faible distance du centre-ville, équipement complet pour petits et grands, repas variés et de qualité. Matériel autour de la piscine à rénover ( tonnelles, transats, parasol)
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 16. apr. 2024
Cher Philippe,Nous sommes ravis d'avoir eu l'occasion de lire vos aimables commentaires et de savoir que vous avez souligné plusieurs aspects de l'hôtel qui ont enrichi votre expérience. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite, dans l'espoir de vous offrir à nouveau une expérience mémorable dans nos installations.Soyez assuré que nous prenons note de vos commentaires et que nous les transmettrons aux services concernés.Nous nous réjouissons de vous accueillir.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Philippe

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L’insonorisation des portes est mauvaise et même si le chant des oiseaux n’est pas le pire son, c’est bien trop tôt le matin
Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 18. apr. 2024
Cher Philippe,Ce fut un véritable plaisir pour nous de recevoir vos commentaires. Soyez assurés que nous suivrons vos commentaires et que nous les traiterons avec les services concernés.Nous attendons avec impatience votre retour et l'occasion de vous offrir une nouvelle expérience mémorable dans nos installations. Nous esperons vous accueillir bientôt de nouveau.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Rajinder

Rejste med familie, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Food was sometime a little bland
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 15. apr. 2024
Dear Rajinder,We really thank you for your evaluation, we will forward your remark.And it is very rewarding to read you enjoyed your stay We cannot wait to host you again soon.Caring Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Nawal

Overnattede 5 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

dominique henri

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellents séjour je recommande
Overnattede 7 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Pascale Nicole

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Parfait
Overnattede 5 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Yassin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent sejour
Overnattede 9 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Fungai

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful hotel with plenty of good restaurants and activities.
Overnattede 5 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 12. mar. 2024
Dear Fungai,First of all, thank you for your comment and rating,We hope that you will give us another opportunity to welcome you at one of our facilities soon and, in this way, be able to offer you a better experience.We are waiting for you with open arms.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Jean louis

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i februar 2024

6/10 Okay

Mohamed

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Ligt te afgelegen
Overnattede 7 nætter i februar 2024

10/10 Fremragende

Antoinette

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We had a wonderful time at this property! Friendly staff, good food, and very clean rooms. The property is beautiful. We would definitely come back.
Overnattede 6 nætter i februar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 29. feb. 2024
Dear Antoinette,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.Thank you for your feedback and for being our guest, we look forwad to welcoming you again, Antoinette.Kindest Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Christina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The Staff was extremely friendly and the resort was just amazing. I will definitely go back.
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 29. feb. 2024
Dear Christina,Thank you very much for staying with us.We love working for our guests, your fantastic feedback makes us want to continue improving.Wishing you a very happy day and hoping to welcome you again soon, Christina!Warmest wishes!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

2/10 Forfærdeligt

Levin

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hallo zusammen, die Anlage und die Zimmer werden definitiv anders im Internet präsentiert wie sie in der Realität sind. Verkalkte Armaturen, abgeplatze fließen, scharfe Kanten alles unsauber gearbeitet. Abgenutzte Handtücher die nicht wirklich abtrocknen. SCHIMMELIGE Stellen im Bad. Unhygienische Getränke die schlecht schmecken an der Poolbar. Leider kein Einzelfall. Leider auch nicht erst seit gestern. Also 4 Sterne am Hotel für was ?! :D Das Personal war wirklich sehr freundlich. Während des Abendessens haben wir auch einen Fragebogen erhalten...wenn man sich diesen mit Verstand durch ließt dann merkt man schnell , dass dieser Fragebogen letztendlich nur dafür dient die Leistungen der Mitarbeiter zu bewerten. Nicht den Rest. Absolut nicht zielführend. Daran Sieht man das dass Management an Instandhaltung oder generell der Zufriedenheit der Gäste nicht interessiert ist. ( sonst wäre die Anlage nicht in dem Zustand). Wir haben auch den Shuttlebus Service des Hotels genutzt bzw. wir wollten es. In der Hotelapp sollte man sich dafür anmelden, das taten wir. In der App wird der Abholort angezeigt...wir haben dort 15 Minuten gewartet und keiner kam. Im Hotel angekommen sagte man uns das die App samt Abholort fehlerhaft sei. Das Taxi durften wir selber bezahlen. Eine Rückerstattung gab es keine da laut Hotel es nur ein Service sei.(Laut Manager Mr. Adnan) Paradox und unfair. Mr. Adnan gab mir eine Mail Adresse von der Verwaltung mit bitte um Kontaktaufnahme..weil der MANAGER?
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 26. feb. 2024
Sehr geehrter Levin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem kürzlichen Aufenthalt bei uns zu geben. Wir geben immer unser Bestes, damit unsere Gäste positive Urlaubserinnerungen mit nach Hause nehmen und wir freuen uns, dass Sie unser freundliches Personal gelobt haben. Dennoch, die Enttäuschung, die Sie während Ihres letzten Besuchs in unserem Hotel Riu Tikida Palmeraie erlebt haben, bedauern wir sehr und sind sehr enttäuscht,Es uns sehr leid, dass Sie unser Haus mit keiner guten Meinung verlassen haben. Dies war sicherlich nicht unsere Absicht und wir können Ihnen versichern, dass die Erfahrung, die Sie gemacht haben, keinesfalls unsere Standards widerspiegelt. Selbstverständlich werden wir Ihr Feedback zusammen mit unserer Direktion nachgehen, falls unsere Standards an irgendeiner Stelle nicht erfüllt wurden. Rückmeldungen wie die Ihrige helfen uns die Dienstleistungen stetig zu verbessern und wir haben Ihr Feedback bereits an die entsprechenden Stellen im Hause weitergeleitet.Was den Transferservice angeht, so ist dieser in der Tat eine externe Dienstleistung und wir empfehlen Ihnen sich in Bezug zu den AGBs des Dienstleisters mit diesen in Verbindung zu setzen.Wir würden uns freuen, Sie in naher Zukunft wieder in einem unserer weltweit verfügbaren Hotels begrüßen zu dürfen, um Ihnen zu beweisen, dass Ihr unbefriedigender Aufenthalt eine Ausnahme war! Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Deborah virginie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Genial cet hotel
Overnattede 7 nætter i februar 2024

8/10 Udmærket

Sarah, Alexandria

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I liked the resort had security and my private guides and taxis had to go through security. My hotel room was fine. I had a clogged up bathroom sink. I had to go to the desk to get it resolved because my calls weren’t answered. The food wasn’t that great and I ended up not feeling good. The hot foods weren’t that hot and the seasoning was off. I couldn’t even get a pot of good coffee. It was a Nescafé dehydrated coffee. I realized on my last day at the resort, there was an espresso machine at the bar. However, the food and drinks outside the resort was great. I was not impressed with the lack of details the front desk had regarding taxis and resorts. There was no consistency with taxi and booking details such as pricing. Prior to leaving the last day, I informed the front desk that I would need a taxi at 4:00 AM. When I reconfirmed this taxi on Saturday evening, I was told don’t worry and I confirmed that price is usually $200 to $250 Moroccan dirham. If the hotel has taxis on standby for destination, should the fare be determined before hand. I was should that my fare when I arrived to the airport to the resort was $130 Moroccan dirham and leaning the resort at 4:30 AM was $250 Moroccan dirham. But what upset me was the fact, the taxi driver then said $300 Moroccan dirham at the airport. It definitely left a sour taste in my mouth leaving the resort. But I did enjoy relaxing at the pool and spa. I just wished our rooms had better tv channels and toiletries.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 21. feb. 2024
Dear Sarah,Thank you very much for choosing us and for sharing your review about your last stay. We are really pleased to read that overall you had a good time. However, we lament to read that not all the aspects of your experience did meet your expectations as we place great importance in providing all of our guests with memorable experiences and our aim is providing friendly and sincere hospitality and make our guests feel at home.We look forward to hosting you again in the near future. Kind regards, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

ISTVAN LE

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sejour au calme, parfait pour se détendre.
Overnattede 4 nætter i februar 2024

10/10 Fremragende

Mareen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Hotel liegt abseits der Stadt und dem Trubel. Es gibt einen kostenlosen Shuttle Bus in die Altstadt. Das Hotel ist sehr schön ausgestattet und das Essen war sehr gut. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich. Ein Hotel zum weiterempfehlen
Overnattede 7 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 16. feb. 2024
Sehr geehrte Frau Mareen,Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte,Wir freuen uns zu lesen, dass Sie Ihren Urlaub in unseren Einrichtungen genossen haben. Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihren Urlaub in unseren Einrichtungen genossen haben, denn es ist sehr erfreulich zu wissen, dass wir Ihre Erwartungen mit unseren Dienstleistungen übertroffen haben.Nachrichten wie die Ihre zeigen uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind und Sie auch in Zukunft bei uns willkommen heißen werden.Wir werden immer mit offenen Armen auf Sie warten.Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Samira

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Perfect
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 13. feb. 2024
Dear Samira,There is no better feedback than reading that our lovely guests had a well-deserved nice holiday.Thank you very much for your feedback, on behalf of our staff. It is gratifying to read you enjoyed it.We wish you a fantastic day, Samira.Loving Regards!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Sheikh Mohammed jahangir

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
People are lovely, staff friendly, really enjoyed our stay. insha'Allah will be coming back to Marrakech in the future
Svar fra Online Reputation Manager den 13. feb. 2024
Dear Sheikh Mohammed jahangir,Thank you very much for your nice words and for your fantastic rating.We are very happy that you had a good vacation with us!We hope to welcome you again soon, in one of our facilities.With our best wishes, we remain at your entire disposal.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Brahim

Overnattede 4 nætter i januar 2024

8/10 Udmærket

Mathieu

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L’hôtel est très agréable dans un cadre magnifique et reposant. Il reste loin du centre de Marrakech même si la navette gratuite mise à disposition par l’Hotel permet de s’y rendre très facilement. Les équipements sont soignés et les personnels sont attentifs à la qualité du séjour. La qualité des espaces de restaurations en terme de nourriture mériterait d’être améliorés, notamment le petit déjeuner (attendu dans un complexe à étoiles équivalentes)
Overnattede 3 nætter i februar 2024

8/10 Udmærket

Saadia

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hôtel trop calme à mon goût. Beaucoup de retraités et de golfeurs. Pratiquement pas d'animations, il faut sortir de l'hôtel pour ça. Excellent pour se reposer et ne pas être dérangé.
Overnattede 6 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

Hajar

We had a great stay! The staff was so sweet and kind, we were more than welcome and everything was so good.
Overnattede 8 nætter i januar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 31. jan. 2024
Dear Hajar,Thank you for your comment,We continually strive to provide the best quality and, to ensure, that all our guests return home with beautiful memories of their vacation with us.We note that in your case we met our goal.Now we just need you to come back to visit us again soon.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Ahcene Ameziane

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i december 2023

8/10 Udmærket

Fozia

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Lovely hotel and good vibes
Lovely stay, great food and lovely staff. Free shuttle bus to the Medina definitely helps with keeping the cost low.
Overnattede 3 nætter i januar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 24. jan. 2024
Dear Fozia,we appreciate you taking the time to share your great review here! We are happy to know that you were so pleased with our service. We look forward to hosting you again in the near future. We wish you all the best, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

NICOLAS, ST AUGUSTIN

Rejste med partner, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bel établissement, dans les critères d’un 4 étoiles.
Overnattede 4 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

Philippe

Overnattede 10 nætter i januar 2024

8/10 Udmærket

jean

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 4 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

Kamal

Overnattede 2 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

Kabir

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice and Spacious area, facilities were top notch and staff were extremely kind
Overnattede 8 nætter i januar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 31. jan. 2024
Dear Kabir,Thank you for your kind words,We are delighted to read that you enjoyed your vacation in our facilities, as it is very gratifying to know that we exceeded your expectations with our services.Messages like yours let us know that we are evolving in the right direction and we will continue to welcome you in the future.We will always be waiting for you with open arms.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Sheng

Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
This is a superbly run place and we really enjoyed our stay at the resort. The resort was relatively small and our room was perfectly quiet. The room was cleaned without fuss everyday, even when we stayed in the room all morning. The buffet was small but the food was varied. The ‘mainstay’ items, such as couscous and tagine, pasta, meat and fries were all delicious. On new year’s eve there was a gala dinner which was really impressive. Both the lobby and poolside bars were great. They make a very good mojito by the beach. There is a small play area for children which was fun. The major plus for us was the indoor swimming pool of very good size, which was ideal in the chilly winter months. We liked zumba by the pool and kids’ mini disco. The animation team was super nice.
Overnattede 7 nætter i december 2023
Svar fra Online Reputation Manager den 17. jan. 2024
Dear Sheng,Thank you very much for your review,We are very happy to know that you enjoyed our accommodation in several aspects.For us, your feedback is a breath of good energy that encourages us to continue on our path of continuous improvement.We look forward to seeing you again soon.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager