Indendørs pool, udendørs pool, parasoller, liggestole

Anmeldelser af Hotel Riu Tikida Palmeraie - All Inclusive

4 out of 5

Anmeldelser

8,6

Fremragende

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 493 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 363 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 84 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 36 af i alt 1000 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 24 af i alt 1000 anmeldelser" "

9,0/10

Rengøring

9,2/10

Service og personale

8,6/10

Faciliteter

8,6/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,4/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Jacob K

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Alle pengene værd
Rigtig fint hotel god mad og god service lidt slidt men helhedsindtrykket opvejer det .
Overnattede 4 nætter i november 2023

8/10 Udmærket

Henrik

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
lækkert men med plads til små forbedringer
Fitness rum er ikke helt op to date , med fejl og mangler på maskinerne og så mangler der en Spinning cykel vi er trodsalt i 2023. der mangler WIFI i fitnessrum generelt er wifi dårligt i yderzoner/værelser
Overnattede 2 nætter i marts 2023

10/10 Fremragende

Elisabeth

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Wonderful place and winderful staff. Loved the place😊
Overnattede 7 nætter i oktober 2022

10/10 Fremragende

Karen Marie

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i oktober 2022

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt ophold, men ringe mad!
Dejligt sted med nogle gode faciliteter og service. Maden er dog decideret ringe af kvalitet, men for familier med børn virker det idealt med maden
Overnattede 2 nætter i maj 2022

8/10 Udmærket

Kamran

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Overnattede 4 nætter i maj 2022

10/10 Fremragende

Sanne

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

10/10 Fremragende

Jeppe, Sulsted.

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Afslappende ferie.
Her får personalet sig til at føle sig meget velkommen. Hele hotellet er som en botanisk have. Rengøring på hele området er i særklasse. Det er virklig all inklusiv hvor man andre steder får små ekstraregninger f.eks. juice eller rigtig cola så er alt med her. Maden er meget god. Der sker ikke noget uden for hotellet som ligger øde og trist. At this hotelere you get the staff to feel very welcome. The hotel is like a botanical garden. Cleaning the whole area is in a class by itself. Here all is virly all inclusive. In other sites you get little extra bills for example. juice or cola. Really all is inkludet here. The food is very good. Nothing happens outside the hotel which lies desolate and an bit sad.

10/10 Fremragende

Martin, Hvidovre

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Super
Kan anbefales. Burde være 5 stjernet

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale

8/10 Udmærket

Henning, Kolding

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Veldrevet luksus
Meget veldrevet hotel med fine aktiviteter og højt serviceniveau.

10/10 Fremragende

TW

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Kaina

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 4 nætter i maj 2024

6/10 Okay

sandra

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Transats dans un état pitoyable, ainsi que les parasols. Serviettes mises sur les transats très tôt et plus aucunes places. Si vous cherchez de la tranquillité à fuir. Chambres mal insonorisées, aucune Bouilloire dans les chambres sauf en payant.
Overnattede 7 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

Sébastien

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 6 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

Sophie Simone GUEDE

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L'hôtel est beau, la décoration est vraiment sympa, le personnel est charmant, les chambres sont confortables, le buffet est varié et bon
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 9. maj 2024
Chère Sophie Simone GUEDE,Nous apprécions vos aimables commentaires sur notre hôtel et le temps que vous avez dédié pour les écrire.Il est très important pour nous que vous ayez apprécié pleinement chacun des services proposés dans notre établissement.Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Frédérick

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

Maria

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I love there I have just one problem the wi-if not York in the room and I told few times but they told me was fixed but never fixed I have to come out of the room to get wi-fi. The rest was very good a big thanks to the super good lady who clean the my room!! I will come again!!
Overnattede 5 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 7. maj 2024
Dear Maria,Thank you very much for your positive feedback, We are happy to hear that you enjoyed our company.We hope you will continue to consider us in the future to welcome you back.We look forward to welcoming you with open arms!Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

fabien

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bon accueil Séjour s'est bien déroulé Personnel très gentil et bienveillant Navette mise en place pour aller a Marrakech très appreciable Manque de soirée le soir Globalement très bien
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 7. maj 2024
Cher fabien,Nous vous remercions pour votre commentaire, nous sommes très heureux de lire que vous avez apprécié votre séjour parmi nous.Nous espérons vous revoir dans l'un de nos établissements très prochainement.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Randal, Monroe

Overnattede 8 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

ewelina

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Just came back from lovely week stay at the resort. The staff are amazing. Everyone very helpful and extremely nice. Nothing was too much of the hussle. The grounds are beautiful and walking around is great especially if you trying to walk baby to sleep. The food is pretty much the same in all restaurants. And almost every day it’s the same food served in the main restaurant with few small changes. We had some issues in our room but that got resolved the next day where we were offered an upgraded different room. One negative thing I must say is on one morning I woke up with approximately 5cm cockroach crawling on me and the next night I could not sleep as I constantly imagined more cockroaches in the bed but fortunately there were none.
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 29. apr. 2024
Dear Ewelina,Thank you for taking the time to leave your feedback about your recent stay.It is very rewarding to read you appreciated the efforts of our beautiful staff and you had a nice stay.Though we manage a proper fumigation program for all our areas, it is unfortunate that we are unable to control insects at 100%.Due to the warm weather and the location of our resort, which is surrounded by vegetation, it is possible that insects can enter our facilities. Our lovely staff work to keep them under control, since our grounds have extensive garden areas. We fumigate continuously all areas to keep insects away from our grounds. Certainly, we will share your opinion for further consideration.We cannot wait to host you again.Kindest Regards,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Caroline

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très bel hotel avec un personnel toujours aux petits soins. Le service de Navette est très pratique Petit bémol : la piscine n'est pas chauffée donc difficile de se baigner
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 30. apr. 2024
Chère Caroline,Merci de nous avoir choisis, la satisfaction de nos clients est notre meilleur résultat.Nous nous efforçons constamment de fournir la meilleure qualité et de nous assurer que tous nos clients rentrent chez eux avec de beaux souvenirs de leurs vacances.Soyez assurés que nous prenons note de vos commentaires et que nous les transmettrons aux services concernés.Revenez bientôt, nous serons ravis de vous accueillir de nouveau.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Hassan

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very nice property but lacs few basic things in my opinion. The usual amenity kits hotels provide: toothpaste, body creams, slippers...
Overnattede 2 nætter i april 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 25. apr. 2024
Dear Hassan,It really makes us happy to read the reviews of our guests and learn they enjoyed their well-deserved holiday.We would like to thank you very much for choosing us for your stay.We will continue working in order to improve our services.Wishing to welcome you again and we wish you a brilliant day!Kindest Regards!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Gérald

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 7 nætter i april 2024

8/10 Udmærket

Pauline

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L'hotel est splendide, vous avez droit a un cadre idyllique, le personnel est irreprochable, toujours souriants et au petit soin. Seul bemol pour nous : *La qualité des transats et parasols ( ils sont tres souvent cassés ou tombent en ruines ) *Les cafard, nous en avons apercu a plusieurs reprise dans le hall l'hôtel ( dans les toilettes qui sont en face du restaurant principal ) .. ce qui laisse un peu a désirer. *La nourriture : Tres souvent la meme chose et de plus vous avez droit lors de votre sejour a un restaurant un peu plus spécifique dans l'hotel ( italien et marocain ) mais une seule fois sur le sejour, ce qui n'étais pas indiqué. Sinon si vous chercher flâner et profitez c'est le top.
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 23. apr. 2024
Chère Pauline,Nous vous remercions pour votre excellent commentaire. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez apprécié nos installations et nos services.Notre objectif est d'offrir une expérience inoubliable à chacun de nos hôtes, et le fait de savoir que nous y sommes parvenus nous donne encore plus de motivation.Nous nous réjouissons de vous accueillir à nouveau bientôt.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Philippe

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent rapport qualité prix pour cet hôtel. Personnel agréable et serviable, lieu calme mais à faible distance du centre-ville, équipement complet pour petits et grands, repas variés et de qualité. Matériel autour de la piscine à rénover ( tonnelles, transats, parasol)
Overnattede 7 nætter i april 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 16. apr. 2024
Cher Philippe,Nous sommes ravis d'avoir eu l'occasion de lire vos aimables commentaires et de savoir que vous avez souligné plusieurs aspects de l'hôtel qui ont enrichi votre expérience. Nous attendons avec impatience votre prochaine visite, dans l'espoir de vous offrir à nouveau une expérience mémorable dans nos installations.Soyez assuré que nous prenons note de vos commentaires et que nous les transmettrons aux services concernés.Nous nous réjouissons de vous accueillir.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Philippe

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L’insonorisation des portes est mauvaise et même si le chant des oiseaux n’est pas le pire son, c’est bien trop tôt le matin
Overnattede 7 nætter i marts 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 18. apr. 2024
Cher Philippe,Ce fut un véritable plaisir pour nous de recevoir vos commentaires. Soyez assurés que nous suivrons vos commentaires et que nous les traiterons avec les services concernés.Nous attendons avec impatience votre retour et l'occasion de vous offrir une nouvelle expérience mémorable dans nos installations. Nous esperons vous accueillir bientôt de nouveau.Cordialement, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Rajinder

Rejste med familie, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Food was sometime a little bland
Overnattede 4 nætter i april 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 15. apr. 2024
Dear Rajinder,We really thank you for your evaluation, we will forward your remark.And it is very rewarding to read you enjoyed your stay We cannot wait to host you again soon.Caring Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Nawal

Overnattede 5 nætter i april 2024

10/10 Fremragende

dominique henri

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellents séjour je recommande
Overnattede 7 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Pascale Nicole

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Parfait
Overnattede 5 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Yassin

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Excellent sejour
Overnattede 9 nætter i marts 2024

10/10 Fremragende

Fungai

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Beautiful hotel with plenty of good restaurants and activities.
Overnattede 5 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 12. mar. 2024
Dear Fungai,First of all, thank you for your comment and rating,We hope that you will give us another opportunity to welcome you at one of our facilities soon and, in this way, be able to offer you a better experience.We are waiting for you with open arms.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Jean louis

Synes godt om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i februar 2024

6/10 Okay

Mohamed

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Ligt te afgelegen
Overnattede 7 nætter i februar 2024

10/10 Fremragende

Antoinette

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
We had a wonderful time at this property! Friendly staff, good food, and very clean rooms. The property is beautiful. We would definitely come back.
Overnattede 6 nætter i februar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 29. feb. 2024
Dear Antoinette,We are so grateful to read that you gave us the opportunity to prove that all the positive reviews that we have, are based on the reality of our hotel and the result of the work of our lovely staff.Thank you for your feedback and for being our guest, we look forwad to welcoming you again, Antoinette.Kindest Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Christina

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The Staff was extremely friendly and the resort was just amazing. I will definitely go back.
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 29. feb. 2024
Dear Christina,Thank you very much for staying with us.We love working for our guests, your fantastic feedback makes us want to continue improving.Wishing you a very happy day and hoping to welcome you again soon, Christina!Warmest wishes!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

2/10 Forfærdeligt

Levin

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hallo zusammen, die Anlage und die Zimmer werden definitiv anders im Internet präsentiert wie sie in der Realität sind. Verkalkte Armaturen, abgeplatze fließen, scharfe Kanten alles unsauber gearbeitet. Abgenutzte Handtücher die nicht wirklich abtrocknen. SCHIMMELIGE Stellen im Bad. Unhygienische Getränke die schlecht schmecken an der Poolbar. Leider kein Einzelfall. Leider auch nicht erst seit gestern. Also 4 Sterne am Hotel für was ?! :D Das Personal war wirklich sehr freundlich. Während des Abendessens haben wir auch einen Fragebogen erhalten...wenn man sich diesen mit Verstand durch ließt dann merkt man schnell , dass dieser Fragebogen letztendlich nur dafür dient die Leistungen der Mitarbeiter zu bewerten. Nicht den Rest. Absolut nicht zielführend. Daran Sieht man das dass Management an Instandhaltung oder generell der Zufriedenheit der Gäste nicht interessiert ist. ( sonst wäre die Anlage nicht in dem Zustand). Wir haben auch den Shuttlebus Service des Hotels genutzt bzw. wir wollten es. In der Hotelapp sollte man sich dafür anmelden, das taten wir. In der App wird der Abholort angezeigt...wir haben dort 15 Minuten gewartet und keiner kam. Im Hotel angekommen sagte man uns das die App samt Abholort fehlerhaft sei. Das Taxi durften wir selber bezahlen. Eine Rückerstattung gab es keine da laut Hotel es nur ein Service sei.(Laut Manager Mr. Adnan) Paradox und unfair. Mr. Adnan gab mir eine Mail Adresse von der Verwaltung mit bitte um Kontaktaufnahme..weil der MANAGER?
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 26. feb. 2024
Sehr geehrter Levin,vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns Ihr Feedback zu Ihrem kürzlichen Aufenthalt bei uns zu geben. Wir geben immer unser Bestes, damit unsere Gäste positive Urlaubserinnerungen mit nach Hause nehmen und wir freuen uns, dass Sie unser freundliches Personal gelobt haben. Dennoch, die Enttäuschung, die Sie während Ihres letzten Besuchs in unserem Hotel Riu Tikida Palmeraie erlebt haben, bedauern wir sehr und sind sehr enttäuscht,Es uns sehr leid, dass Sie unser Haus mit keiner guten Meinung verlassen haben. Dies war sicherlich nicht unsere Absicht und wir können Ihnen versichern, dass die Erfahrung, die Sie gemacht haben, keinesfalls unsere Standards widerspiegelt. Selbstverständlich werden wir Ihr Feedback zusammen mit unserer Direktion nachgehen, falls unsere Standards an irgendeiner Stelle nicht erfüllt wurden. Rückmeldungen wie die Ihrige helfen uns die Dienstleistungen stetig zu verbessern und wir haben Ihr Feedback bereits an die entsprechenden Stellen im Hause weitergeleitet.Was den Transferservice angeht, so ist dieser in der Tat eine externe Dienstleistung und wir empfehlen Ihnen sich in Bezug zu den AGBs des Dienstleisters mit diesen in Verbindung zu setzen.Wir würden uns freuen, Sie in naher Zukunft wieder in einem unserer weltweit verfügbaren Hotels begrüßen zu dürfen, um Ihnen zu beweisen, dass Ihr unbefriedigender Aufenthalt eine Ausnahme war! Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Deborah virginie

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Genial cet hotel
Overnattede 7 nætter i februar 2024

8/10 Udmærket

Sarah, Alexandria

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I liked the resort had security and my private guides and taxis had to go through security. My hotel room was fine. I had a clogged up bathroom sink. I had to go to the desk to get it resolved because my calls weren’t answered. The food wasn’t that great and I ended up not feeling good. The hot foods weren’t that hot and the seasoning was off. I couldn’t even get a pot of good coffee. It was a Nescafé dehydrated coffee. I realized on my last day at the resort, there was an espresso machine at the bar. However, the food and drinks outside the resort was great. I was not impressed with the lack of details the front desk had regarding taxis and resorts. There was no consistency with taxi and booking details such as pricing. Prior to leaving the last day, I informed the front desk that I would need a taxi at 4:00 AM. When I reconfirmed this taxi on Saturday evening, I was told don’t worry and I confirmed that price is usually $200 to $250 Moroccan dirham. If the hotel has taxis on standby for destination, should the fare be determined before hand. I was should that my fare when I arrived to the airport to the resort was $130 Moroccan dirham and leaning the resort at 4:30 AM was $250 Moroccan dirham. But what upset me was the fact, the taxi driver then said $300 Moroccan dirham at the airport. It definitely left a sour taste in my mouth leaving the resort. But I did enjoy relaxing at the pool and spa. I just wished our rooms had better tv channels and toiletries.
Overnattede 3 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 21. feb. 2024
Dear Sarah,Thank you very much for choosing us and for sharing your review about your last stay. We are really pleased to read that overall you had a good time. However, we lament to read that not all the aspects of your experience did meet your expectations as we place great importance in providing all of our guests with memorable experiences and our aim is providing friendly and sincere hospitality and make our guests feel at home.We look forward to hosting you again in the near future. Kind regards, Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

ISTVAN LE

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sejour au calme, parfait pour se détendre.
Overnattede 4 nætter i februar 2024

10/10 Fremragende

Mareen

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Das Hotel liegt abseits der Stadt und dem Trubel. Es gibt einen kostenlosen Shuttle Bus in die Altstadt. Das Hotel ist sehr schön ausgestattet und das Essen war sehr gut. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich. Ein Hotel zum weiterempfehlen
Overnattede 7 nætter i februar 2024
Svar fra Online Reputation Manager den 16. feb. 2024
Sehr geehrte Frau Mareen,Vielen Dank für Ihre freundlichen Worte,Wir freuen uns zu lesen, dass Sie Ihren Urlaub in unseren Einrichtungen genossen haben. Es freut uns zu lesen, dass Sie Ihren Urlaub in unseren Einrichtungen genossen haben, denn es ist sehr erfreulich zu wissen, dass wir Ihre Erwartungen mit unseren Dienstleistungen übertroffen haben.Nachrichten wie die Ihre zeigen uns, dass wir auf dem richtigen Weg sind und Sie auch in Zukunft bei uns willkommen heißen werden.Wir werden immer mit offenen Armen auf Sie warten.Mit freundlichen Grüßen,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

8/10 Udmærket

Mathias

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i februar 2024

10/10 Fremragende

Samira

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Perfect
Overnattede 4 nætter i februar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 13. feb. 2024
Dear Samira,There is no better feedback than reading that our lovely guests had a well-deserved nice holiday.Thank you very much for your feedback, on behalf of our staff. It is gratifying to read you enjoyed it.We wish you a fantastic day, Samira.Loving Regards!Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Sheikh Mohammed jahangir

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
People are lovely, staff friendly, really enjoyed our stay. insha'Allah will be coming back to Marrakech in the future
Svar fra Online Reputation Manager den 13. feb. 2024
Dear Sheikh Mohammed jahangir,Thank you very much for your nice words and for your fantastic rating.We are very happy that you had a good vacation with us!We hope to welcome you again soon, in one of our facilities.With our best wishes, we remain at your entire disposal.Yours faithfully,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

Brahim

Overnattede 4 nætter i januar 2024

8/10 Udmærket

Mathieu

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
L’hôtel est très agréable dans un cadre magnifique et reposant. Il reste loin du centre de Marrakech même si la navette gratuite mise à disposition par l’Hotel permet de s’y rendre très facilement. Les équipements sont soignés et les personnels sont attentifs à la qualité du séjour. La qualité des espaces de restaurations en terme de nourriture mériterait d’être améliorés, notamment le petit déjeuner (attendu dans un complexe à étoiles équivalentes)
Overnattede 3 nætter i februar 2024

8/10 Udmærket

Jeremy

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Good value hotel, decent facilities. Food and drink could be better.
Overnattede 5 nætter i januar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 7. feb. 2024
Dear Jeremy,Thank you very much for your sharing your feedback.It is so nice to learn you enjoyed your stay.And it makes us want to continue improving for our lovely guests.We are already waiting for you to be back.Loving wishes,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager

10/10 Fremragende

hadeel

Overnattede 7 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

Darren

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
10/10
I don't have a bad word to say about this hotel. From start to finish, the hotel's a 10/10. The staff really go out their way to accommodate you. Special mention to Hitcham and Adil who gave us a 5* experience.
Overnattede 5 nætter i januar 2024
Svar fra Hotel Riu Tikida Palmeraie Online Reputation Manag den 7. feb. 2024
Dear Darren,We feel fortunate that you have chosen our hotel.Thank you very much, Darren!It is a delight to read you had a nice stay.Wishing to welcome you again soon!Kindest Greetings,Hotel Riu Tikida PalmeraieOnline Reputation Manager