Udendørsområde

Anmeldelser af Crowne Plaza Maastricht, an IHG Hotel

4 out of 5

Anmeldelser

8,4

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 297 af i alt 793 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 350 af i alt 793 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 94 af i alt 793 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 33 af i alt 793 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 19 af i alt 793 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,6/10

Service og personale

7,6/10

Faciliteter

7,8/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

7,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

8/10 Udmærket

Morten

Overnattede 1 nat i juni 2023
Svar fra Crowne Plaza Maastricht den 24. jul. 2023
Dear Morten, Thank you so much for reviewing our hotel! We look forward to welcoming you back. Best regards, Crowne Plaza Maastricht

8/10 Udmærket

Per Kær

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed - ikke billig
God beliggenhed i rolige omgivelser ved floden. Hotellet har faciliteter hvis du ikke vil bruge de mange spisesteder i byen
Overnattede 4 nætter i juli 2022
Svar fra Team Crowne Plaza Maastricht den 3. aug. 2022
Dear guest, thank you for sharing this review with us, We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Best regards, Team Crowne Plaza Maastricht

8/10 Udmærket

Birgitte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Hotel i ældre stil. Værelse ok, badeværelse slidt og wc ulækkert, så hele tiden snavset ud. Udsigt til andre værelser. Hyggeligt at sidde udenfor med udsigt til floden. Ikke elevator til p-kælder
Overnattede 3 nætter i juli 2021
Svar fra Team Crowne Plaza Maastricht den 31. aug. 2021
Dear valued guest, we are very sorry to read that we didn’t meet all your expectations during your stay. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future. Best regards, Team Crowne Plaza Maastricht

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring
Ikke værdi for pengene
Overnattede 1 nat i juli 2020
Svar fra cp den 14. aug. 2020
Geachte gast, Graag bedanken we u voor het achterlaten van deze beoordeling. We hopen u in de toekomst wederom bij ons te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Het crowne plaza Maastricht.

8/10 Udmærket

carsten

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Fint hotel, lang vente tid på udcheckning.
Fint hotel. Centralt beliggenhed. Værelset ok med alt der skal bruges. Eneste udfordring er at hotellet bruges som kursussted. Så ved ankomst var der mange i receptionen. Meget støj. Men det sluttede kl 20. Udcheckning tog 20 minutter. Alt for lang tid! AC/DC bragede i højtalerne kl 9 om morgenen for at sætte sælgerne, der var på kursus i den rette stemning. Godt jeg skulle afsted og ikke sove længe.
Overnattede 1 nat i januar 2020
Svar fra Dirk den 21. jan. 2020
Dear Carsten, Thank you very much for taking your time to write this honest review! We are very pleased to read that you enjoyed your stay at our hotel. My sincere apologies for the inconvenience caused by the conference that was due during your stay. We will be glad to welcome you back in the future! With kind regards, Dirk Janissen Reception Crowne Plaza Maastricht

10/10 Fremragende

Jeppe

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2019
Svar fra Team Crowne Plaza Maastricht den 10. dec. 2019
Dear valued guest, thank you for sharing your feedback and hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards, Team Crowne Plaza Maastricht

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2019
Svar fra Team Crowne Plaza Maastricht den 11. maj 2019
Dear valued guest, thank you very much for your feedback and hope to see you back in the near future soon. Best regards, Team Crowne Plaza Maastricht

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i januar 2019
Svar fra Team Crowne Plaza Maastricht den 25. jan. 2019
Dear valued guest, We appreciate the feedback you provided regarding your recent stay with us and we hope to welcome you back in the near future. Best regards, Team Crowne Plaza Maastricht

10/10 Fremragende

Rune

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i august 2018
Svar fra Ramon Schouwenberg den 28. aug. 2018
Dear valued guest, thank you very much for rating your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back in the near future. Best regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

8/10 Udmærket

Lars

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nice location
Overnattede 2 nætter i august 2018
Svar fra Ramon Schouwenberg den 20. aug. 2018
Dear valued guest, we greatly appreciate that you took the time to share with us your experience, and hope to have the opportunity of welcome you back. Best regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i juli 2018
Svar fra Ramon Schouwenberg den 1. aug. 2018
Dear valued guest, we greatly appreciate that you took the time to share with us your experience and hope to have the opportunity of welcome you back in the near future. Best regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Helle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
4 overnatninger i Maastricht var passende
Værelset bar præg af at være lidt slidt. Personalet meget hjælpsomme. Pragtfuld beliggende lige ved kanalen. Mange spisemuligheder i byen. Spiste kun en enkelt gang på hotellet - det var rigtig godt. Mange muligheder for shopping. Nemt at tage toget til Amsterdam.
Overnattede 4 nætter i juni 2018
Svar fra Ramon Schouwenberg den 9. jun. 2018
Dear valued guest, we highly appreciate for taking the time to share your experience with us. We hope to have the opportunity of welcome you back in the near future. Best regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Jakob

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i maj 2018
Svar fra Ramon Schouwenberg den 22. maj 2018
Dear valued guest, Thank you very much for choosing Crowne Plaza Maastricht and we hope to have the opportunity of welcome you back in the near future. Best regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

8/10 Udmærket

Jan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Great hotel by the river
Great hotel by the river, easy parking and within walking disstance of shops and restaurants.
Svar fra Ramon Schouwenberg den 10. maj 2018
Dear valued guest, thank you very much for sharing your experience with us and we hope to have the opportunity of welcome you back in the near future. Best regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Stefan

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i november 2017

8/10 Udmærket

Leif Gjerloev, Køge

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Tæt på Centrum
Godt hotel med central beliggenhed
Svar fra Ramon Schouwenberg den 24. jul. 2016
Dear Leif Gjerloev, I would like to thank you for your comments regarding your stay in our Hotel. It’s good to read that you’ve enjoyed your time here in Maastricht. We hope you had a good trip back to Køge, and we hope to have the change of welcome you back! Best regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Jørn Stærmose

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Sluijsmans den 6. jul. 2016
Dear guest, Thank you very much for taking the time to write this review. We look forward to welcome you back in the future! With kind regards, Vivian Sluijsmans Front Office Manager

8/10 Udmærket

Palle

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hyggeligt hotel i Maastricht centrum
- ligger central i bymidten af Maastricht - super morgenmadsbuffet - hyggeligt barområde
Svar fra Ramon Schouwenberg den 29. nov. 2015
Dear valued guest, First of all thank you for your stay and for sharing your experience with us. We hope to see you back in the future. With kind regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Mona, København

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God beliggenhed
Fine værelser. Dejlig morgen buffet og dejligt at kunne sidde ude både til morgenmad og om aftenen i baren.
Svar fra Ramon Schouwenberg den 20. jul. 2015
Dear valued guest, Thank you for sharing your experience. I'm glad to read the you enjoyed our restaurant and bar. Once again, thank you for sharing your experience, and hope to welcome you back on your next visit to Maastricht. With Kind Regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

10/10 Fremragende

Henning, Danmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Anmeldelse
Aldeles glimrende hotel med en god beliggenhed. Parkering er dog lidt dyr.
Svar fra Ramon Schouwenberg den 20. jul. 2015
Dear valued guest, Thank you for sharing your experience. I’m glad to read that you enjoyed your stay with us. Our guest are able to use the q-park garage, located next the hotel. This garage is not owned by the hotel, therefore q-park administered the price. Once again, thank you for sharing your experience, and hope to welcome you back on your next visit to Maastricht. With Kind Regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

8/10 Udmærket

Gitte

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Svar fra Ramon Schouwenberg den 15. jul. 2015
Dear Gitte, Thank you for your stay with us, and hope to welcome you back in the furure. With Kind Regards, Ramon Schouwenberg Assistant Front Office Manager

6/10 Okay

Ole

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Great hotel. Poor cooling -Expensive Internet
The Hotel has a great location - However for a hotel of this standard the cooling just need to work. The Internet is quite expensive.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Hjertet af Maastricht
Meget fint, som forventet. Vi er en familie på 4 og her er 26 euro pr. person lige i overkanten for morgenmad.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
værrelse med hems
værrelse med hems og stejl hønsestige blev præsenteret for 80-årig gæst, hvilket var helt uacceptabelt. Og dette værrelses standard harmonerede ikke med hotellets øvrige standard. Receptionen ændrede uden diskussion til andet værrelse med opgradering.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Ikke bekvemt til prisen
Værelset viste sig at være udstyret med en hems (dette var ikke blevet oplyst på forhånd), hvor sengene stod, og med en meget stejl trappe op til. Ikke så bekvemt, da man så skal overveje, hvor meget man vil slæbe med op. Badeværelset var nedenunder - heller ikke alletiders, hvis man har besvær med skulle ud/ned om natten. Sengelamperne var umulige at have med at gøre og gav en kold og utilstrækkelig belysning. I badeværelset var der dårlig plads omkring det i øvrigt meget lave toilet. Et værelse som dette må frarådes til ældre. Værelset lå i øvrigt i en såkaldt stillezone. Grotesk nok var der i flere timer midt om natten megen støj fra højrøstede og berusede mennesker lige uden for, noget der selvfølgelig ikke direkte kan lastes hotellet.

8/10 Udmærket

Blair

Rejste med partner
Just good
Overnattede 5 nætter i maj 2024
Svar fra Leyla - Team Crowne Plaza Maastricht den 25. maj 2024
Dear Blair,Thank you for taking the time to leave your feedback. We are pleased to hear that you had a good experience during your stay with us. If there is anything specific that you think we could improve on to earn a perfect score from you next time, please do let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back soon. Best regards

10/10 Fremragende

Jürgen

Rejste med familie
Synes godt om: Faciliteter
Sehr schönes Hotel
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Jo Ann den 23. maj 2024
Dear Jürgen,Thank you for your kind words. We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us. Your satisfaction is our top priority and we look forward to welcoming you back to our hotel in the future.Team Crowne Plaza Maastricht

8/10 Udmærket

jolanda

Rejste med partner
Synes godt om: Service og personale, faciliteter
Het parkeren in de parkeergarage was even een puzzel. Het hotel is wel erg gedateerd, de badkamer had schimmel tussen de voegen en het antislip gedeelte van de douchebak. De gordijnen sluiten niet goed af dus je hebt de gehele nacht licht inval van buitenaf. Ontbijtbuffet was wel prima maar niet speciaal, erg prijzig voor wat je kan kiezen. De bar en het bar gedeelte waren erg mooi. Prima loopafstand naar het centrum.
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Jo Ann den 23. maj 2024
Dear Jolanda,We appreciate your detailed feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that you enjoyed our bar and the proximity to the city center. We apologize for the issues you experienced with the parking, room condition, and breakfast. Your comments have been shared with the relevant teams to ensure improvements are made where necessary. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for a better experience.Team Crowne Plaza Maastricht

8/10 Udmærket

Bella

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Leyla - Team Crowne Plaza Maastricht den 13. maj 2024
Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. If there is anything we can do to improve your experience next time, please let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back soon.

8/10 Udmærket

Jutta

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra Leyla - Team Crowne Plaza Maastricht den 10. maj 2024
Thank you so much for taking the time to leave us your feedback. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. If there is anything we can do to improve your experience and earn that extra star next time, please do not hesitate to let us know. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 Okay

Marga

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale
Niet naar wens. De kamer was niet geschikt voor ons met een bed van 1.40 mtr en de receptioniste was NIET meewerkend. Uiteindelijk heeft een receptionist op aandringen van ons een klapbed geplaatst.
Overnattede 1 nat i maj 2024
Svar fra Leyla - Team Crowne Plaza Maastricht den 6. maj 2024
Dear Marga,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are sorry to hear that your recent stay with us was not up to your expectations. Please accept our sincere apologies for any inconvenience you experienced with the room size and the service provided by our receptionist.We will take your comments into consideration and work on improving our service to ensure a more pleasant experience for our valued guests in the future. We hope to have the opportunity to welcome you back and provide you with a better stay.Thank you for choosing to stay with us.

8/10 Udmærket

Remmelt

Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
prijs kwaliteit verhouding uiystekend
Overnattede 1 nat i maj 2024

8/10 Udmærket

Edwin

Rejste med partner, Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
gunstige ligging tov centrum
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Leyla den 30. apr. 2024
Dear Edwin,Thank you so much for taking the time to leave a review. We are thrilled to hear that you found our location convenient for exploring the center. We truly appreciate your feedback and hope to welcome you back again soon. Thank you for choosing to stay with us.

6/10 Okay

Guus

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Jo Ann den 25. apr. 2024
Beste gast,Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. We horen graag meer over uw ervaring, zodat we kunnen blijven verbeteren. We hopen dat u ons in de toekomst opnieuw wilt bezoeken.Met vriendelijke groet,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

6/10 Okay

Thomas, Singapore

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter
First the good: location is great - right on the edge of the river. Excellent buffet breakfast which was the only meal we ate in hotel. Staff were very pleasant. The bad? We booked the junior suite for our family of 4 and thought the listed queen size beds were actually full size beds. Great for intimacy but maybe not if youre sharing the room with your teenage kids. Parking wasn’t that easy either - the main garage entrance was broken and we had a bit of an adventure trying to find the other entrance weaving through some very narrow alleys before finally figuring out the right way to go. Overall good central location but we’ll see what other options available next time were in town
Overnattede 1 nat i april 2024
Svar fra Leyla den 30. apr. 2024
Dear Thomas,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are glad to hear that you enjoyed the location of our hotel, the buffet breakfast, and the pleasant staff.We apologize for any confusion regarding the size of the beds in the junior suite. We appreciate your feedback and will look into how we can make this information clearer for our guests in the future.We are sorry to hear about the challenges you experienced with parking. We will address this issue with our team to ensure that future guests have a smoother arrival experience.We hope that despite these issues, you were able to enjoy your stay in our central location. We would be delighted to welcome you back and provide you with a more seamless experience next time.Thank you again for your valuable feedback.Warm regards

10/10 Fremragende

Marc

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
centrale ligging in Maastricht
Overnattede 1 nat i april 2024

6/10 Okay

Patrick

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Bed was goed. Douchekop: straal erg zacht en andere straal selecteren functioneerde niet meer. Ik vond de geluidsisolatie tegen vallen, aangezien dit expliciet benoemd werd op de site. Wel redelijk rustige omgeving en toch op loopafstand van de binnenstad.
Overnattede 1 nat i marts 2024
Svar fra Jo Ann den 27. mar. 2024
Dear Patrick,Thank you for your detailed feedback. We're glad to hear that you found our bed comfortable and our location convenient. We apologise for the inconveniences you experienced with the shower head and sound insulation. We appreciate your comments and will share them with the relevant departments for consideration. We value your patronage and look forward to welcoming you back to provide a better experience.Best regards,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Good location, old fashioned interiors
Old fashioned, telephone for reception and room service not working
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Jo Ann den 27. mar. 2024
Dear Reviewer,We apologise for any inconvenience you experienced during your stay with us. We regret to hear about the issues with our telephone service. We appreciate your feedback as it helps us improve and serve our guests better. We hope to have another opportunity to welcome you back in the future. Best regards,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

4/10 Dårligt

Nico

Rejste med familie, Rejste med kæledyr
Synes ikke om: Faciliteter
Niet schoon , Had kamer voor 3 geboekt , maar was maar weinig voor 3 personen Na veel vragen was het toch nog gekomen Duur parkeren onder het hotel en zeer slecht voor gehandicapte in de garage .
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Jo Ann den 27. mar. 2024
Dear Nico,We appreciate you sharing your experience with us, and we would like to express our sincere apologies for the issues you encountered during your stay. We regret that our cleanliness standards and room size did not meet your expectations. We also acknowledge your concerns about parking and accessibility for disabled guests. Your comments are important to us and will be shared with the relevant departments as part of our ongoing commitment to improving our services. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future to provide a better experience. Best regards,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

8/10 Udmærket

Marleen

Rejste med familie
Fijn hotel dicht bij centrum. Heel vriendelijk personeel! Bedden zijn prima en badkamer mooi en schoon. Ontbijt is eenvoudig maar prima. Kan het anderen aanraden om er te verblijven.
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra Jo Ann den 27. mar. 2024
Beste Marleen,We zijn blij te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat u onze locatie handig, ons personeel vriendelijk en onze faciliteiten schoon en comfortabel vond. We zijn ook blij dat u ons ontbijt bevredigend vond. Wij waarderen uw vriendelijke aanbeveling en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Jo AnnTeam Crowne Plaza Maastricht

6/10 Okay

Pascal

Synes godt om: Rengøring
.
Overnattede 2 nætter i januar 2024

6/10 Okay

Bruce

Overnattede 2 nætter i januar 2024

6/10 Okay

Klaus

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Stuhlbein an einem Sessel abgebrochen - Heizung unzulänglich - Schimmel an der Decke - Handtuch ausgefranst - Hoteleigene Umgebung ungepflegt
Overnattede 2 nætter i januar 2024

2/10 Forfærdeligt

Nicole

Overnattede 1 nat i januar 2024

8/10 Udmærket

Sandra

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Superfijn hotel. Lekker gegeten en ruime, nette kamer. Een minpuntje: jammer dat het personeel aan de receptie geen Nederlands praat.
Overnattede 1 nat i januar 2024

8/10 Udmærket

Yvonne

Synes godt om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Er is 1 dingetje wat niet fijn was. De onderlakens van het bed liggen los en gaan helemaal opproppen. Dan lig je ‘s nachts ineens op de topper.
Overnattede 2 nætter i januar 2024

6/10 Okay

Herman

Synes godt om: Rengøring
Overnattede 2 nætter i januar 2024

10/10 Fremragende

JP

Rejste med partner
Synes godt om: Faciliteter
Prachtig hotel aan de Maas
Overnattede 3 nætter i januar 2024

8/10 Udmærket

Bert-Jan

Overnattede 1 nat i januar 2024