1.
Vi havde bestilt 2 værelser på hotellet 3 mdr. før vores ankomst dato.
Vi havde valgt hotellet for beliggenheden, men i den grad osse for jeres værelser i haven
2.
Vi ankommer tidligt tirsdag den 16 januar...og forståeligt er vores værelser ikke klar. og vi får at vide at vi ikke kan få de værelser vi har bestilt i haven, men nogle slidte værelser i noget anneks agtigt ved indgangen ...
3.
Vi får nogle spisebilletter som en slags kompensation ... hvilket er lidt spild .. da vi gerne vil spise på lokale steder .. Hotellet har åbenbart sendt en mail til os, omkring problemet, samme dag som vi rejste, som vi ser nogle dage efter
4.
Da vi beder om at komme til at tale med manager på hotellet er det desværre ikke muligt...men vi får tilbudt en ø tur for os alle 4....det er stadig ikke godt nok.
5.
Vi mener bestemt ikke at de spise billetter, samt en båd tur kan kompensere for de dårlige værelser vi fik anvist.
Der var ikke mulighed for at sidde ude og nyde en kop kaffe. Der var en lille bitte have med en lille beskidt pool ..men uden stole eller bord .
Blot en grim mur ud til vejen.
.6.
Vi har alle 4 sparet op til denne rejse og har glæder os rigtigt meget.
For min mand og mit vedkommende var det vores kobberbryllups rejse …for vores venner var det deres først gang i Thailand, og han havde desuden bestemt sig for at fri til sin forlovede på turen, Absolut ikke ok at vi ikke blev prioriteret bedre ....
Vi afventer et svar og en løsning på vores klage