Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 17 af i alt 24 anmeldelser" "
10 - Fremragende
17
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 4 af i alt 24 anmeldelser" "
8 - Udmærket
4
Bedømmelse på 6 − Okay. 2 af i alt 24 anmeldelser" "
6 - Okay
2
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 24 anmeldelser" "
4 - Dårligt
1
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 24 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
0
9,2/10
Rengøring
9,0/10
Service og personale
7,2/10
Faciliteter
9,0/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
10/10
Miljøvenligt
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Yuan
Rejste med familie
28. dec. 2023
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Almost perfect
Everything is perfect: the location, staff, and room design. The only problem is the lobby floor is super slippery. And the lighting design for the mirror is terrible. You can not see your make-up at all cause all the shooting lights were from the top.
Yuan
Overnattede 2 nætter i december 2023
10/10 Fremragende
jing
8. okt. 2022
jing
Overnattede 1 nat i oktober 2022
10/10 Fremragende
Anthony
28. dec. 2020
Anthony
Overnattede 1 nat i december 2020
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
29. jan. 2020
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra 杭州运河祈利酒店预订部 den 8. dec. 2020
尊敬的宾客,感谢您的点评,小祈一定努力改善不足之处!衷心期待您的再次光临~~
6/10 Okay
YangChinghan, 東京
Forretningsrejsende
20. jan. 2020
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Dear guests, thank you for choosing Cheery Canal hotel Hangzhou and taking the time to share your Suggestions with us. We apologize for not meeting your expectations in our service. We will continue to strengthen the training of hotel staff, We sincerely look forward to your visit again
10/10 Fremragende
KING LUN
13. dec. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
KING LUN
Overnattede 4 nætter i november 2018
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
15. nov. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2018
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
9. okt. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i september 2018
Svar fra assistant manager den 31. okt. 2018
尊敬的宾客,感谢您选择杭州运河契弗利酒店,我们期待您的下次光临。
10/10 Fremragende
Verificeret rejsende
19. sep. 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Verificeret rejsende
Overnattede 2 nætter i september 2018
Svar fra assistant manager den 31. okt. 2018
尊敬的宾客,感谢您选择杭州运河契弗利酒店,我们期待您的下次光临。
10/10 Fremragende
Yujing
6. maj 2018
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
SATOSHI
Svar fra assistant manager den 29. okt. 2018
尊敬的宾客,感谢您选择杭州运河契弗利酒店,期待您的再次光临。
10/10 Fremragende
Filipe
4. nov. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lugar extraordinário!!! Quarto enorme e tudo novo.
Filipe
Overnattede 1 nat i oktober 2017
Svar fra assistant manager den 29. okt. 2018
Dear guest, thank you for choosing to stay at Chefle Canal Hotel Hangzhou. Appreciate your positive comments. Look forward to seeing you again in the Chefle Hotel!
10/10 Fremragende
jiayi
24. okt. 2017
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort