Udendørsområde

Anmeldelser af numa | Artol Rooms & Apartments

3 out of 5
numa | Artol Rooms & Apartments
Kaiserstrasse 20, Düsseldorf, NW

Anmeldelser

8,0

Alletiders

Bedømmelse på 10 − Fremragende. 159 af i alt 547 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 253 af i alt 547 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 90 af i alt 547 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 32 af i alt 547 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 13 af i alt 547 anmeldelser" "

8,4/10

Rengøring

8,2/10

Service og personale

7,6/10

Faciliteter

7,4/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

8,6/10

Miljøvenligt

Anmeldelser

6/10 Okay

Dorthe

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Fint hotel, besværlig kommunikation
Fint hotel og beliggenhed. Men vi have ikke fået fået tilsendt koder til åbne døren med. Det tog 1.5 time vis whats app, at få styr på, da hotel ikke har nogen reception. Det var super besværligt.
Overnattede 2 nætter i januar 2024
Svar fra numa Guest Experience Team den 7. feb. 2024
Dear Dorthe,Thank you for your feedback. We are happy to hear that you liked the location and the room design. However, we are sorry to hear about the inconvenience and apologise for the delay caused during check-in. Just wanted to give you a quick rundown on how our numas work! Our check-in is completely digital, so there’s no reception desk or lines to stand in. Instead, you’ll have a quick registration process before you arrive! On your arrival day, we’ll send you a PIN code, which you’ll use to access the building and your apartment anytime after 15:00. It’s super easy; you’ll love it!All you have to do is complete the online registration. Remember: no registration, no PIN code, no fun! Our property is managed digitally by a centralized guest experience team, and therefore we do not have a reception on-site but we are available 24/7. Please let us know if you would like to discuss this personally, and we will get in contact with you. Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Ove

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i juli 2019

2/10 Forfærdeligt

Leif

Synes ikke om: Service og personale
Ankom til hotellet og mødte en yderst negativ receptionist, der på ingen måde var hjælpsom. Dette foranledigede, at jeg gik til min bil og annulerede min booking.
Overnattede 2 nætter i maj 2018

10/10 Fremragende

Thorben

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
God oplevelse på dette hotel.
Dejligt hotel og når man tænker Düsseldorf, var prisen ok. Meget venligt personale og rigtig god morgenmad. Super afstand til Altstadt og U Banen.
Overnattede 2 nætter i september 2017

10/10 Fremragende

Nicolai

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Perfect
Hosted our last preparations before Düsseldorf Marathon 2017 - perfect facilities / breakfast! Thanks you
Overnattede 3 nætter i april 2017

10/10 Fremragende

forretningsrejs, DK

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Godt Hotel i byen
Fantastisk service ved modtagelse. Receptionist er super serviceminded og proff. God men dyr morgenmad God betjening I restauranten .

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort

8/10 Udmærket

Rolf

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
nice stay
der mangler parkering I nærområdet. fandt dog plads I gaderne, men det kan være svært.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
skønt roligt hotel i rolige omgivelser
Stille og roligt hotel, behagelig atmosfære

10/10 Fremragende

Mads, Frederikssund

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Dejlig beliggenhed
Meget stille værrelse. Gå afstand fra Rhinen og den gamle bydel.

10/10 Fremragende

Mads, Hillerød

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Dejligt køligt og helt stille værelse
Helt stille værelse, dog er sengen noget blød. God morgenmad, og alt fungere

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Et meget positivt ophold, et meget venligt og service-oriented personale. Eneste klager punkter lugter meget kraftigt af røgelses pinde på gnagen, og deres læse lys ved sengen var meget svat - er nævnt for prsonalet som de har lovet at gøre noget ved.

8/10 Udmærket

S, Vejle, Denmark

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Super beliggenhed
Venlig og imødekommende personale, fantastisk morgenbuffet

10/10 Fremragende

Josefine

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Sauber, gute Anbindung zum ÖPNV, nur 10 Minuten vom Hauptbahnhof entfernt. Komme gerne wieder
Overnattede 3 nætter i marts 2024
Svar fra numa Guest Experience Team den 27. mar. 2024
Liebe Josefine, Vielen Dank für deine netten Worte! Wir freuen uns sehr zu hören, dass du deinen Aufenthalt bei uns genossen hast. Hoffentlich dürfen wir dich bald für weitere Reisen mit Seele bei numa willkommen heißen!Freundliche Grüße,numa Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Shoji

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
My favrite stay in Dusseldorf. This time laundry dryer was out of orde.
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra numa Guest Experience Team den 27. mar. 2024
Dear Shoji,Thank you for your feedback!We're happy to read that you enjoyed your stay. We're excited to discuss your suggestion with the entire team and look forward to welcoming you again soon.Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Hilal

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The hotel is very nice and very clean. So there is nothing to say about the rooms and their cleanliness. However it’s very sad that the doors and walls are so thin that you can literally hear every small noise in every room nearby. Thin walls and heavy chairs are also a bad combination cause every time me or anyone else was moving a chair it sounded like we’re having a renovation. I know it’s hard to make walls thicker but thicker doors are quite easy to get cause we were staying next to the elevator and every time someone was using it we woke up cause of the noise. And also there is no sense in forbidding smoking on balconies. We literally upgraded our room so we don’t have to go downstairs to smoke all the time. There is a high potential to be an excellent hotel. Maybe you should work on it cause most of the reviews are complaining about the same thing.
Overnattede 2 nætter i februar 2024
Svar fra numa Guest Experience Team den 7. feb. 2024
Dear ,Thank you for your feedback!We're happy to read that you enjoyed your stay. Smoking is strictly forbidden on the building premises in all our properties because we prioritize both fire safety and ensuring that every guest enjoys a comfortable atmosphere throughout their stay with us. We're excited to discuss your suggestion about containing noise levels with the entire team and look forward to welcoming you again soon.Best regards,numa Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Shoji

Synes godt om: Rengøring
Overnattede 1 nat i januar 2024
Svar fra numa Guest Experience Team den 31. jan. 2024
Dear Shoji,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

6/10 Okay

Alexandra

Rejste med partner
Das Appartement ist schön eingerichtet. Das Badezimmer ist für ein Luxus-Appartement allerdings sehr klein. Es gibt leider keine Spüle in der Küchenzeile, obwohl dort noch genug Platz wäre. Da im Badezimmer das Waschbecken sehr klein ist, konnte man dort auch nicht das Geschirr abwaschen - es blieb nur die Dusche!
Overnattede 5 nætter i december 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 25. jan. 2024
Liebe Alexandra, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns zu lesen, dass du deinen Aufenthalt genossen hast. Gerne besprechen wir deinen Vorschlag mit unserem Team und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,numa Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Shoji

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Nice apartment in Dusseldorf for long stay
Overnattede 2 nætter i december 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 31. jan. 2024
Dear Shoji,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Noora

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i november 2023

10/10 Fremragende

Berta

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
El alojamiento es fantástico y la atencion tanto por mail como por whatts app es rapida y eficiente.
Overnattede 3 nætter i november 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 29. nov. 2023
Dear Berta,Thank you for the wonderful feedback and easy communication during your stay. We're incredibly pleased to read that you enjoyed your stay and that we were able to support you. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,

10/10 Fremragende

Sergio

Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 7. feb. 2024
Dear Sergio,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon!Best regards,numa Guest Experience Team

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring
Overnattede 2 nætter i november 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 15. nov. 2023
Dear ,It would help us a lot if you could share your experience with an online review, wherever you want. Just a reminder that we have properties all over Europe, and we would love to host you back! We wish you a safe trip back home. Best regards,

8/10 Udmærket

Sung Sil

Synes godt om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 12. nov. 2023
Dear Sung Sil,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

6/10 Okay

Norman

Synes godt om: Rengøring
Der rein digitale Check-in Prozess hat nach mehreren Versuchen nicht funktioniert. Es ist zwar alles sehr digital, die Zimmer selbst sind aber nicht besonders modern.
Overnattede 2 nætter i oktober 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 14. nov. 2023
Lieber Norman,vielen Dank für dein Feedback und die Vorschläge unseren Service zu verbessern. Wir arbeiten hart an der Verbesserung unserer Digitalen Prozesse, deshalb hilft uns jeder Vorschlag dabei. Es tut uns leid, dass wir deine Erwartungen dieses Mal nicht erfüllen konnten und hoffen trotzdem, dich überzeugen zu können, uns bald wieder zu besuchen.Freundliche Grüße, numa Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Katalin

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Alles super
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 24. okt. 2023
Lieber Katalin, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,numa Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Shoji

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I don't like city center of large city but here new area is much quiet and safe compared to hotel area in downtown.
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 24. okt. 2023
Dear Shoji,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us and that you loved the location. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Martin

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i september 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 17. okt. 2023
Lieber Martin, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

6/10 Okay

Hege

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring
God beliggenhet i rolig strøk
Hotellet var glimrende med digital inn- og utsjekk og kun koder nede og på rommet. Det var ikke AC, men en vifte som hjalp noe. Rommet var fint og passe stort. Grei dusj og seng. Dobbeldyne.. Det var mye arbeid som pågikk med noe bråk fra det. De hadde lagt fram ørepropper som hjalp godt! For oss som var på messe var det perfekt med gangavstand til Allstadt og bane rett ved som tok oss til messen. Fint strøk nært park og elven. Vi kommer til å bo der neste år også.
Overnattede 3 nætter i august 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 24. okt. 2023
Dear Hege,We are thrilled to hear that you had a great experience with us. Your kind words are greatly appreciated and we are happy to hear that you loved our amenities. We look forward to seeing you again soon! Best regards,numa Guest Experience Team

8/10 Udmærket

Ricardo

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Ich war zur Dokomi 2023, dafür habe ich hier eingecheckt. Mein Hotelzimmer war an sich wie erwartet vom Komfort her, für den gezahlten Betrag kann ich nicht meckern. Nur leider war es sehr warm in der Nacht, hatte ein Zimmer ganz oben bekommen. Zum Hotel als solches kann ich nicht viel sagen, da ich nur zum Übernachten im Gebäude war, tagsüber auf der Dokomi unterwegs. Nächstes Jahr buche ich auf alle Fälle wieder hier für die nächste Dokomi und auch den Japantag 2024.
Overnattede 3 nætter i juni 2023

10/10 Fremragende

Travis

Overnattede 1 nat i juli 2023

10/10 Fremragende

F.L Rodrigues

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 23. apr. 2023
Dear F.L Rodrigues,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

8/10 Udmærket

JOHN

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Svar fra numa Guest Experience Team den 14. maj 2023
Dear JOHN,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

8/10 Udmærket

Jan Frederik

Overnattede 1 nat i april 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 20. apr. 2023
Lieber Jan Frederik, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Forretningsrejsende
Hotel ohne Ansprechpartner vor Ort
Keine Rezeption, keine funktionierende Kommunikation (Anruf) möglich ..daher Aufenthalt nicht möglich - aber bezahlt. Nicht empfehlenswert.
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 17. apr. 2024
Lieber Gast,vielen Dank für dein Feedback. Es tut uns leid, dass dein Aufenthalt nicht deinen Erwartungen entsprochen hat. Unser Haus wird digital von einem zentralen Guest-Experience-Team verwaltet. Daher haben wir keine Rezeption vor Ort, sind aber rund um die Uhr erreichbar. Bitte lasse uns wissen, wenn du dies persönlich besprechen möchtest, und wir werden uns mit dir in Verbindung setzenFreundliche Grüße,numa Guest Experience Team

6/10 Okay

Max

Rejste med familie
Synes godt om: Faciliteter
Synes ikke om: Rengøring
Der Check-In war war erst später möglich als angegeben. Die Unterkunft war schön ausgestattet, allerdings war der Boden nicht sauber und auch im Bad hat man Haare gefunden. Ein nächstes Mal wird es nur für einen guten Preis geben.
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 20. apr. 2023
Liebe/r Max ,vielen Dank für dein Feedback! Wir hoffen, dass du unsere Entschuldigung für die Unannehmlichkeit annimmst. Falls du mehr Details besprechen möchtest, kannst du gerne jederzeit unser Guest Experience Team kontaktieren. Wir suchen immer nach Möglichkeiten uns zu verbessern und hoffen sehr, dass wir dir dies bei deinem nächsten Aufenthalt zeigen können.Freundliche Grüße,

10/10 Fremragende

Bernd

Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Das Zimmer war zwar recht klein aber das Bett gross - und sehr bequem. Es gab einen Teekocher und Kaffee auf dem ZImmer, Wifi war schnell und der Check-in super einfach. Tolle Lage direkt an der U-Bahn
Overnattede 1 nat i marts 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 20. apr. 2023
Lieber Bernd, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

8/10 Udmærket

Max

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Die Unterkunft kann nur mit einem Zugangscode betreten, was sehr positiv ist.
Overnattede 1 nat i februar 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 20. apr. 2023
Lieber Max, wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass du deine Zeit bei uns genossen hast. Wir wünschen dir alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, dich schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Freundliche Grüße,

8/10 Udmærket

Edward

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Belt ok snyggt och rent , men frukosten dock man äta på ett café som lång ganska långt bort
Overnattede 2 nætter i februar 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 20. apr. 2023
Dear Edward,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,

8/10 Udmærket

Claudia Anna

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Alles schoen!!!
Alles schoen!!
Overnattede 2 nætter i februar 2023

10/10 Fremragende

Sabine

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i februar 2023

10/10 Fremragende

Wesley, Ann Arbor

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Very good price x benefit balance. Excellent location, nearby parking lots and train station, also located to a very nice neighborhood with night life. Good for families also.

8/10 Udmærket

Tirso

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 1 nat i oktober 2022

2/10 Forfærdeligt

V.K.

Overnattede 1 nat i september 2022

8/10 Udmærket

Azi

Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 2 nætter i august 2022

4/10 Dårligt

helga

Forretningsrejsende
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Recht junges multikulti Publikum als ich dort war, dadurch war es bis spät in die Nacht sehr laut. Keiner da, der mal direkt danach schaut, der Security Service sollte 20-30 Min. Später vorbeisehen. Ich habe keinen wahrgenommen. Dann Feueralarm, alle mussten raus. Vielleicht hatte ich auch nur einen schlechten Tag erwischt, aber da muss ich nicht mehr hin. Ansonsten Lage, Ausstattung ok
Overnattede 2 nætter i august 2022
Svar fra Marta den 11. okt. 2022
Liebe Helga, vielen Dank für Ihr Feedback!Wir hoffen, dass Sie unsere Entschuldigung für die Unannehmlichkeiten annehmen werden. Wenn Sie ein ausführlicheres Gespräch wünschen, können Sie sich jederzeit an unser Guest Experience Team wenden. Wir sind immer auf der Suche nach Verbesserungsmöglichkeiten und hoffen, dass wir Ihnen das bald beweisen können.Mit freundlichen Grüßen,numa Guest Experience Team

10/10 Fremragende

Claudia

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2022

8/10 Udmærket

Helmut

Forretningsrejsende
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i august 2022
Svar fra Marc den 26. aug. 2022
Vielen Dank für die tolle Bewertung Helmut

10/10 Fremragende

Kerstin

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Uns hat es sehr gut gefallen.
Overnattede 1 nat i juli 2022
Svar fra Matteo den 19. jul. 2022
Liebe Kerstin, Wir bedanken uns für dein Feedback! Es freut uns sehr, dass Sie Ihre Zeit bei uns genossen haben. Wir wünschen Ihnen alles Gute für die Zukunft und freuen uns darauf, Sie schon bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen! Freundliche Grüße, numa Guest Experience Team

2/10 Forfærdeligt

Marilyn

Forretningsrejsende
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Horrible EXperience
My Stay was horrible . Check in too way too much time . I paid around 700 dollars for a scam of a place, The menu for the breakfast did not reflect actuality , no AC. No net on the windows in case you want to open them .Customer service was not very helpful either . If you are looking for a do it yourself overpriced hotel , book this place , Your room is never cleaned and you have to get all your amenities by yourself. No front desk the lobby looks like it's in construction
Overnattede 2 nætter i maj 2022
Svar fra Matteo den 11. jun. 2022
Dear Marilyn, Thank you for your feedback! We're sorry to hear that your stay with us was not up to standards. If you'd like to speak in more detail, you can always contact our guest experience team. We're always looking out for ways to improve, and hope we prove that to you soon. Best regards, numa Guest Experience Team