Hos Hotel Dolphin - Bhakkhali kan du se frem til en kaffebar/café, en have og en legeplads. Nyd godt af internationale retter på stedets restaurant. Gæster kan også nyde godt af vaskerifaciliteter.
Andre fordele inkluderer:
Gratis selvstændig parkering
Kontinental morgenmad (tillægsgebyr), cykeludlejning og en udendørs tennisbane
Gratis aviser og hjælp med udflugter/billetter
Værelsesfaciliteter
Alle værelser hos Hotel Dolphin - Bhakkhali byder på komfortable faciliteter såsom separate spiseområder og gratis aviser.
Andre faciliteter på værelserne tæller:
Badeværelser med brusere og gratis toiletartikler
Tv med kabelkanaler
Balkon eller terrasse, separat spiseområde og gratis ekstra senge
Sprog
Engelsk
Faciliteter på overnatningsstedet
Parkering og transport
Gratis selvstændig parkering på stedet
Mulighed for handicapparkering
Mad og drikke
Kontinental morgenmad tilbydes dagligt mod et gebyr på 150 INR pr. person
En kaffebar/café
En restaurant
Oplevelser
Cykeludlejning
Legeplads
Udendørs tennisbane
Familievenlige faciliteter
Gratis ekstra seng
Legeplads
Separat spiseområde på værelset
Vaskeri
Bekvemmeligheder
Gratis aviser i lobbyen
Reception med begrænsede åbningstider
Vaskeri
Gæstefaciliteter
Daglig rengøring
Hjælp med udflugter og billetter
Udendørs
Have
Picnicområde
Hjælp til personer med et handicap
Hvis du vil anmode om hjælp til personer med et handicap, bedes du kontakte overnatningsstedet via kontaktoplysningerne i din reservationsbekræftelse.
Handicapparkering
Handicapvenlig rute
Værelsesfaciliteter
Soveværelse
Gratis ekstra seng
Badeværelse
Bruser
Gratis toiletartikler
Håndklæder
Privat badeværelse
Underholdning
Tv med kabelkanaler
Mad og drikke
Begrænset roomservice
Separat spiseområde
Udendørsareal
Balkon/terrasse
Andet
Gratis aviser dagligt
Loftsventilator
Skrivebord
Politikker
Indtjekning
Indtjekning starter kl. 12.00
Minimumsalder for indtjekning: 18 år
Udtjekning
Udtjekning inden: kl. 11.00
Særlige indtjekningsinstruktioner
Receptionen er åben dagligt fra kl. 08.00 til kl. 23.00
Personalet tager imod gæster ved ankomst
Adgangsmuligheder
Bemandet reception
Kæledyr
Kæledyr er ikke tilladt
Børn og ekstra senge
Børn er velkomne
Gratis ekstrasenge
Vugger (barnesenge) er ikke tilgængelige
Betalingstyper accepteret på overnatningsstedet
Vigtige oplysninger
Valgfrie tjenester
Gebyr for kontinental morgenmad: 150.00 INR pr. person (cirkapriser)
Ovenstående liste er muligvis ikke fuldstændig. Gebyrer og depositummer inkluderer muligvis ikke skat og kan ændres uden varsel.
Godt at vide
Dette overnatningssted udlejes af en professionel vært, der udlejer som en virksomhed eller et erhverv.
Gebyrer for ekstra opredninger kan forekomme og varierer afhængigt af overnatningsstedets politik
Gyldigt billed-ID og kreditkort, debetkort eller kontant depositum kan være påkrævet ved indtjekning til dækning af påløbende udgifter
Særlige ønsker afhænger af tilgængelighed ved indtjekning og kan medføre ekstra gebyrer. Særlige ønsker kan ikke garanteres
Dette overnatningssted accepterer kreditkort
Overnatningsstedet er også kendt under navnet/-ene
Hotel Dolphin Bhakkhali Diamond Harbour
Dolphin Bhakkhali Diamond Harbour
Dolphin Bhakkhali Diamond Har
Hotel Dolphin Bhakkhali Hotel
Hotel Dolphin - Bhakkhali Hotel
Hotel Dolphin - Bhakkhali Diamond Harbour
Hotel Dolphin - Bhakkhali Hotel Diamond Harbour
Ofte stillede spørgsmål
Er Hotel Dolphin - Bhakkhali et kæledyrsvenligt overnatningssted?
Nej, kæledyr er ikke tilladt på dette overnatningssted.
Hvor meget koster parkering hos Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Der er gratis selvstændig parkering på dette overnatningssted.
Hvornår er indtjekning på Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Indtjekning starter kl. 12.00.
Hvornår er udtjekning på Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Udtjekning er kl. 11.00.
Hvor ligger Hotel Dolphin - Bhakkhali?
Dette hotel ligger i Diamond Harbour.
Anmeldelser af Hotel Dolphin - Bhakkhali
Anmeldelser
5,6
Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 1 af i alt 4 anmeldelser" "
10 - Fremragende
1
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 1 af i alt 4 anmeldelser" "
8 - Udmærket
1
Bedømmelse på 6 − Okay. 0 af i alt 4 anmeldelser" "
6 - Okay
0
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 0 af i alt 4 anmeldelser" "
4 - Dårligt
0
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 2 af i alt 4 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
2
6,6/10
Rengøring
6,0/10
Service og personale
2,0/10
Faciliteter
5,6/10
Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Anmeldelser
10/10 Fremragende
Subrata
9. okt. 2019
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Subrata
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
2/10 Forfærdeligt
DrRajat
Rejste med familie, Rejste med familie og småbørn
31. jul. 2019
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The property is situated in a very nice and calm surrounding. But the owner or the staff could not take advantage of the location. The following are our observations:
a. very poorly maintained, investment for maintenance is very very less
b. pictures posted on website are photo-shoped, digitally manipulated and they do not reflect the reality
c. standards of cleanliness is very low, rooms, beds, furnishings literally stink horribly, windows are never cleaned from outside
d. room service is very poor, no co-ordination among staff
e. billing for food and extra facilities was not transparent
f. plumbing and electricity systems are very primitive
The cost of rooms and the facilities have huge mismatch
DrRajat
Overnattede 1 nat i juli 2019
8/10 Udmærket
Verificeret rejsende
28. dec. 2018
Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
food was good. variations not there. good hotel stayed in super deluxe. manager was really helpful.
Verificeret rejsende
Overnattede 1 nat i december 2018
2/10 Forfærdeligt
D K, Kolkata
27. feb. 2018
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Availability of Food & Bills
The following are the problems in the hotel :
1. Menu card is available but no food is available as per Menu card.
2. The hotel Manager is too rude and he needs to be sacked. He tell lies about food availability to ensure that whatever he wants to sell that is bought by the Customer.
3. The printed food bills are completely illegible. You have to sit near his computer to check the food bills.
4. Bed sheets and pillow covers are not changed daily though room rent is charged for every day.
5. Room & bathrooms are full of insects & mosquitoes.