2 udendørs pools

Anmeldelser af Be Live Experience Turquesa - All Inclusive

3.5 out of 5
Be Live Experience Turquesa - All Inclusive
Las Morlas, Km.12,5 (Reparto La Torre), Varadero, VARADERO

Anmeldelser

6,4
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 10 af i alt 75 anmeldelser" "
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 25 af i alt 75 anmeldelser" "
Bedømmelse på 6 − Okay. 21 af i alt 75 anmeldelser" "
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 9 af i alt 75 anmeldelser" "
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 10 af i alt 75 anmeldelser" "

6,2/10

Rengøring

6,8/10

Service og personale

6,6/10

Faciliteter

6,2/10

Overnatningsstedets tilstand og faciliteter

Anmeldelser

6/10 Okay

Andreas

Synes godt om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Synes ikke om: Rengøring
Overnattede 6 nætter i august 2019
Svar fra manager den 10. sep. 2019
Gracias.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Everything was good and nice . All the staff is vey nice and creative
Overnattede 3 nætter i marts 2020

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Synes ikke om: Rengøring
Las sillas del comedor principal estan llenas de cucarachas
Overnattede 3 nætter i marts 2020

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i marts 2020
Svar fra manager den 17. mar. 2020
Hi Thank you for your rating. regards

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Overnattede 6 nætter i februar 2020
Svar fra manager den 17. mar. 2020
Hi Thank you for your rating. regards

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Schöner Hotelstrand, aber sonst nur so lala
Der Strand zu Hotel ist sehr schön. Die Anlage schon in die Jahre gekommen, aber akzeptabel. Die Klimaanlage ist sehr laut. Im erste Zimmer, dass mir zugewiesen wurde, brummte sie so laut, das man es nicht aushält. Die Verpflegung entspricht nicht einen 4-Sterne Hotel in Europa. Das Angebot ist stark eingeschränkt. Es gibt z.B. zum Frühstück nur eine Sorte Marmelade, und manchmal gibt es keine Butter mehr. Es gibt zudem jeden Tag das selbe Angebot am Buffet. Das Abendprogramm war in Ordnung und nach 00:00 war in der Anlage auch Ruhe bis zum nächten Tag gegen 10:00.
Overnattede 9 nætter i februar 2020
Svar fra Verwaltung den 16. mar. 2020
Hallo Wir freuen uns über Ihre Kommentare und sind froh, Teil eines schönen Urlaubs gewesen zu sein. Wir nehmen die Kommentare entgegen, die uns helfen, unseren Service zu verbessern. Grüße

8/10 Udmærket

Semra

Rejste med familie
Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, værelsets komfort
Grosse problem ist is Kuba generell saubeekeit. Aber mindestens in 4 * Hotel man muss sauberkeit 1. PRIORITÄT sein. Und Hotel ist freundlich. Aber Sauberkeit von Restaurant, küche usw. Leider 0...
Overnattede 2 nætter i februar 2020
Svar fra Verwaltung den 6. mar. 2020
Hallo Vielen Dank für Ihre Kommentare. Wir freuen uns sehr, dass Sie einen schönen Urlaub in unserem Hotel verbracht haben. Wir werden die Kommentare zur Verbesserung, die Sie uns mitteilen, sorgfältig zur Kenntnis nehmen und hoffen, uns bald wieder zu besuchen. Grüße

6/10 Okay

Phodel

Synes ikke om: Service og personale
Overnattede 4 nætter i februar 2020
Svar fra Manager den 25. feb. 2020
We hope you had an excellent holiday at our hotel, best regards

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Mare stupendo Personale gentile, sorridente. Piscina grande
Overnattede 6 nætter i februar 2020
Svar fra manager den 20. feb. 2020
Grazie Tutti le persone che laborano qui aspetta un´altra vacanza per fare la stanza piu felice.

2/10 Forfærdeligt

Ibis

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
The most unpleasant experience ever in a hotel !!!
Well let me start by saying I have never been treated like a criminal in a hotel. The maid accused my 33 yr. old daughter of stealing an iron from the room. I called up the manager, who told me her name was Lily but wouldn't give me her last name. I explained I was paying for 2 rooms, 1 for my husband and I and 1 for my daughter, and have no need for stealing an iron and she could check all our bags if she wanted too, because I could not believe this maid. Lily if that is her real name, said there was no need for that. I thought that was that, but when we checked out, they still charged us for the iron and when I refuse to pay for it she said the maid that cleaned the room the night before said the iron was in the room, therefore my daughter must have taken it because it was no longer there, and if I didn't pay for it, I could not have my passport back which they had.. Incredible!! I had no choice, I ended up paying for the iron $ 28.00 so I could get my passport back. Never in my life of travels had I, or my family such an unpleasant experience. Very unprofessional office staff. Very rude and didn't care about us all.
Overnattede 1 nat i december 2019
Svar fra Manager den 15. feb. 2020
Hi For our hotel it was also an unusual situation, however it is important to clarify that the internal process that has been stipulated was carried out, we want to express our full respect and regret the events. Best regards.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 5 nætter i januar 2020
Svar fra Manager den 15. feb. 2020
Hi Thank you for your comments, I would be happy to contact you during your stay to provide solutions to your expectations and change the perspective of your vacation. Best regards

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes ikke om: Service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
El hotel cuenta con una muy buena ubicación, la comida deja mucho que desear diario el desayuno, comida y cena es lo mismo, el aire acondicionado de mi habitación no funcionó nunca.
Overnattede 2 nætter i januar 2020
Svar fra Manager den 19. jan. 2020
De cualquier manera nuestro equipo le agradece su estadía. Esperemos tenerle de vuelt. Tenemos en cuenta cada palabra de nuestros clientes. Gracìas.

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i januar 2020
Svar fra Manager den 15. feb. 2020
Thank you for your visit to our hotel, we hope you visit us again in your next vacation. Best regards

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Overnattede 2 nætter i november 2019
Svar fra manager den 2. dec. 2019
Gracias.

4/10 Dårligt

Sofia

Rejste med familie
Synes godt om: Rengøring
Synes ikke om: Service og personale, værelsets komfort
Overnattede 3 nætter i november 2019
Svar fra manager den 2. dec. 2019
Hola. Lamentamos su respuesta. Agradecidos por el comentario y laboramos para lo señalado.

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Everything is just scamming of money, and you will notice it when there are even minor problems that will not be solved except you will be forced to pay twice
Overnattede 1 nat i november 2019
Svar fra General Management den 6. nov. 2019
We are very sorry for your comments, we would have liked to have contacted you at the time of your stay at our hotel since we would have had the opportunity to improve your vacation outlook, we appreciate your contact. Best regards,

2/10 Forfærdeligt

Felicia

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Nie wieder
Die Zimmer waren verschimmelt, es gab kein Klopapier auf den Zimmern, erst nach dreimaligem Nachfragen wurde es gebracht. Nach Zimmerwechsel ein Zimmer bekommen, dass „renoviert“ wurde. Der Schimmel wurde überstrichen. Das Essen war eine Katastrophe. Und wir sind nicht zimperlich. Die Getränke wurden in Einweg-Bechern gereicht.
Overnattede 2 nætter i oktober 2019
Svar fra Verwaltung den 2. nov. 2019
Hallo Es tut uns sehr leid für die Situation zum Zeitpunkt Ihres Aufenthalts in unserem Hotel und Wir freuen uns über Ihre Kommentare, da dies uns hilft, unsere Prozesse zu verbessern. Viele Grüße

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 3 nætter i oktober 2019
Svar fra manager den 21. okt. 2019
Gracias.

8/10 Udmærket

Raul, Tampa

Rejste med familie og småbørn
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
My family enjoyed the time in the hotel. It was a good experience for me
Overnattede 3 nætter i september 2019
Svar fra manager den 21. okt. 2019
Thank you for your comment and happy to know that you had an excellent stay.

2/10 Forfærdeligt

Peter

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Don't stay here
This,was probably one of the worst places I have ever stayed. Old, rundown and very dirty. There was a pile of garbage outside our door and a rust hole in our bath. There was a leak from upstairs into our bedroom which I reported to the cleaner but she just smiled and left. The grass outside our door probably was not cut in months, the window in or bathroom was broken and there was no lock on the patio door and they call this a 4 star hotel!!!
Overnattede 2 nætter i september 2019
Svar fra Administration. den 17. sep. 2019
Hello We are very sorry for all the inconveniences that you let us know in your comments, we would have liked to have this information at the time of your stay and thus be able to change your perspective a bit; We will take actions as to what he tells us. Best regards,

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hotel muy correcto para su categoria. A mejorar la oferta gastronómica. Para comer a la carta hay que reservar a primera hora de la mañana. Si sólo estás un día, cuando haces el check-in ya no puedes reservar para ese día. El buffet es correcto para las circunstancias del país, aunque se desearía algo más variado y de más calidad. Pero insisto, es muy correcto para su categoria de 4 estrellas.
Overnattede 1 nat i august 2019
Svar fra Manager den 13. sep. 2019
Muchísimas gracias por escribirnos. Nos parece muy justa su reseña de viaje a lo cual desearíamos tener una oportunidad nueva para compartir y hacerlos sentir nuevamente como es su segunda casa.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Faciliteter
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
Overnattede 3 nætter i august 2019
Svar fra manager den 10. sep. 2019
Gracias

2/10 Forfærdeligt

Roberto

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
No sirve para las estrella que dicen que tienen
Demasiado caro para lo q ofrecen todo es una porqueria no ay profesionales y se llena de personas nacionales q pagan por la izquierda para estar todo el día comiendo y bebiendo y no están ospedados en realidad no voy más pésimo
Overnattede 4 nætter i august 2019
Svar fra manager den 12. sep. 2019
lamentamos su criterio. y a él agregarle que el sistema de seguridad en los hoteles en Cuba es muy dificil violarlo. Por otra parte los trabajadores que acá laboran pasan una escuela de oficios en los diferentes puntos de desempeño de la Hotelería. No obstante agradecemos su perspectiva de viaje.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes ikke om: Service og personale
4 Sterne sind es nicht, jeden Tag das gleiche Essen und keine Abwechslung
Overnattede 1 nat i juli 2019
Svar fra manager den 7. aug. 2019
Vielen Dank, dass Sie uns geschrieben haben. Es ist eine Schande, Ihre Erwartungen nicht erfüllt zu haben. und lese deine Reiseimpressionen spät.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Très moyen
Vacances en famille. Hotel avec des infrastructures tres anciennes. Personnel de restauration désintéressé des clients. Nourriture basique et boissons horribles (alcools bas de gamme et sodas a base d eau). Pour notre séjour a Cuba nous au moins pouvoir boire des mojitos mais on nous a indiqué qu il n y avait pas de citron ni de menthe...
Overnattede 4 nætter i juli 2019
Svar fra manager den 31. jul. 2019
Salut Nous sommes désolés pour les commentaires que vous nous avez laissés, il aurait été très avantageux de connaître votre opinion lors de votre séjour dans notre hôtel, d'avoir pu améliorer votre

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes ikke om: Rengøring, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Big disappointment comparing money for the service, gym and room very basic facilities not seen as 4/5 star service. Plus information about the meal services incorrect (crep service never available) nobody to talk to and get compensation instead. Hotel is overrated and not worth money asked. Poor selection of food. It was not all in but diet in. Also offered local alcohol instead proper rum and vodka. Animation team activities never seen untill night show which was great. Some staff moody and ruse except bright exceptions with excellence customer service and attitude; receptionist Teressa, bar tender at beach bar Gonzalo, main restaurant waiters- lady serving outside for dinner Yanda (sorry for the misspeling the names) thank you
Overnattede 5 nætter i maj 2019
Svar fra manager den 1. jun. 2019
Hi. Thanks for writing to us. It is a pity to have those perceptions of travel and not having commented on them while at home. We are very sorry we did not notice the crep service from 3.30pm to 5:00 pm daily next to the Siboney Bar by the pool. Similarly have been able to enjoy breakfast every day of your stay. However, we take your comment into account and in that way we perfect our services.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Rengøring
La camera assegnataci era sporca con i letti rifatti ma lenzuola e cuscini sicuramente usati da precedenti ospiti.Solo dopo la terza lamentela sono stati sostituiti. Porte e finestre malridotte. Anche nei ristoranti la pulizua lascia a desiderare. Nel complesso personale gentile.
Overnattede 5 nætter i april 2019
Svar fra indirizzo den 24. maj 2019
Ci rammarichiamo per i vostri commenti, stiamo lavorando sodo per migliorare i nostri servizi, apprezziamo la vostra visita al nostro hotel.

4/10 Dårligt

Filip

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 1 nat i april 2019
Svar fra General Mananger den 23. maj 2019
Thank you for your visit, we would like to know your opinions

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Rejste med familie
Synes godt om: Faciliteter
, es gibt einen renovierten und einen unrenovierten Teil. Der renovierte Teil ist in Ordnung und auch sauber, das Gegenteil ist im unrenovierten Teil der Fall. Auf Expedia wird mit privaten Whirlpool in beiden Fällen geworben, von einem Whirlpool fehlt dir doch jede Spur ganz zu schweigen von einem privaten! Daneben wurde geworben mit einer Minibar mit einigen kostenlosen Leckereien, die sich auf einen leeren Kühlschrank und eine Tüte Kaffee beschränkten. Insgesamt in Ordnung, aber nicht überragend.
Overnattede 3 nætter i april 2019
Svar fra General Management den 24. maj 2019
Vielen Dank für Ihren Besuch in unserem Hotel. Wir hätten Ihre Meinung gerne zum Zeitpunkt Ihres Aufenthalts im Hotel geäußert. Wir werden jedoch die Probleme, die Sie in Ihren Kommentaren hinterlassen, prüfen.

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Tuvimos un inconveniente en el check-in pero nos orientaron muy bien para obtener la mejor relación costo/beneficio.
Overnattede 3 nætter i april 2019
Svar fra Gerencia den 23. maj 2019
Gracias por su visita a nuestro hotel, nos complace que hayan disfrutado sus vacaciones con nosotros.

10/10 Fremragende

Rigoberto

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 4 nætter i april 2019
Svar fra General Manager den 23. maj 2019
Thank you for your visit, we would like to know your opinions

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i april 2019
Svar fra General Management den 23. maj 2019
Thank you for your visit, we would like to know your opinions

10/10 Fremragende

Verificeret rejsende

Rejste med familie, Rejste i en gruppe
Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
I like everything in TURQUESA HOTEL ,I’m very happy with peoples and atencion ,everything was clean ,and the food was verry good I hope to return soon Please send me any discont or special offers Thank you
Overnattede 4 nætter i april 2019
Svar fra General management den 23. maj 2019
Thank you for your comments, we are pleased to have fulfilled your travel expectations, we hope to return soon to visit us

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Hôtel défraîchi et prestations moyennes
Les seuls cafards que j'ai vu en 2 semaines à Cuba étaient autour du buffet de cet hôtel. Globalement hôtel défraîchi, Buffet moyen. Le ménage de fond n'est pas fait. Il semble que la plus part de la population vient pour 1 oû 2 semaines ici en voyage organisé. Heureusement la beauté de l'eau nous à comblé. Pour le prix nous espérions mieux.
Overnattede 3 nætter i april 2019
Svar fra Direction générale den 23. maj 2019
Nous regrettons beaucoup vos commentaires. Nous sommes très déterminés à nous améliorer jour après jour et vos commentaires nous encouragent beaucoup plus. Dommage de ne pas connaître vos impressions lors de votre séjour, merci de votre visite à notre hôtel.

10/10 Fremragende

Maria

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lo recomiendo!!
No sé por qué tiene tantos comentarios negativos, a mi me gustó mucho el hotel, la comida era muy Rica y variada, el personal muy amable a mi me saludaban siempre que me veían, y las instalaciones muy agradables, yo lo recomiendo porque tuve una buena experiencia
Overnattede 5 nætter i marts 2019
Svar fra manager den 29. apr. 2019
Gracias por su comentario. Así son nuestro empleados. listos y atentos a los huespedes siempre perfeccionandonos porque hay que aprender cada día.

8/10 Udmærket

Francisco

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Overnattede 5 nætter i november 2018
Svar fra other den 29. apr. 2019
Gracias

2/10 Forfærdeligt

Verificeret rejsende

Rejste med familie og småbørn
Synes ikke om: Rengøring, service og personale
LA RESERVACION NO ESTABA? NINGUN ESFUERZO PARA ARREGLAR EL PROBLEMA;
Overnattede 3 nætter i februar 2019
Svar fra manager den 1. apr. 2019
Es una pena no estar de acuerdo con sus palabras. Nuestro equipo comercial una vez que llegan los huespedes contactan y hacen lo imposible por chequear en qué parte del camino la reserva quedó. No haberse podido alojar además fue por nuestro Over booking.

2/10 Forfærdeligt

Nurettin

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, værelsets komfort
Extreem slecht prijs kwaliteit verhouding
Zeer slecht ontvangt. Geen vriendelijke personeel. Eten was heel slecht kwaliteit, service zeer onder de mate. We wilden eigenlijk langer verblijven, maar 1 nacht was al te veel.
Overnattede 1 nat i februar 2019
Svar fra administratie den 22. feb. 2019
hallo, bedankt voor het achterlaten van uw opmerkingen, we betreuren ten zeerste de ongemakken die hebben plaatsgevonden bij uw aankomst in het hotel, nadat u wist dat uw situatie bij uw verblijf bij ons was, hadden we ons de gelegenheid geboden om deze te verbeteren, maar deze opmerkingen hulp bij onze voortdurende verbetering. Met vriendelijke groet

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Me cambiaron al hotel cactus be live , al llegar me dijeron que no Servían los aires acondicionados del turquesa y me mandaron al hotel cactus , instalaciones muy viejas , los meseros en general pésimo solo atendían si les dabas una buena propina cada vez que comías , comida mala y muy mal la presentación , cucarachas en donde estaba la comida, pájaros parados en la Comida , pésima la comida
Overnattede 3 nætter i januar 2019
Svar fra cuality manager den 8. feb. 2019
Es una pena conocer de su experiencia en Los cactus. por nuestra parte ofrecemos las más sinceras disculpas por la rotura inesperada de una unidad de A/C que provocó su traslado. Esperemos tener una segunda oportunidad para hacer de sus vacaciones el paraíso.

4/10 Dårligt

Verificeret rejsende

Rejste med partner
Synes ikke om: Service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
The day we arrive something happend and they send us to another hotel that was a nice one, but the room that I pay.
Overnattede 3 nætter i januar 2019
Svar fra cuality manager den 5. feb. 2019
Our team offers you the most sincere apologies for the situation. We hope to have another opportunity to enjoy and make you spend your holidays in the best way dreamed ..

6/10 Okay

Leena

Synes godt om: Rengøring, service og personale
Synes ikke om: Overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 7 nætter i januar 2019
Svar fra Omaira García den 6. feb. 2019
Thank you

6/10 Okay

Marcel

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Lage und Animation top Personal auch sehr freundlich Sauberkeit und Zimmer Komfort leider ungenügend.
Overnattede 1 nat i januar 2019
Svar fra ACE den 8. feb. 2019
Es ist schade, zu wissen, dass seine Verwerfung weit entfernt ist. Vielleicht hätten die offenen Stellen die Situation umgekehrt. Wir danken Ihnen, dass Sie sich für uns entschieden haben und Ihren Aufenthalt bei uns verbringen.

6/10 Okay

Agnes, Frankfurt

Synes godt om: Service og personale
Synes ikke om: Rengøring, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Rooms was not clean and hotel was very old. Room comfort zero
Overnattede 12 nætter i januar 2019
Svar fra ACE den 6. feb. 2019
Thanks for making your travel impressions known. We hope to have a second opportunity to share your opinion. A pity carry those experiences with you.

6/10 Okay

Julie

Synes godt om: Service og personale
Overnattede 8 nætter i januar 2019
Svar fra ace den 6. feb. 2019
Thanks for the score. We huviese liked to know in words his stay.

6/10 Okay

Verificeret rejsende

Synes ikke om: Faciliteter, overnatningsstedets tilstand og faciliteter
Overnattede 4 nætter i december 2018
Svar fra ace den 6. feb. 2019
Tk

8/10 Udmærket

Violette, La roquette sur siagne

Synes godt om: Service og personale, værelsets komfort
Sommes arrives le matin a 10h30 et avons du attendre 14 h pour integrer la chambre J estime qu a la reception on auraiit pu nous donner des conseils nous vehiculer vers une salle ou nous aurions pu nous mettre en maillot et profiter de la plage et du soleil on a pzrdu pratiquement une journee Pas que du negatif Le personnel est sympa la musique cubaine vous transporte et show tous les soirs vraiment super Violette
Overnattede 3 nætter i januar 2019
Svar fra Administration den 17. jan. 2019
Bonjour Merci de nous laisser vos commentaires, le check-in dans tous les hôtels de Varadero est à 16h00, en raison de problèmes d'occupation, il n'a pas été possible de livrer la chambre avant cette heure, nous espérons que vous avez passé d'excellentes vacances, notre hôtel. et bienvenue sont la prochaine fois

2/10 Forfærdeligt

Natalya

Synes ikke om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Отель нас не заселил! Начали ссылаться на ремонт. Менеджер мягко говоря неприятная! Правда в замен предоставили другой отель, по нему претензий нет. Всех русских не заселяли, для иностранцев места находились по непонятной причине
Overnattede 10 nætter i december 2018
Svar fra администрация den 14. jan. 2019
привет Мы сожалеем о неудобствах, которые были представлены во время вашей регистрации. Спасибо, что оставили нам свои комментарии, которые помогают нам улучшаться с каждым днем. С уважением С уважением

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
I had read some negative reviews but I have to say that my experiece at Turquesa has been really positive,the room was clean and spacious,the staff very kind and,most important of all the beauty of the beach and the sea.
Overnattede 7 nætter i november 2018
Svar fra manager den 14. jan. 2019
The truth is a pleasure to know about your stay at our hotel. Thank you for choosing us. Come back soon. Our reason is to mix the customer.

8/10 Udmærket

Marcelo

Synes godt om: Rengøring, service og personale, overnatningsstedets tilstand og faciliteter, værelsets komfort
Corresponde às expectativas
O hotel vale pelo custo/benefício. Corresponde ao informado em sua modalidade de All Inclusive. Dispõe de várias opções para refeições e lanches. Única dificuldade é quanto aos restaurantes temáticos, que demandam uma reserva no dia de uso e são poucas vagas. Apenas um detalhe não foi oferecido ao que estava indicado na reserva: piscina de hidromassagem no quarto, pois não havia.
Overnattede 2 nætter i november 2018
Svar fra manager den 16. jan. 2019
É muito gentil nos informar sua impressão de viagem. Sabendo que sua estadia transcendia como ele desejava. Infelizmente o nosso hotel nunca teve uma piscina de hidromassagem, então você deve ter confundido o catálogo. No entanto, é um prazer tê-lo de volta conosco. obrigada

8/10 Udmærket

Verificeret rejsende

Overnattede 4 nætter i november 2018
Svar fra manager den 14. jan. 2019
Thank you