Alle de viste anmeldelser er indsendt af rigtige gæster. Kun rejsende, som har booket et ophold hos os, kan indsende en anmeldelse. Vi verificerer anmeldelser i henhold til vores retningslinjer og offentliggør alle anmeldelser, hvad enten de er positive eller negative.Flere oplysningerÅbner i et nyt vindue
Bedømmelse på 10 − Fremragende. 0 af i alt 3 anmeldelser" "
10 - Fremragende
0
Bedømmelse på 8 − Udmærket. 1 af i alt 3 anmeldelser" "
8 - Udmærket
1
Bedømmelse på 6 − Okay. 1 af i alt 3 anmeldelser" "
6 - Okay
1
Bedømmelse på 4 − Dårligt. 1 af i alt 3 anmeldelser" "
4 - Dårligt
1
Bedømmelse på 2 − Forfærdeligt. 0 af i alt 3 anmeldelser" "
2 - Forfærdeligt
0
9,4/10
Rengøring
Anmeldelser
4/10 Dårligt
martin
3. apr. 2024
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Not recommend through hotels.com
Nice apartment.
Communication between Hotels.com and Numa was missing. It resulted in problems with check-in and a missing bed for one of the guests.
martin
Overnattede 2 nætter i marts 2024
Svar fra numa Guest Experience Team den 5. apr. 2024
Dear Martin,Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologise for the inconvenience you experienced during your stay.We understand the frustration caused by the lack of communication and the challenges you faced. We would like to offer our apologies for any lack of support you felt during that time. We hope you will give us another opportunity to provide you with the positive experience you deserve. Please let us know if you would like to discuss this matter personally, and we will get in contact with you. Best regards,numa Guest Experience Team
6/10 Okay
André
8. maj 2024
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Standort war super, alles war sauber. Allerdings war es ziemlich laut. Die Klimaanlage war sehr laut und die Geräusche auf den Fluren.
André
Overnattede 2 nætter i maj 2024
Svar fra numa Guest Experience Team den 27. maj 2024
Lieber André ,vielen Dank für dein Feedback! Wir hoffen, dass du trotz der kleinen Unannehmlichkeiten deinen Aufenthalt genießen konntest. Deine Nachricht wurde bereits an das verantwortliche Team weitergeleitet und wir geben unser Bestes, damit sich ein Vorfall dieser Art in Zukunft nicht mehr ereignet. Solltest du noch weitere Fragen oder Anliegen haben, kannst du uns jederzeit gerne kontaktieren. Freundliche Grüße,
8/10 Udmærket
Espen
Rejste med familie
23. okt. 2023
Synes godt om: Rengøring, værelsets komfort
Espen
Overnattede 3 nætter i oktober 2023
Svar fra numa Guest Experience Team den 12. nov. 2023
Dear Espen,We want to thank you for your feedback! It's always a pleasure to know that people enjoyed their time with us. We want to wish you all the best in the future and look forward to seeing you again soon! Best regards,